****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

katjanna viikko sit ois pitäny tulla ja mulla on säännöliset ollu aina..ja pari vuotta sit on ollu isoja kystia..maha kipee ja menkat myöhässä testi näyttää vaan negaa..

se oksu olo kyl varmaan tuli tosta tupakan lopetuksesta..
 
äitivaan paranemisia teille päin ja voimia :hug:

Tilda ei meille viel ole edes postia tullut kun juoksin pää kolmantena jalkana katsomaan :kieh: *minäkö malttamaton ja utelias* :whistle:

dogtor no höh! Mikäs sitä sun plussaa tai menkkoja nyt pidätteleepi :/

Ja miä kiroan täällä itteäni. Sain Kiiukan nukkumaan rattaisiin sitkeällä heijaamisella. Neiti kun nykyään tappelee nukahtamista vastaan niin päivällä kuin illallakin. Enköhän siinä vaiheessa kun siirsin rattaita pois tästä meluvyöhykkeeltä, aivastanut oikein kunnolla :headwall: :headwall: Ja ei kun uudelleen heijaamaan. Ja taas siirto---> työnsin kärryt päin ovenkarmia |O No onneks tuo ei siihen enää herännyt :)
 
no mikäs niitä tohtorin mensuja pidättelee :/

mullakin ollut kystiä,muutamia vuosia sitten.
menkat oli epäsäännölliset,ja joskus meni useita kuukausia ettei tullu ollenkaa.
lisäksi tosi paha alamahakipu ja turvotus.

 
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
no mikäs niitä tohtorin mensuja pidättelee :/

mullakin ollut kystiä,muutamia vuosia sitten.
menkat oli epäsäännölliset,ja joskus meni useita kuukausia ettei tullu ollenkaa.
lisäksi tosi paha alamahakipu ja turvotus.
hitsin pimpulat,pitäsköhän mun sit soittaa neuvolaan ja varata sinne lääkärille aika että ultrais? :| saispahan ainaskii selvyyden,minä oon melkeen varma että kysta tai joku muu jutska siel on,perskele :headwall:

 
Katjanna minä itseasiassa aattelinkin sitä tässä viikonoppuna että ois kiva tulla sielä teillä kyläilemään! Huomennahan me nähdään syöminkien merkeissä ja sitten meillä onkin loppuviikko tyhjää. Sovitaan vaikka huomenna tarkemmin! =)

Meni vähän pitkäks tämä aamu kun oltiin niin aikasin hereillä ja nyt sitten aamupäivä menikin nukkuessa. Noh, kohta on puolipäivä ja just saatiin aamupuuro syötyä :saint: Vielä jos vähän saisin itteenikin laitettua niin kehtais kärrytellä tuonne bussipysäkille ja mennä kaupungilla käymään...minä kun en ala kävelemään tuota lyhyttä matkaa tonne keskustaan :LOL:
 
Kukas ois vapaaehtoinen tulla selvimään tuota meijen rojuh...tiä tuolla yläkerrassa? :wave: Pitäis saada yksi huone tyhjäksi krääsästä että pojat sais yläkertaan asustamaan. Ajattelin että toisessa huoneessa ne sais leikkiä (lue taistella) ja toisessa nukkua yhdessä ens alkuun että tottuvat yläkertaan. Sitte myöhemmin siirtäis molemmat omiin huoneisiin. Kiiukka sais sitten oman huoneen tästä alhaalta :) Vois nuo yötkin tasaantuu kun pimu ei heräis isin kuorsaukseen ja mun pyörimisiin. Mutta se huone pitäis ensin tyhjentää ja ainakin puolet heittää rojuista pois. Joku kun on säästänyt taas kaikkea periaatteella jos vaikka tarvii... :ashamed: Niin ja sinne tunkenut kaiken muun rojun aika ajoin pois silmistä :ashamed: Hitto vieköön :headwall: :headwall:
 
tohtori oliko siula mitää ehkäsyä tai siis pillereitä mitkä juuri lopetit?Ne voi olla myös vikana että menkat ei ala vielä.Toivottavasti ei mitään kystia :| Miula oli juuri menkat yli 2 vkoa myöhässä (alkoi kp 49) :eek: Maha oli toooosi kipeä ja oksetti ja pyörrytti.Mut miula nyt on aina hormoonitoiminnassa vikaa :/ Toivottavasti alkaa pian menkat siula.

