~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

Ihania vauvamasukuvia! :heart: Oon ihan superkade kun itsellä todennäkösesti alkaa näkymään ulospäin vasta joskus puolenvälin jälkeen. On tota mahaa muutenkin sillai enempi. :whistle: Tosin saadaanpa pidettyä ylläri salassa "vääriltä" ihmisiltä pidempään. ;)

Ja taas ihania ultrakuulumisia! Onnea! :) :heart:

Ollaan huomena menossa uudestaan sinne seulaultraan, kun viimeks oli viikkoja niin vähän ettei sit saanutkaan mittailtua (tms). Tää on kyl ollut aivan mahtiviikko, kun just eilen kävin tokassa neuvolassa ja kuunneltiin sydänääniä ja huomena pääsee kurkkiin taas että miten sielä kasvetaan. :) Sit joskus 14 viikon tietämillä tarttis varailla aikaa siihen sokerirasitukseen kun on tota painoa sen verran et se tehdään heti alkuun ja sit kai vielä kesällä uusiks. Ja mä kun en voi sietää niitä neuloja. :(

Sitten vähän jumpalle, jos vaikka sais pidettyä laskusuunnassa ton painon vielä jonkun aikaa. :)

pipituuna & tipi 12+6
 
Onpas täällä ollut ikäviä uutisia, voimia sinne osansa saaneille:|

Kovasti on tällain keväisin aina noita tautiepisodeja, itse tässä juuri pelännyt tuota mahatautia. Porukoilla oli ja olen nyt lähettänyt sinne vain koiran ja itse pysynyt poissa. Hieman oli flunssainen olo tässä viikon päivät, mutta nyt sekin katosi. Ehkä tämä raskaus hieman ehkäisee, muuten kun olen keväisin aina sellainen tautipesäke! Saan kaiken ties mistä ovennupeista. Aina yleensä flunssa keväällä ja sitten vatsatauti. Nyt ei vielä joten peukutan ettei tulisi.

Neuvolassa tosiaan käytiin, sydänäänet kuultiin niin kuin kirjoitin ja nyt on sitten varattu ensimmäinen ultra-aika ja verikokeet on huomenna (pitää olla sen 1,5 viikkoa ennen, että kerkeää tulokset tulla).
Nyt on tosiaan kaks päivää otettu rennosti, kun oli niitä alavatsavihlomisia, mutta ilmeisesti kaveri on joko aktiivinen ja kasvaa vauhdilla, kun tulee vain tiettyihin aikoihin (esim. iltaisin) tuo tunne. Tänään pystyi pitkän lenkinkin tekemään ilman kipuja :) Onneksi tuli tehtyä, nyt sataa taas lunta oikein kunnolla!!

Onnea ultristaan hyviä kuulumisia saaneille! Täälläkin odotellaan jo kovasti että päästäisiin... tulisi vielä konkreettisemmaksi tämä=)

Carriina ja ötökkä 9+6. (huomena poksuu täydet kympit :))
 
Ilmoittadunpa minäkin mukaan.
Oman laskelmien mukaan laskettuaika olis 27.10, toinen lapsi, oys synnytyssairaala ja 29 vee ikää. Maanantaina ensimmäinen neuvolla, jossa sit ultrataan samalla kun on kierto ollut niin kauhean epäsäännöllinen.

Vielä en ole uskaltanut iloita raskaudesta, pelkään vaan niin kovin keskenmenoa. Tosin mitään vuotoja ei kyl ole ollut. Maanantaina varmaan vähän sit helpotaa jos löytyy elämää ja näkee omin silmin mitä kohdusta löytyy. Raskautta on toivottu n. 6vuotta, nyt kun asia on tosi niin jotenkin suhtautuu tosi varovaisesti koko asiaan. Eskoisen kohdalla ei tajunnut mitään riskejä ja piti ihan itsestään selvyyten että kaikki menee hyvin eikä mitään kummallista voi ilmaantua, silloin olin vielä niin nuori että en edes paljon tajunnut mistään riskeistä ja odottaminen oli jotenkin helpompaa. Nyt kun on ikää niin olen tosi varuillani koko ajan :(

Pahoinvointia ei ole ollut, mikä kyl ihmetyttää et näin helpostikko tämä menee. No väsymys on kyl sit aivan kamalaa, voisin nukkua vaikka koko päivän. Hyvä että työpäivät jaksaa vetää kunnolla läpi.

