Laala, elä suotta huoli hirmusti etukäteen asioita. Hienosti on sun painonpudotus lähteny käyntiin
Maana-mamma odottavan aika on todellakin pitkä
. Jo viikko tuntuu vuodelta
akkiiR onnea ultraan :heart:. Kieltämättä kaikkein piinavinta on odottaa kun gyne tutkii ja on vaan hiljaa
Hassel ihana asenne sulla. Mutta samoin tosin minäkin niinä kolmena kertana ajattelin, että äkkiä vaan kaikki pois alta nii pääsee uuteen kiertoon ja yritykseen :heart:. Tuuthan sitten kertomaan kun taas tärppää?
Misu78 onnea hääpäivän johdosta :heart:. Skoolata voi kuplivalla alkoholittomallakin
lapinäiti Fb-ryhmä on salainen, joten ei näy muille. Mua välillä hämää se että mun seinällä näkyy kun joku on sinne kommentoinu, joten kysyin mun siskolta ettänäkyykö sen seinällä se
, ei onnex näy. Joten ei huolta, mulkaan vaan kun siltä tuntuu
zannukka,
KakaramäenEmäntä,
Tagzy,
MomToBeX2,
meppuli,
Äiti0708 ja
dita tervetuloa kaikki
Vilijonkka Oiiii, hienoja uutisia ultrassa :heart:. Toivotaan että kilpirauhasen vajaatoiminta ei tuo ongelmia odotukseen.
Dana:lle myös tervetuloa
. Tässä raskaudessa oon tehny yhen testin, ostin suoriltaan digin. Edellisissä (jotka siis meni kesken) tein jokaisessa 2, ensin liuskan ja sitten digin. Jostain syystä ostin tällä kertaa heti digin
Mymmelin kysymyksiin vataukset:
* en juo kahvia, jo pelkkä hajua ällöttää
. Ällöttää sillonkin kun en ole raskaana
. Salmiakkia täälläkin himoitaan
* eniten ärsyttää unettomuus, jäätävä turvotus
ja tosiaan kun aika EI kulje minhinkään
Hope81 meilläpäin neuvolaan on soittoaika 12-13 joka päivä. Ja hyvin on päässy läpi. Toi takaisinsoittohomma on mun mielestä ihan hanurista, kun ei yhtään tiiä monelta ne soittaa tai sitten heittävät jonkun suuntaa antavan ajan ja sitten pitää päivystää sitä soittoa :kieh:
ON viime yö meni taas ihan päin honkia. Jostain syystä en vaan saa nukuttua. Yx syy on ainakin valtava tissikipu, joten joudun nukkumaan selällään, kun ei hirmusti oo muita vaihtoehtoja. Aamulla tuli aamupalaa syödessä ällötyskohtaus, mutta onnex meni ohi äkkiä. Käivn systerin luona maalailemassa lasten huoneitten piirrustuksia eteenpäin. Pientä huimausta ja huonoa oloa oli ilmassa. Sit jo olikin nälkä ja rupes tekemään mieli kebabbia tai pitsaa. En osannu päättää, nii otin molempia
. Mies lähti vanhempiensa luokse hommiin ja tulee huomenna. Nyt mä vaan oon ja taidan surffailla vähän netissä