LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

voi ei nyt mun siis pakko saada se yamo!!!! :D perhanan perhana kun on niin kallis,mitenkähän sais miehen puhuttuu että me tarvitaan sellanen,ilman ei tulla toimeen |O !!! voi samperi mitenkähän taas huomisen jaksaa kun ei oo tietookaa unentulosta :'( ....
 
Ihan pihalla keskusteluista kun ei oo taas ehtiny käydä. Mutta just kans minuuttia sitten sain viimeisetkin vitsat tehtyä ja mahdollisten virpojien "palkkapussit" väkerrettyä. Miks kaikki jää aina viimeiseen iltaan/yöhön :headwall: Tunti sit meinasin nukahtaa väkisin, mut nyt ei sit unesta tietookaan. Pakko ois mennä petiin et jaksaa aamulla kammeta sängystä ylös ja muuntautua ihmismäisemmäksi mahdollisia virpojia varten.. Jännä, toisaalta ihanaa että käyvät, mutta toisaalta ahistaa kun ovat aamutuimaan ovella suklaamunien toivossa. Onneksi meillä käy ihan vaan tuttujen lapset. Tai no, mitä täällä maalla on muita kun tuttuja :D
Joo, mut nyt öitä |O :wave:
 
Joo ja huomenta hyvänyön toivotusten perään.Yhen jälkeen pääsin nukkumaan kun poitsu heräskin vielä syömään. Sit puol seiska kuulu pinniksestä huomenet, iloiset sellaiset onneksi. Nyt sain kammettua itseni sängystä ylös. Pitänee lähtee aamupuuron tekoon ja sitten ehostamaan tuota meidän pikkunoitaa ja noidan mustaa kissaa;) Palaillaan.
 
Huomenta,

Meillä herättiin tänä aamuna klo:06.10 :'( nyt poika jo ensimmäisillä päiväunilla. Muuten yö meni ihan hyvin ja yksi tissitys oli tuossa kahden aikaan. Menin itsekin nukkumaan jo ennen yhtätoista joten olo on ihan virkeä.

Reimatecin puvut on tosi reiluja ja luulen että 74cm menee vielä syksylläkin. Annilla 74cm meni vielä 1.5 vuotiaana, mutta neiti onkin aika kirppu kokoa. Kai se minunkin pitää kevääksi joku välikausi haalari sittenkin ostaa. On tuo vanupuku liian kuuma. Yhdestä reiman puvusta oli huuto vetämässä, mutta joku ketale meni huutamaan enemmän |O

Mitenhän saisin tuon ovikellon pois päältä. Yritin tuossa tutkia porrasjakkaran kans sitä, mutta eihän blondi saanut edes kupua irrotettua. En jaksaisi nyt niitä virpojia kun Annikaan ei ole kotona. Enkä ole edes hommannut mitään "palkkaa" noidille.

Huomenna mulle tulee minun mummu kaveriksi. Lupasi tehdä tänään lihapulla kastikkeen valmiiksi ja sitten huomenna keitetään vaan perunat. Tarkoitus olisi vähän siivota yhdessä=) Mulla onkin tuolla lakana ja muutakin pyykkiä puhtaana monta koneellista odottamassa viikkaajaa. Mummu tykkää laskostella puhtaita pyykkejä ja muutenkin auttaa mielellään.

Jos joku tosiaan asui siinä reimatecin liikkeen lähellä niin minäkin olisin kiinnostunut niistä uusista puvuista.
 
kiva kuva millin ja krisun neiteistä..miten melina näyttikin niin isolta tytöltä?onko kuvakulma sitten sellanen?tekeeköhän hiukset sitten ison tytyn näköiseksi..?meilläkin kun tuntuu että tuo tukka lähtee päästä pois,on vaalentunut sitten huomattavan paljon syntymästä.

venla nukkukin 7.20 asti..onneks ei kukkunu jo kuuden aikaan.puol viideltä söi,ja jatko sitten omassa sängyssään unia.

mie oon tässä miettiny josko lähettäs venlukan kanssa iltapäivällä kylässä käymään,kun pitää tuo keskimmäisen tytön kamu viedä kotiinsa..mutta se taas jotenkin tuntuu niin vaikeelta..täytyy vielä miettiä.

miun oli tarkotus tehdä lihapullia tänään ruuaks..mutta unohimpa sitten ostaa sipulikeittoainekset..ja yhtään korppujauhoja ei ollut koko huushollissa..enkä kauraryyneihin tykkää noita lihapullia tehdä..joten meillä taidetaan syödä sitten makaroonilaatikkoa..

pitää tolle neitokaiselle lähtee antamaan maitoo..siihen malliin tirisee..
 
Huomenta!

Mies lomalla, joten tämä mamma saa nukkua, vaikka Minttu olikin ihan kummallinen yöllä... ulisi ja valitti?! No nyt kun tuon kirjoitin niin hokasin että hammashan sen voi tehdä. Pitääpä ronkkia sen ikeniä kun herää päikyiltä. Nukkui kuitenkin 07.20 asti, mut jotenkin oli reppana yöllä. Rauhoittui aina kun otin syliin :heart: Vaan en oikeen koko yötä viittinyt sylissä pitää :) Tildalle jaksamisia sinne :hug:

Hmmm... tuleekohan meille virpojia? Me ollaan kyllä yökkärit päällä vielä, mut en mä muista lapsena miettineeni, mitä tädillä on päällä, kunhan karkkia vaan tulee :D Anni on myös lähdössä serkkunsa kanssa virpomaan, yritin selittää sille mitä se tarkoittaa, tuumas vaan että haluaa sit mansikkatikkarin, kun sanoin että tädit antaa sitten karkkia kun luovutat niille oksan... Voi olla vähän vaativampi noita tämä tapaus :LOL:

Jees, jos lähtis tuohon lähikirpparille, sunnuntaisin siellä on melkoinen hyörinä ja tekee tosi hyviä löytöjä. On siis sellanen kirppis missä myyjät paikalla pöydän takana. Mukavaa päivää! :wave:
 
tuutilullalle http://www.nallentassu.fi/index.php?cat=116&page=product_details&id=1072 tuol näyttää olevan 50centtiä halvempi.... :D
ja jos meijän Siirillä on hiuksia niin kyllä krisun Melina vie voiton... ihana tukka.
Siiri taas neljän aikaa karju hullunlailla... onneks nukahti sit joskus viiden aikaa ku ensin olin sitä pidelly sykyssä hetken.... :| nyt on tyytyväisenä tuolla... jospa päikkäreille sen kohta veis...
 
katjanna juu sepäs se taitaa olla, oon kans sielä aina joskus käyny.silja tässä keikkuu mun sylissä, oon ihan poikki |O tulin tänne koneelle tytön kanssa jotta mies saa nukkua. meen joskus tunnin päästä kyllä herättään se että pääsen sitte ite vuorostani päikkäreille.
 

Yhteistyössä