Meillä nykysten kahden lapsen sukupuolet kalenterin mukaan väärinpäin! Ja tällä kertaa ois kalenterin mukaan tulossa poika, eli tuleeko sieltä sit tytyTheran mainitsi leikkimielisestä tyttö vai poika -testailusta, mä katoin kiinalaisesta tyttö vai poika-kalenterista ja sen mukaan nyt tulis poika. Meillä tosiaan kaksi tyttöä ennestään ja heidän kohdallaan tuo kalenteri piti paikkansa
Toi kilahtelu on itselle aivan uusi asia. Mulla ei ole tapana huutaa asioista ja erimielisyydet hoidetaan puhumalla. Mutta nyt oon löytänyt itsestäni ihan uusia piirteitä. Joudun ihan keskittymään, etten ala huutamaan, koska se ei johda mihinkään.Hormonihirmu täällä hei tänään on kilahdeltu miehelle mm vääränlaisesta jäätelöstä aamulla suutuin siivouksesta, vein lapset papalle ja lähdin itse päiväksi kaupungille - oli muuten siisti koti, kun tulin
Katoin kans tuota kiinalaista kalenteria, esikoisen kohdalla ei pitänyt paikkaansa, mutta kakkosen kohdalla kyllä. Nyt sen mukaan tulis poika, mikä olis kyllä ihan hienoa tätä akkavaltaa tasoittamaan! Teki mieli paljastaa tänään äitille ja siskolle, mutta pysyin lujana. Kerrotaan varhaisultran jälkeen, jos on jotain kerrottavaa..
Kahvia olen vähentänyt ja reilusti. Saatoin juoda 6-7 kuppia päivässä, nyt vain 1-2. Se on hyvä niin. Ruokailutottumukset ovat olleen ihan ok, syön aika pitkälti mm firfarmin ohjeiden mukaan (paljon kasviksia, marjoja yms puhdasta ruokaa). Mutta kääk, nyt on mennyt sekä suolaista että makeaa.. Mulla on jonkin verran ylipainoa ennestään, eikä ihan hirveästi tarvisi raskauskiloja tulla.Sohaistaanpas vähän muurahaispesää ja kysytään, onko tulevat äitylit muuttaneet jotenkin ruokavaliotaan ja liikunnan määrää plussaamisen jälkeen? Tämä asia nostattaa varmasti tunteita, joten yritetään pysyä asiallisina hormoonimyrskyistä huolimatta
Mää aloin syömään foolihappoa heti, kun jätin pillerit pois. Vehnänalkiöljyn otin mukaan plussakierrossa pari päivää ennen ovista ja jatkan sitä edelleen. D-vitamiinin olen lisännyt 50 µg:n.
Ravintopuoli on ollut ennenkin kunnossa, mutta vaihdoin kasvismargariinin voihin. Kasviksia ja hedelmiä olen lisännyt entisestään. Kalaa, broileria ja lihaa vaihdellen. Kahvin jätin pois. Makeanhimoon syön rusinoita ja pähkinöitä, mutta niitä on tarvittu vasta yhtenä iltana. Olisin ostanut muuten karkkipussin vapaapäivän kunniaksi, mutta nuo riitti. Itsekuria löytyy ihan kiitettävästi, mutta en silti aio ruoskia itseäni liikaa. Aion edelleen joskus herkutella.
Kävelylenkit tulee tehtyä joka päivä 1-2 h elukoiden ansiosta, sitä en ole lisännyt.
Täälläkin yks hoitaja! Vasta äskettäin valmistunut ja nyt kotihoidossa töissä )Juu olen, lähihoitajana vanhuspuolella! Mä yritän piilotella täällä mahd pitkään, mut katotaan nyt kuinka pitkään onnistuu, kun nää hajut yms ei oo aina ihan kovin kivoja
Mulla kanssa oli paniikkia tuhrun takia.. 4 päivää kesti ja loppu siihen. Tais olla itellä valemenkat. Silti varasin varhaisultraan ajan. Se on parin viikon päästä. Nyt 5+3Voi itkut että kehittelin tänään paniikin kun tuota ruskeeta tuhrua tulee.... Sillai ne menkatki aina alkaa, niin hirvittää nyt että milloin se verinen vuoto alkaa... Lueskelin netistä että monella on ruskehtavaa tullu ja ihan normisti on raskaus edenny. Eilen moinen tieto vielä helpotti mutta tänään enää ei. Mietin että pitäiskö mun kuitenki mennä jo ens viikolla sinne ultraan oman mielen rauhan vuoksi vaikken voikaan saada aikaa omalle lääkärille. Varattunahan se olis 23.2 eli 1,5vk pitäs malttaa tän ressin kanssa sinnitellä... Nyt viikkoja ehkä 6+4
Täällä kans yks lähihoitaja vanhuspuolelta ilmottautuu . yöhoitajana toimin pääsääntösesti. Vielä ei ainakaan ole tehny tiukkaa ... Mutta sitä ootelessa ku salassa haluais tän asian pitää vieläJuu olen, lähihoitajana vanhuspuolella! Mä yritän piilotella täällä mahd pitkään, mut katotaan nyt kuinka pitkään onnistuu, kun nää hajut yms ei oo aina ihan kovin kivoja
Ihanaa kun uusia tulee! Vielä ei taida lokakuiset olla täynnä kuitenkaan. Teretulemast mukaan porinoimaan.
Mä en oo ruokavaliota muuttanut kun suht terveellisesti syödään aina. Liikunnasta elukat pitää huolen, vierivä kivi ei sammaloidu, hih.
Huomenna alkaa rv7... Hui.