Mäkin rohkaistuin laittamaan pyynnön päästä mukaan fb-ryhmään. Mukavaa, että sinne vielä otetaan
Fb:tä tulee muutenkin käytettyä aika paljon, joten se tuntuu siksi aika luontevalta kanavalta.
Liitoskivuista mulla on jonkun verran ollu tuolla nivusten kohdalla, mutta liikkuminen on niihin auttanut. Oon huomannu, että sohvalla kun makoilee telkkarin ääressä, niin siitä liikkeelle lähteminen onkin sitten kivuliasta. Harjoitussuppareita ei oo ollu liikkuessakaan, joten en edes tiedä miltä ne tuntuu. Varmaan tunnistaa sitten.
Minkä verran te ootte liikkunu nyt raskauden aikana?
Mä oon käyny lenkillä, pyöreilees ja vesispinningissä, jokusen kerran myös uimassa. Ainakin vielä on tuntunu liikunta hyvälle, ainoastaa vesispinningissä oli nostettava jo sarvia reilusti korkeemmalle ku aiemmin, että masu mahtuu olemaan
Toinen neuvolakäynti oli maanantaina. Kuunneltiin sykkeitä, 150 vauhtia se siellä jumpsutti. Alkuun väisteli pois alta ja kuulu vaan hetken aikaa. Jotain kohinaa kuului sykkeen lisäksi. Neuvolatäti sanoi, että siinä on joko isompi suoni vauvan lähellä tai sitten istukka on etuseinässä. Ultrassa sitten selviää tuo istukan paikka.
Punnitusta jännitin tosi paljon, kun en oo ekan neuvolan jälkeen uskaltautunut vaa'alle... Iso helpotus, kun paino ei ollu noussu yhtään, laskenu puoli kiloa. Sanoi, ettei siitä pudotuksesta ole huolta, kun kohtu on kasvanu ja oon kuitenkin syöny ja liikkunu hyvin.
Pitkän aikaa ollut ihan hyvä olo, mutta eilen kyllä taas hormoonit jylläsi ja tuli tuherrettua itkua koko ilta. Työt stressaa vähän turhan paljon, huoh!