Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:shendatehän ootte sit puksutelleet ihan kunnolla..täälläki taitaa ovis aika olla käsillä ku masua juilii,tosin ei passais ny jos sen sali kortin ostan
![]()
Älä osta niin säästyy rahaa :saint:
kyllä äiti..sitten vaan läskit löllyy jos ei liiku![]()
![]()
Ootpahan sitten pehmosempa![]()
Niin kun miäkin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:shendatehän ootte sit puksutelleet ihan kunnolla..täälläki taitaa ovis aika olla käsillä ku masua juilii,tosin ei passais ny jos sen sali kortin ostan
![]()
Älä osta niin säästyy rahaa :saint:
kyllä äiti..sitten vaan läskit löllyy jos ei liiku![]()
![]()
Ootpahan sitten pehmosempa![]()
Niin kun miäkin :xmas:
ei passaa,ukkohan uppois muhun![]()
ahaa,minäpä toivon ettei menkkoja kuulu...saatas lisää jännitystäAlkuperäinen kirjoittaja shenda81:Mä odotan ihan hulluna että alkaako menkat kuunlopussa vai ei....toivottavasti ei :heart:
Mä haluaisin TAAS uudet vaunut....sanokaa mulle etten mä tartte
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:tuuti,ompelisiksää meille sellaset![]()
kun kerta tykkäät näperrellä kaikkee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:niin ja se piti vielä sanoo että korvat huuhdeltiin viimeks helmikuussa,siitä pari viikkoo nii ihan töhkää täynnä :|
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:ahaa,minäpä toivon ettei menkkoja kuulu...saatas lisää jännitystäAlkuperäinen kirjoittaja shenda81:Mä odotan ihan hulluna että alkaako menkat kuunlopussa vai ei....toivottavasti ei :heart:
Mä haluaisin TAAS uudet vaunut....sanokaa mulle etten mä tartte
![]()
vauvat on niiiin ihania.... :heart: