Tässä kahvipaussilla ollaan, niin mikäs mukavampaa kuin juoda kunnon päiväkahvit teidän seurassanne =) Vieläpä kun joutuu ilman herkkuja juomaan, se on tiukkaa se
Hienoa
katjanna että sait hommat tehtyä =) Ja nyt on hyvä mieli, vai mitä =)
Mulla kans noi kaapit ja laatikot on sellanen juttu, että tuntuu että ne vaan jotenkin aina levähtää käsiin ja sit niitä siivoilen vähän välii...en tajuu? Tai onko se sit siinä että perheen muu väki ei osaa pitää niitä siisteinä

Eihän vika mussa voi olla :saint:
Mun pitäiskin siivota nyt seuraavaks mein veskien kaapit ja laatikot...katoin et siel on mm.dödö pulloja monen monta, joissa enää pikku jämä pohjalla...siispä kaikki turha ronsisti pois.
Vasta reilulla kädellä lasten kamarit siivoilin, ja vähääkin rikkinäinen lelu lähti roskiin. On tota kertynyt et jostain luovuttava!
Ainiin, onhan täällä muillakin eskareita, eikä pelkästään rontilla ja mulla.
Milekolla siis kans =) Olikos viel kellä? Kuinkas milekon typyllä lähtenyt eskari sujumaan?
Ja noista urheiluista että tottahan sua sitten kiinnostaa kun sitä perheessä harrastetaan =) Hieno homma ja onnea tytölle voitoista kisoissa =) Tiedä tosiaan mikä julkku ja huippu-urheilija tein tytöstä tulee =) Onnea äipällekkin =)
Mulla taas menee niin että kun en ole urheilusta(muuta kuin lenkki+sali+jumppa y.m. menee) kiinnostunut, niin sitten olisin laiskanpuoleinen lapsiakaan mihkään kisoihin viemään...mutta kuitenkin olen tsempannut ja vienyt :saint: jos siis itse tahtovat.
Topsy, ihanaa kun jotkut jaksaa "kultsitella"...me ollaan varmaan niin ikivanha pari ja niin perustaviksii, että ei oikein ainakaan tavaksi tuommoinen meiltä tulisi... muistaa sen silloin aikoinaan, et kun toiselle soitti niin vastas et moi muru, kulta tms Mut nyt ihan ihan toooooooooosi harvoin tollasia pääsee suusta

Vai onko meidän parisuhde ihan kuollut

Ei, meillä menee näin isäsntä-emäntä tyylillä ihan hyvin

Nojoo, enempi me nimillä toisiamma kutsutaan kylläkin.
Mä ja ihmettelin et mitä ihmeen salakieltä se
tiipii oikein kirjoittaa
Ja tuo on juuri ihottavaa kun saa lapsen nukkumaan, niin jostain alkaa joku ylimääräinen ääni kuulumaan. Mutta nykyisin se ei meitä tai meidän lasta häiritse, on senverta sikeäuninen, mutta esikoinen aina heräsi kun ruohonleikkuri jossain pärähti tai joku alkoi tampata mattoja tai koira haukkua :kieh: Joskus sit naapurin rouva huutelikin että nyt hän herätti vauvan...ja vaikka "kihisin kiukusta" niin ystävällisesti vaan hymyilin ja sanoin ei se mitään tai et ei se siihen varmaan herännyt... :ashamed: Miten sitä onkin niin "kiltti" ihminen?? :headwall: Mut toisaalta, mitä ois pitänyt sanoo...huutaa? tai miten sitä ilkeis tai vois ees naapureilta alkaa vaatimaan et siihen ja siihen aikaan meillä nukutaan, että olkaas hiljaa

Johan ne soittas piipaa-auton hakemaan
Kolmipyörästä, tuli mieleen että täytyypä mummolan kätköistä ettiä vieläkö siellä on mun vanha sellainen

Ois se aika vinha jos toi alkais sellasella polkeen sit...äipän vanhalla sykkelillä =)
Voi plääh, sattuipa kivasti et oli esikolla ollut eskarissa prikulleen samaa ruokaa tänään kuin mitä mä valmistin aamulla meille... :/ Joutuu nyt syömään uusiks sitä samaa. Toi kun on muutenkin niin ronkeli. Jo tuossa napisi et taas tota. Pitäis vissiin päikystä kopsata niiden ruokalista et tietää mitä ei tee sit kotona =)
Nyt on kaffet hörpitty, kiitos kahviseurasta

Sit eikun takas hommiin
:wave: