En olekaan vielä kirjoitellut tänne maaliskuun pinoon mitään ja meinasinkin sitten kirjoitella omaa napaa tällä kertaa.
(sorryy..)
Tänään poksutaan 9+0 jaa huomenna ois terveydenhoitajan juttusille aika ja perjantaina lääkärille! JÄNNITTÄÄ ihan hirveesti, että jos ja kun lääkäri ultrais, näkyykö siellä tai kuuluuko sieltä mitään. :>> <3 Pieniä pelkoja on ollut tällä viikolla eli olen miettinyt sitä, että jos kohtuni onkin tyhjään täynnä tai jotain, mutta raskausoireeni ovat olleet sen verran vahvoja, että toisaalta ajattelen et siellä on oltava jotain.
Oireita on kipeytyneet rinnat, huono vointisuus (pahin oksetus olo on onneksi mennyt ohi), mikään ei oikein maistu ja kaikki haisee mun nokkaan aivan liian voimakkaasti. Sekä aivan mahdoton väsymys, herään joka aamu viimeistään siinä seitsemän aikaan ja illalla taas alkaa haukotuttamaan jo seitsemän aikaan. Pitää aina illalla keksiä jotain äksöniä, et pysyy hereillä edes siihen yhdeksään et voi sitten mennä hyvällä omalla tunnolla nukkumaan. Kaikki on kyllä mulle sanonu, et nuku nyt kun voit. Sitten kun vauva on kotona, niin sitä ei enää nukutakaan. Lievää epänormaalia äksyilyä on myös ollut havaittavissa, varsinkin kun avopuoliso laukoo jotain sairaan huonoja vitsejä. Ja sitten hän alkaa kiukkuamaan mulle siitä kun suutun ihan turhista asioista. Mutta minkäs minä sille voin, että suututtaa toisen käytös. :S
Vastailempa tässä välissä galluppiin.
* Onko sinulla poika- vai tyttöolo?
En osaa sanoa, kun on ensimmäinen raskaus.
* Mitä mieltä olet teidän paikkakunnan neuvolasta?
Huomenna sen nään.
* Oletteko miettineet jo näin aikaisessa vaiheessa nimet valmiiksi?
Ollaan avopuoliskon kanssa jotain vitsailtu, mutta ei olla tosissaan vielä mitään mietitty. Minä lähinnä jotain olen haaveillut.
* Jos niskapoimu-ultrassa selviäisi, että lapsenne on kehitysvammainen niin mihin ratkaisuun päätyisitte?
Se riippuisi kuinka pahasti kehitysvammainen lapsesta tulisi. Esim. Jos hän ei koskaan tulisi kävelemään tai puhumaan niin sitten varmaan harkittaisiin aborttia.
* Millainen on kumppanisi? Millainen hän on isänä tai kuvittelet hänen olevan?
Kumppanini eli avopuoliskoni on hauska ja lempeä. ja hyvä isä hänestä tulee/kasvaa niinkuin minustakin äiti. :>
* Pelottaako tuleva synnytys?
Ei ainakaan vielä, varmaan myöhemmin saattaa tulla kauhuskenaarioita.
* Mitä pelkäät ja rakastat eniten raskaudessa?
Pelkään varmaan sitä, että menisi kesken tai että vauva syntyisi kuolleena. Kun taas odotan innolla pyöristyvää vatsaa.
* Onko raskaus vaikuttanut seksi-elämäänne?
Avopuolisko sanoo että ei kun taas minusta kyllä. Kun saatiin testistä tietää että meille tulee vauva, avopuolisko ei hinkunut enää seksiä. kun taas minähän voisin harrastella vaikka joka päivä.
Harmittaa kun toinen tunnostaa ottavan vähän varovasti vaikkei tartteis.
* Mitä ajattelisit jos saisit tietää odottavasi kaksosia tai jopa kolmosia?
Mitäpä tuo haittais, no rahatilannetta haittais, mutta kyllä me pidettäisiin kaikki.
* Mitä murehdit tällä hetkellä?
Väsymystä ja saamattomuuttani. Pitäis tehdä suorittamissuunnitelma valmiiksi huomiseen mennessä ja puolet on vielä tekemättä.. :SS
* Mikä ruoka on sellainen jota on PAKKO SAADA ?
hesen megahampurilainen.
<3
* Kuinka paljon harrastat liikuntaa päivittäin/viikottain?
liian vähän, pitäisi enemmän liikkua kyllä...
* Miten onnellinen olet arviosta 1-10?
no 10 tietenkin, vauva on toivottu <3.