Hei vaan kaikille!
Ensiksi syvät pahoittelut km:n saaneille, ja paljon voimia ja halauksia!:hug:
Teillä on ihanan aktiivinen ketju, ja mielelläni liittyisin mukaan
Tuntuupa tutulle olla taas lokakuisissa, esikoinen kun synty viimevuoden lokakuussa
Olen 22v ja synnytyssairaalaksi voi merkitä KOKS:in. Viikkoja ois kuukautisten mukaan jo 7+6, mutta tein clearbluen digital testin, joka oli sitä mieltä että viikkoja olisi 4-5. La ois nyt 19.10 mutta luulen että ultrassa siirtyy etiäppäin, toivottavasti ei kuitenkaan marraskuulle saakka
En aio neuvolassa kuitenkaan testistä mainita, pääsee nopeammin ultraan
Olen luullut huomaavani pienen turvotuksen jo masulla, ja nippailee ja yököttää ja väsyttää ja on jatkuva NÄLKÄ ja kaikkea. Ainut mikä puuttuu edelliseen raskauteen nähden, on sellainen painon tunne vatsan päällä.. Edellisen aikana tuntui kun oisi ollut hernepussi mahan päällä jatkuvasti..
Mielialamuutoksista En ole huomannut muutoin kun ärsyttävissä tilanteissa räjähdän huomattavasti helpommin, ja pienet asiat ärsyttää helpommin, ja onnelliset pistää melkein itkemään.
Vaipat Meillä on käytetty ekan kanssa pelkkiä kertsejä, ja varmaan tän seuraavankin kanssa.. Oisin valmis kokeilemaan kyllä kestoja, samalla tavalla niinkuin joku jo aiemmin mainitsi, eli pitäis kyllä tulla kädestä pitäen neuvomaan ja näyttämään
Neuvolaan meillä on aika 14.3, ja sen jälkeen odotellaan aikaa nt-ultraan. Täälläkin terkka varaa sen ja aika tulee postissa
Aaaaa kun jännittää ja ei malta odottaa!!
Santara ja mönninkäinen 7+6 (4-5+?)