Katjanna, juu mikä se on, että etenkin tuo keittiön pöytä sieppaa niin paljon? Ei vaan pysy siistinä ei... lehdet aina yltympäriinsä, läppäri keskellä, ruoka-astiat jää välillä siihen, murusista nyt puhumattakaan... aaaa!!!!!!!! Mä en ole kuin yhden ihmisen äiti tässä taloudessa.
Yksäiti, sun vanhempien ikä tosiaan hieman yllätti, oletin tosiaan, että ovat nuorempia. En tiedä, onko toi puolustus, mutta voi jotain selittääkin. Mutta hyvä, et puhut suoraan asiat, eivät jää ainakaan hampaankoloon.
Niin, ja vaikka tiedän, että moni on toista mieltä, niin Helsinkiä ei kyllä pidemmän päälle voita mikään asuinpaikkana... jos siis kaupungista tykkää... enemmän mahdollisuuksia tehdä kaikenlaista... ei niin, että kovasti kaikkea tekisin, mutta mulle lähinnä riittää tuo tieto, että pystyn tekemään asioita halutessani.
Nonni, nyt tää läppäri hajoaa, tässä on tuulettimessa jokin vika, pitää kovaa surinaa ja kertaalleen jo tilttasi koko kone eikä suostunut käynnistymään kunnolla, vaan ilmoitti, että "fan problem". Siitä viisastuneena otin nyt kaiken minkä irti sain muistitikulle. Useimmat työjutut nyt olikin jo varmuuskopsattu, mutta privajutut ei. Täytyy varmaan käyttää jossain huollossa, mutta kun ei ole oma kone, vaan työnantajan tai siis yliopiston, niin pitää olla hissukseen siitä, että meijän neiti konttailee koneen päällä
Saattaa hyvinkin johtua ongelma just siitä...
Minä taidan nyt painua lukemaan jotain ja sitten yöpuulle, kummasti väsyttää, vaikka aamulla sai nukkua niin pitkään kuin halutti. Huomiseen ja uuteen pinoon siis! :wave: