~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

Hei!

Kylläpäs tänne on taas tullut tekstiä kun en oo pariin päivään käynyt!!!! Hyvä vaan että on aktiivista keskustelua =)

Voi Kätsy...olen tosi pahoillani... paljon jaksamista ja voimia!!! :hug:

Mä sain tänään töissä voimakkaan staattisen sähkärin (siis en mistään laitteesta, ihan kankaasta).. johtuu mun crocseista... säikähdin että voiko se raskaana olevalle olla vaarallista... mies nauro mut ihan hulluksi että kohta en voi enää elää normaalisti jos kaikkee pelkään mut rupesin vaan miettimään että voisko siitä olla jotain haittaa...? Mä en todellakaan ole mikään fysiikkanero joten älkää pliis naurako mulle...tai no naurakaa vain, siitä voisi tulla helpottunut olo :LOL:

Miksi musta on tullut tälläinen hermoraunio tän raskauden myötä...!!!

Puskajussi:
mulla sama juttu, rakastan saunomista mut nyt ei voi olla kauaa löylyissä kun tulee huono-olo...

t. Kultasiipi ja Pikkuruinen 5+6
 
Moikka!
Kätsylle :hug: Voimia jatkoon!

Pahoinvointia ei täälläkään. Turvotuskin on pysynyt pari päivää aisoissa :) Mulla edellinen raskaus oli samanlainen, ettei pahoinvointia tullut ollenkaan. Väsymys sen sijaan iskee alkuillasta. Saunassa istun mielelläni edelleen :)

Tein sit tänään 9 tuntisen työpäivän. Hiukan meinaa olla voimat vähissä. Onneksi oli mukavaa hommaa, niin aika meni nopeasti :)

Onkos teistä kuinka moni läheltä Jyväskylää?

Nyt pakko lähtee nukkumaan. Ajatus ei kulje ollenkaan :wave:

Pirkkis ja Urho-Kyllikki 5+5?
 
Iltaa ja terveisiä yrjölästä... :x Toisin sanottuna, ollaan oltu oksennustaudissa (tai siis esikoinen ja kohta varmaan kuopuskin)... :headwall: Olkkarin matto haisee sille itselleen ja sohvaa olen yrittänyt pestä kotikonstein... Kaikki lasten lakanat vaihdossa ja kylppärissä haisee juuri se sama... Itseänikin oksettaa, mutta lähinnä tuo haju... Miehellä on poskiontelon tulehdus... |O

Kätsy!!! :hug: :hug: Hirmuisesti voimia sulle ja miehellesi! Rentoutukaa nyt ja keskittykää toisiinne! En oikein osaa muuta sanoa... :ashamed: Aikaa siihen toipumiseen varmasti menee.

Heikku:Meidän esikoinen ei nuku vieläkään... Alkoi heräilemään 1,5vuotiaana ja nythän sitä on jatkunut jo reilu vuoden päivät. En tiedä mitä asian kanssa voisi enää tehdä... :snotty: Päikkäreitä tyttö ei nuku kotona ollenkaan. Tarhassa nukkuu ja sitten iltanukutus onkin ihan kauheaa... Yöllä herää ainakin 3kertaa (ja säpsähtelee sitäkin enemmän). Joskus tulee vain omasta huoneesta meidän viereen ja joskus herää huutamaan, niin että pitää pää kolmantena jalkana juosta sinne lastenhuoneeseen ennen kuin pikkuveli herää huutoon. Suurimman osan yöstä nukkuu meidän vieressä. Nukkuu vieressäkin tosi levottomasti! Potkii, kääntyilee, säpsähtelee, inahtelee, huudahtelee... |O Olen nyt kovasti miettinyt kuinka tilanteelle käy kun tähän lisätään vielä vauva... 1-vuotias poikamme nukkuu loistavasti läpi yön, mutta alkaako hänkin heräilemään sitten 1,5vuotiaana?? Pitäisi ottaa asia esille neuvolassa...

