Lokakuun herhiläiset, vko 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos onnitteluista =) :heart: meitsi tääl ihan tohkeissaan :laugh:

mut joo...menkoista...mulla ne ny sit alko 16pvä :kieh: :kieh: onneks niukat...jotain positiivista sentään..........kierukan mäki haluaisin...hormooni sellasen...pitääki kysellä neuvolasta,et miten sen ny sais!!!

Iltoja!

Onnea mammankin poitsulle ensi askelista :hug: :flower: Ja välähti päähän että ottikos se hipkukankin poitsu askelia... Piti kotiutuessa tulla varmistamaan, taas :ashamed: Onnea sinnekin pojalle ensi askelista :flower: :hug:

Mulla taitaa olla piru pitkät piuhat tai sitte ne on tosi solmussa kun kestää kauan tajuta lukemansa :ashamed: ja sitte muistuu ihan ihme paikassa mieleen. Niin kuin tuo hipkukka ollessa Kiian kummitädillä kahvipöydässä :laugh:

Kiva kuulla että Santtikin on hengissä! :hug: MIten on työt sujuneet?

Pidetään peukkuja L-S:lle lainan suhteen ja V-O:lle kierukan :)

Topsy miä yritän tällä viikolla mennä kattomaan olikos se pyörä tuossa kierrätyskeskuksessa. Hitto kun en saa vieläkään varmaa muistikuvaa :ashamed: :headwall:

niin tosiaan,onnea pienille ensiaskelista =) :flower:
noin tärkee asia ja unohdin onnitella... :ashamed: hyvä,mutta erityisen lyhyt muisti!

me käytiin leikkikentällä,poika kiikkui taas nin onnessaan.
serkkukin oli mukana,kyllä niistä on seuraa toisilleen!!
mahtava kattoo kun matkivat toisia,toinen puistaa päätä nii eiköhän heti toinenki...
ja sit siskonpoika joka osaa kävellä alkaa konttamaan ku näkevät jne.
ihania :heart:

raivasin tänää yhden ison pahvilootan,voi kamala että siellä oli vanhoja ja turhia lippuja ja lappuja :o
meni siinä aikakakin 2½tuntia.
sit ostin kotilaatikon jonne laskut yms.tungetaa!eivät loju tuossa pöydillä haittana.
kylä homama riittää... |O

mutta nyt suihkuun :wave:

Tuulilulla Meillä tosiaan haparoivia askelia on kokeiltu. Tänään jo ilman houkutteluakin. Ei minua niin haittaa, jos joku ei muista/huomaa aina miun ilmoituksia ja juttuja kommentoida. Itse kommentoin hävettävän harvoin kenenkään juttuja :ashamed: Minusta on vaan niin ihanaa, kun on joku paikka jossa saa hehkuttaa ja hihkua pojan jokaisesta uudesta tempusta ja opista, ilman että saa kyllästyneitä silmien pyörittelyjä vastapuolelta :D Ainakin mie kuvittelen teidän kaikkien suurella mielnkiinnolla ja innolla lukevan meidän kuulumisia :laugh:

Ja koira-asiaa (hypätkää vaan yli jos ei kiinnosta) Meillä tuo koiruli on raappinut noita korviaan tosi paljon ja nyt ell totesi, että siellä taita olla tulehdus. Joten nyt pitäisi antaa koiralle pari kertaa päivässä pilleri ja samaten tiputella aineita molempiin korviin kaksi kertaa päivässä. Jee, riemuhan siitä repee, kun siihen ryhdytään :kieh: Tuo on jostain syystä aina ollut arka päähän koskemisen suhteen ja oon saanu tehä töitä, että antaa nykyään edes katsoa korviinsa. Arvakkaa vaan onnistuuko lääkken laitto, varsinkin kun korvat on vielä arat :headwall: |O

