Lokakuun herhiläiset, vko 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Milli - hemma bra, borta bäst - sannoo ruåttalinenkin ... jospa se tekee nuo rinsessat vieraskorioiksi ? Meillä Viude tykkää huomiosta - misää vaan sitä saapi ...
Hyvä että Saran allergiat saadaan paperille ja Kela alkaa korvaamaan.

Meillä sitäpaitsi äiteekin tylsistyy , jos pitää olla monta päivää ihan vaan kotona.
Tänään vaan kaupassa käytiin ja kirpparilla - josta löysin arki toppahaalarin - h&m;n semmoinen punajuurenvärinen viuletti 86 , sydämet, kukkaset kirjailtuna ja kaikki- siltikin jotain kulutusta kestävän näköistä kangasta - peppufleecet yms - ei ees kulunut.
Paan kuvia meän löydöistä jahka ehdin..

Kirpparihinnat on vaan erit kun huutonetin - tää oli 8e , oli myös punaista Reimaa yms samaan hintaluokkaan ... ja vaalenpunainen mollamaija ja sen sellaista tarttui...

Taitais meän kaukalo saavutta 60e , myisköhän sillä ? Panin hintavarauksen vasiten korkeammaksi , joten ei vissiin oo pakko myydä...

Onpa mukava kun muillakin mammoilla järjestykset ei pysy , mä oon aika toivoton.
Ja kampetta kertyy - pitäis kai itse viedä ja varata kirpparipöytä jostain...

Koetan huomenna kommentoida lisää , tosin vissiinkin biomummo tulee käymään, luulen.
Mulla vieläkin kestää se passiprojekti, josko ens viikolla saisi aikaan.
Sentään sain sovittua yhteen päiväkotiin tutustumisen ens vkolle, pitää muutta sitä meän hakemusta jos nyt päädynkin pkotiin, enkä pphoitoon...

Ja kampaajakin ens viikolla - hiukka harvakseltaan harvennetaan tän mamman kasvustoa -viimeks oli toukokuussa kampaaja... noooo, ehtiipä tuota. Ja minähän niin kypsähdin siihen 'värinpoistoon' - jossa maksoin kyllä ihka tyhjästä...

Ja ekat 1v-syndet meni sunnuntaina hyvin - kiva lahjakin löydettiin - semmoinen puinen eläinkuljetusrekka - samlla vetolelu, auto, eläinlelu ja siis sinne rekkaan koloista loksautellaan ne elukat...
Ja Viude sai polkuauton - jolla nyt osaa ihan itte potkiaa eespäin ja taaspäin - jopa peräti 15 min kaatumatta . äet oli kyllä vierellä varan vuoksi - tai makiali matolla. Eli topakasti seisoo ja kävelee , ei vaan itse nouse... nyt alkaa pylly nousemaan konttausasentoon meilläkin...

Nyt suihkuun.
Kauniita unia kaikille...

dogtor: Tosiaan tulee oireet nyt oikeen kunnolla kun on ollut pian 2 kktta aminohappopohjaisella korvikkeella ja muutamalla soseella. Eli siis suolisto parantunut varmaan aikas hyvin, mutta reagoi nyt ihollaankin. Näin kuulemma käy kun on kerran allergisoitunut, niin tauon jälkeen tulee voimakkaammat oireet usein. Kela vaatii vielä altistukseen korvikkeen joka on pilkottu maitoproteiineista. Koitettiin me sitä silloin kesäkuun lopulla mutta Sara tuli siitä tosi kipeäksi ja teki juomalakon siihen kahden vrk:n jälkeen. Tottakai kela haluaa halvemmista altistukset, ettei vaan kukaan kallista maitoa juottaisi lapselleen :D Meille käy siis se kaikista kallein ja "puhtain" maito.
Olen muuten lukenut että antibioottikuurit pienellä vauvalla voi laukaista allergiat. Sarahan söi 2kk ja n.4kk vanhana jo ekat kuurit. Jastkuvastihan se oli jotenkin räkänen ja pulautteli paljon. Olis silloin pitänyt jo tajuta toi maito, mutta eipä sitä tajunnut. Rajusta pulauttelustakin kun voi tulla niitä korvatulehuksia tai ihan jo allergiaoireena, jos käy oireet limakalvoille..mutta turha tätä on enää murehtia. Allerginen mikä allerginen. Nyt saatiin resepti Ataraxiin jos tulee jostain ruuasta oireita, saadaan ainakin nukkua jos ei muuta.

