Lokakuun herhiläiset, vko 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut nyt menee.... huomiseen
i080.gif

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
shenda :laugh: tehän ootte sit puksutelleet ihan kunnolla..täälläki taitaa ovis aika olla käsillä ku masua juilii,tosin ei passais ny jos sen sali kortin ostan :D

Älä osta niin säästyy rahaa :saint:

g018.gif
kyllä äiti..sitten vaan läskit löllyy jos ei liiku :D

Ootpahan sitten pehmosempa :whistle: :laugh: Niin kun miäkin :xmas:

ei passaa,ukkohan uppois muhun :laugh:

shenda :laugh: tehän ootte sit puksutelleet ihan kunnolla..täälläki taitaa ovis aika olla käsillä ku masua juilii,tosin ei passais ny jos sen sali kortin ostan :D

Älä osta niin säästyy rahaa :saint:

g018.gif
kyllä äiti..sitten vaan läskit löllyy jos ei liiku :D

Ootpahan sitten pehmosempa :whistle: :laugh: Niin kun miäkin :xmas:

ei passaa,ukkohan uppois muhun :laugh:

Osta sille pelastusliivit :whistle: *men jo*

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Mä odotan ihan hulluna että alkaako menkat kuunlopussa vai ei....toivottavasti ei :heart:
Mä haluaisin TAAS uudet vaunut....sanokaa mulle etten mä tartte
ahaa,minäpä toivon ettei menkkoja kuulu...saatas lisää jännitystä
:D
vauvat on niiiin ihania.... :heart:

milla-maria no en muuten ois näin pirtsakka mutta kun tuo heppa kärpänen taas puras jajajajajajajaja sitten tänne avattiin ihan upouusi kuntosali uusin laittein :D hauskaahan se on..ja paljo kivempaa ku jossain lenkillä mädäntyä :$

Dogtor ja Hipkukka Aatelkaas, minä en edes muista koska olisin Brendalta putsannut korvia :o ikinä ei ole ollut niissä mitään! Johtuneekohan se noista pystyistä korvista :/ Nytkin piti ihan kurkata, mitään siellä ollut, siis vaikkua! Mutta muistan kun meillä oli kultainennoutaja aikanaan kotona, niin jestas.. kuureja oli. On kai aikalailla luppakorvien vaiva, tai sitten kuulema joillakin alttius suvussa, esim. joillakin sakemanneilla.

tytteli emmalla on aina ihan sitä ruskeeta töhnää korvat täynnä..joskus vissiin huonosti hoidettu korvia niin siitä seurannu sit krooninen tulehdus :/ pystyt korvat vissiin vaikuttaakin siihen ettei se lika sinne niin tiukasti,ja ruokavalio on yks juttu kans..

tohtori: se on hyvä että harrastuksia riittää,ja vieläpä sellasia mistä tykkää:)
niinku sulla tuo ratsastus tuntuu olevan oikein mieluista puuhaa!!
ite en oo koskaan uskaltanu nousta hepan selkään.

ja uus kuntosali,vau!!siellä kelpaa hikoilla =)

niin ja se piti vielä sanoo että korvat huuhdeltiin viimeks helmikuussa,siitä pari viikkoo nii ihan töhkää täynnä :|

Höh, inhottavaa koiruudelle
:( Meillä on vaan alkanut nyt henki haista :x Brenda ei ole oikeen koskaan tykännyt jyrsiä luita... minä olen tosi laiska niitä hampeja harjaamaan :ashamed: Pitäisi tilata Brendalle aikaa tuonne eläinlääkärille hampaiden tarkastusta varten, jos jotakin ientulehdusta olisi taas... Vuos sitten viimeks oli, putsattiin ja sai kuurin. Muuten ollut kyllä niin perusterve koira kuin vaan voi olla! Kerran tuota ennen oli tikku tassussa joka tulehtui ja sai siihen lääkekuurin. Varmaan lähtee täältä sitte aikanaan suorilta tassuilta, toivottavasti vain ei vielä pitkään aikaan.

koirista:meilläkin tosi hankala pistää niitä tippoja.
muutaman kerran ollut pikku-tulehus,ja koiruushan alkoi lopulta piilossa muka puistelee ku pelkäs niin niitä tippoja.
nyt ei oo yli vuoteen tarttenu laittaa!*koputan puuta*

no mutta jos painus nukkumaan!heräis pirteenä kerranki..
hyvät yöt kaikille
k030.gif

muoks:tosiaa kurjan kuulonen tuo huuhtelu..hui

mäkin tahdon hepan selkään!!!!!!

Just mies sanoi että hyppää vaan :whistle: :whistle:
Mä käyn välil aina hevosliikkeissä haistelemassa niitä varusteita...uusinahka tuoksuu ihanalle....vähän ne myyjät aina kattoo :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Mä odotan ihan hulluna että alkaako menkat kuunlopussa vai ei....toivottavasti ei :heart:
Mä haluaisin TAAS uudet vaunut....sanokaa mulle etten mä tartte
ahaa,minäpä toivon ettei menkkoja kuulu...saatas lisää jännitystä
:D
vauvat on niiiin ihania.... :heart:

Siis mäkin toivon ettei ne alkaisi ollenkaan..tahtoo vauvan :heart:

Iltaa! Yövuoro kuittaa, kaverit just lähti, koneen kautta menen nukkumaan. Tehtiin sushia, juotiin viiniä ja kuunneltiin musiikkia :) Mut nyt nukkumaan, yksäreihin vastaan huomenna ajan kanssa :)

Puhallellaan täältäkii Shendalle ++++

On tää ärsyttävää, kun pitää olla näin fanaattinen penkkiurheilija. Eikun kello tänäkin aamuna neljältä soimassa ja pannullinen sumppia viereen. Ja sitte vielä karsintaa siirtäävät... |O
Voipi jollain olla iltasella silmät lupallaan.

Huomenta! Väsyttää |O

Rontille piti jo yöllä sanomani että eiköhän se Iida ihan hyvin siellä hoidossa pärjää. Jospa ne pahimmat rutinat rutistaan vaan kotona ja äidille :D Kiia ainakin on vieraskorea ollut aika pienestä lähiten. Jospa se Iidakin hoidossa olisi :) Siellähän on niin paljonmuutenin erilasita kuin kotona.

Ja jos lasta itkettää niin sitähän itkettää. Ja kyllä munkin tekis mieli itkeä jos miä kesken unien herään. Mut miäpä en itke vaan raivoan :kieh: :ashamed: Niin paljon etteei meijen ukkokaan uskalla minuu tulla kesken kaiken herättämään. Joskus meijen äiti on soittanut ja kysynyt minuu niin ukko sanoi ettei muuten varmasti herätä. Minuu ei kuulemma kestä sitten kukaan :ashamed: :laugh:

Nyt hakemaan kahvia välillä et heräis :wave:

No jösses. Teillähän on illalla oikein juttu luistanut, siis jos näin saa sanoa..... :whistle:

Täytyy vissiin lähteä ostamaan yksi matkasänky kun tuo meidän Ella ei suostu nukkumaan omassa sängyssä niin saisi sen sitten meidän makkariin matkasänkyyn yöllä, ja päiväksi voisi kasata sen tuohon nurkkaan.......siis sängyn ei Ellaa.

Alkaa meinaan mamman selkä olla jumissa kun neiti nukkuu välissä ja kääntää ja vääntää kaiken yötä. Minä nukun 20 cm levyisellä reuanakaistaleella...... :kieh: :kieh:

Tänään ajattelin mennä moikkaamaan vanhaa työkaveria, kun ovat muuttaneet uuteen kotiin. Ja hän lähtee takaisin töihin syyskuun alussa. Heidän nuorin on Ellan kanssa saman ikäinen tai siis kukauden nuorempi.

Pitäisi vissiin tehdä niitä "töitäkin"
k060.gif
eli siis päiväyksiä kalastella jotta pääsee tiiminjohtajaksi Tupperwarelle.Pitäisi saada 25 esittelyä yhteensä koko tiimille, ja mun tiimissä on 4 konsulenttia.

No mutta sunnutaille asti on aikaa, ja sitten vkolla 35 mut nimitetään jos saan ne kasaan. Saas nähdä kuinka käy :p

Täälläpä oli hauskaa jutustelua vielä iltasella :) !

Shendalle tosiaan ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: ! On se niin jännää, että toisilla jo kovasti yritystä päällä, kun itellä on se aika ohi :saint: . Kyllä muuten tuntuu, että ihanaa, kun se aika on ohi :) . Ihme, ettei tosiaan ole vauvakuumetta :kieh: .

Vai jaksaa Mileko herätä kisoihin |O . Kyllä mäkin joskus tykkäsin katella, sillon joskus ennen lapsia. Nyt tuntuu, ettei sellaseen ole aikaa ja vähäistä unta en ainakaan vaihtaisi urheiluun. Mua on nyt jo häirinnyt ihan pelkästään se, kun telkkari on päällä päivälläkin ja siitä tulee ylimääräistä mökää :ashamed:

Topsylla ollut eilen toooosi kiva ilta :). Minä en kyllä sushia suuhuni laittaisi, enkä viiniä enkä tupakkaa :laugh: , mutta kiva ilta kumminkin :whistle: . Tai kai mä nyt tupakan voisin, jos sille päälle sattuisin, mutta enpä ole aikoihin polttanut yhtäkään. Taidan olla nykyään melkonen nynny :laugh:

Mä mietin sitä hoitoon viemistä viime yönä ja jotain painajaisiakin näin |O . Jeps, mutta kohtahan me sinne lähdetään, tuun sit raportille. Jos eka sais taas ton silityskasan tuosta matalaks :wave: .

Ai niin ja Mamma3 koitan täs laittaa mun sp, josko niitä kaavoja :)

Kiitos rontti, laitan kun paremmin aikaa =)

Huuuh...kyl nää aamut on hulinaa...aamutoimet kolmelle+tietty itelle, eskarilaisen vienti jne... Ulos ois noiden kahden kaa jääty, mut ylläri että vaihteeks taas sataa :kieh: No, pienin jäi kuitenkin ulos unille ja keskimmäinen leikkii. Ruoka nyt uunissa ja nyt täytys alkaa sit muihin hommiin. Ompelukset kutkuttais, mutta asiat tärkeysjärjestykseen =)
Kuinkas muuten katjanna, saitkos kaaoksen selviteltyyn?

Mites muuten rontti teidän eskarilaisella on sujunut? Onko heillä kirjat jo?
Ja tosta kun rontti sanoi et hällä ois paljon ohjeita ym päikyn tädeille, niin :wave: täällä myös =) Vaikka kyse "vaan" tosta eskarilaisesta...reissaria on kuluteltu, käyty open kaa kirjeenvaihtoa ahkeraan :D Ja aina hakiessa menee aikaa kun täytyy kysellä päivästä jne =) Varmaan hermostuvat muhun kohta :whistle: Oon vain huomannut että toiset vaan tuo ja sit nopsaan lapsensa hakee...ei ne kysele tai muutenkaan juttele :o Oonkos mää nipo?
Meneekös rontin pienemmät sit samaan päikkyyn jossa eskarilainen on?

Voi että, miten joku jaksaa tosiaan kisoja herätä kattoon :o milekoa siis meinaan :D Luoja, mä en katttele niitä juuri päivisinkään, mut saati et yöllä :o Eiks se nyt ois jo ihan yleissivistystä jos vähän kattelis ja pysyis perässä et kuka on kukakin urheilija ja missä lajissa, ja kuinka monta mitalia suomella on...mä en oikeesti ole perillä noista yhtään :ashamed: Vois vähän petrata, niin vois olla jotain mahkuja vaik tietovisoissa joskus ;) Tosin niillekkin jää aika harvoin aikaa enää... Niin ja lapsettomien ystävien kaa vois vaikka urheilusta puhuu, kun ei oikein lapsista aina kehtais sellasten kaa jutella... :whistle: ja muustahan mä en osaa puhuu enää :laugh: ööö, tai puhuu suosiolla sit vaa säistä... ;) =) ei toi urkka paljoo nappaa :ashamed:

Asiasta kolmanteen... Mitäs nyt puolella joku ihmetteli miksi kutsutte miestänne isännäksi? Piti mielenkiinnosta lukasta (huomaa että yrittää siirtää taas hommia keinolla millä hyvänsä ;) ), niin siellä joku sanoi ettei kutsu koskaan isännäksi vaan muruksi tms...juu, millonkohan meillä on harrastettu tota että hellittelynimiä käytettäis...varmaan joskus sillon ihan alkuaikoina, rakkauden huumassa :D Nykyisin tavallisempaa kutsua omalla nimellään, lempinimellä tai jus ukko tai isäntä jne :D

Eimaar, kai se ois pakko mennä ahertamaan, ei ne hommat iteksiäänkään hoidu :whistle:

Kieltämättä uni ois tarpeellisempaa kun urheilun tuijottaminen, mutta kun on koko ikänsä sitä harrastanu, niin ei voi lähetyksiä jättää kattomatta. Joku saattaa salaa tehä vaikka maailmanennätyksen |O
Eikä tuo yleisurheilu oo ainoo, jota katon. Golf, koripallo, lentis ja pesis saa jäädä, muut katson mihin aikaan tahansa :ashamed:
Tuo yleisurheilu tietty on meidän perheessä muutenkii aika pinnalla, kun tytöt sitä harrastaa. Kakkonen kävi eilen Varkaudessa voittamassa juoksun ja kuulan. Syksyllä saa sitten oman valmentajan. Kiva se on sitte 10v:n päästä olla olympiavoittajan äiti... :laugh: :whistle:

Meidän eskarilainen sai kirjan ja on nyt ihan kypsyny, kun ei tuu läksyjä... :D

Ja myö kututaan toisiamme ihan etunimillä. Ukko joskus sanoo mua äipäks :o
Minä en muutenkaan oikeen oo kovin sellanen muru/hani/tms immeinen :D

Yhteistyössä