Heippa,
tärkeimmät ensin eli kommentoinnit:
Uskomatonta, että märkärupi "muuttui" nopeasti joksikin vakavammaksi! Hurjalta kuulostaa, mutta ainakin hieman lohdulliselta tuo lause, että lapsilta katoaa yleensä jossakin vaiheessa. Mites
Peppi oli yön pärjäillyt sairaalassa? :hug:
Pupu kirjoitteli tuosta
Juhon kävelylakosta. Olen kuullut, että on ihan normaalia, että uudet taidot tulevat puuskissa eli ensin saatetaan harjoittaa uutta taitoa ahkerasti ja sitten otetaan takapakkia, kunnes kohta taas jatketaan. Mut voi hyvin olla, että Juho on jotain säikähtänyt tai vähän satuttanut itseään ja nyt arkailee kävelyä. Rohkaise siis vaan yrittämään, mutta älä liikaa, jottei toinen tunne itseään painostetuksi.
Meillä ei kyllä kävellä ilman tukea varmaan vielä pitkään aikaan (11 kk ensi vkolla täynnä ), tukea vasten kyllä, mutta jalat on kyllä sellasta lötköä, että ei ole mitään toivoa itsekseen kävelystä. Ei tykkää edes, että kävelytän tai opetan työntämään työntöautoa, heti menee takaisin polvilleen...
Hoitopöytä, ei joo ole ollut enää moneen kuukauteen käytössä, ei meidän villikko sillä pysyisi
. On nyt lähinnä tavaran säilytyspaikkana.
Sitten
kuiskaan: eilen hain sitten vihdoin testin ja ennen luentoa yliopiston vessassa liruttelin. Ei tarvinnut sitä viittä minuuttia odotella, jo minuutissa pamahti kaksi viivaa... Mut nyt
hys hys hys, koska on noita keskenmenoja ollut aiemminkin luomuraskauksista (ei siis yhtään luomuplussaa, joka ei olis mennyt kesken....), joten en vielä kovasti hehkuta. Tavallaan hyvä mieli, osaltaan pieni ahdistus, kun eilen sain aamulla myös kuulla, että mun seuraava tutkimusprojekti sai rahoituksen. Eivät oikein istu yhteen nuo kaksi juttua... Kovasti oisin halunnut tutkimuksen tehdä, kerrankin saisin kunnon liksaa, ja sitten sen perusteella olisin saanut kunnon äippärahan myöhemmäksi. Nyt pitää kielikeskellä suuta miettiä, että miten tämän junailen. Vielä kun en voi hommasta kieltäytyä, koska jos tämä ei loppuun asti kestäisikään, niin sitten olisi tärkeää, että on tuo työjuttu vastapainona. Mut älkää ottako väärin tätä "purnausta", oon tosi onnellinen luomuplussasta, ja johan siinä säästyy jo rahaakin melkoisesti, vaikka eri tavalla olin tämän taloudellisen tilanteen aatellut.