Lähden mittaamaan tytöltä kuumetta ja palaan paremmalla ajalla! :wave:

BJ, muksut ja Öttimönkiäinen rv5+6
 
vo kätsy :hug:

täällä alan tuntemaan oloni ihan kuitiksi,mitkään päikkärit ja yöunet ei tunnu riittävän eikä ulkoilu piristä kuin sen hetken kun ulkona ollaan.
ja huonoo tekee nyt jo illallakin. onneks ei mitään ihan valtavia pahoinvoinnin puuskia mut silleen kummiskin että päivät tuntuu menevän ihan pipariksi. mitään rasvaista ruokaa ei saa olla talossa lähelläkään kun alkaa tekemään pahaa.

äh kävin kampaajalla tänään (joo ei varmaan pitäisi),ja taas kerran en oo tyytyväinen.mä en varmaan osaa selittää itseäni tarpeeks hyvin tai sit oon vaan liian tarkka (kuten mies asian ilmais). mut joo nyt on entinen blondi tämmönen mummonharmaaraidallinen ja polkkatukkakin jotenkin outo... jos en viikossa tähän totu käyn kyllä kaupan kautta ja kuontalo saa jonkun kympin värikäsittelyn.

niin joo shampoista käytän tigiä. en vaihtanut ekassakaan raskaudessa enkä vaihda nytkään ellei ne tuoksut ala käymään nenälle tms.

vielä viikko ekaan neuvolaan. aikamoinen paniikki alkaa nostamaan pientä rumaa päätään.... :ashamed:

meidän poika 1,3v on alkanut kanssa yöllä huutelemaan,tai no varhain aamusta.harvemmin saadaan muuten kuin maidolla rauhoitettua. ja sitä kieppumista ja kiehnäämistä! nukutaan perhepedissä mikä on meille ollut kyllä hyvä ratkaisu tuon pojan yökukkumisien ja kitinöiden vuoksi. ennen sai pomppia jatkuvasti ylhäällä tuttia etsimässä ja sylittelemässä, ja muutenkin oltiin koko ajan "valmiustilassa" nousemaan. nyt vaikka poika pyöriikin ja sen kerran (joskus 2) huutaakin yössä, on olo itellä silti paljon parempi.pikkukitinöiden rauhoittaminenkin käy helposti.

vähän jännittää, ensimmäisen neuvolan jälkeen mun äiti tulee meille pojalle lapsenvahdiksi kun lähdetään miehen kanssa viettämään kihlapäiväämme (nyt 8 vuotta kihloissa) eikä olla kerrottu hänelle vielä mitään. eikä olis tarkotuskaan kun vasta sit joskus 12.vkon jälkeen. saas nähdä bongaako äiti mun mahani,on se sen verran jo pömppö.
 
Listapäivitykset tehty :wave:

Ja nyt oliki tullu taas paljon kommentoitavaa juttua,

ekaksi Ebba-Ilonalle, ota ihan rauhassa vaan, mulla oli ensimmäinen raskaus varmaan viikoille 7-8 ihan täysin oireeton. Sittenkään ei ollu pahoinvointia missään vaiheessa, ehkä todella vähäistä kuvotusta iltaisin mutta that's it. Iho-oireet olikin sit sitäkin mahtavammat, vauvanpeppu-iho muuttu kraaterin pinnaksi... Tytöt ne vie sen kauneuden äidiltään... ;) Jaa minkä kauneuden :D Mutta not to worry!!