Ajateltiin hotellilomaa miehen kanssa. Voiko hotellissa missään tehä esim.iltapuuroa?
 
Niin,elikkäs terve vaan kaikille. Hyvin meni Peetu haku reissu,oltiin tosiaan vaan yks yö mökillä.
Peetun kaveri on meillä hoidossa ja Pessi nukkuu,mä saan ihan rauhassa olla tässä....
paitsi et Pessi heräs näköjään... :whistle:

Perjantaina pitäs tosiaan viedä pojat sinne Pessin mummulle v-lopuks...ei kyllä yhtään huvittas viedä... :/ mutta eipä oo vaihto ehtoja jos haluan yksin sinne häihin mennä.

Mä yritän vähän Pessin unia,syömisiä jne alkaa rukkaamaan tarha kelposiks...Kun ei oo enään kun 4viikkoa ennen kun pojat alottaa tarhan. Meillä ei siis maitoo juoda pullosta enään kun aamusta pullo ja illalla pullo (tai ei kyl koko 2dl kerrallaan mut kumminkin). Ja aamulla ollaan nyt herätty klo.7,aamupuuro 8 aikaan ja sit ruoan jälkeen vasta ekoille unille...nyt nukku 11-13...sit toiset unet joskus klo.16 aikaan..

nyt tuo Pessi menee isompien leikkeihin mukaan... hää kuulostaa olevan nyt tuon pariskunnan vauva :LOL: jahas,jos kävis kahvia keittään. Ja tulipas mun pikkuveljeltä viesti et mikä mun tilinro on... Pessille haalari rahoja pyytelin kun meni kehuskeleen mulle et saa ison tilin :LOL: :D ei kannattas... ;) hää siis on Pessin kummisetä myös.

 
Täälä muuten kans jonkun valtakunnan hormooni häikkää tms...menkat tulee millon lystää,ei oo koskaan ollu oikein säännölliset. Tosin yks kystahan ainakin löyty sillon kun Pessistä kävin np-ultrassa...
 
Dog, no voe harmi, toivottavasti kaikki olis kunnossa kuitenkin. Sinuna mä kyllä soittelisin aikaa lääkäriin, varsinkin jos ite susta siltä tuntuu että kaikki ei ole ihan normaalia nyt.

Ihanaa että mammolla on ollut hauska ilta, vaikkakin "lievin" jälkiseurauksin :D

Me käytiin lauantaina siellä siskon luona varkaudessa, tulipahan istuttua autossa semmonen kuutisen tuntia yhteensä :/ Reissu oli mukava, ainoo että semmosen 100 kilsaa kun oli ajettu, hokasin yhen huoltsikan vessassa, että enhän mä muistanut ottaa Juholle tuttipulloja mukaan. Pääsi siinä ääneen sitten ihan v*tun v*ttu. Muutama täti siinä ihmetteli :eek:
No kirmasin sitten kyseisen huoltsikan kaupasta ostamaan parit tuttipullot. Jatkettiin matkaa ja sitten se mun "pelkoni" toteutu. mikkelin kohdalla Juhon tuli jano/nälkä. Seisahdus mikkeliin ja prismasta juoksin ostamaan fairya ja pulloharjan. Vauvanhoitohuoneeseen äkkiä pesemään yksi tuttipullo. Autossa juotiin sitten maidot ja jatkettiin matkaa.
Vähän lyhyeksi jäi meidän visiitti, kun oltiin omasta aikataulista pari tuntia myöhässä :/
Aamu meni tavaroitten pakkaamiseen, kun oli siskolle turvakaukaloa ja jumppamattoa vietävä lainaan.
Illalla oli tarkotus pakata, mutta suutuin ukolle niin paljon että jätin sitten pakkaamisen sille.
Mies kun lähti sinne skootteri ajelulleen perjantaina, ajovat porvooseen. Lähtivät alkuillasta ja mies saapu sitten 2 aikaan yöllä kotiin. Lievästi sanottuna multa nous savu korvista.
Ihan kun tuo nyt muutenkaan olis paljoo kotona |O