Jahas, ahkera koululainen ilmottautuu :wave: hitto että mä vihaan ryhmätöitä..melkeinpä yksi ryhmätyö tehtynä tässä "ylimääräsenä"..tai siis pojat kyllä sano että "älä nyt ite sitä tee" mutta piru vie kun sitten se jää viimeseen päivään tehtäväks. :D ja ammattikorkeen valintaopas haettu opolta myös,hullu minä... :D
Rontti-meillä on juu jääny noi päikkärit noihin yksiin kun tarha alko.Elikkäs sielä nukkuu 1-2,5 tuntia ja siinä ne sitten onkin. Tänään simahti mun syliin 19.15. Mutta piru vie kun en saa herraa nukahtamaan tarhan jälkeen enään.Oon siis sillain yrittäny että tehään vaunulenkki tarhan jälkeen jos nukahtais mutta ei niin ei. Ihan hyvin on pärjänny mun mielestä,toisinaan kyllä väsyneempi mutta niin kai me kaikki =)
Mitähän kummaa mun piti vielä kommentoida... hyvä ja pitkä muisti ainakin :laugh:
Nyt on taas jalat kipeet mulla kun tänään harjoteltiin piitkä pätkä kepeillä kävelyä ja sen ohjausta+muita apuvälineitä.. Huh huh. No ehkäpä ens viikolla selviää jotain jalkaterien röntgenissä tai sitten ei...

Peetulle pidin tänään iiison puhuttelun kiusaamisesta :kieh: hitto että ottaa pattiin kun tuo puhuu että tarhassa kiusasin sitä ja sitä :kieh: en tiä onko sitten ihan oikeesti kiusannu,koska ei tarhan täditkään oo sanonu mutta kummiskin. Mä täälä paasaan että niin EI saa kellekkään tehdä,tulee paha mieli,voi sattua jne jne jne...ja sitten kiusaa Pessiä,tulee oikein sanoon että äiti mä astuin Pessin sormille :o mikä tota ipanaa riivaa,ärsyttävä!!!
Hemuli käyn taas huutelemassa kun kerkeen selaan kunnolla. Nyt tarttis tehdä vielä perjantain koetta varten vähän jotain töitä,vaikka suht selkeetä asiaa onkin.

Ja Ideaparkkiin, me tahotaan kanssa!!! Mä haluun talvitakin löytää... *kaivaa lukkarin*
Ens viikko ei sovi,mutta mutta...seuraavan viikon torstai sopis (4.9) . Tai sitten toki v-loput..paitsi öö..en saanu täks viikonlopuks vierailua niin meen sit seuraavana.
Ei vitja...mä oon ihan päivistä sekasin.. nyt siis uus tutkaus. :laugh: elikkäs joo,v-loput käy :D Ehkä siis sillain tehdään että me tullaan jos päästään... Viikolla ei sovi pahemmin mutta sit v-loppusin. On muuten tosi kätevää kun mulla on kalenterissa eri ajat koulupäiville kun lukkarissa :laugh: huomisellekkin oli kalenterissa et päättyy 12.45 mut todellisuudessa loppuukin 14.15. On kätevää kun noita vekslataan ja muutellaan vähän väliä :kieh:

Ainiin,mun piti vielä tosta päiväkodin vastaanotosta kommentoida.. Tosi tympeitä ollu kyllä niinukalla ja Rontilla :( meillä pääasiassa siis noi oman osaston hoitajat on kyllä aina ollu tosi ihania,tulee hakeen syliin ovelta tms. Mut sitten jos on joku sijainen tai toiselle osastolle aamulla vie/on muitten osastojen tätejä niin kyllä sitten on välillä niin raivostuttavaa kun ei tuu yhtään vastaan.. Kerran olin Peetua viemässä hoitoon,Pessi oli sillon masussa ja mä kauheella kiireellä lähdössä työharjotteluun aamulla.Peetulla on aika ujo jos on ihan outoja ihmisiä,ei siis mee ite todellakaan ovesta.Toinen roikkuu mun kaulassa ja mä selitän Peetulle et äitillä on nyt kiire ja kukaan ei viitti nostaa persettä penkistä että tulis pojan hakeen ovelta :kieh: sillon kyllä ärähdin että hei ette viittis tehdä työtänne. Peetullakin kun pienempänä oli useemmin niitä aamuja että ei ois halunnu millään mennä...
Nyt on ihana kun Pessi on kuulema niiden osaston "maskotti" :laugh: ,keittiöllekkin pitää mennä Pessin kanssa kun keittäjä tätit haluaa nähdä ihania hymyjä :heart: ja äiti on niin ylpee :D

