Onnea
Nanneli82 vauvasta!
Käsitöistä: Nyt kun on joutunut lepäilemään useamman viikon, niin olen kaivanut kutimeni esiin. Tosin en vauvalle tee mitään, vaan esikoiselle yritän saada aikaiseksi villahaalaria talveksi. Mun onni on, että sitä tarvittaneen vasta ensi vuoden puolella
Olen nimittäin aivan onnettoman hidas neuloja, enkä todellakaan osaa tehdä mitään. Tästäkin ihan perusohjeesta olen joutunut jo muutamia kertoja soittamaan viisaammille kanssaneulojille... No, toinen puntti on kohta valmis, enää alle kymmenen kerrosta jälellä siitä. (Ja sit se toinen puntti ja yläosa kokonaan.)
Babyshower: Mulle ei ole järkätty tästä eikä aiemmastakaan vauvasta. En tosin ole ollut mukana järkkäämässä kellekään, joten en edes olettanut, että miulle järkättäisiin. Mutta olisi ollut kiva saada kavereita käymään täällä, tai treffata niitä jossain muualla vaikka sitten babyshowerin varjolla, kun ollut aika yksinäistä viime viikkoina. Jostain syystä kaikki kaverit, jotka ennen ovat olleet kotona lasten kanssa, ovat tänä syksynä palanneet töihin, joten ei ole ollut viikolla kahviseuraa lainkaan.
Leijonamama: Hienoa, että kaveri oli itse päättänyt kääntyä oikeinpäin!
Isyyspakkaus: En ole tehnyt koskaan sellaista, tiedän että mies ei välttämättä osaisi arvostaa sitä niin paljoa. Lisäksi esikoisen aikaan suunnittelin sitä, mutta mies sai lahjaksi perheeltään ja kavereiltaan melkein kaikki ne asiat, jotka olin suunnitellut pakkauksene laitettavaksi (kuten Vauva - käyttäjän opas -kirjan yms.), joten en sitten keksinyt enää uusia ideoita.
ON: Täällä taas alkanut epäsäännölliset supistelut vaivaamaan. Kun ei esikoisen synnytystä miettien tiedä ollenkaan, että koska pitäisi lähtää näytille synnärille. Torstaina on neuvola, joten pyydän, että siellä joku katsoisi tuon kohdunsuun tilanteen. Ärsyttää, kun ei tiedä onko nämä supistukset tehneet mitään vai ei siellä, ja tuleeko esim. kiire sitten lähteä sairaalaan.
Ja flunssa yrittää iskeä päälle. Ääntä ei juurikaan tule ja kurkku on tosi kipeä. Esikoinen tietysti käyttää tilannetta hyväkseen, eikä ole kuulevinaan ohjeita tai kieltoja. Toivottavasti ei mitään pahempaa satu. Toissapäivänä meinasi vetää kuuman silitysraudan päälleen silityslaudan päältä, kun en päässyt tarpeeksi nopeasti perään eikä uskonut mun kieltoja mennä tiettyyn huoneeseen. Onneksi mies kerkesi väliin, ja taisi poitsu hieman säikähtää, kun me molemmat huudettiin säikähdyksestä niin paljon.
clearbrook 37+4