....tai onko edes ryhmää facebookissa?Heippa! Tein tänään positiivisen testin (viiva ilmestyi aivan heti, tänään ois menkkojen pitänyt alkaa) ja malttamattomana tulen heti tänne mukaan laskurin mukaan la on 23.10., eli jos kaikki menee hyvin niin tämä syntyisi muutama viikko ennen esikoisen 2-vuotissyntyäreitä. Vähän jännittää miten jaksaa olla taaperon kanssa raskaana, ekassa raskaudessa olin kaksi ekaa kolmannesta aivan kuoleman väsynyt. Ainuttakaan oiretta en oo vielä kuvitellut, vaan menkat jättänyt tulematta. Ruoan etomista ja aamuoksennuksia en kyllä yhtään kaipaa.
Ruokavaliosta: foolihappoa aloin syömään melko pian yrittämisen aloittamisen jälkeen, pari kk olen sitä nyt syönyt. Viimeksi kahvin jouduin lopettamaan kun se ei enää maistunut. Nyt koitan miettiä sokereita mutta muuten en tee muutoksia. Millon muuten raskausajan ruokavalio pitikään aloittaa? Voinko vielä vetää viimiset tartarit ja kraavilohet?
Viime raskaudessa jännitin paljon enemmän sen jatkumista, nyt koitan iloita tästä ja olla murehtimatta vaikka vielä onkin isot riskit.
Eli: wbä/ 28v/2. lapsi/Tays
Voiko facebook-ryhmään vielä liittyä?
Wbä 4+0
Hyvin on vahvistunut! Sain laskurilla sun lasketuksi 21.10 ja tänään olis sulla rv 4+2Hei.
Varovaisesti liittyisin joukkoon...
Tältä näyttää testiviivan kehitys, kolme kuvaa:
En ole aivan varma lasketusta ajasta, sillä söin viimeisen yhdistelmäpillerin 13.1. Vuoto alkoi heti 15.1. illalla. Pillereiden kanssa kierto oli 28vrk. Ovistesti näytti jonkinasteista plussaa 1.2. aamulla, tosin oli aika epävarmat viivat... Joten mihinkähän la sitten asettuukaan, osaako joku arvioida..?
Synnäri on Jorvi.
Poppis75
En tiedä noista sen tarkemmin. Juon jonku verran teetä mutten kovin paljoa. Pitäs selvittää että mitä saa ja mitä ei... Jos tää raskaus ees jatkuu...Moii en kans oo ruokavalioo muuttanut, mutta kahin oon jättänyt pois. teetä oon juonut, muistelen kyllä jostain lukeneeni et joissain tees jotain ettei saisi? Kofeiini nyt on ainakin, mutta se oli joku toinen.. Hmm, tiedätkö sinä?
Mulla myös sh-opinnot päällä Enpäs ehdi kun yhden lukukauden opiskeleen kun pitää (toivottavasti) jo jäädä poisSamat hommat täälläkin Lisäksi vielä sh-opinnot päälle! Voin kertoo ettei oikein ajatus kulje, ei töissä eikä koulussa. Kotona vielä vähemmän
Ite opiskelin sairaanhoitajaksi esikoista odottaessa. En jäänyt ollenkaan koulusta pois vaan opiskelin kotona vauvan kanssa minkä pystyin ja 3kk eteen päin tuli mukaan luennoille. Olisin valmistunut aikataulussa, mutta yhtä työharjoittelua en voinut tehdä kun vauva oli vasta 4kk sen alkaessa, niin tein sen sitten kun oli 1v2kk. Nyt odotan että pääsen kunnolla nauttimaan lapsien kanssa ajasta kotona, ilman paineita opiskelusta.Mulla myös sh-opinnot päällä Enpäs ehdi kun yhden lukukauden opiskeleen kun pitää (toivottavasti) jo jäädä pois