heikulle jaksutsempit öihin pienen neidin kanssa. Meidän tyttö on siis maaliskuussa 2vee ja kokonaisia öitä oli 1 vuoden iässä ehkä 3 ja nekin ihan tuurijuttuja. Täysimetin 5kk ja se aika heräiltiin kerran tunnissa syömään... Zombina päivät vaan pelkällä adrenaliinilla eteenpäin... En oikeastaan muista ekasta 8kk yhtään mitään. 10kk lähdettiin sitten kävelemään ja motoriikkatreenit tuli uniin. Toi vajaa vuoden ikä on hurjaa kehityksen aikaa, kun tulee niin paljon uutta kerralla. Meillä helpotti yöt siinä vuosikkaana, edelleenkin toki heräillään mut rauhoittuu kyllä kun kippaa vaan takasin makuuasentoon ja laittaa peittoa päälle. Onneksi on tukiverkkoja teillä, et kummitäti on luvannu tulla avuksi! Joskus helpottaa kummasti kun saa nukkua yhdenkin yön. Eiköhän se siitä tasoitu, näin ainakin kävi meillä :heart: Tiedän kyllä miten toivotonta on välillä. Se vielä piti sanoa et ton ikäiseltä en lähtis päiväunia vielä karsimaan parempien yöunien toivossa, meillä meni ainakin niin että mitä lyhyemmät päikkärit sen karseempi yö.

Pirkkis, mää oon ihan Jyväskylästä ainakin! :)

P123, ihanaa kun näkyi :heart: !!

Nyt lähden lukee vähän kirjaa ja sit taas hyvin ansaituille yöunille!! Sitä ennen kirjotan tohon etusivulle vielä pikku pakinan tästä rh-negatiivisuudesta kun siitä on mua ainakin niin huonosti informoitu, ja mielestäni kuitenkin MELKO tärkeä asia kun hoitamattomana todella vaarallista voi olla, sekä äidille että vauvalle.

Unia leideille!! ja pikku-katkarapuasukkien kuvia :)



 
Kätsy: :hug: :hug: Kamalalta tuntuu nämä tällaiset uutiset :'(
Minäkin niin toivoisin että kaikilla menisi hyvin loppuun asti!! Voimia kovasti :hug:

Jaksamis-haleja myös vuodoista kärsiville!! Itsekkin kärsin niistä ensimmäistä odottaessa ja pelko oli hirveä!! Vaikka usein alkuraskauden vuodot onkin harmittomia niin silti säikäyttää todella!

Mä sain tänään ihania uutisia :heart: :heart: :heart:
Mun hyvälle ystävälle ja hänen miehelleen oli syntynyt tänään pieni tyttö-vauva :heart:
Arvelkaapas, oliko kyyneleissä pidätteleminen koko iltavuoron ajan :heart:
Muutenkin herkkä, puhumattakaan tästä olotilasta..

Mulla on ensimmäinen neuvola 19.pvä eli ensi perjantaina.
Kävinkin sillon rv 5 yksityisellä tarkistuttamassa että raskaus on oikeassa paikassa eikä kohdun ulkopuolella ja aiemmin siitä kirjoitinkin että se tieto riittää minulle np-ultraan asti...
Pelko on kuitenkin saanut vallan minusta, kun sykettä ei silloin vielä voitu nähdä, eikä alkiostakaan ollut varmaa merkkiä, joten varasin toisen ajan ensi torstaille. Silloin viikkoja jo 7+2 joten siellä pitäisi sykkeen näkyä, jos kaikki on kunnossa.
En millään voi odottaa viikolle 11-12 asti..
:whistle:

Hoikkalori asustaa myös jyväskylän seudulla.. B)

Nyt nukkumaan..

Hoikkalori ja rusina 6+2
 
Kätsy :hug:

En oo esikoisesta kertaakaa oksentanut raskaus aikana mutta nyt on koko ajan sellainen olo et vois oksentaa.. Väsyttäiskin kovasti koska viime yönä meilläkään ei poika tahtonut nukkua. Nyt ei edes jakssais mennä nukkuu ku tietää et kohta herätään :/

Nipsuliini83 Niin näyttääkin olevan :)

Huomasin muuten että ilmoitin iäkseni 23... Joo se raskausajan dementia taitaa jo vaivata.. Täytän vasta 23 tänä vuonna :) hups :ashamed:

Ei malttais odottaa että pääsis ultraa :heart: Ja sais tietää sen lasketunajankin kunnolla :)
 
Terveisiä töistä! Pääsinkin tuntia aikaisemmin joten olikin vain 9h vuoro :) Nyt tässä vähän rentoudutaan ja odotellaan unen tuloa, heti ei kotiin päästyä pysty sänkyyn menemään.

