LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

jep,45minuuttia..pikkasen veetuttaa..päähän koskee ja pitäs lähtee anoppilaan..mulla menee kohta totaalisesti hermot tän nukkumis ongelman kanssa..oisin varmaan pidempään nukkunu mut heräsin siihen ku pinniksestä kuului suloinen huu huu kukerrus,antton söi ja nukahti,äiskä ei sit enää nukkunutkaan..
 
dogtor :hug:

Lähetä mies kahestaan Anttonin kans sinne anoppilaan vierailemaan ja jää yksinäs kotiin lepäämään. Jos et saa nukuttua niin lue vaikka jotain tai ota rentouttavat löylyt tms. Käske tuua sulle jotain syötävää tullessaan jotta sun ei tarvi ruveta mitään kokkailemaan. Tämä siis yks ehotus. Miten sulla on muuten nyt yöt menny? tollasilla unilla ei kyllä pitkälle pötkitä, varsinkin kun on lapsi hoidettavana.
 
huomenta!
pika pikaa kysymys tuosta Yamo kantorepusta Onko se siis ihan oikeasti mukava ? Meinaan painaako paljon selàssà ja niskassa ? Kun meillà yksi kòkkò reppu on, mutta se painaa niin paljon niskaan etten sità oikein pysty kàyttàmààn.. Nyt sitten suomen matkaa ajatellen tuollainen reppu olisi kàtevà.. Siis kun pitàà kentàllà kàvellà, vaihtaa konetta yms. Ja miksei sitten tààllàkin pàivà kàvelyllà niin annika olisi mun tasolla eikà siellà alhaalla hengittàmàssà kaikkia pakokaasuja.. :|

Yò meni tààllà yhdellà herààmisellà.. Hellittàisikòhàn nyt nuo hampaat vai... Toivotaan ;)
 
No nyt on virpomiset virvottu :D

Tässä meidän kisut (vaikka hiiriltä näyttävätkin)



Ja taustalta näkyy kuinka fiksu liike on ollut jonkun paperitapetilla tapetoida valokatkaisijan ympäristö :kieh: (vessan valo) Tohon on suunnitteilla paneelit joita voi sitten pyyhkiä... Milloinhan joku ne siihen laittaa... :/

muoks... minnes se kuva jäi :eek: ... uusiksi



Ja kakkasesta peilistä näkyy kajastavan jonkin keskivartalokin :LOL:
 
Mie pyörin netissä ja yritän päättää minkä kantorepun hankkisi. Ulkona ihana sää, autinko paistaa +5. Nyt, kun olis se reppu, niin mettässä olisin jo kävelemässä.
Törmäsin sit tälläiseenkiin http://www.vauvabuumi.fi/kozy.php Ihanat kuosit!!
Alan kyllä kääntyä Patapumiin, ihan sen vyölaukun vuoksi ja ehkä pikkasen hinnankin takia...
Vielä, kun jostain löytäisi pari käyttäjä kokemusta...

Minkälainen Yamon kangas muuten on? Onko kovin paksu tai kuuman tuntuinen kesää ajatellen?
 
Ja dogtorille :hug: Unettomuus ja vähäunisuus on kamalaa. Nyt tee kaikkesi, että saat nukkua edes hetken. Laita mies vaunuilemaan pariksi tunniksi tms.
Mie kärsin stressin aiheuttamsta unihäiriöistä muutama vuosi sitten ja se oli kamalaa. En halua kokea sitä enää koskaan, enkä toivo kellekään samaa kohtaloa. Jaksamisia!!
 
Dogtor: :hug: ei kyllä tarvitsis olla enää unettomuus ongelmaa pienen vauvan äitillä. :'( pystytkö, osaatko nukkua päivällä? Ikävää tuollainen kun ei saa nukuttua ja muutenkin yöt on välillä mitä on noiden vauvojenkin takia, saati sitten kun on vielä muuta unihäiriötä. Voimia sinulle.
 
Voi, kaikille unettomille :hug: Ja Tohtori, laita se muu pesue tosiaan sinne anoppilaan ja koita ite saaha nukuttua. SE on nimittäin nyt paljon tärkeempää kuin sukulaissuhteet!!!!! Loppuu sulta polttoaine jos et saa yhtään unta... Ja väsymys/unettomuus saa kyllä varmasti pään kunnolla sevon.