hipkukka meillä ei mee kans ne korvatipat,ainoostaan tabletteina voi antaa.korvien putsausaineenkin kun tuo koira näkee niin karkuun juoksee,no tolla onki krooninen tulehdus :/
yksäiti no pessihän hurmaa aina kaikki valloittavalla hymyllään :heart: :heart:
:flower: :flower: onnea kaikille ensi askeleista :flower: :flower:
mä kauhulla ootan tota vaihdetta,kohta sekin edessä kun niin hanakasti nousee kaikkee vasten..
henkalle onnittelut tätiydestä..
mamma3 mä en voi sietää sieniä :x :D
santti mukava kuulla sinustakin välillä :saint:
milla-maria mä siivoilin kans vähä aikaa sit kaikki liput ja laput kaapeista,oli melkonen homma ja kun piti miettiä mitä uskaltaa pois laittaa ja mitä ei :o
yksäidille vielä :hug: ja jaksamisia peetun uhman kanssa..kauhulla osotan sitäkin aikaa..

mä kävin taas salilla ja vedin kunnon hiki treenin,ihana ku siel on juoksumatto :heart: :p voi alku ja loppu verkat siinä vetää..
perjantaina meen paikan johtajan puheille,ostan vuoden sali kortin,jos kiinnostus lopahtaa kesken kaiken niin loppu summa korvataan hieronnalla :p tarjouksessa on nimittäin nyt se vuoden kortti,100e halvempana..
ja sit tehdään sali ohjelma ja se kierrättää mut kaikissa vehkeissä ja opastaa..

pitäski perjantaina uus cittari mennä katsastaa ja kattoo sali vermeitä sieltä..sit perjantaina lähtee mun tukka :whistle: meleko lyhkäseks ;)

poitsulla maha vähä vetelänä antibiotin takia,ja pissa meinaa punotella nivusia,ahkeraa ilmakylpyilyä vaan ja pesua..

Peukut sekä V-O että LS :) !! Toivotaan, että molemmilla onnistuu, vaikka asiat on aikas erit :laugh:

Onkin pitänyt joskus kysyä, että onko Milekon mänty rauhoittunut :laugh: , ei ole siis :headwall: :snotty:

Ihanaa, kun Pessi on maskotti :heart: ! Hetkittäin (kuten tänään kun huuti ja huuti vaan, heräsi ainakin kesken päikkäreiden, siinäkö syy vai missä, en tiedä) meillä tuo neiti sen verran rasittava tai hankala, että oikein "pelottaa" millasen riesan päikkyyn vien :/ . Kuulostaa hirveeltä sanoa noin omasta lapsesta, mutta siis minähän pärjään täällä tuon kanssa oikein hyvin, mutta välillä vaan miettii, et mites sitten siellä päikyssä... Uijuijui jos se siellä huutaa vaikka noin kuin täällä tänään. Vain tissi lopulta rauhoitti. No joo, luultavasti, toivottavasti :saint: hoidossa menee moni juttu helpomminkin kuin kotona, mutta katsotaan. Jotenkin vaan pelottaa, että jos tuosta ei tule mitään maskottia, vaan riesa :ashamed: . Mutta joo, ei tällasia pitäs etukäteen miettiä! Jännä kyllä se huominen ulkoilu, tullaanko meidän kanssa kuinka jutteleen jne. Mullahan olis vaikka mitä kerrottavaa :laugh: ohjeita, neuvoja vaikka ja kuinka :ashamed: .

Jaahas, olin tässä nälkänen ja nyt oon näköjään syönyt "alkupaloiksi" tyttöjen nallekarkit |O

Mites Ideaparkista, tää on nyt vaan yks ehdotus, mutta miten olis ma 1.9.? Se ei sit vissiin kyllä Yksäidille sovi :/ ... Vai haluisitteko muutkin mielummin vkoloppua?