Onks kellään mielialavaihteluja? Mulla on ollut hermo järkyttävän kireällä, en tiedä johtuuko hormoneista osittain.. Osittain ainakin tää flunssa ja tukkoisuus aiheuttaa sen että ei jaksais yhtään keskittyä mihinkään ja hermo menee heti. Äiti oli vapaalla ja halusi koirat lenkkiseurakseen joten nyt saan huomisen päivän rentoutua ihan rauhassa yksinään kotosalla ja yöksi taas duuniin :)

Täällä on myös ihanaa oksetusta edelleen..

Ootte muuten huippureippaita kirjoittajia, oottelen vaan kun tulee vielä lisää odottajia niin eihän täälä pysy kukaan perässä! :D

limee ja 6 + 5 masukki
 
Ilmoittautuisin mukaan!! Eli keskiviikkona testattu haamu ja tänään digitaalisella testi näytti et raskaana =) Olen 28v, synnytyssairaala HYS ja LA osuis 22.10 paikkeille.. Yksi km takana 12/09, tapahtui viikoilla 6+4 et aika varovaisesti tässä nyt mennään vielä toistaiseksi...
 
Tervetuloa Stemia! :flower:

Ja huomenta mammat! Saas nähdä pysyykö tämä pino näin aktiivisena loppuun saakka. Mulla on onneks aikaa lukea, kotona kun olen ja esikkokin vetää kahdet päikyt päivässä.

Raskauspahoinvoinnista, ei ole vielä näkynyt ja ei tarvitse tullakkaan kiitos! Esikon odotusaikana yrjösin muutaman kerran ja nekin loppuraskaudesta. koko alkuvaiheen oli sellainen yleisällötys päällä niinkuin ois ollu megaluokan darra. Ei mukavaa sekään. :/
 
Kätsylle paljon voimia! :hug: Eipä tässä oikeen mitään osaa sanoa näihin.. ikävältä tuntuu.

Pikku-prinssi: kyllä mäkin ilmotin olevani 27, vaikka täytän vasta kesällä. Mutta kun vauva syntyy oon 27 sentään :D Katotaan, kun menee lähemmäs kolmeekymppiä, niin yht´äkkiä ilmotankin vuotta vähemmän. :LOL: Kriisiä pukkaa...

Minä itkeskelin eilen NIIIIN paljon, arvatkaas mitä!? MARTINAN ja ESKON vauvakuumetta, ääääh... mieskin katsoi hetken aikaa onko tuolla nyt kaikki kohdallaan, inkkarit kanootissa jne. ... Jotenkin tuli vaan kaikki omat kokemukset mieleen ja ihan alko jänskättää... :D

Mulla on nyt tää pahoinvointi vähän lisääntynyt, aamuisin varsinkin ja tosi myöhään illalla. En vielä oo oksentanut, mutta veikkaan että ei ole kaukana :$ Jippiiii... Ei käy kateeksi teitä, jotka töissä käytte vielä, en kyllä varmaan yhtään itse jaksaisi. Oon ihan kuitti... Eli tsemppiä teille!

Uusille tervetuloa ja onnea! :flower:

Nyt aamukahvin keittoon :wave:

Lilein + piipiäinen
 
Huomenta taas kaikille!

