Arvatkaas mikä Pessillä on... no korvatulehdus ylläri ylläri :kieh: :kieh: :kieh: ja tärykalvo puhjennu toisesta korvasta,että ihmekkös tuo kun ei oo ihan napannu nukkumaan mennä. Ja ei sitten vieläkään putkijonoon laita tuota, katsotaan sitten kuukauden päästä jälkitarkastuksessa. Näin meillä siis.. ja kun ei oo vakuutusta niin milläs rahalla tässä yksityisellekkään menee, sielä maksaa korvien putkitus jonkun 800?
Pikkasen pinna kireellä tällä mammalla nyt :kieh:
Onnittelut 1v vuotiaille kaikille :flower: ja kaikille uusia taitoja oppineille.
Keijulle piti sanomani että mulla haaveissa sijaisvanhemmuus sitten joskus,tai tukiperheenä toimiminen... eikä adoptiokaan oo yhtään pois suljettu vaihtoehto
Niin ja tehotuhot mulla kans yllätti sun ikäs, nuorena jaksaa varmasti paremmin tuon hulinan ja vilskeen. Mulla nää kaks ja ikää 24v.
Pikkasen pinna kireellä tällä mammalla nyt :kieh:
Onnittelut 1v vuotiaille kaikille :flower: ja kaikille uusia taitoja oppineille.
Keijulle piti sanomani että mulla haaveissa sijaisvanhemmuus sitten joskus,tai tukiperheenä toimiminen... eikä adoptiokaan oo yhtään pois suljettu vaihtoehto
Niin ja tehotuhot mulla kans yllätti sun ikäs, nuorena jaksaa varmasti paremmin tuon hulinan ja vilskeen. Mulla nää kaks ja ikää 24v.