Yodottaja: Ai teillä samaa tautia..? :D Minä kun jo luulin että tuolla on taas korvatulehdus, kun huuti eilen niin maan perusteellisesti, mutta ei kyllä ollut mitään vaivaa tänään kylässä saatikka lääkärissä :laugh: Ja tuolla se nukkua posottaa tyytyväisenä :D

Rontti: Meillä Eemin kanssa ollaan koko tämä viikko oltu aamupäivät siellä päiväkodilla yhdessä leikkimässä. Ollaan menty aamupalan jälkeen ja lähdetty ennen lounasta.
Ensi viikolla Eemin kanssa osallistutaan syömisiin ja uniin, ja parina päivänä teen "koepoiston", eli lähden ja Eemi jää.
Ja varsinaisen hoidon Eemi aloittaa 1.9.
Päiväkodilta kysyivät että jos mulla ei ole kiirettä päivisin, niin jos jaksan näin pitkään harjoitella, ja jaksanhan minä. Jo Idan aikana tuolla samassa päiväkodissa oltiin joka päivä sillä edeltävällä viikolla tutustumassa.
Se on jännää miten eri paikoissa eri tapoja.
Ja musta myös ihanaa että itse ovat olleet niin aloitteellisia, ovat ehdottaneet mitä ja miten tehdään.
En tiedä olisiko Eemi tarvinnut näin paljoa tätä "treenausta", onhan se toki kivaa että tulee paikka kunnolla tutuksi, ja ne tädit myös. Mulle itselle on tosi kiva nähdä mitä ja miten siellä toimitaan, ja miten ottavat Eemin huomioon. Kuulun sarjaan näitä äitejä jotka sanelevat kaikki maailman ohjeet ja neuvot ja kyselee..myönnän olevani välillä kaiketi aika rasittava
:ashamed: Mutta eivät onneksi vielä ole ne päiväkodin tädit mulle ovea näyttäneet:)

Milli hyvä että tulee selvyys niihin Saran allergioihin!!

Kyllä sä LillaStina ne osaat tehdä jos kerran minäkin osasin..... :ashamed: :laugh:

Teet sen kaavan kankaalle ja sitten ompelet ja vasta sitten leikkaat n. ½ cm päästä ompeluksesta . Niin ja muistat jättää sen täyttöaukon, esim. siihin alareunan sivuun. Ymmärätköhän sinä mitä minä yritän kirjoittaa..... :laugh: :laugh:

Täällä taas :D ja niin saunanraikkaina =)

Voi että mikä päivä tinakenkätytöllä ja pienellä... :'( Kyllä sitä kaikkea joutuu kestämään =) Tsemppiä tulosten odotteluun :hug:

Ja millin pikkuisella todella ikävää tuo allergia :( mutta HYVÄ kun selvisi :)

Nuista sydämistä että toi kaava jonka tuuti linkitti on tosta tilda-kirjasta joka mullakin on ja voin sanoo että mä en tykännyt siitä muodosta. Huomaatteko että toinen toi sydämen kaareva kohta on erilainen kuin toinen? Siis tarkoituksella tietty, mutta mua se ei miellyttänyt...mut makuja monia =) Mä väsään perinteisempiä, symmetrisiä sydämiä. Mä en ees tota tajunnut ekaks, vasta kun aloin täyttää ja näytti...hmmm...oudolta :whistle:
Mutta kaavojan voi piirtää itsekin =) Tai kirjastosta kysyä tilda-kirjoja vaikkapa.