Täällä aamu käynnisty oksentamisella.. :$ Iha hirvee olo oli, mut nyt ehkä vähä helpottamaan päin ku sai taas jotaki syömistä vähä ees alas. Ei kyllä ollenkaan kiva. Jätin suosiolla menemättä kouluunki, ku en ois siellä jaksanu kuitenkaan olla ees. Sitte vielä kissallaki jotaki mahavaivoja ku oksentaa ruokansa aina syötyään tai sitte se tekee sitä vaan myötätunnosta. :kieh: Yritäppä siinä sitte siivoilla niitä ku itteäki oksettaa. :(

Kävin eilen siellä labrassa viemässä sen pissanäytteenki, mut ei siitä löytynykään tulehdusta. Kait mieki olin liian vähä juonu sille päivää, nii tuli saman tapasia oireita ja heti huolestu siitä. Onneksi ei ollu mittää. Eikä nyt kyllä enää oireitakaan oo ollu sen suuntaan. :)

Joo, pitäs kait yrittää saada kuitenki jotaki aikaseksi tällekki päivälle.
 
Täällä taas vaihteeks tosi kipeä olo... Esikoisenkin raskausaikana olin oikee tauti-imuri, sairastin varmaan muutaman flunssan per kuukausi. Ja yleensä aina niin terveenä pysyvää sorttia. Ärsyttävää. :snotty: Näin yöllä unta et kurkkuun sattuu kauheesti ja sitpä tajusinkin et eiku nyt oikeesti sattuu :D

Kaiken kukkuraksi meillä on maito loppu ja pari metriä lunta, pelkät matkarattaat käytössä... Mustaa kahvia!!! Yäk. Ei alkanu päivä hyvin, ei.

HayLina ei näy jostain syystä vieläkään kuvalisäys kerhossa :/

Stemia, tervetuloa! Lisätäänkö listaan vielä että monesko murunen teille on tulossa? :)

limeee, kysyppä mun mieheltä onko mielialavaihteluja... :LOL: Miesparka aivan helisemässä välillä mun kanssa, viimeks tänä aamuna vedin tosta maidon loppumisesta sellaset raivarit että... Sitku lähti töihin jäin yksin tänne märisemään ja laitoin anteeks anteeks viestiä äkkiä perään. Onneks raskaana oleville täytyy leppyä äkkiä :heart:

Nyt suihkuun neitin kanssa höyryhengittelemään,

mama-L ja Salme-ötö 6+5!

:heart:
 
:$ huomenet.
mie skippasin aamun ah ihanat matikantunnit ja koitan täällä lukea kokeeseen joka alkaa puolilta päivin, ei oikein oo mun juttu nää globaaliset kansantaloudet sun muut. hyi helvata! |O
Kuhan ees läpi pääsis.
aamupala saldona kuppi teetä yökötyksien kera :LOL:
eilen oksensin varmaan viis kertaa, poitsulla ollu maha kovana monta päivää ja eilen sit "purkautu" koko kämppä haisi sille itelleen ja jokapaikassa oli p*skaa :headwall: onneksi sentään mies autto jonku verran, toisteli vaan et älä värkkää ku yökkäilin, nuo miehet ei ymmärrä tätä hajuaistia!
toinen kauheus on sikarinhaju, tosta meijän ulko-oven vierestä on kaks kertaa kulkenu sama tyyppi mikä polttaa sikaria :eek: tekis mieli käydä oksentamassa sille huppuun siitä hajusta! hehheh siinäpä sitä näkyä sitte oliski. Se vaan on niin järkyttävän pahanhajusta ku olla voi.
mutta juu ei kai se auta ku alkaa laittamaan itteänsä ees vähemmän ihmisen näköseksi.

kalsarisankari Lemission ja Hemi 6+0
 
Aisla

Kätsy :hug: Pahoittelut ja voimia!

Täällä ei mee hyvin, voin liittyä valituskuoroon, sillä meidän esikoinen on alkanut nukkua tosi huonosti siis vielä huonommin kuin ennen. Väsyttää siis mielettömästi ja pahoinvointi siihen päälle niin voi hitto!

