Tervetuloa uusille!
maijac Kivaa, sitten voimmekin jännittää np-ultraa yhdessä.
Paljon voimia, ihanaa, että on lomareissu tulossa.
Verikokeista Terkka laski, että minun on mentävä verikokeeseen viikon sisällä ensi viikon keskiviikosta eli rv 9+6-10+6, täälläkin se on tarkkaa. Np-ultra on 12+4. Esikoisen kohdalla sain myös tietyn aikasuosituksen, mutta silloin todettiin, että olin kuitenkin mennyt liian aikaisin ja menin sitten uudelleen verikokeisiin np-ultran jälkeen, sekin oli rv12+ jotakin. Näin ne käytännot vaihtelevat!
NtiKesäheinä Aivan kamala ultrakokemus! Minäkin mietin, että miten noin voi käydä...? Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin, huh.:hug: Minäkin kävin varhaisraskauden ultrassa Aavan toimipisteessä ja palvelu oli todella hyvää ja asiantuntevaista.
willarose Aika hassua, että sinulle on sanottu, ettei paino saisi nousta ollenkaan raskausaikana, eihän se ole ihan realistista, koska ainahan se vauva, istukka ja lapsivesi yms. jonkin verran painavat ja tuovat painoa. Minulla on hieman ylipainoa, jota en saanut karistettua viime vuotisen jalan murtumisen ja liikuntakiellon jäljiltä karistettua, mutta terkka ei asiasta mitään sanonut, totesi vain, ettei raskausaikana saa laihduttaa.
Tieto sukupuolesta Haluan ehdottomasti tietää, että saammeko tytön vain pojan. Se tieto helpottaa kummasti tällaisen uteliaan, kaikkeen valmistautuvan elämää. Huomasin viimeksikin, että vauva tuli ihan eri tavalla "tutuksi", kun tiesi puhuvansa tytölle ja pohti tytön nimiä ja vaatteita jne. Nyt meillä se vaikutta oikeasti vain siihen, että pojan kohdalla pitää hankkia lisää "poikamaisia" vaatteita, sillä mies ei halua, että poikavauva puetaan pinkkiin, kun me saamme vielä asian päättää (lapsi saa kyllä pinkkiä, jos niin itse haluaa). Onneksi hankin sinistä, vihreää ja muita pojallekin hyvin sopivia väriyhdistelmiä senkin jälkeen, kun väärän sävyiset punaiset on siirretty syrjään.
Matkailusta Pitkän pähkäilyn jälkeen olemme lähdössä lomareissulle toukokuussa. Silloin äitini täyttää vuosia ja hän toivoi kovasti sukupoppoon yhteisreissua. Panikoin syömistä ja rakenneultran päivämäärää, mutta eiköhän kaikki kuitenkin järjesty hyvin. Syntyy niitä lapsia Itävallassakin!
Luckygirl & Vekara 8+6