No tervehdys kaikille
Kivuista ja vihlonnasta voisin minäkin vähän kommentoida. Minulla on taas ollut vaivana nämä kipeät vatsalihakset! Ne olivat jo ihan ensimmäisillä viikoilla, välissä vaiva hävisi, sitten se taas palasi. Nyt on viimeiset kaksi viikkoa ollut niin karmeassa krampissa suorastaan vatsalihakset, että tänään soitin sitten jälleen neuvolaan. Sain ajan gynekologille, joka tutkii sitten voisiko kyseessä olla ihan supistukset, varsinkin kun kaksi pikkusta masussa. Käsitin että aika olisi ollut heti tänään, mutta joko neuvolan täti sanoi väärin tai minä kuulin väärin, ja kun menin sairaalaan, minulle sanottiin että aika onkin huomenna...
Joten vielä pitää kärvistellä huomiseen. Toivon että saisin sairaslomaa! Minulla on kyllä pääsiäinen vapaata mutta jospa saisi levätä vielä sen ylikin. Vaikkei tämä olisikaan mitään vakavaa, niin on tämä kyllä aivan älytöntä etten edes aivastaa uskalla. Ja jopa kävellessä tarvii näimmä vatsalihaksia
Kun olen vielä niin uuno etten yhtään tiedä miltä ne supistukset sitten oikein tuntuvat...
Hoitopöytä meille järjestyi kuin itsestään, kun isäni halusi kunnostaa minun ja siskoni vanhan hoitopöydän
Se on täysin kunnossa vielä, puinen ja jämäkkä laatukaluste, pari koloa vain tullut pintaan. Isäni pakkeloi kolot ja maalaa hoitopöydän vaalean violetiksi niin sopii muuhun huoneen sisustukseen. Vessaan tai kylppäriin se ei mahdu, mutta ajattelin ostaa lisäksi sellaisen hoitoalustan kodinhoitohuoneeseen, josta on ovi suoraan kylppäriin.
Sitten vielä isäni vanha kehto on vielä täysin kunnossa, ollut lainassa serkkuni vauvalla, mutta tyttö ei enää mahdu siihen joten saadaan se käyttöön
Mun iskä onkin painanut syntyessään 1600 g joten on vissiin aika olemattoman kokoinen se kehto.
Onnittelut vielä kaikille jotka käyneet ultrissa ja saaneet kivoja uutisia
Muistakaahan lepäillä ja kuunnella omaa oloa, se minunkin pitäis vielä oppia!
Ituo 14+3 (hups väitin aamulla neuvolaan että 13+3...)