Sen verran pahaksi tää pahoinvointi on nyt mennyt ettei tee mieli syödä MITÄÄN. On tainnu käydä niin että oon väkisin syönyt monenlaista kun on ollut huono olo ja nyt sitten ne kaikki on oksettavien listalla! Samoin kävi viime raskaudessa. Kesti kauan että pystyi lisäämään niitä ällöruokia listalle. Normaalisti siis syön punaista(kin) lihaa niin viimeksi en pystynyt syömään sitä ainakaan puoleen väliin raskaudessa, se ällötti niin paljon. Samoin suklaa jäi pannaan, kun kerran söin sitä alkuraskauden pahoinvoinnissa, normistihan se on ihanaa...

Jotkut vihannekset ja hedelmät vois mennä eli taidan tehdä ensin vaan jonkun salaatin. Mutta, toivon todellakin että alkaa kuukauden päästä helpottamaan kuten viimeksi (voi olla toiveajattelua ;) . Onneksi en ole oksentanut vielä kertaakaan mutta koko ajan meinaan (en vimeksikään oksennellut mutta se kuvotus oli järkyttävää ja tein kaikkeni ja teen edelleen ettei siihen asti jouduttaisi, pahentaa oloa vaan entisestään).

Taitaa vaan olla normaalia. Kaiken lisäksi joudun näkemään ja haistelemaan roskia kun vien niitä aamuisin (vois jättää kyllä viemättä mut sit ne jää vaan haisemaan). Siis hyvää päivää mikä kärsimys. Ja tiskikone jossa likasia astioita! Eihän sinne meinaa pystyä laittamaan yhtään mitään.

No niin, parempia päiviä odotellessa :)
 
jep tänään sitten ekat oksennukset takana...jatkuva huono olo.aiemmin oon pystynyt pitämään vielä sisällä tän mut nyt oli rynnättävä kesken pojan lounaan syöttämisen vessaan :x :x

musta tuntuu että en kohta pysty syömään mitään muuta kuin hedelmiä ja perunaa... kaikki liha oksettaa ja kastikkeet ja kaikki.huoh.
pähkinöitä tekee mieli,niitä vois hankkii tänään jos tältä ololta kykenee.
kivaa sit yrittää olla pojan kanssa virkee ja leikkiä yms kun on nii huono ja väsy olo.
pojalla ois hauskempaa jos mentäs leikkipuistoon mut taas mä en kestäis olla siellä varmaan minuuttiikaan.
tämmöstä tänään.
 
Likan sain päikkäreille ja mun oli tarkotus mennä ja,mut tänne taas eksyin :D Tervetuloa uudet ja onnea! Mua harmittaa kun on nyt vaan tää puhelin millä surffailla,en pääs laittelemaa noita hienoja kukkapuskakuvia ym. Lisäks niin en näe täs kirjottaes teijän viestejä nii ei voi millää aina muistaa kommentoida kaikkea :( ja hidastakin tää on vielä! Tänään poksuu! 7+0 Eikös laralla myös ?KAHDEKSAS VIIKKO!ENÄÄ 33! :D Emmabella&pikkunen 7+0
 
Täällä yksi uusi liittymässä joukkoon. Eilen testasin plussan :) Laskurilla laskettuna 12.10 LA. Esikoinen tiedossa. Aikaisemmin viihdyin parikin vuotta kuumeilijoissa, josta saldona yksi KM 12/08. Nyt ei ollu yritystä päällä ja muutenki suhde ollu vähän huonolla tolalla, niin tottakai se nyt tärppää. Alkushokki oli kyl pienoinen, mutta nyt kun ajatukseen tottu, niin aika hienoltahan tää tuntuu :D Piti käydä kaivamassa vanhat käsityölehdet, siellä kun on niitä ihania vauvanneuleohjeita :'( pakko alkaa hössöttämään... Me päätettiin jo ed. KM:n aikana, et jos uudestaan tärppää niin kerrotaan vasta, kun viikkoja tarpeeks. Niin pahalta kyl tuntu ku oli kaikille hehkuttanut ja kesken meni. :(
Niin ja jos kaikki hyvin menee, synnärinä SeKs.
 
