Huomenta
!
Ihan ekaksi pakko jakaa tämä teidän kanssa, hyvällä ystävällä meni nyt aamulla lapsivedet klo:9 maissa, vaikka huomenna aamulla olisi ollut käynnistys raskaushepatoosin vuoksi. Meneillään hänellä vko 38 joten vauva on tervetullut ja valmis maailmaan
!! Olen vain aivan täpinöissäni täällä ja jännitän, sillä eilen juuri näimme ja nyt jo hän on matkalla tositoimiin! Jotenkin liippaa omaa tilannetta tosi läheltä tämä synnytyksen odotus ja käynnistyminen että jännittäessä menee minulla nyt ennen syntymäuutista
! Onko teillä muilla lähipiirissä raskaana olevia ystäviä?
Mukava kuulla että kaikki sokerirasitukseen päätyneet olette selviytyneet hienosti siitä urakasta
! Pidän peukkuja että tulosket olisivat hyviä!
@Nerinah kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa
täällä samoin vauhdikkaan oloinen vauva, erityisesti iltaisin ja alkuyöstä hän rakastaa jumppailla yksiössään
. En tiennytkään että isyys tunnustetaan nykyään neuvolassa ja vieläpä ennen vauvan syntymää? Ompa kätevää. Hyvä että asiat muuttuvat ja modernisoituvat tälläki saralla.
@Tyttti mitä rautaa "vedät"? Itselläni tablettimuotoinen rauta ei tehonnut, nyt hörpin Floravital-nimistä nestemäistä valmistetta, 10ml kahdesti päivässä. Seuraava neuvola minulla on 20.7.torstaina, silloin tsekataan sekä HB että saan samalla Anti-D pistoksen sen RH - veriryhmäasian takia.
Esikoisten suhtautumisista on jonkun verran kirjoiteltu
ja ilmeisesti monella vauvalla isompi sisarus on olemassa aika pienellä ikäerolla? Onkohan kenelläkään mulla tässä meidän porukassa uusperhekuvio kyseessä
? Meillä tosiaan vauvalla 13-v isosiskopuoli, sekä 12- v ja 10v- isovelipuolet odottamassa häntä. 10-vuotiaan kanssa meillä on iltaisin "leikki" vauvan kanssa
10-v painaa masua ja vauva potkaisee takaisin, tätä aina nauramme yhdessä vedet silmissä, niin huvittavaa joka kerta
! 12-v on sanonut että hänestä on kivaa leikkiä pienten 1-3v lasten kanssa, mielellään puuhastelee pienen kanssa kuulemma. 13-v odottaa kuulemma kaveria itselleen, ja olemekin isänsä kanssa vähän rauhoitelleet että pieni vauva ei oikein ole kaveri, vaan pikemminkin hoidettava tapaus. Ikäerona 13v on jo aika paljon, joten kaverisuhde saattaa muodostua heille sitten pikemminkin aikuisiällä
.
Tämmöistä täällä tänään, ja ompa ihanaa kun tämä meidän porukka kirjoittelee näin aktiivisesti, aina yhtä ihana lukea kaikkien kuulumisia
!
t: Hiekkis&Norppis RV 28+5