Voimia suru-uutisen kohdanneille.
 
Kristinahille tervetuloa mukaan :wave:

Tänään onkin nippaillut mahasta enemmän kun ennen. Jo aamulla oli sellanen jännä tunne mahassa, ihan kun ois tehnyt enemmän vatsalihaksia :D :D (ei ole siitä pelkoa!) Ehkä tuo vatsa alkaa sit kasvaa :)
 
Onnea hyvistä ultra-kuulumisista! =)

Vihdoin kolahti postiluukusta ultra-ajat: 5.4. ja 6.6. Vajaa kaksi viikkoa enää. :heart:

Täällä on (ehkä) etova olo vähän helpottanut. Ei tarvitse enää puolen tunnin välein syödä. Olo on muutenkin hyvä, väsymys on iltaisin vain melkoinen.

ÄitiDino + murunen 9+4
 
Olon ihmettelyä:
Väsymys- ei
pahaolo-ei
närästys-ei
vatsan vihlonta-kyllä
nälkä-kyllä

Eli toisinsanoen olot helpottanut, mutta mitä tekee oma mieli, juhlii sitä että on parempi olo?? ei tietenkään, vaan aloittaa panikoinnin, että onko kaikki kunnossa! :headwall:
Mikis sitä ei osaa missään vaiheessa henkästä helpotuksesta ja vaan nauttia?

Positiivista, sain eilen kolmet mamma housut kaverilta lainaan, eli ei tarviikaan niitä ostaa ollenkaan! Eli jos parit hamoset kesäksi ja vähän isommat paidat ostaa loppuajalle, niin se onkin siinä!

Moni jo päässyt ultraan, ihania kuulumisia tullut teille! omaan tuntuu olevan vielä ikuisuus :(

Noh ei muuta kuin päivä kerrallaan...
Miina ja Möntti 9+4
 
Viimeksi muokattu:
Neiti kyllä se siitä helpottaa :hug: Mutta ne päivät ovat pitkiä sitä odottaessa…

hapsiainen huh :O Toivottavasti sinunkin olosi paranisi jo ihan pysyvästi, turhan raskaaksi käy tuollainen :hug: Onneksi mies sai lomaa, niin pystyt huilaamaan. Josko sekin jo hieman auttaisi.

danone Meillä on tässä viime päivinä kerrottu suvulle tulokkaasta, ja juuri tuon takia on ollut ihan selvä marssijärjestys, kenelle kerrotaan ensin ja kenelle vasta sitten :D : /

tervetuloa kristinah, lisäsin listalle :wave:

Miina Älä huoli, sinullakin alkaa viikkoja olla jo niin paljon, että oireet normaalistikin vähentyvät. Minullakaan ei ole ollut pahoinvointia, vaan tuota vihlontaa ja väsymystä, joka sekin on viime viikkoina vähitellen helpottanut. Ja kaikki todistettavasti kunnossa. Olet varmasti vaan meitä onnekkaita, jotka pääsevät vähemmillä oireilla :)

Täällä alkaa väsymys väistyä :) Aamulla kun heräsin, olin ihan selvästi pirteä :)D) ja päivän mittaan ei tarvitse enää nukkua päiväunia, riittää, kun hetken hengähtää sohvalla. Tervetuloa, pirteä keskiraskaus vaan minun puolestani, en valita :D Mutta näin ne viikot vierivät :)

muoks Joulukuisten pino!!!! :D

Branwen ja sissi 12+5
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas!

Tervetuloa mukaan Kristinah!!

Hui tuota Hapsiaisen vatsatautiepisodia, mutta hyvä jos koko perhe (ja vieraat) jo paranemaan päin!

