Jahas, ahkera koululainen ilmottautuu :wave: hitto että mä vihaan ryhmätöitä..melkeinpä yksi ryhmätyö tehtynä tässä "ylimääräsenä"..tai siis pojat kyllä sano että "älä nyt ite sitä tee" mutta piru vie kun sitten se jää viimeseen päivään tehtäväks.

ja ammattikorkeen valintaopas haettu opolta myös,hullu minä...
Rontti-meillä on juu jääny noi päikkärit noihin yksiin kun tarha alko.Elikkäs sielä nukkuu 1-2,5 tuntia ja siinä ne sitten onkin. Tänään simahti mun syliin 19.15. Mutta piru vie kun en saa herraa nukahtamaan tarhan jälkeen enään.Oon siis sillain yrittäny että tehään vaunulenkki tarhan jälkeen jos nukahtais mutta ei niin ei. Ihan hyvin on pärjänny mun mielestä,toisinaan kyllä väsyneempi mutta niin kai me kaikki =)
Mitähän kummaa mun piti vielä kommentoida... hyvä ja pitkä muisti ainakin
Nyt on taas jalat kipeet mulla kun tänään harjoteltiin piitkä pätkä kepeillä kävelyä ja sen ohjausta+muita apuvälineitä.. Huh huh. No ehkäpä ens viikolla selviää jotain jalkaterien röntgenissä tai sitten ei...
Peetulle pidin tänään iiison puhuttelun kiusaamisesta :kieh: hitto että ottaa pattiin kun tuo puhuu että tarhassa kiusasin sitä ja sitä :kieh: en tiä onko sitten ihan oikeesti kiusannu,koska ei tarhan täditkään oo sanonu mutta kummiskin. Mä täälä paasaan että niin EI saa kellekkään tehdä,tulee paha mieli,voi sattua jne jne jne...ja sitten kiusaa Pessiä,tulee oikein sanoon että äiti mä astuin Pessin sormille

mikä tota ipanaa riivaa,ärsyttävä!!!
Hemuli käyn taas huutelemassa kun kerkeen selaan kunnolla. Nyt tarttis tehdä vielä perjantain koetta varten vähän jotain töitä,vaikka suht selkeetä asiaa onkin.
Ja
Ideaparkkiin, me tahotaan kanssa!!! Mä haluun talvitakin löytää... *kaivaa lukkarin*
Ens viikko ei sovi,mutta mutta...seuraavan viikon torstai sopis (4.9) . Tai sitten toki v-loput..paitsi öö..en saanu täks viikonlopuks vierailua niin meen sit seuraavana.
Ei vitja...mä oon ihan päivistä sekasin.. nyt siis uus tutkaus.

elikkäs joo,v-loput käy

Ehkä siis sillain tehdään että me tullaan jos päästään... Viikolla ei sovi pahemmin mutta sit v-loppusin. On muuten tosi kätevää kun mulla on kalenterissa eri ajat koulupäiville kun lukkarissa

huomisellekkin oli kalenterissa et päättyy 12.45 mut todellisuudessa loppuukin 14.15. On kätevää kun noita vekslataan ja muutellaan vähän väliä :kieh: