Moi taas!
Oon ollu kyllä tosi laiska tulemaan lukee näitä juttuja. Lähinnä siks, kun enimmäkseen puhelimella surffaan netissä ja sillä on kauhean vaikea lukea täältä kun koko teksti ei koskaan näy näytössä kokonaan niin se on semmosta ärsyttävää pläräämistä. Nyt otin ihan asiakseni istua koneen ääreen ja tulla lukee uudet jutut.
Joku kyseli harrastuksista... Niitä ei ole
Paitsi kai tuon lastenvaatteiden hamstrauksen voi harrastukseks laskea.. Ostelen siis paljon facebookin kirppareilta pojalle vaatteita.
Ja toki myyn pieneksi jääneitä tai niitä ei-niin-kivoja pois tilaa viemästä.
Suvitar89, mä en tiiä mikä se riski on sisäkissasta saada tartuntaa, enemmänhän se on ulkokissoista lähtösin.. Meillä on sisäkissa, enkä oikein osaa pelätä saavani siltä mitään. Ja ollu niin monta vuotta kissojen kanssa joten kaippa se tauti on jo sairastettukin!
Misu78, meillä (mulla) ois tytölle nimi suurinpiirtein valmiina, mutta jos taas tulee poika niin siinä onkin sit pulmaa mikä hänelle nimeks keksitään! Haluan että nimet tulee suvusta kuten esikoisella. Tai ainakin nimi tai kaks jos ois suvusta, kolme nimeä kuitenkin mitä luultavammin tulee.
Isot halaukset joukosta poistuneille! :hug: :heart: Harmittaa kovin teidän puolesta..
Ja sitten vielä onnittelut uusille plussaajille ja ultrista hyviä uutisia saaneille!
Galluppi:
* Onko sinulla poika- vai tyttöolo? - Tyttöolo.
* Mitä mieltä olet teidän paikkakunnan neuvolasta? - Aivan mahtava! Terkkari on mitä huipuin; sopivan rento ja rempseä jolle on helppo puhua asiasta kuin asiasta. Huomaa heti jos joku painaa mieltä. Ei nipota turhasta. Ihana ihana ihana! Sanoinko jo että on ihana tyyppi?
* Oletteko miettineet jo näin aikaisessa vaiheessa nimet valmiiksi? - Tytölle on melkein nimi, pojalle ei ollenkaan. Onneks on aikaa...
* Jos niskapoimu-ultrassa selviäisi, että lapsenne on kehitysvammainen niin mihin ratkaisuun päätyisitte? - Jos olisi vaikeasti vammainen, mitä luultavammin keskeytettäisiin. Ollaan tästä miehen kanssa puhuttu ja molemmat samaa mieltä.
* Millainen on kumppanisi? Millainen hän on isänä tai kuvittelet hänen olevan? - Erittäin hyvä isä. Osallistunut paljon alusta asti lapsen hoitamiseen. Ehkä vähän tiukempi kuin minä, mutta suht sama linja meillä kasvatuksessa.
* Pelottaako tuleva synnytys? - Eipä juuri. Lähinnä pelkkään jos/kun laitetaan epiduraali, se oli niin inha kokemus esikoisen synnytyksessä vaikka taivas aukenikin sen jälkeen.. Ja jälkisupistukset on yks asia mitä ennakkoon jo jännittää, ne on kuitenkin todella kovia.
* Mitä pelkäät ja rakastat eniten raskaudessa? - Menetystä pelkään. Rakastan ihan vaan raskautta, Myttyä itessään. :heart:
* Onko raskaus vaikuttanut seksi-elämäänne? - Ei millään tavoin. Yhtä laiskanpuoleisesti mua on saanu nytkään innostumaan.... :ashamed:
* Mitä ajattelisit jos saisit tietää odottavasi kaksosia tai jopa kolmosia? - Huhhuh... Sanoinkin ennen vu:ta miehelle, että en tiedä oisko pahempi se että masussa ei ole ketään vai se että siellä ois kaks... Mutta kaippa sitä kaikkeen tottuis
* Mitä murehdit tällä hetkellä? - Nykyisen ja tulevan lapsen terveyttä, raha-asioita yms.
* Mikä ruoka on sellainen jota on PAKKO SAADA ? - Ei semmosta oo. Paitsi maanantaina oli pakko saada makkaraperunat
* Kuinka paljon harrastat liikuntaa päivittäin/viikottain? - Hyötyliikuntaa vain jos sitäkään...
* Miten onnellinen olet arviosta 1-10? - Emmä osaa sanoa. Onnellinen kuitenkin.
Omaa napaa loppuun: Olin korkeassa kuumeessa viikonloppuna jolloin oli myös outoja alavatsakipuja. Jomotti, viilteli, pisteli ja kipu säteili jalkoihin asti. Pitkään aikaan ei ollut ollu mitään muuta kipuja kuin repäisykipuja välillä, niin iski huoli. Kaikenlisäksi kun yön aikana kuume laski, tuntui vähäisetkin oireet hävinneen. Soitto neuvolaan ja pääsinkin sitten sinne ultrattavaks, kun siellä on aatamin aikanen ultramasiina. Ja oli mun huoleni ihan turhaa, siellä pikkuisen sydän sykki edelleen ja kaikki oli muutenkin hyvin. :heart: Kyllä niin helpotti!!
Eli tosissaan se "kestokrapula" on poissa, näköjään kesti sen vajaa pari viikkoa kuten esikoisestakin. Väsymys on vaihtelevaa ja turvotusta LÖYTYY!!
Oonkin laittanu fb:n puolelle kuvia mun masusta, ei tästä voi erehtyä enää kukaan! Sen turvotuksen alla on kuitenkin ihan oikea pieni kumpu :heart:
Hyviä vointeja kaikille ja toivotaan ettei ikäviä uutisia tule enää kellekään!
akkiiR ja
Mytty 8+6. Huomenna POKSUU!!