Kiitos
Susa kuvista
, hieno huone! No on jänskiä nykyään noi tarrakuvat. Ja hih, se lehtikatos sopiikin varmaan tosi hienosti
. Teillä taitaa olla kovasti nätisti sisustettua. Se olkkarinseinäkin valokuvalla näytti tosi hienolta
.
Nyt kun meilläkin juodaan nokkiksesta maitoa, en ole sen määrään kovin tarkka. Jos jossain reissussa oltais (eipä olla viime aikoina missään käyty!), niin vettä ottaisin nokkikseen mukaan ja sit jos jostain sais maitoo, niin sitten sitä juotaisiin.
Tuutilla siellä taistelua. Ei oo kyllä oikein pimittää tollasia tietoja :/ . Ja vaikee juttu kaikkinensa, miten siinä sitten toimia... |O . Saas nähdä miten sitä osaa sit joskus
. Toi rahan antamisen vähentäminenkin vois olla ihan ok ja just sellaset järkevät keskustelut, niin kuin olit jo jutellutkin. Meillä kotona isä on ollut aina tosi ehdoton tupakan kanssa, muistan oikein, miten joskus sanoi, että juoda voi joskus (se tuntui silloin ihmeelliseltä, että vähän kuin lupaa antoi), mutta tupakkaa ei pidä koskaan alkaa polttaan. En muista, sanoiko jotain uhkauksia. Kyllähän sitä välillä tuli pienesti kokeiltua, mutta minua ei ole tupakka koskaan kummemmin kiinnostanut. Liekö apua isän neuvoista vai mistä.
Meillä oli kans tänään 1v neuvola, pieni itku tuli kahdesta rokotteesta, me otettiin siis se vesirokkorokotekin, aika kallis kyllä kun oli 70e. Mitat oli 77cm ja 11kg 400g. Nompparellejä nappaili sormiin, ei juuri muuta. Iho vähän kuiva ja sitä kannattaa hiukan seurailla, edelleen pieni epäilys jostain allergioista. Pyllykin menee herkemmin punaiseksi, nyt kun syödään tavallisiakin ruokia. Ja toinen jalkataive on ollut ikuisuuden auki.
Ihanaa, onnea
Miikkikselle :heart: :hug: !!
Keijulle myös täältä kauhiasta tsemppiä ja rohkeutta!! Kyllä jännittäis tätäkin jänishousua
, huijuijui. Mikäs sun aihe on?
Huh, oli keskimmäisen kanssa tänään tahtojen taistelua tuolla kadulla :ashamed: . En jaksanut välittää muista mahdollisista silminnäkijöistä. Tuo uhmailee/kiukkuaa harvoin, mut sit se on jotenkin niin raivostuttavaa touhua, kun sille päälle sattuu. Ihan turhasta tai jostain ihan tosi tosi tyhmästä ja niin selvästi mua pompottais, että alan yhtä jääräpääksi ja sitten ollaan jääräpäitä molemmat, toinen itkee ja toinen melkis karjuu, vaikka kadulla ollaankin :ashamed: . Oltiin vielä kadun eri puolilla, että toisaalta hiukan vaarallisessakin kohtaa. Lopulta annoin periksi ja meni hakemaan, mutta retuutin kädestä aika vauhdilla ja jätin ulos hetkeksi itkemään ja miettimään :ashamed: . No, haluaisin että todella tajuaa mun mielipiteeni ja että nää yritykset loppuis taas tähän. Eilen riideltiin pukemisesta kotiin haettaessa, mun kun on jo hiki tuota yhtä pukiessa siellä pienessä eteisessä... Ja kun ei ole taidon puutteesta kyse, vaan ihan vaan siitä, että keksinyt tollasen jutun (ja tietty ehkä huomion kipeyttä :ashamed: , mutta huomioo antaisin mieluummin sitten muuten).
Ai ai, mun piti taas ihan vaan kävästä ja taas kello juossut
. Nyt iltapalalle