Eka kertaa tällä viikolla sain jotain aikaiseksi!Siivosi talon aamulla ja kohta lähdetään ajelemaan kaverin luo yökyläilemään =) Ihana nähdä pitkästä aikaa! Meillä on samanikäiset lapset, joten edessä on varmasti touhurikas päivä joka jatkuu yömyöhäiseen höpöttelyyn...

Ainut vaan, että joutunee raottamaan salaisuuden vakkaa - yleensä iltaan kuuluu muutamat siiderit lasten mentyä nukkumaan. Olen jo siskolle kertonut, sekun on paras kaverini enkä pysty pitämään häneltä mitään salassa, mutta muuten pitäisin tiedon vielä minimissään.

Maha kyllä pömpöttää siihen malliin, että saattaisi se saunassa arvata ihan itsekin :D Kauhistuttaa ajatellakin mahdolisuus, että siellä olisi useampi!!! Olen nähnyt parina yönä painajaisia viitosista - tähän voin kertoa, että siskollani on vuoden vanhat kolmoset
=) =) =)
Identtiset vielä. Mutta epäilen suuresti mahdollisuutta taipumuksen periytyä, suvussa ei ole muita tapauksia ja siskolla oli PCO:n takia clomifem hormonihoito ovulaation aikaansaamiseksi. Kai se teki munasolusta jotenkin erityisen mehukkaan yksilön. Hormoneilla on tietty taipumus saada aikaan noita tuplia ja joskus myös triploja, mutta yleensä ne on sitten erimunaisia johtuen siitä että useampi munasolu on kypsynyt yhtä aikaa. Ihania on siskon tytöt, mutta kyllä yksikin kulta lisää riittää!

Mutta ulkona on aivan ihana keli. Pitää otta luistimet mukaan ja haukata happea ensimmäistä kertaa koko viikkoon. Hauskaa päivänjatkoa kaikille ja onnea uusille plussanneille!

-sannri 6+1
 
Tännehän on tullut paljon tekstiä. En tahdo perässä pysyä. =)
Kätsylle suur :hug: !! Tiedän miltä se tuntuu. Itselläni oli myös km ennen esikoista ja se sattuu.

En ole uskaltanut iloita vielä raskaudesta, koska koko ajan on epävarma olo. Ei oikein tunnu raskautuneelta, mutta toisaalta testit kertovat toista. Oireita ei ehkä ole tarpeeksi uskottaakseen minulle raskautta. Pelottaa jo valmiiksi mennä ultraan. Voiko oireet vähentyä ja tulla takaisin? En kyllä esikoisestakaan hirveästi oireillut, mutta silti niin pelottaa. Mies kysyy vähän väliä, että onko siellä masussa oikeesti mitään. EN TIEDÄ! :kieh:
Anteeksi kun olen näin negatiivinen. Hankala olla kun kenellekkään ei voi purkaa. Saispa jo jotain varmuutta tähän hommaan. Alussahan minä vasta olen... rv 5+2 pitäis olla.
 
Stemia ja hempukka87: Tervetuloa joukkoon!! Kiva kun porukka kirjaimellisesti lisääntyy :LOL: :LOL:

Täällä ruokahalut tipotiessään?! Mitään ei tee mieli ja sitten kun väkisin syö jotain alkaa yökkäily.. Oksentamaan en vielä ole joutunut, mutta yökkäyttää useita kertoja päivässä :$
Ei tällasta ollut mulla esikoisesta!