Toiset ne herkuttelee suklailla sun muilla ja mä täällä...arvatkaas millä? Riisikakuilla :whistle: Noi perinteiset maistuu kyl niin pahville, mut nekin menee kun laittaa siivun polaria, kurkkua,tomskua y.m. mutta noi juuston makuiset ja kermaviili-sipuli kakut on ihanii :p Mä kun olen nyt vakaasti päättänyt että herkkuja en toviin suuhuni pistä...tai no, poikkeus vahvistaa säännön...eilen ystävän luona kyllä meni joku herkku-murukin kahvipöydässä, mutta ainakaan kotiin en osta...eikä saa mieskään ostaa :D

Dogtor kertoi ettei voi sietää sieniä...voi kuule, kyllä on hyvää hyvin laitetut kantarellit ja suolasienet :p Oi että... ja noissa tomaateissa toimi hyvin ja pitsassa ja suolaisessa piirakassa taivaallisia myös =) Vesi oikein herahtaa kielelle kun ajattelee suolasieniä joihin on sotkettu kermavaahtoa tai kermaviiliä :p Nams-nams :p

Tässä mä vaan ruuasta puhun...siitä puhe mistä puute, kuten sanotaan...siispä jääkaapille...ottasko kunnon epäterveellisen voileivän vaiko niin ihania ja terveellisiä tuoreita vattuja :whistle: Sitä ennen kärpäsjahtiin, niitäkun täällä nyt erästäkin pyörii, kun pentele pidettiin ovia tossa auki kun oli niin kuuuuuma..Hitsivie, nytkö se kesä sitten tulee :o
Mä viel oon menossa jonathan kutsuille viikonloppuna ja ajattelin että ostan sieltä jo lapsille talvikamppeet...liekkö noille tarvetta edes??

milli : hyvä että saitte nyt selvyyttä allergioihin.

känkkäränkkä taas vieraili meillä iltasella...
poika oli ihan väsy,nukahti samantien ku sänkyyn laitoin.
puuroki jäi syömättä!
joihan tuoonneksi maidon.
ei alkanu ollenkaa syömään,huusi vaan hysteerisena.

mieskin meni nukkumaan,minä aattelin katella dvd:ltä pelinaisia.

:wave:

No juu, kun näitä menneitä kelejä ajattelee, niin saapa nähdä, tuleeko kunnon talvea ollenakaan. Alkaa kurahousut oleen se tärekin varuste koko vuoden |O

Dirlittanilla kyllä tosi perusteellinen tutustuminen, tuollaisen pitää kyllä tulla henkilökunnan puolelta. Ei noin tiivistä kehtaisi mennä itse ehdottamaan. Tiedä sitten, onko välttämättä tuikitarpeellista, mutta kaitpa tuo pehmeämpi lasku lapselle on! Siinä mielessä siis hyvinkin tärkeä!

Minä oon saanut opisekeltua, edes vähän :D . Yhden havainnointi-jutun jo kirjailin, lasten kuuntelemisesta jne. Sit sadutuksesta laitoin ajatukseni ylös = tykkään ja haluan työssäni käyttää. Nyt olis nivaska luettavaa otsikolla Pikkulapsi matkalla maailmaan; Pikkulapsen haavoittuvuus hänen siirtyessään päivähoitoon. Että ei sen osuvampaa opiskelua mulla :o !! En oo oikein varma, haluanko tässä elämäntilanteessa alkaa tota edes lukemaan, alkaa raastaan sydäntä entistä enemmän :'( . Taidan siis jättää huomiselle :kieh:

Mä muuten tykkään seka vinksallaan olevista, että symmetrisistä sydämistä :heart: . Ihanaa, sit kun tulee jouluaika ja saa laittaa kaiken mahdollisen esiin :p . Sitä ennen sais olla kyllä vielä kuivaa ja kaunista! Tuntuu, että talvesta tulee ihan mahdottoman pitkä, kun nytkin on ollut jo niin pitkään harmaata ja sateista.

Mammoliinooooooooooooooooooooooo???!!

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
hellittelynimistä me kutsutaan toisia ihan rakkaiksi tai kulta tms. =) jotenkin niin luontevasti tulee. Ja kyllä sitä ohimennen tulee ihan pusuteltuakin väliin :heart: Vaikka väliin ollaan taas ihan tulta ja tappuraa ja voi toinen ärsyttää ihan mielettömän paljon :snotty:

*muok ei siis kummiskaan koko aikaa olla kullittelemassa :laugh:

tytteli; minä arvasin että te olette pariskunta joilla "rakas" tulee luonnostaan =) Oikeastaan sinun reaktiota pelkäsinkin kun kerroin etten itse ole, rakas, rakas tyyppiä :D ;) No totta puhuakseni jokainen taplaa tyylillään. :whistle: enkä minä nyt oikeasti sinua pelkää, mutta tunsinpa oikein pelkän netti tuttavuuden perusteella. :whistle:

Tosiaan jokainen tyylillään

=) minä kyllä hyväksyn erilaisuuden aikas monessa asiassa ;) että en säikähtänyt sinun tapaasi :) Joteskin aikanaan kun seurustelin muutamassa parisuhteessa ja mulla jotenkin ahdisti silloin, kun eivät olleet sellainen kuin minä :ashamed: ennen miestäni seurustelin parisuhteessa, jossa tää mies ei tykännyt pusutella :o no ei mekään nyt tämän minun nykyisen kanssa nyt koko ajan limota, mutta tunteita kyllä näytetään. Ja ihan lastenkin nähden =) joskus tosiaan otetaan yhteen niin rajustikkin, että hyvä että tosiaankaan en ole vielä pakannut koskaan :snotty: :whistle: jos sen sattuu näkemään nuo isommat lapset, niin kyllä me sitten näytetään se sovintokin, siis ihan halailulla ja suukoilla ja anteekspyynnöillä..

Mulla meni monta vuotta että löysin todellakin sellasen ihmisen joka tuntuu "omalle" ja kanssa voi perhettä alkaa haaveilla ja perustaa jne. Olinkin silloin aikanaan jo toivonikin menettäny.

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Dirlittanilla kyllä tosi perusteellinen tutustuminen, tuollaisen pitää kyllä tulla henkilökunnan puolelta. Ei noin tiivistä kehtaisi mennä itse ehdottamaan. Tiedä sitten, onko välttämättä tuikitarpeellista, mutta kaitpa tuo pehmeämpi lasku lapselle on! Siinä mielessä siis hyvinkin tärkeä!

[/b]

On se musta joo kiva että tulee kunnolla tutuksi..ja kun mulla nuo kaksi isompaa on aamupäivät koulussa, on mulla loistavaa aikaa siellä Eemin kanssa olla.
Ja hyvä että ehdottivat, vaikka olisin olisin kyllä itsekin kehdannut ehdottaa, ovat niin tuttuja minulle Idan ajoilta :)

Olin muuten päivällä kirjoittamassa neuvolakuulumisia, kunnes Eemil sammutti multa koneen kesken kirjoittamisen :o :laugh: noh, en jaksanut taas alkaa sitä aukomaan ja sitte jäi näin iltaan.

Eli raskausviikoilla 38 ollaan menossa :whistle: Viikon päästä on se äitipolikäynti lääkärillä ja siellä sitten suunnitellaan tulevaa, siis kuin pitkälle annetaan mennä ja katsotaan onko paikat miten vielä kiinni, pitääkö jo jäädä sairaalaan tai annetaanko mulle joku aika jo tulla sinne tms. Vauva oli onneks edelleenkin raivotarjonnassa ja kaikki oli hyvin. Nyt vaan odotellaan. Mulla on tullut jotenkin piristystäkin nyt, en ole enää ihan niin väsynyt! Jotenkin olen saanut jonkun ihme tarmonpuuskan laittaa tätä kämppää ja sisustaa :o ja järjestää uuteen uskoon.. tääkin huone missä tämä kone on, sieltä häivytin toiseen huoneeseen sen yhden sohvan ja roudasin tilalle nojatuolin :laugh: nyt on tilaa enemmän! Tässä huoneessa on vaunut, kohta kahdet. Sekä hoitopöytä ja Eemilin leikkikehä sekä lelut! Aika iso huone, mutta ärsytti alkuun kun oli ahdasta.

Kemissä on Mamba lauantaina ja mulla haluttaisi lähteä katsoon sitä |O suunniteltiin jo miehen kanssa, että voitaisiin lähteä yhdessä käymään siellä, jos minä jaksan vaan. Edes kuuntelemassa se... miehen äiti kyllä tulis mielellään lapsenlikaksi, mutta just nyt lähtee Espooseen viikonlopuksi :headwall: pitänee vielä koettaa kysyä minun vanhempia, jos ja missä kunnossa ovat.. jotenkin olis omalle päällekin tehnyt hyvää käväistä edes jossain ja kun ollaan viimeks missään iltamenoissa miehen kanssa käyty vuosi sitten |O Ja kohtahan tässä taas saa kyllä riittämiin täällä kotona olla taas =)

Ihana, piristynyt Tytteli :hug: . Ja voi että et tiedä, kuinka meistä kaikista, uteliaistakin :ashamed: on sitten kiva lukea teidän uutta vauva-arkea. Elää mukana, iloita ja vaikka tsempatakin, jos joskus meinaa väsy iskeä :)

Rontti Kyllähän se silleen supistelee, niinku niitä harjoitusjuttuja =) vetänee ihan kivikovaksi mahaa jne oikein mukavaa. Ja tuntuu, että alkanut laskeutua pikkuhiljaa, väliin ei kunnolla meinaa pystyä istumaan ja istumasta noustessa, tuntuu ettei pysty nouseen ylös, kun tuntuu aivankuin jo porailis tuolla =) ja kyllä tuota poikaa vielä nostelen, mutta raskaaksi on alkanut jo käydä vähin :/ koiraa en ole enää jostain kumman syystä jaksanut enää aikaan kunnon lenkeillä käyttää, jäänyt isännälle.. mutta silti sitä yrittää täällä touhuta joskus ehkä liikaakin :snotty: jotenkin tuntuu, että kaiken pitäis olla jotenkin niin tiptop kotona nykyään :/

mullakin on ollut tunne tuosta kerhosta että kaipaan sitä, oli ehkä jotenkin selvempi. En tiedä :/

Eikö yövuoro ole saapunut vielä paikalle :o Tulisitte jo niin pääsis nukkumaan ja ois taas aamusella luettavaa :saint:

Kiva kuulla tyttelin vauvamasu-jutuistakin :) Vitsi että se h-hetki lähenee kunnolla, oioi :heart: Vasta täällä me kaikki viimosillamme oltiin ja nyt jo, vajaa vuosi väliä ja sä olet taas viimesilläs =) Ihanaa!
Vauvat on ihania, mutta jännä ollut huomata kuinka ne ei enää sitä tavanomaista sykähdystä mussa ole aiheuttaneet...ei tule sitä masua kutkuttavaa tunnetta et mulle ja |O Oisko se merkki siitä että meidän perhe on nyt tässä :heart: (??)

Dirlittan on päässyt oikein kivasti tutustumaan päikkyyn, itsekin =) mutta lapsen kannalta viel kivempi =) Mukavaa! Mun ystävän lapsi aloittaa kuun alussa sit pp-hoitajalla, ja vaan yhtenä päivänä-ja sekin illalla, pp-hoitajan työajan ulkopuolella- on tutustuminen
:o

Hei muuten, mikäs toi LS-n firmajuttu olikaan...ei pistä nyt päähän, vai onko mulla menny autuaallisen ohi :ashamed: :headwall:

Vinksahtaneet sydämet- jossain olen sellaisia nähnyt ja ihan kivojakin, ei vaan miellyttänyt oma tekeleenä :) Kai mä oon ite tarpeeks vinksahtanut, etten kaipaa enää vinksahtaneita sydämiä tänne kotiin :laugh:

Hellittelystä...mä kans kaipaan sitä että vois vaikka lähekkäin kattoa leffaa tms. ILMAN että johtaa mihinkään. Miten se vaan noilla miehillä meneekin niin että heti aatellaan sitä... :headwall: Enempi vois jumppauksetkin kiinnostaa jos ois jotain vilpitöntä hellyyttäkin...vaikka niskojen hierontaa jne.
Mutta kyllä sitä suukkojen vaihtoa ja jotain pientä on meilläkin joskus vieläkin, ei siis kokonaan poissa, mutta nekin siis sellasissa oikeissa paikoissa ja tilanteissa tuntuu hyvältä...hmm...osaakohan tätä ees selittää =)
Ja kesällä kun reissussa oltiin niin useemman kerran mies saattoi käteen tarttua ja hetki yhdessä käsikkäin kuljettiinkin tai kaappas hetkeks mut kävellessä kainaloon, mutta yleensä tollaset hetket loppui lyhyeen kun jompikumpi isommista änkes väliin =) Elo on nyt tämmöistä tällähetkellä,..vähemmän romanttisempaa...mutta ehkä sitten kun lapset kasvaa ja on enemmän aikaa kahdestaan................???? Toivoa sopii ;) Joskaan en mikään yltiöromanttinen oikein ees oo, mutta jotain pientä...

Helekata aloin katsomaan boxilta tätä rimakauhua ja rakkautta ja tuntuu että nyt jo märsään... Ihan tuskaa katsoa tätä kun tietää mitä tulee tapahtumaan, vaan pakko silti katsoa. Masokisti vissiin :'(

Mullekin suklaata :p

Joo, me just ukon kans katottiin se... Hitto mulla on ihan punaset ja turvonneet silimät
:ashamed: Joka kerta se on yhtä järkyttävää :'( :'( :'(

Juu, täällä kaek hyvin. Santerin huonetta puleerattu pari päivää. Laitan kuvia jahka "ehdin". Santeri sai ite päättää huoneensa maalivärin ja ihan kiva siitä sitten tuli. Tosin äet olis laittanu muuta väriä, mutta nyt sai poika päättää tällä kertaa :)

Meen vessaan ku :snotty: koko ajan tähän näppikselle :ashamed: Ihana kun hormoonit antaa vielä kunnon lisäpotkun noihin draamasarjoihin/-elokuviin...

Yöhuki kuittaa :wave:

Mitäs mun piti... ainiin, niistä tilda sydämistä, varsinkin kun mamma3 sano että ei tykkää kun toinen puoli on pienenpi kun toinen. Mua se taas nimenomaan miellyttää jotenkin. En kylläkään ole ompeloinut VIELÄ niitä sydämiä, aijon kyllä. Mutta tykkään toisiaan nimenomaan ton mallisistä sydämistä. Maalasin meille aikanaan makkariin boodin jossa on tuon mallisia sydämiä ja veiläkin tuntuu jotenkin hyvälle.

Hellyttelystäkin piti sanomani. Meillä sitä ei hirveästi ole, on kuitenkin mutta ei kamalasti. Tuntuu vaan aina, että jos vähänkin haluais nojailla tai suukottaa, niin miehelle se tarkottaa aina seksiä. Ei sinäänsä, kyllä mä seksistä tykkään :whistle: mutta aina ei jaksa olla sillä fiilingillä, ja tuntuu siltä että isännälle kyllä maistuis vaikka satakertaa päivässä :o
Hellyttelynimiä meillä kätetään koko ajan, ei tosin mitään kultaa, rakasta tai muuta vastaavaa. Mun hellyttely nimi tuolle miehelle on :ashamed: mutu :ashamed: ja tuo mies taasen huutelee minua pupuksi, tosin Juhon ollessa hereillä ollaan sitten äiti ja isi :D

Huomenissa pitäs viellä juosta laattakauppaan. Alakerran kahesta huoneesta puuttuu vielä laatat. meinattiin samaa kun kyökin lattiassa, mutta vastakkain. Meillä on keittiössä tummempi päävärinä ja vaaleaa ripoteltu muutama, alakerran kahteen huoneeseen meinattiin taasen vaalee päävärinä ja tummaa sitten ripotteluna. Meillä on niin kaikissa laatoitetuissa tiloissa. Pesuhuoneessa valkonen pääväri, fuxiaa ripoteltuna, kodinhoitohuoneessa vaalea päävärinä, harmaa ripoteltuna. On mun tyyliä ja mä tykkään, ei mieskään ole valittanut.

Tuli mieleen tuosta milekon urheiluhulluudesta, täältä ilmottautuu yksi. :wave: Mä en tosin ole kesken yöllä herännyt. Mutta joka aamu aukee telkka lymmialaisten puolelta ja niin kauan katotaan kun vaan tulee. Täytyy myös kyllä myöntää että on sitä tullu muutama itkukin päästettyä näin olympialaisten aikaan :ashamed: varsinkin Usain Boltin tekemät maailmaennätykset satasella ja kahdellasataa sai tällä eukolla kyyneleet silmiin :ashamed:
TOSIN minä en seuraa muita kun olympialaiset, mm-kisat (yleisurheilu ja jääkiekko), sekä talvisin tulee katottuu hiihtoa ja mäkihyppyä. Niin ja formulaa jos se lasketaan.

Huomenna saadaan meidän läppäri huollosta. Oli sitten kissan pissa syövyttänyt joitain komponenttejä rikki :x no onneks kaikki kuvat ja videot säästy. Nyt otan opikseni (jo toista kertaa) että heti tallennan ne ulkoselle ja poltan tuolta pöytäkoneen kautta ne levylle.

Mammoliino, kuvia ootellessa, näin värejä rakastavana ihmisenä ootan että pääsen näkemään :p mutta ei mitään stressiä sen suhteen :saint: mutta jokojoko? :p

Mutta tällästä tänään, loistavalla mielellä, muuta ei tullu mieleen just nyt ja laiskuuttani en jaksanut avata toista selainta että tulis kommentoitua kaikille, jos huomenna koittas sitten paremmin...

P.S henkan siskon vaavi ihana :heart: :flower: ... oman siskon lokakuista vauvaa odotellessa :D Onnea tuoreelle tädille, joskin jo taisit olla "moninkertainen täti" :D

Kyllä kai se kerho on ihan mahdollista ottaa käyttöön kyllä se minusta siellä vielä on.....*menee tarkistamaan* siellähän se kerholistan sivulla neljä, ja jos sinne menee niin pitää avata ne keskustelut kokovuoden ajalta niin löytyvät.

Huomenta |O . Mulla särkee päätä ja neito on nukkunut jo tunnin kuistilla :headwall: . Heräs ennen kuutta ja noustiin, ettei herätä isompia mekkalallaan. Ja sittenhän tuo oli lähes saman tien väsynyt. Mutta me en tietty osannut mennä pitkäkseen! Buranaa otin ja äsken vettä yökin pönttöön. No, nyt tuntuu, että tää taitaa mennä ohi, syytä olis, että jaksan kirppupöydän laittaa |O .

Oon nyt tehnyt aina niin, että viiden aikaan, kun typy herää, otan viereen ja imetän, siihen yleensä vielä nukahtaa sitten. Nyt ei oikein nukahtanutkaan ja tovin päästä oli meidän ikkunalaudalla (sänky kiinni seinässä/ikkunassa). Lempipaikka on mennä siihen, rullaverhon taa ikkunalautaan notkuun ja paukuttaan mun koristepurkkeja :kieh: . Jso haluun typyä aamuyöstä vielä tissille (kai se olis lopetettava :ashamed: ) niin mun on vissiin nostettava se siitä sit takas sänkyynsä. Nukahtakoon sinne tai peuhatkoon sit siellä, kunnes toivottavasti nukahtais uudestaan.

Kuistille kun laitoin, pisti kovan huudon, mutta sitä ei kestänyt ehkä minuuttiakaan. Ihanaa, kun nukahtaminen mennyt helpommaksi, pienen itkun yrittää, mutta luovuttaa sitten :) . Olipa sepustus, nyt aamupesuille :wave:

On mulla ollut täällä tehokas aamua, esikko on päikyssä, nuorin heräsi hetki sitten päiväunilta :laugh: , niin tyytyväisenä että, kun on nukkunut. Puurot on masussa pienellä ja keskimmäisellä aamupalat ja pesut myös tehtynä. Kanakiusaus on valmis ja neidon kasvissoseen juuri survoin, tiskasin myös. :laugh: ja päänsäryssä vielä tämä kaikki :whistle: . Onneks särky on hälvenemässä eikä kovin paha ollutkaan, kummastuttaa, että silti piti hetki hikoilla ja melkein oksentaa.

Miksikäs kutsuis tota "kultaa" :kieh: joka tuolla yläkerrassa vielä nukkuu ja nukkuu |O ?! Topsy, voisitkos taas heittää jollain kalikalla :laugh:

On Tyttelillä kyllä jännät paikat ja ihan voi muistella omaa olotilaa, kun sun kirjoitusta luki. On tuo loppuaika niin omanlaistansa!! Hienosti jakselet, mutta muista nyt huilatakin!

Ja Lillistä on tietysti pitänyt onnitella lainasta :) . Toivotaan, että suunnitelmat nyt onnistuu kaikkinensa :) .

Mulla on tässä viilipurkki ja seassa hiukan mysliä. Hyvää, eikä niin epäterveellistä. Kun saiskin taas sen vaihteen, et iltapala olis viiliä ja ehkä joku leipä.

Jeps, mut jospa välillä on jonkun muun vuoro kirjottaa. Niin ja kiva oli kuulla Mammosta :) . Kuvia innolla odottaen :D

Hih, pitihän se vielä sanoa, että hauskaa, kun Pupu on urheiluakin itkustanut ja kun ei kyse ole edes suomalaisista :whistle: :) .

Aika kaamea muuten se espanjan lentoturma :/ .

Aikamoista muuten nämä aamut välillä, kun pitää eskari saada hoitoon. Tänäänkin annoin nukkua mahdollisimman pitkään ja sit puin tuon ite ja pesin äkkiä hampaat ja sit mentiin. Päästiin mukavan rauhallisesti. Yleensä tietty tuo pukee itse, mutta sitten se onkin hidasta ja lopulta jo riidellään. Ehkä mä alan aamuissa auttaan, ei kai se niin paha ole :ashamed: ? Mielummin auttasin ja oltais sovussa, kun että pistän pöppörössä itse kaiken tekemään ja sitten tapellaan...

Höh, miksi täällä ei ole luettavaa... Ja on se kyllä hullua, että jonkun teistä vauva voi vieläkin nukkua :o , ei meillä, kun on jo ekat unetkin otettu :laugh:

Yhteistyössä