Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 42

Kiitos Krisu muki infosta :)

Hei,kertokaahan kaikki hyviä puolia omasta asuinpaikasta. Mä täälä haaveilen Tampereelta pois muuttoa jossain vaiheessa. Hiukan oon siis ammattikorkeekouluja silmäilly sillä lailla että jos Tampereelta muutais pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
onko ketään muuta, joilla verensokerin heittely vaikuttaa voimakkaasti mielialaan?
Miun mies on ihan samanlainen. Ihme kitisijä, kiukuttelija, jos ei ole vähään aikaan syönyt. Poika vaikuttaa perineen isältään saman ominaisuuden. Täytyy muistaa pitää nuo miun miehet aina kylläisinä...

Kuvamukeista Muistasin joskus nähneeni, että kuvaamoistakin saisi noita mukeja. Mutta varma en nyt asiasta ole. Netissä useampikin digikuvia teettävä yritys ainakin tekee. Samaten kuin paitoja, avaimenperiä yms...
 
niitä mukeja täältä tuppukylästä saa paikallisesta kuvalikeestä.
mutta olipa hyvä että krisu tiesi vastata tuon extrafilmin!

niinukka: voin arvata mistä mykkis teillä...
kyllä meilläkin siitä asiasta kinataan :headwall:
ärsyttäää....
 
Isänpäivästä oli juttua... Meidän piti antaa tuo hiekkataulu isänpäivälahjaksi, mutta kun ei keksitty isille synttäriksi mitään, niin annettiin se jo silloin. Viime vuonna annettiin isille lahjaksi jo se muki kuvalla, joten ei sekään enää mene. Pitää miettiä mitä tehdään. Varmaan annetaan taas jotain kivaa...
 
milla-maria tänään etin jätesäkkejä autotallista,ja teimpä sitten löytöjä :headwall:
ne löydöt sitten nakotti keskellä keittiön pöytää kun ukko tuli töistä..olisitte nähnyt sen ilmeen..voi pirulauta sentää...

pitääkin tuolta extrafilmiltä kattoo että jos niitä mukeja sais sieltä..en nyt tiiä et ansaitseeko tuo ukko nyt yhtään mitään isäinpäivälahjaksi saati synttäriksi tai edes jouluksi..vähän siltä nyt tuntuu.. :kieh:
 
Hellou! Juhlat juhlittu, luojan kiitos :D Ja oli muutes viimiset tälle vuodelle *hyppii riemuissaan* Ainoat on esikoisen nimpparit joita ei vietetä enään kuin oman väen kesken ja isäinpäivä... Jota juhlitaan riippuen äidin mielialasta :whistle:

harmi ettei yksäiti päässyt tapaamiseen :/ Se on joskus jännä jos äitiä kysyy hoitamaan niin ihan kuin toinen ei kehtais kieltäytyy vaikka ihan itestään selväähän se on ettei aina käy tai jaksa.. Eipä sen puoleen jos multa kysytään niin harvoin kieltäydyn vaikka ei huvittaiskaan. Manaan sitte itekseni :ashamed:

Mamma kuvaa tahtoo hän :D Multa lähti tänään yks kitty uuteen kotiin :D Ainut että että en osannut hintaa sanoa taaskaan... huomiseksi pitäis kuulemma olla valmiiina hinta
:headwall:

niinukka :hug: Tais olla epämiellyttävät löydöt? :( Liittyykö samaan vanhaan asiaan?

 
Keiju Kyllä yh:n elämä on rankkaa mut miä toisaalta aika ajoin kaipaan sitä. Vastasit itse kaikesta ja teit kaiken. Nyt korvien välistä nousee käry kun odottaa ja toivoo että se toinen hoitaa oman osuutensa ja sitten kun se ei teekkään :kieh: Tekis välillä oikeasti laittaa kantapäät vastakkain!

Tosin se oli todella rankkaa lasten sairastaessa ja valvottaessa. Sitä en kaipaa :/

Nyt mun sanallinen anti taas taitaa tökkiä pahasti. Tosiaankaan en yh-äitiä väheksy en suinkaan. heidän pitää mun mielestä olla vahvoja persoonia että sen rumban jaksavat viedä läpi :flower:
 
Niin on täälläkin lokavauvan juhlat juhlittu. Hetki sitten lähti viimeinen vieras. On nämä vaan koko päivä töitä kun juhlat järjestää, ei hetken siunaamaa saanut istahtaa. Mutta kiva oli nähdä, varsinkin niitä mun lapsuuden ystäviä. Ja alustavasti vähän sovittiin että lähtisin toisen kanssa ensi viikonloppuna bilettämään. Riippuu nyt siitä onko miehellä viikonloppuna töitä. Toivottavasti ei, olen nimittäin tuuletuksen tarpeessa. :D

Keiju
; meillä myös tätä iän ikuista inttämistä koko viikonloppu. Mulla se ei vaan johdu verensokereista, vaan yksinkertaisesti siitä että olen kyllästynyt tuohon ukkoon. |O Viikot kun on yksin lasten kans ja pitää paikat ojennuksessa suurin piirtein, niin sitten toinen tulee viikonlopuksi levähtämään kotiin ja jättää kaikki levälleen kuin Lahtisen eväät. |O Tuo keittiönpöytä mua ottaa eniten aivoon kun sen läppäri lepää tuossa auki koko viikonlopun. |O :headwall: Ja jättää kaikki tasan siihen paikkaan missä niitä tarvitaan. Esim. talouspaperi rullaan olohuoneen lattialle ja arvatkaa kuka sen siitä sitten silppuaa tuhannen palasiksi.

Niinukka. :hug: Ikävää että jouduit taas tekemään löydökset. Kyllä varmasti turhauttaa tuokin että teillä aina samasta asiasta tapellaan ja eniten mua kyrsis se että sitä asiaa tehdään salaa |O Jaksamista sinulle :hug:

Yksäitille,:hug: joo nuo marttyyri kommentit on kyllä aika raivostuttavia. Minä kuulun myös niihin jotka sanoo suoraan jos sanomista on. Toisaalta hyvä, toisaalta ei.

Meillä ei varmaankaan kovin aikaisten nukuta tänä iltana. Poika nukkui kamalan pitkät unet tuossa iltapäivällä, sai ihan käydä herättämässä. Minun pieni väsynyt sankari. :heart: mutta niin on äitikin väsynyt joten pitää suunnistaa sohvalle hetkeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Keiju Kyllä yh:n elämä on rankkaa mut miä toisaalta aika ajoin kaipaan sitä. Vastasit itse kaikesta ja teit kaiken. Nyt korvien välistä nousee käry kun odottaa ja toivoo että se toinen hoitaa oman osuutensa ja sitten kun se ei teekkään :kieh: Tekis välillä oikeasti laittaa kantapäät vastakkain!

Just näin ja tätä just äsken tarkoitin. :D Minä en tosin ole yh, kuin viikolla käytännössä.
 
tuutilulla juu,aivan samaan vanhaan paskaan asiaan liitty löydökset..voi et minuu kyrsii ja kympillä..
kyllähä tuo taas lupas vaikka mitä..mutta mie en sitten usko yhtikäs mitään..sanoinkin että miun mitta kun tulee täyteen niin kasaan kimpsuni ja kampsuni,ja lähen..sittenpähä totuus selvii ihan kaikille..nimittäin sitten en kaunistele asioita,en kellee..
vaikka nytkin tolle sanon ihan suoraan et mitä asiasta ajattelen...
tohon yh-na oloon..olen ajatellu et juma et sillo ku olin likkojen kanssa kolmestaan,niin eipähä tarttenu ketään vahtii ja saarnata aina samoista asioista,vaikka välillä sekii mätti,kun olit niin yksinäinen..rahat oli välillä tiukilla..mutta kyllä sitä vaan selvis aina jotenkin...
mutta välillä oon miettiny et mitähän pahaa miekii olen tehnyt et aina miun suhteissa jokin mättää..mutta omanipa oon valinnu..
 
Keiju07
Katjanna, juu mikä se on, että etenkin tuo keittiön pöytä sieppaa niin paljon? Ei vaan pysy siistinä ei... lehdet aina yltympäriinsä, läppäri keskellä, ruoka-astiat jää välillä siihen, murusista nyt puhumattakaan... aaaa!!!!!!!! Mä en ole kuin yhden ihmisen äiti tässä taloudessa.

Yksäiti, sun vanhempien ikä tosiaan hieman yllätti, oletin tosiaan, että ovat nuorempia. En tiedä, onko toi puolustus, mutta voi jotain selittääkin. Mutta hyvä, et puhut suoraan asiat, eivät jää ainakaan hampaankoloon.

Niin, ja vaikka tiedän, että moni on toista mieltä, niin Helsinkiä ei kyllä pidemmän päälle voita mikään asuinpaikkana... jos siis kaupungista tykkää... enemmän mahdollisuuksia tehdä kaikenlaista... ei niin, että kovasti kaikkea tekisin, mutta mulle lähinnä riittää tuo tieto, että pystyn tekemään asioita halutessani.

Nonni, nyt tää läppäri hajoaa, tässä on tuulettimessa jokin vika, pitää kovaa surinaa ja kertaalleen jo tilttasi koko kone eikä suostunut käynnistymään kunnolla, vaan ilmoitti, että "fan problem". Siitä viisastuneena otin nyt kaiken minkä irti sain muistitikulle. Useimmat työjutut nyt olikin jo varmuuskopsattu, mutta privajutut ei. Täytyy varmaan käyttää jossain huollossa, mutta kun ei ole oma kone, vaan työnantajan tai siis yliopiston, niin pitää olla hissukseen siitä, että meijän neiti konttailee koneen päällä :eek: :eek: :eek: Saattaa hyvinkin johtua ongelma just siitä...

Minä taidan nyt painua lukemaan jotain ja sitten yöpuulle, kummasti väsyttää, vaikka aamulla sai nukkua niin pitkään kuin halutti. Huomiseen ja uuteen pinoon siis! :wave:
 
Tuutis ja Niinukka, juuri ton takia yh:n elämä on "kivaa" kun ei tartte siivoilla toisen aikuisen jälkiä, ei vahdata ja kytätä mitä toinen tekee tai sanoa aina siitä tekemättömyydestä..näitä kun siis mulla juurikin edellisissä suhteissa ollut. Mutta sit se yksinäisyys ja se sylin kaipaaminen, ilojen ja surujen jakaminen jonkun kanssa.. voih, kun pääsiskin iltasin käpertyyn oman kullan kainaloon :/ no, aika aikansa kutakin.
Jaksamisia Niinukalle :hug:
 
Keiju07
Vielä :hug: niinukalle ennen kuin poistun. Eiköhän joka suhteesta löydy omat kipukohtansa, kysymys on kai sitte vaan siitä, että onko ne jutut muuta suhdetta tärkeemmät vai voiko niiden antaa olla... kun on paljon muita positiivisia asioita... Ehkä mies tosta nyt otti opikseen.. ainakin hetkeksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
mitähän pahaa miekii olen tehnyt et aina miun suhteissa jokin mättää..mutta omanipa oon valinnu..

Aina ne "valinnat" ei mene nappiin mutta eiköhän niin ole että harvemmin kumminkaan kaikki asiat natsaa kahden ihmisen välillä :) Tai ainakin minusta tuntuu että joku juttu tökkii joka kerta, ne jutut vaan vaihtuu... Onkohan miä vaan vaikea ja hankala ihminen :ashamed: :LOL: Ja muuttumaan en suostu! :saint:

Mut miä ainakin luulen että omaan ehdottomuuteen vaikuttaa myös se et tiijän pärjääväni yksin tukijoukkojeni kanssa jos sukset menee pahasti ristiin. :ashamed:
 
tuutilulla kyllä minäkin tiiän että pärjäisin jos nyt niin menis sukset ristiin että se olis viimonen vaihtoehto että kattilat menis jakoon,mutta jotenkin jokin sais aikamoisen kolauksen jos taas mie eroaisin,en jaksais varmaankaan ihmisten sanomisia "mitäs mie sanoin" ym..mutta ei tässä nyt vielä niin pitkällä kuitekaan olla et tarttes noita kippoja ja kuppeja käydä jakamaan..

keiju miekii olen antanut ton asian olla,oon naputanu enempi ja vähempi,uhannu lätee kävelemään,huutanu ja raivonnu ton asian eteen..mutta vähän aikaa menee taas ok..ja sitten taas homma levii..ja kaikki on samanlaista..
jossakin vaiheessa ajattelin että olkoon..mie huolehdin tytöistä,ja huushollista,jos tolle on joku tärkeempää,niin omapaha on terveytesä ja elämäsä.
 

Yhteistyössä