Pipituuna kuinka paljon sinulla oli viikkoja siellä ekassa ultrassa kun eivät vielä saaneet mittailtua? Mua jänskättää tuo sama kun varhaisultrassa lähti puolitoista viikkoa (muistaakseni) raskausviikoista pois, kun menkoista laskettuna olen jo pidemmällä. Ens maanantaina on np-ultra ja sillon olen 10+5...näinköhän riittää mittailuun!?

ON: täällä menee ihan hyvin ja energisesti! Iltasin olo yleensä huononee, mutta ymmärrettävää kun on koko paikan touhottanu ympäriinsä. Nälkä edelleen se pahin vihollinen, joten jatkan itseni konkurssiiin syömistä :D Pientä päänsärkyä tosin ollut, tai aika kovaakin itse asiassa, ja räkätauti jatkuu, mutta kyllä tämän hyvin sietää!

Taas eilen tuli tosi huono olo tanssitunnin jälkeen, vaikka tunti ei ollut edes rankka. Mulla ei siis tullut edes hiki. Se siitä seurannut olo oli lähinnä TODELLA TURVONNUT vatsa ja hyvä että kykenin liikkumaan. Näin kävi myös reilu vko sitten zumba-tunnin jälkeen vaikka otin tosi iisisti. Hengitänköhän mä jotenkin väärin vai mistä se "ilman nieleminen" johtuu...? Hengästyn todella paljon enemmän kun yleensä.

Aamuisin ei maha pahemmin näy, mutta iltaisin todellakin näkyy turvotuksen takia. Ja jotenkin mun maha tuntuu ihan löysältä, kun odottaisin sen enemmänkin olevan sellainen pinkeä. Varsinkin kun mulla ei siis ole mitään vatsamakkaroita muuten. : /
Ihania vauvamassuja siellä joillakin jo kuvissa näkyi! :heart:


Kenzie 10+1
 
ON: Ei täälläkään tarvita isompia housuja, tuli jo TOINEN vatsatauti kahden viikon sisään, joten kovasti on kapoinen uuma :x

Mua yököttää ihan kaikki. Raskaudesta en ole oksentanut vielä kertaakaan, näistä taudeista vain, mutta nyt tuntuu että kaikki mahdollinen ruoka on ihan yököttävää. Ja muutkin asiat, niinkuin telkkarissa dokumentissa näkyvät ravut. Hyi. Kissat hermostuttaa, näen ne vaan mahdollisina tautipesinä (toinen toi tänä aamuna puoliksi syödyn oravan sisälle, yöks). Ainoa mitä haluaisin syödä on tuoreet, viileät hedelmät, ne on ainoita tarpeeksi puhtaita ja freesejä että voin niitä ottaa. Kummallista- naishulluutta, sanoisi mieheni :LOL:

Olis jo pian ohi nää ekat 12 viikkoa, jos tää olo helpottaisi...

Siljanvuori 9+3 (tai jotain)
 
Onnittelut ja tervetuloa uudet :wave: Ja onnea myös niille joilla pahoinvointi alkaa helpottaa, tsemppiä kärvistelijöille :hug: Täällä 1,5 päivää mennyt taas vaihteeksi paremmalla ololla, eilen sain töissä jopa syötyä ihan kunnon ruokaa enkä pelkkää soppavaihtoehtoa =) Eikä tullut ruoan jälkeen oksetusolo koko iltapäivänä/iltana.

Mieliteoista, äitykkeliini, mulla oli myös esikoisen odotuksen aikana kova himo tomaatteihin, niihin normikokoisiin. Rouskuttelin niitä ihan hulluna :p Mutta niin ne raskaudet vaan ovat vissiin kaikki erilaisia, koska myöhemmillä kerroilla ei ole tehnyt tomaatteja yhtään mieli eikä tee nytkään. Kolmannesta lapsesta muistan, että olisin joka päivä halunnut käydä syömässä mäkkärin QP:n :ashamed: Korkeintaan kerran viikossa sen sitten tein...ja kyytipojaksi mansikkapirtelöä. Tässä raskaudessa en ole oikeastaan havainnut ihmeempiä mielitekoja, oikeastaan nyt on ollut prioriteettinä ylipäänsä saada ruoka maistumaan ja edes jotakin alas. Sosekeitot ja kiisselit on menneet parhaiten. Pahoinvointia olen pitänyt jotekin kurissa paitsi renniellä niin myös salmiakkipastilleilla, niitä kun vaan täytyy syödä kohtuuden rajoissa...