Täälläkin pinna "välillä" kireällä.... :whistle:
mielialat heittelee kunnolla, ensin on erittäin onnellinen ja tyyni olo, yhtäkkiä saattaa mennä pata johonkin pikku asiaan.. Tästä en tykkää sitten yhtään :kieh:

Kertokaa: Kun mennään ensimmäiseen neuvolaan, niin otetaanko siellä jo heti ekalla kerralla pissakoe? En muista millään, enkä hoksannu terkkarilta kysyä.. Eli painunko mä suoraan vessaan enstöikseni.. Miten mä olen voinu unohtaa?

Mulla on muistissa jotain häikkää.. Huomaan unohtelevani asioita ihan eri tyyliin kuin ennen! Aiemmin olen ollu hirmu tarkka ja muistanut ja huolehtinut asioista hyvissä ajoin, nyt huomaan unohtelevani kokoajan jotain!

Hormooni-hoikkis ja rusina 6+3
 
No niin terkut lääkäristä ja perseelleen meni niin että humahti..Noh,tässä nyt tunteenpurkauksessani kirjottelen tätä,niin suokaa anteeksi,kadun kyllä jälkeenpäin varmaan..mutta siis ekaksikin..se lääkäri oli joku veetun virolainen nainen jolla oli ihme näppy silmän sisällä kasvamassa ja se bastard ronkki mun likkaani sitte!Arvaatkaa mikä oli saldo kun käynti oli lopuillaan:No,syökää vähemmän porkkanaa kun tytön iho on jotenkin keltainen.Mä sanoin sille,että kuule me on viimeks syöty porkkanaa joskus pari viikkoa sitten,että kiitti vaan.Korvat kunnos,keuhkot ym niinku sanoinki et tää on ihan varmaan just tällanen korva,nenä paska,lääkäri!Eli mitään apua ei saatu ja mä vittu kilahdan kun kukaan ei ota todesta näitä mun juttuja!!

Joku muukin liittyi ilmeisesti insomnia-kerhoon joten sympatiat myös sinnepäin,ihan oikeesti!
 
paljon tulee juttuja tänne =) lukemassa yritän aina käydä kun ehtii :)
tuntuu jotenkin oudolta kun ei mitään oireita muutakuin hiukan väsymystä.päänsärkyä ollut pari päivää,mutta varmaan johtuu niskoista. ihmeen paljon tuo maha pömpöttää jo..jospa sitä sais ultraan asti pidettyä salassa että on varma että kaikki on hyvin :) nyt pitää taas mennä nuorimmainen heräsi päiväunilta =)

bakukaa ja maha-asukki 5+2
 
Voi ällötys :x Tää liittyy nyt sit ykäklubiin :$
Aamulla oli ekat treffit pöntön kanssa ja koko päivä on etonut
Eipä oo tarvinnu aikasemmissa raskauksissa pahoinvoinneista kärsiä, kuopuksen kanssa pysähdyin yhden kerran tienposkeen työmatkalla ja merkkasin pientareen. :D Toivottavasti tääkin ois tolla yhellä kerralla ohi

Ainiin, kovasti tervetuloa uusille! Kiva saaha lisää höpöttäjiä :flower: :flower:

:wave: Puskajussi ja Onni 6+2 :heart:
 
Hoikkalori Otetaan pissatesti ekassa neuvolassa ainakin meillä.

Sain tänään neuvolaan soitettuakin ja 11.3 on ensimmäinen neuvola. Ja huhtikuun alussa sitten pääseekin jo ultraa :) Hirveesti haluais yksityiselle mennä, mutta paljon sellainen maksaa ja missä niitä tehdään?

Miten sinne kerhoo pääsee liittymään?

Tänään kerrottiin minun äidille jo. Laitettiin esikoisen päälle paita jossa luki ISOVELI 2010. Huomenna kerrotaan miehen äidille.

Ihanaa kun on viikonloppu :) Huomenna lähdetäänkin uutta autoa etsimään :)

 

Yhteistyössä