Huomenta
!
Täällä poksuu torstaina jo RV 27 ääk
?! Olo on iso, ja liitoskivut sen kun yltyvät, ja uutena vaivana ovat saapuneet selkäkivut. Aiemmissa raskauksissa - 12 vuotta sitten..- selkävaivoja ei ole ollut. Ikä (38v) tekee ehkä tehtävänsä
?
Juhannus meni perheen kanssa mökkeillessä ja kumma kyllä nukuin hyvin koko yön putkeen. Eli on levännyt olo. Samoin nyt kotona huomaan nukkuvani hyvin, kunhan ensin saan vääntäydyttyä sopivaan asentoon, siinä menee joka ilta oma aikansa
.
Eilen maanantaina kävin Hyvinkään sairaalalla labroissa, koska minulla on RH- veriryhmä. Tutkivat on vasta-aineita veressä, jos on niin saan vasta-ainepiikin Ettei elimistöni hylji vauvaa. Aivan ihania laboratorio-tätejä
, juttelimme pitkään ja jäi hyvä mieli.
Tänään pakkaan pojat kyytiin ja huristelen Porvooseen serkun ja pikkuserkkujen luo kyläilemään. Mies tekee kovasti töitä juuri nyt joten saa "työrauhan" kun olemme poissa jaloista. Pinnasänkykin on meillä vielä hakematta, kun hän on ollut aikataulullisesti niin ylikuormitettu. Toivottavasti myyjä jaksaa kärsivällisesti odottella hakua, ainakin olen maksanut jo kaiken.
Ostin pehmeän muovisen hoitoalustan, hoitopöytää en aio hommata. Hoitoalustan voi öisin nostaa sängylle ja päivisin kodinhoitohuoneen pöydälle
. Vauvojen hoidosta muistissa minulla on se että vaipat saa kyllä vaihdettua ihan missä vain
. Ostin myös vaunuihin roikkumaan pienen lelun
. Voi että miten odotankaan jo pienintä tulokasta, hän on niiiiiiiin rakas ja tärkeä nyt jo!
Tässäpä tätä "omaa napaa" taas kerran, luen teidän muiden kirjoituksia kyllä mutta tässä kirjottamisvaiheessa harvemmin tulee selailtua enää taaksepäin. Ihana lukea että samankaltaisia juttuja käymme kaikki läpi ja tuntuu hyvältä että vaikka täällä ns yksin vietän sairaslomaa/kesää, niin siellä te kaikki palstalaiset olette nettiverkon päässä vertaistukena
.
Ihanaa loppuviikkoa kaikille ja työssäkäyville energiaa töihin&arkeen!
T: Hiekkis&Norppis 26+5