Mukava oli kuulla Santistakin, toivotaan, että alkais kesäkelit, kun sulla alkaa loma B) . Olis hienoa, jos säkin viitsisit/pääsisit Parkiin, samoin LS! Aika tympeetä kyllä, kun nyt on ollut näin harmaa ja märkä kesä, kunnolla huomaakaan, että on vielä ?? kesä? Ja sit jos talvikin on pimee ja märkä |O

tohtori: ai sul on veikkaukset käynnis :D Voi olla että saavat taistella mun kanssa siitä :kieh:

Tinakenkätyttö: Onko toi vaaleanpunainen ihan puhdas vaaleanpunainen ettei ole mitään tummentumaa pepussa, oikean hihan alla ja lahkeensuissa vai miten mulla ainakin noi kuvat näyttää siltä. Voi toki olla että kuvatessa on jotenkin vaan mennyt valaistus silleen että näyttää siltä, mutta ei sitten ole. =)

:laugh: no miä sitä jo kävin kattomassa ja pähkäilin huutaa vai eikö :ashamed: Mutta Kiialla on jo kaksi toppapukua ja tuo on viel taatusti iso. Ja toinen että hinta taitaa nousta viel aika tavalla + ne postikulut...

Enköhän miä vetäydy suosiolla :whistle:

milli kattelin just itekkin et kuvissa näyttää et olis kauheen likanen :o ja tarkastelin sitä tuossa kirkkaassa valossa niin kyl siinä on ihan todella haaleeta tummentumaa mut ei kyllä luonnossa pahemmin erota :)
joo ens kuun alusta ne postin hinnat nousee ja on kyl aika hurjat...

pitää käydä lisäämässä tohon huutikseenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Tuulilulla Meillä tosiaan haparoivia askelia on kokeiltu. Tänään jo ilman houkutteluakin. Ei minua niin haittaa, jos joku ei muista/huomaa aina miun ilmoituksia ja juttuja kommentoida. Itse kommentoin hävettävän harvoin kenenkään juttuja :ashamed: Minusta on vaan niin ihanaa, kun on joku paikka jossa saa hehkuttaa ja hihkua pojan jokaisesta uudesta tempusta ja opista, ilman että saa kyllästyneitä silmien pyörittelyjä vastapuolelta :D Ainakin mie kuvittelen teidän kaikkien suurella mielnkiinnolla ja innolla lukevan meidän kuulumisia :laugh:
tottakai mielenkiinnolla luetaa!!!
täälä on muuten kiva kehuskella uusia taitoja!
muut taida jaksaa kuunnellakkaan

:laugh:

Yksäiti, pääseekös teitin kodin lähelle kuorma-autolla??? :laugh: :laugh: Et ikuna arvaa miks kysyn!!?? Tuo miun mies sano tos et kyl hää voi tuoda sulle ne vaatteet mitä huutelet kun usein käy Tre:lla hakemassa puutavaraa. Jos siis pääsee sillai hyvin eikä tartte mielettömästi matkan varrelta kiertää! Säästyy postarit... :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
tottakai mielenkiinnolla luetaa!!!
täälä on muuten kiva kehuskella uusia taitoja!
muut taida jaksaa kuunnellakkaan

:laugh:

No minnes muuallekaan niitä hehkuttais kun tänne :D Ja eipä taitais kukaan muu edes ymmärtää yhtä hyvin kuin työ kaikki :hug:

Kyllä mulla on tarkoitus yrittää kaikkia lapsia onnitella niistä uusista taidoista tasapuolisesti mutta huteja sattuu :ashamed: Ja sitte just tämmösiä ihme välähdyksiä :laugh:

ai postin hinnat nousee,voi jukra :headwall:
eihän noi mitää edullisia oo nytkään nuo kuljetukset...
monesti sit jättää kivoja juttuja tilaamatta kun postikuluineen tulee nii himputin kalliiksi.

dogtor hyvän tarjouksen oot kyllä saanu!!ja kiva kaupanpäällinen se hieronta jos ei jaksakkaa kuntoilla:)
ja tosissaa se lippujen ja lappujen lajittelu on tympeetä,aikaa menee aika paljon siihen arpomiseen että voisko heittää vai tartteeko vielä:whistle:
no tänää heitin aika ronskisti,toivotvasti en mitää tärkeetä...

taas töllön ääreen :wave:

Yhteistyössä