Kattelin tossa ton YO:n laittaman linkin, siellä oli tekstinpätkä joka sai mulla juoksemaan kylmät väreet. :|
Kyseinen tekstinpätkä: Pahvilaatikko, joka on vähän isompi kuin vauvan ruumis... :eek:
Kohdasta tunnelimatka. Eikö tuohon nyt olis voinu laittaa vaikka että isompi kuin vauva, tai isompi kun vauvan keho??
Mutta aika kiva linkki oli muuten, sieltä kattelinkin vähän vinkkejä, sais jotain vaihtelua näihin meidän perus leikkeihin.

Sairastelijoille paranemisia!! :hug:

Viimeviikon pinkassa oli ihania kuvia :heart: Joskos mäkin kohta muutaman kuvan laittasin, pitää kamerasta ensten vaan siirtää.

Annoin tänään Juholle ekaa kertaa kalaa. Ei ihan onnistunut kokeilu. Laitoin sosetta ihan pikku pikku nökäreen lusikan päähän ja tyrkkäsin pojan suuhun. Pojan reaktio ei ollut niin mieluinen. Oksennus lensi kaaressa :x :/
Ei sitten ollu vissiin Juhon mielestä kovin maukas elämys.Pitääköhän mun nyt vaan ahkerasti tunkea aina lusikankärjellinen kalaa päivittäin pojan suuhun että tottus, vai jätänkös vielä hetkeks sivuun, kummin te tekisitte?

Eilen käytiin saunassakin koko perheen voimin, ei ollut sekään pojasta kivaa, huusi koko sen ajan, jäi sitten mun saunominen lyhyeen. sylissä pyyhkeensisässä poju istu ihan rauhallisesti, mutta kun koitin laskea lattialle seisomaan tai otettiin edes askelkin johonkin suuntaan että poju oli sylissä niin kamala huuto. Pitää vissiin sinnekkin ruveta totuttelemaan enemmän. Kun me on aina kylvetty tässä keskikerroksessa kun on vessa ja suihku tässäkin. Alakerrassa on käyty tooooooosi harvoin, kun siellä on vielä rempat pahasti kesken.

Tulikin mieleen kun krisu(ko?) se oli kun sano että rappusia sais olla kiipeemässä koko ajan tai muuten pikkuselta menee hermo.
Meillä ilmenee samaa, tosin ei rappusten kanssa, vaan koko ajan sais olla kävelyttämässä suuntaan jos toiseen.
Muutenkin tuo jaksaa ihan uskomattomia aikoja seistä, aamustakin seiso vissiin reippaan puol tuntia sohvaa vasten, sitten tuli alas ja kävi heittämässä eteisessä lenkin ja kiipes takas nököttämään sohvaa vasten. Nyt sentään osaa suurimmaksi osakseen itte laskeutua niin ei koko aikaa tarvi olla auttamassa, harjotusta tuo laskeutuminen vielä vaatii, mutta sujuu jo jotenkuten.

Jokohan mulla tuli romaani kirjotettua? :kieh:
 
ainiin,tuli pupun kirjotuskesta mieleen että Pessi osaa nyt kunnolla laskeutua alas seisomasta ja mennä itse istumaan. Enään uupuu se käveleminen ilman tukee..kävelytettynä jaksaa kävellä jo vaikka kuinka pitkän matkan
 

Yhteistyössä