Pomolle kertomisesta, täytyypä pyörtää sanansa ja todeta että taitaa siellä meikäläisenkin työhullun pomon rinnassa sykkiä kuitenkin inhimillinen sydän :heart: Positiivinen yllätys sinänsä kun kerrottuani uutiset onnitteli vilpittömästi, harmitteli tietysti poisjääntiäni mutta kiitteli kovasti että ilmoitin jo nyt, sanoi arvostavansa sitä suuresti. Ehkä asiaa auttoi se, että hänen oma lapsensa saa myös vauvan.

Saunomisesta, oletteko pystyneet käymään saunassa normaalisti? Olen käynyt nyt pariin otteeseen alkuraskaudessa ja molemmilla kerroilla tuli hirmu huono olo niin että se vaivasi yölläkin mitä ei yleensä tapahdu :x Enkä ole siis mikään himolöylyttelijä vaan ihan tavanomaisessa lämmössä kävin hikoilemassa. Harmi juttu, koska olen kova saunan ystävä. Mutta nyt täytyy kyllä pitää sen suhteen taukoa.

kolmenmutsi ja munamies 10+2
 
Terkkuja np-ultrasta, joka oli eilen! Hyvin näytti masuasukki jakselevan, pituutta 5,5 cm + jalat elikä 7,5 cm. Laskettu aika aikaistui päivällä eli on sitten 5.10.11. Tyyppi oli hieman unelias, piti ihan hyppiä, että sai hänet liikkelle niskaturvotuksen mittaamista varten. Nyt sitten vaan jännitetään verikokeiden tuloksia.....
 
Mieliteoista Kaikki maitotuotteet, piimä on erityisesti nam nam :p
Ja eilen alko ihan järjettömästi tehdä mieli kalaa, kaupasta oli sitten pakko ostaa savusiikaa.

Mahan nippailu jatkuu näköjään tänäänkin... aika inhottavan tuntuista.
 
Heipsan taas!

Pahoittelut menetyksistä Too-Ticki ja Simpli.

Tervetuloa uusille!

Np-ultra takana ja sanotaanko näin, et tuo meidän munanen ei ole mikään munanen. Älyttömän villit leikit menossa.. Pyöri ja hyöri ihan vimmatusti. Poimu saatiin mitattua ja paksuimmillaan mittaus tulos 1,3mm. Pää-perämitta 53 ja risat mm. Vastasi 12+0, mut ei kuitenkaan siirretty laskettua joten sillä 9.10. mennään. Jännä miten joillekkin siirretty päivä kahden heitollaki.
Oli aika iloinen yllätys, et ultraaja oli aiempien raskauksien aikanen neuvolantäti josta tykkäsin kovasti. (Syke oli 163, joten oiskohan tyttö tulossa?):heart:
Huomenna ois verikokeet ja ens viikolla neuvolalääkäri.

Nyt jos menis sohvalle pötkölleen, pari päivää kärvistelly ja hikoillu 39 kuumeessa. Kurkku tulessa ja nenä tulessa, päätä särkee ja lääkitys minimissään. Poika samassa jamassa. Piti viimeyönä kaivaa babyinhaileri ja ventoline esille, ku ei meinannu henki kulkea(onneks oli avaavassa päiväystä jäljellä, joskus reilu vuos sitte saatiin ko lääke)...
 
Voimia keskenmenon kokeneille. :( En osaa muuta sanoa... Jokaisen kokemus ja menetys kun on niin henkilökohtainen ja ainutkertainen.

Sykkeestä: meilla on jo 3 poikaa... Jälleen kerran syke oli 140. :heart: Minulla on vahva tunne, että meille tulee nyt 4. poika. :heart: On muutenjoka kerta aivan yhtä uskomaton fiilis kuunnella sitä ääntä! Aika näyttää ja emme varmaan tälläkään kertaa kysy sukupuolta... Jännitys säilyy loppuun asti eli ystäväni sanoin: voimmehan aina jännittää, että tuleeko sieltä poika vai poika. :) Olisimme ehkä liian pulassa tytön kanssa ja luonto järkkää meille ukkeleita. Rasittaa, että MONET luulevat, että "yritämme" saada tyttöä. Siksi ei edes huvita kertoa vielä monellekaan ihmiselle, vain läheisimmät tietävät.

Kuinka moni aikoo kysyä aikanaan sukupuolta ultrassa - ja saako sen kaikkialla edes tietoonsa?

EHKÄ pahoinvointi ja väsymys aaaaavistuksen vähenemässä, mene ja tiedä. Iltaisin on vaikeaa väsymyksen kanssa ja sänky kutsuu viimeistään 10 uutisten aikaan.
 
Pahoittelut kaikille keskenmenon kohdanneille! :hug:

Huomista odotellaan täällä jännityksen, ilon ja pelon sekaisin tuntein. Np-ultra huomenna siis! Pelottaa, että kaikki ei ole hyvin kun kaikki ne pienet ja vähäisetkin oireet loppui joskus 8+ viikoilla. :| Koko viikkona en ole muuta ajatellutkaan, että kunpa kaikki olisi tosi hyvin. :) Noh huomennahan se sitten selviää. Sunnuntaista asti on myös joka päivä tuntunut sellaisia pieniä ikäänkuin elohiiren nykäisyjä tuolla kohdun seutuvilla, olen miettinyt, että voisikohan ne olla jo liikkeitä? :O

äitykkeliini mistä löysit noita testejä? Minäkin tahtoisin tehdä :D Voi kunpa jo voisi tietää, että kumpi sieltä tulee, kova halu olisi jo ostella kaikkia ihania pieniä vaatteita. =)

tsude ja pöppiäinen 12+0 ! :heart:
 
Iltaa!


Marianne73, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista:heart:

ja Koiksalle myös! :heart:

Tsudelle tsemppiä huomiseen:heart:

kolmenmutsi, kiva että pomosi otti asian hyvin :)

Sukupuolen kysymisestä ultrassa:
me ajateltiin kysyä, mikäli se siinä näkyy. Tietenkään se ei koskaan 100% varma ole, mutta jännä on sitten edes se arvaus saada :) Olen kuullut et ovat aika nihkeitä täälläpäin kertoilemaan, mutta kysytään kuitenkin. Tosi jos ultraaja ei sitten halua arvata, ymmärretään kyllä :)



Mulla on nykyään selkeästi iltapainotteista tämä pahoinvointi.
mahakin on jo aamusta asti läsnä:heart::heart::heart:

ei muuten mitään erikoista arkeen.. olo alkaa taas iltaa kohti olemaan aika kurja :/ onneks aamupäivällä hoidin kaikki kotityöt yms ni nyt saa vaan olla :)

T:Neiti+Kihuli 10+3
 
Ihania ultrakuulumisia taas monella, onnea niistä! :)

Sukupuolen kysymisestä : kyllä mä varmaankin aion kysyä, jännähän se olis loppuun asti jännäillä, mutta olis se kiva jo etukäteenkin jotain ostella, joka sopis just tytölle tai pojalle! :D

Kaaduin sitten tänään pyörällä. Kylki ja polvi ihan mustana, sekä peukkukin turvoksissa. :( Maha tuli sit vähän päästä kipeeks, ja mä tietysti olin aivan paniikissa. Neuvolaan soitin ja se lupas heti mut ottaa sinne. Ultrattiin ja kaikki oli oikein hyvin vauvalla onneksi! <3 Helpotti oma olo, kun ei tarvii enää elää kauheessa epätietoisuudessa, että onko kaikki ok.

Cinderella ja Nuutti 12+1 :heart:
 
Hei! Minut voi poistaa listalta. Meidän pieni vauvan alku oli kuollut ja lääkkeillä tyhjennettiin kohtu. Sillä oli kädet jalat ja silmätkin näkyi. Suru on suunnaton. Ja olo on tyhjä. Miettii vain, että miksi taas? :( Onnea teille kaikille odotukseen :)
 
Öttiskälle jaksamisia! :':)hug:

VAROITUS! HIRMUISTA OMAANAPAA!

Mulla alkoi eilen tulla (Huonekaluja siirreltyäni kevätsiivoushuumassa) RUNSAASTI ihan kirkasta, mutta kuukautisvuotomaista verta, ja pelästyin tietty hirveästi. Lähdin heti päivystykseen, jossa lääkäri otti pissanäytteen, tulehusarvot, mittasi kuumeen ja teki sisätutkimuksen. Päällä oli sitten pissatulehdus, onneksi tulehdusarvo vain 8, kuumetta 37,7. Mutta oli ihan supertöykeä lääkäri. Ekaks kysyi multa, että oletko varma että vuoto tulee emättimestä, eikä johdu pissatulehduksesta, ja tulisi virtsan seassa (kai mie nyt jumankekka tunnistan mistä se veri tulee!), sitten mainitsi sisätutkimusta aloittaessa, että voi olla että nyt tuo virtsatulehdus on aiheuttanut mulle ennenaikasen synnytyksen (kyllä, juuri näillä sanoilla!), ja tutkittuaan totesi, että NÄÄ keskenmenot on tosi yleisiä. Ultraan en samana päivänä edes päässy, koska meillä päivystyksessä on vissiin tasan yksi ihminen joka osaa ultrata, ja joka on paikalla sitten ilmeisesti vain 8-16. Laittoivat lähetteen sitten täksi aamuksi.

Noh, tänäaamuna, ultraaja oli yhtä kohtelias ja tarkka. "Kyllä tämä kesken on mennyt" sanoi samantien.. "Ei ole kasvanut vähään aikaan" Sanoin siihen että viikkoja voi kyllä olla vähemmän, eikö siellä näy sitten sykettä? Niin sitten vastasi että katotaan lähempää, ja syke löytyi. Eli siis tämä lääkäri olisi laittanut ilmeisesti minut tyhjennykseen pelkästään sikiön koon vuoksi! Ihan älytöntä toimintaa.

Pääasia että syke näkyi, ja kohdun seinämässä oli jonkinlainen verihyytymä (siitäkään ei sen enempää selittänyt) josta veri oli tullut. Kaikki on siis ainakin toistaiseksi hyvin :) Viikkoja kaverilla oli nyt 7+1, mutta vois vaihtaa sen vasta sitten kun olen käynyt KOKS:ssa ultrassa, kun muutenkin vasta siellä sen muuttavat. Ensi perjantaina olisi sitten se mun nt-ultra, ja viikoista johtuen uudestaan kk:n päästä. (Sanoivat tuolla tänään että voin mennä sinne koksiin ens pe, kun oisi muuten varannut mulle ajan tonne lääkäriin, ja kun mulla kerta on aika sinne niin turhaa sitä perumaan ja toista varaamaan. Halusivat seurata että varmasti kasvaa.)


Nyt ei anteeksi kaikille jaksa kommentoida hirveästi muuhun, joku toinen päivä sitten :)


Santara + Mönninkäinen 7+1
 
Voimia kaikille suru-uutisen kohdanneille! :hug:

ON: Pahasti vaikuttaa siltä, että minulla on kolmas virtsatieinfektio kuukauden sisällä. Kävin tänään neuvolassa antamassa näytteen ja aamulla terkkari soittaa viljelyn vastauksesta. Viime viikolla gyne sanoi, että ainoastaan Nirtofur-C käy estolääkkeeksi ja sitä ei ole jostain syystä saatavilla apteekeissa tällä hetkellä. Puhuin sitten asiasta tänään terkkarin kanssa ja hän sanoi, että muitakin vaihtoehtoja on olemassa. Kyllä helpotti! Olin jo ihan varma, että joudun kärsimään näistä jatkuvalla syötöllä sekä olemaan sairaslomalla, kun minulle on kahdesti noussut lisäksi kuume.

Samalla sitten pyysin, että voisiko kokeilla kuunnella sydänääniä dopplerilla. Hetken joutui etsimään, mutta sieltä ne löytyivät!! Mikä ihana tunne! Ei voi mitään, itku tuli, kun oli niin hyvä olla!

Päivällä kävi äitini meillä esikoisen synttärikahvilla. Rupesi siinä sitten samalla puhumaan heillä säilössä olevista rattaista, että tarvitsisivat tilaa kellariin. Tuli siinä sitten sanottua, että siellä saavat nyt olla säilössä vielä lokakuulle asti. Oli äiti vähän ihmeissään, mutta rauhallisemmin otti asian kuin mitä oli pelännyt. (Jos joku muistaa sen äitini kommentin sterilisaation tekemisestä juuri kun olin saanut keskenmenon..)

Huomenna saan toivottavasti dopplerin takaisin lainasta, niin voin itsekin kuunnella. Ehkäpä äänet kuuluvat myös kotona, kun kerta onnistui neuvolassakin..

Dreamer75, rv 9+6
 
Viimeksi muokattu:
Voi kuinka surullista, Öttiskä :'(

Santarallakin ollut hurjan kuuloinen kokemus. Aika tylyä henkilökuntaa olet kyllä kohdannut... Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin.

Omaa napaa: kyllä on saamaton olo! Ja pahoitan mieleni tosi pienistä asioista, miesparka. Ja kun huomaa, että se ei kyllä yhtään ymmärrä, mistä tämä kaikki väsymys johtuu. Riidelty ollaan kyllä viime päivinä enemmän kuin pitkään aikaan. Ja kun en pääse edes mihinkään lenkkipolulle purkamaan pahaa oloani, kun asutaan (vielä vähän aikaa) eri osoitteissa ja tarvitsisi aina sitten hakea ensin jostain muksuille hoitaja lenkin ajaksi. No, ehkä tämä tästä helpottaa.

Odotan kyllä kovasti maanantain lääkärineuvolaa - en muuten, mutta jos vaikka kuulisi sydänäänet ekaa kertaa (silloin rv 10+1).
 
Heipä hei pitkästä aikaa.

Voimahalit kaikille jotka ovat saaneet ikäviä uutisia.

En ole tainnut kirjoitella tänne tuon varhaisultrani jälkeen, joka oli jo viime viikon keskiviikkona. Masussa oli kaikki hyvin, syke löytyi ja vastasi tosi hyvin viikkojaan. Neuvolatädin pakeilla laskettu aika muutui kuitenkin päivää aikaisemmaksi ja on nyt 29.10. . Branwen viitsitkö päivittää listaan. Muuten perheessä on riehunut vatsatauti vaikka minä taisinkin olla ainoa joka ei sitä saanut.

Lyhyestä virsi kaunis, minä lähden nukkumaan, kellohan on ihan hirvittävän paljon...

Irmeli ja Eila 8+5
 
öttiskälle isot voimahalit! :hug:

Santara kai meinaat käydä valittamassa jollekin tosta? Siis ei oikeesti voi lääkäri tehdä noin huolimatonta työtä! Puhua nyt et kesken on mennyt, ennen kun on ees katsonut kunnolla... Pistää kiehumaan tollanen toiminta. :kieh:

Kenzie mulla oli sillon ekassa ultrassa viikkoja 10+4 ja kuulemma vasta 11+ viikoilla saa laskettua sen turvotuksen. En kyl laittanut ollenkaan vastaan ku sain sit ylimääräsen lisäultran tähän alkuun. ;)

Meillä edelleen eilen kaikki hyvin. Tipi vastasi viikkoja ja riskitkin oli jotain normiluokkaa (en muista lukemia, mut joku 1:57000 tai noin). Tuleva isukki oli kans mukana ja kuunteli ihan tippa linssissä niit sydänääniä ja katteli pikkusen touhua. :heart:

pipituuna & tipi 13+1
 

Yhteistyössä