ItuH Voimahali hirmuinen! Olin esikoista odottaessa tuossa tilanteessa. Olin jo niin valmis odottamaan yksin mut niinpä siinä sit kävi, että EX-mieheni tuli ja halusi olla tulevan lapsen ja minun kanssani. Meille siis syntyi 2 yhteistä lasta yhdessä olon aikana. Erottu sit jo 2007. Että oliko järkeä silloinkaan jatkaa?? Sitä en tiiä mut muistona paska suhde ja mahtavat lapset!
Leijonamama Sulle kans voimahali!! Onhan kaikki jo paremmin?
Ensivuoteena meillä toimii äitiyspakkauksen pahvilaatikko kuten aikaisemminkin. Juurikin sen pienuuden takia ja vauva voi kokea turvallisuutta kun nukkuu pienemmässä "kopassa".
Limatulpasta sen verran vaan, että esikoisesta tuli sellainen OB:n kokoinen pitkulainen klöntti paperiin. Ei hajuakaan monta päivää tai monta viikkoa ennen kuin veet meni. Lapsi veet meni siis esikoisesta viikolla 37 tasan... Oli vaaleanpunaista sen muistan. Pojasta ei mennyt kaippa ne imuroi sen pois kun menin sectioon.
Erillaisia äitejä täällä seurattiin miehen kanssa. Meinattiin katsoa jatkossakin. Aikaisemmin ei olla katottu ollenkaan. Mieheltä vain kysyin et mitä tykkäs ja kohtasko ajatukset sen nuoren tytön kanssa. Tää tuleva vauva siis on eka nykyiselle miehelle.
Yösyömisestä sen verta et on jjoskus pakko syödä kun en mä saa unta, menee hirveäksi pyörimiseksi vain ja maha HUUTAA ruokaa. Toisinaan ei tartte syödä mitään juoda vain lasi vettä vessareissun jälkeen.
ON. Mulla ollu puoltoista kuukautta niin kiirus, etten ole mitään juurikaan kirjoitellut tänne tai saatika kauheesti lueskellut. Mentiin naimisiin elokuun puolessa välissä ja juhlat pidettiin viime lauantaina. <3 Nyt voi varmaan sit alkaa nauttimaan tästä raskaudesta ja avioliitto elämästä.
RD on kurissa pelkällä ruokavaliolla. Aivan uskomattoman määrän joudun syömään hiilareita ja tasaisesti. :O Oli kuulkaa melkoinen urakka antaa itelle lupa syödä hiilareita noin paljon kun entinen ruokavalio sisälsi tosi paljon protskuja ja TOSI vähän hiilareita... No nyt näin...
Miten muilla?
Me ollaan nyt kaikki hankinnat tehty ja vauvalle on tilaa järjestetty. Oli lähellä etten nakkonu miehen soittovehkeitä kellariin.
Mies sit vaihtojärjestystä olokkarissa sekä meän makkarissa. Nyt sovitaan kaikki vielä toistaiseksi.
Nyt pitää vain yrittää nauttia tästä loppuajasta vaikka vasen lonkka sano poks viime yönä. Liekkö nukkunu niin huonossa asennossa... Supistelee ja seksi kieltoakin muka terkka määräs.
Poksuin eilen muuten rv 35 nyt siis 35+1 (Hui tähänkö lisää vajaan kaks viikkoa ni oli esikko jo sylissä)