Meillä onneksi tuo neitokainen on pääsääntösesti alkanu nukkumaan täysiä öitä, ja en voinu olla hymyilemättä hiljaa sisään päin kun miehellä on ollu nyt viikonlopun "tuttivahtivuoro" ja rinsessa päättiki kumpanaki yönä syödä ja kitistä muutenkin puoli yötä :D Siinäpähän taas näki isiki että ei tämä ihan lomaa ole, kun välillä kuulostaa taas siltä että "helppohan se on sun sanoa, kun saat nukkua tytön kans pitkään jne...". Kun se ei vaan aina mene niin.... Joinakin öinä nukun juu, mutta seuraava yö saattaaki mennä sitten valvoessa... Joo, mutta oilpahan tuo p***läpi kuitenkin hoikannu aamutuimaan miten saa itte nukuttua rauhassa :kieh: Tuli olkkarin puolelle kattomaan formulat ja sen jälkeen oli laittanu pitkälleen sohvalle, prkl! On se ovela! Ei muka ollu enää kehannu tulla makkarin puolelle peittoja kahisuttamaan ettei kirppu vaan herää. Niin just! Eli aamun tuttirumba jäi kuitenki mun niskoille :kieh:

Taidanki mennä sohvalle kun rinsessa meni herneensä kans pihalle nukkumaan ja tuttirumba alkaa todennäkösesti 20 minsan päästä...

|O R
 
Varoituksen sana kaikille meseilijöille. Jos saatte viestin, jossa kehotetaan menemään linkin kautta katsomaan, etkä kaikki ovat 'estäneet' sinut mesessä älkää menkö!
Ja jos sen olette tehneet, niin vaihtakaa ainakin salasananne!!
 
tin
Katjanna ja susa(? ): Kyselitte Reiman tehtaanmyymälästä, me asutaan aika lähellä, tai siis meidän mökki on siinä lähellä. Oon ostanu sieltä SIKAHALVALLA poistoja ja kakkoslaatua mutta EI kannata normihintasta ostaa sieltä :attn: Maksaa bodytki pariaki euroo enemmän ku esim. Halpahallis, Keskisellä, paikallises hömppäkaupas jne. Ja haalarit uutena on hintavia! Ite kyllä ostin kakkoslaadun reiman minitecin haalarin ens talveksi, kokoa 80. Toivottavasti mahtuu. Se makso 20e ku ovh oli 79e ja jossain näin saman haalarin huipputarjoukses 59e. Sit oon jotain bodyja, lakkeja, puolipotkareita ja semmosia ostanu ihan muutamalla eurolla ja viimeks sielä oli talvikengät ales, kaikki reiman/lassien kengät 10e mutta en viittiny ostaa ku ei mitää hajua kengänkoosta ens vuonna... Piti tulla lyhyesti kertoon, niinpäniin.
 
Hipkukka
Tuota viestiä on mulle pukannu lähes kaikilta, jotka on mulla meseen lisätty. Onneks LillaStina kerkes varottaa ajoissa...

Unihiekkaa lähetän kaikille univelkaisille. Sannin eka viikkoina pahimpana viikkona nukuin kokonaiset 5 tuntia koko viikon aikana... |O
 
Kuka uskalsi käydä vaihtamassa meidän tyytyväisen Aatun tuollaiseen kitisevään ipanaan |O :D Mun pitää käyskennellä pitkin taloa poika sylissä ja jos erehdyn pysähtymään, kaamea, rasittava kätinä alkaa :headwall: Poika on tosi tylsistynyt minun kans kahdestaan :kieh: Mielenkiinnolla odotan millaisia riemun kiljahduksia pääsee kun Anni kotiutuu :heart: vielä kaksi yötä :'( Nyt laitoin sen tuohon viereen lattialle mahallaan ja muumi tietokoneen nokan alle :D nyt tuo hokee tuossa koko ajan: W niin kuin wienerleipä :D

Mammoliino: meillä on ihan samankaltaisia peiton kahisuttamis tekosyitä :kieh: milloin on nokka tukossa ettei voi tulla nukkumaan samaan huoneeseen kun herättää pojan niistämisellään |O hohhoijaa sanon minä.
 
