Tervetuloa taas uusille!
Hasselille iso hali :hug: Toivottavasti tärppää uudestaan mahdollisimman pian.
Testauksesta Kun oli aika ruveta tätä raskautta testailemaan, totesin ikäväkseni, että mies oli työmatkalla koko sen viikon. Arvaatteko kuinka monta testiä kerkee tekeen viikon aikana, kun kukana ei hillitte. Ihan sairaan monta. Mies tuli työmatkalta ja ihmetteli, että mitä ihmettä oot tehyt, kun vessan roskis vaan tursus testipakettaja
Sen jälkeen en ole testannut, vaikka mieli tekis. Mies on toki ens viikon taas työmatkalla, että jos silloin taas
rakkaudesta äiti Tuntuu, että hedelmiä ei saa tarpeeksi täälläkään. Viime raskaudessa halusin ihan koko ajan karkkia (vaikka en yleensä tykkää karkista, vaan kaikesta suolaisesta hyviksestä). Nyt tekee mieli viinirypäleitä ja melonia ja klementiinejä ja omenaa ja päärynää ja ... No, on ainakin terveellisempää kun se viime kerran karkin mässytys.
mymmeli87 Missään nimessä et kerro ennen koeajan loppumista työpaikalla. Vasta vaikka viikko tai kaks sen jälkeen voi ruveta harkitsemaan asiaa. Oliskos se uudessa Meidän perhe -lehdessä vai Kaksplussssa, kun oli juttua raskauden vaikutuksesta työsuhteeseen. Aika karua luettavaa oli.
Ja toi stressaaminen kaikesta on aikas normaalia. Mä oon viimeiset kolme viikkoa stressannut, että mistä saadaan vaunut tulokkaalle. Ja löydetäänkö oma talo ennen synnytystä, kun tähän nykyiseen asuntoon en haluis synnäriltä palata. Ja mietin jo, että otetaanko äitiyspakkaus vai se raha. Herranen aika, tässä on vielä kahdeksan kuukautta aikaa ennen synnytystä, mutta mä mietin tällaisia tarpeellisia juttuja jo nyt...
äiti3lasta Meillä oli vuosi sitten pojalla vähän reilu vuoden ikäisenä tuo inhottava kurkunpään tulehdus. Onneks meillä Ventolinen hengitys sairaalassa auttoi jo heti ekana iltana. Tosin mun kavereita tais jännittää enemmän, kun tuo tauti alkoi (tietenki) perjantai-iltana, ja olivat suunnitelleet mulle polttarit lauantaiksi, niin pelkäsivät, että poistunko pojan luota ollenkaan
LukLu Päivitin sun neuvola-ajan 26.2., ilmoittele jos se väärä, kun sun viestissä vaan lukee, että 26.1.
janskuli83 Sähän oletkin yhtäkkiä paaaljon pidemmällä kun me muut
Pääset näkemään tulokkaan aiemmin...
ON Ei mitään uusia oireita, turvotus lisääntynyt, mutta se voi johtua siitä, että olen kaksi päivää maannut sohvalla ja syönyt herkkuja. Sen verran olen miettinyt, että voiko nämä alkuraskauden hormonit jo aiheuttaa noihin niveliin ym. kipuja? Kun mulla nyrjähti tuo nilkka toissapäivänä, niin ei sen kyllä näin kauan pitäisi olla kipeä, eikä näin paljon, kuin mitä se nyt on ollut. Kaveri muisteli, että sillä meni raskausaikana selkä, ja parantumiseen tuntui menevän kaksi kertaa niin kauan, kuin jos ei olisi ollut raskaana. Sekin sattui ennen raskauden puoltaväliä. Eli voisko noi hormonit jo vaikuttaa?
Nyt pitänee lähtää hakee lapsi päiväkodista.
clearbrook ja osku 6+3