niinukka: Taitaa kuvakulma huijata :D Noilla mun ja krisun tytöillä on pituuseroa Mellun hyväksi muutama sentti ja taas painon hyväksi menee Saralle :D Ja tietysti tuo Melinan pitkä tukka tekee paljon ja varmaan vaatteet. Sara näyttää kuvassa paljon pienemmältä kalsarivaatteissaan :D
 
:hug: Dogtorille ja tosiaan jos sulla mahdollisuus jäädä kotiin lepäämään, jää ihmeessä! Mutta jos ole yhtään samanlainen, kuin minä, niin tuntuu että pitää olla siellä missä poikakin.. Minä olen nyt viikonloppuna saanut vähin jo nukuttua. Isäntä nyt viikonlopun kotona, mutta älyn väsynyt hänkin. Eilen kuitenkin laitoin hänet aamulla kuivittamaan Eemiliä ja hakeen pulloa. Tänä aamuna itse nousin klo 5 :eek: alkoi kikatus kuulua pinnasängystä! Noh siinä vaihdoin vaipan ja hain maitoa ja kas, poika nukkui sitten 7.30 asti. Sitten heräsi. Jotenkin ollut niin tasainen tuo rytmi ja nyt jotenkin joka päivä erinlainen :| . Toisena päivän saattaa mennä nukkuun päikkäreille klo 11, toisena 13 :/ riippuu vähin miten herää aamulla. En tiedä, hakeeko jotain uutta rytmiä vai mitä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Varoituksen sana kaikille meseilijöille. Jos saatte viestin, jossa kehotetaan menemään linkin kautta katsomaan, etkä kaikki ovat 'estäneet' sinut mesessä älkää menkö!
Ja jos sen olette tehneet, niin vaihtakaa ainakin salasananne!!
Niin ja mitähän kaikkea muutakin ne käskee mennä kattomaan... Jos klikkaa sitä, niin se menee jollekin sivulle, joka kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa. Tiedä sitten mitä niillä tiedoilla tehdään. Joku hakkeri luultavasti myy ne roskapostia lähettäville firmoille, jotka sitä kautta saavat tietää teidän listasta sähköpostiosoitteita. Kannattaa jo vaihtaa se salasana ainakin, jos noita viestejä alkaa tulla paljonkin mesen kautta! Minä olen joiltakin teiltä saanut niitä ja ties kuinka monta on lähetetty mun nimissä...
Joten varovaisuutta!
Jaaha, kirjauduin meseen ja samantien pupu laitto sen... On se kiva kun joku on keksinyt vihdoinkin tehdä tollasen ihan kunnon suomenkielellä.
 
Jos sitten kirjoittelis ihan "omia" asioita. Meillä herättiin viime yönä jo neljän aikoihin. Annoin vähän velliä ja samantien simahti kainaloon. Herättiin sitten vasta puol kasin pintaan. Mä olen ollut koko päivän ihan puol kuollu... No onneksi äsken sain nukuttua tunteroisen, joten josko tämä helpottais.

Toktori toivottavasti teit kuten kaikki käski ja pistit ukot keskenään reissuun. Ja toivottavasti sait unta...

Oli hyvännäköisiä noitia tänään liikenteessä. Meillä ei tänä vuonna ole käynyt yhtään. :/ No ehkä ensi vuonna sitten...

Tytteli meillä on ihan sama juttu tuon rytmin kanssa. Meillä on nyt taas alettu heräämään se kerran yössä. Lisäksi yöunille meno heittelee nyt jo 20-22 välillä reippaasti. Eilenkin nukkus jo ennen yhdeksään ihan täysillä. Alkoi jo seittemän jälkeen heti aikamoisen kitinän, joten kaipa oli sitten väsynyt (vaikka nukkuikin siinä illalla ne 20 min tirsansa). Taitaa olla toi liikkuminen, kun muuttaa rytmiä. Tai niin mä ainakin luulen...

Mitähän muuta piti kommentoida... Kattelin tossa tota tahranpoistoaine tilausta. Oliko nyt niin, että kaikki tilanneet on tulossa sinne tapaamiseen? Mä ajattelin vain tota toimitusta ja niiden tilaamista. Jos joku vielä haluaa, niin ilmoitelkaa tämän päivän aikaan ja laitan tilauksen menemään heti huomen aamusta.
 

Yhteistyössä