Lokakuun 2012 vauvoja?

Heippa ja onnea kaikille plussanneille! :flower:

Uusi ilmottautuu, LA 2.10 kuten nähtävästi monella muullakin :) Ikää 34-v ja pikkukakkosta haudotaan. Synnärinä EKKS.

Ylläriplussa saatiin eilen. Perheestä löytyy pikkuneiti 03/10. Hänen synnyttyä heittäydyttiin tjot-linjalle ja kun asiaa vähiten ajatteli, alkoi tulosta tulemaan :) Aiemmalla kerralla tarvittiin hiukan hedelmöityshoitojen avustusta, nyt siis luomuplussa. Pikaisella analyysilla ovulaatio on ollut melko myöhäinen, kp18, joten voi olla että LA tulee ultrassa siirtymään hiukan myöhemmäksi.

Neuvola-aika on 27.2. Varhaisultraan suunnataan 14.2.

Ennestään löytyy Maaliskuun mussukka, joten annan ääneni Lokakuun lutuisille. Kuulostaa suloiselta ja rimmaa kivasti :)

Oireita ei vielä kummempia, mutta palentaa ihan tolkuttomasti ja rintoja pakottaa. Pahoinvointia odotellessa...toivon ja rukoilen että tällä kierroksella selviäisin ilman sitä!! Pitää aloittaa parin tunnin välein syöminen.

LumiLinnea ja pikkukakkonen 5+0

Ilmoittaudun mukaan myös.

Testailtu eilen ja tänään ja varmaan vielä huomennakin :LOL:
Reilu vuosi menty tjot, olin jo luopunut toivosta/sopeutunut,
että ei näin vanhalle toista tule. Siitäkin syystä ihana yllätys.

Tiedot; La 8.10., ikäni 39 v, toinen tulossa, sairaala Porvoo..

Lykke :heart: Nasu

ps. Eikai meidän ketjun nimellä niin hirveä kiire vielä ole, odotellaanko hetki ehdotuksia?
Lokalapset, Lokakuun lapsoset, Lokaluttanat, Lokakuun ... ääh.. miten se tuo L onkin noin vaikea?

Viimeksi muokattu:
Nyt pikasen gallupin tuloksena, me taidetaan sit olla Lokakuun onnenmurut :heart:

Uusille tervetuloa! :) Tosi kivan kun meitä lokakuisia alkaa satelemaan :)

_Lumi_ voi, ihanaa! Sulla jo 5+0! Aattele kuudes viikko alko! :eek: Ihan hurjaa! ..etsin eilen salaa esikoisen odotusajoilta ne kirjaset ym. Oli kiva lueskella illalla :)

Lykke eihän nimellä oikeesti kiire vielä ookkaan! Meinasin vaan kun teen varmaan tässä tänään helmikuun pinon, niin olis sitte nimi jo valmiina :) Ja L on tosiaan tosi vaikea!

).( Näin viime yönä unta hampaista, ja alko pelottamaan kauheesti. Oon nähny "enne-unia" nyt kolmisen vuotta, just kuolemasta yms. Ja jos hampaat lähtee unessa niin sehän tietää kuolemaa. Ei mulla kylllä hampaita irronnu viime yönä, mut jotenki kävi pelottamaan. Näin vaikka unessa et mun etuhampaat irtos silloin kun odotin vielä kaksosia, tiesin silloin että leikkaus ei tuu onnistumaan ja huonostihan siinä kävi :( Ärsyttävää! En haluais tietää etukäteen jos jotakin pahaa käy :( Nyt vaan toivotaan ja kovasti! Tiedän, ei sais olla näin taikauskonen, mutta minkäs teet :/

nellinu & pikku-sirri 4+4 :heart:

Varasin tänään neuvola ajan!!Voi ei voi ei,vähän olin puhelimessa et ei hitto,mitä mun pitää sanoo:):):)Eka neuvola siis 24.2 ja kehotti syömään jo heti alkuun B-vitskua ja foolihappoa!!!Varhaisultraan yritän varailla par aikaa aikaa,mut ne pirut ei vastaa puhelimeen!

Muoks:varhaisultra Jyväskylän Gyne-Praxissa ma 13.2!!!

Ja btw,olin laskenu täpinöissäni rv:t päin peetä,niitähän on vasta 4+2!
ja lasketutkin eka laskuri anto 2.10,toinen 8.10 ja neuvolan 7.10:) et jossain siellä main :)

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan uudet ja onnea plussista! :flower: LumiLinnea Meillä onkin sama LA ja samana päivänä ar-ultra. :)

nellinu Se(kin) hyvä puoli tuossa digitestin 3+ tuloksessa on, ettei testailusta enää ole mitään hyötyä. Johan mä sainkin rahaa tuhlattua apteekkiin. :D Ei kannata surra unien takia. Sullahan alitajunnassa jo pelko voi nostaa tuollaisia juttuja uniin.

Mäkin varasin neuvola-ajan. Se olis muistaakseni 24.2. Ensin ajattelin, että odotan ar-ultraan ja varaan vasta sitten, jos siellä on kaikki hyvin, kun sen peruminen on sitten niin ikävää. Mutta varasin nyt kuitenkin ajoissa, että saan aamuajan. En jaksa kesken työpäivän lähtee raahautumaan sinne.

Kurkku kipeä, enkä uskalla mennä vieläkään treenaamaan. Monen viikon liikkumattomuus alkaa ärsyttään. :stick: Ja jos tästä kohta pahoinvointi kunnolla nostaa päätään, niin sitten ei jaksa mitään.

• Tykkää
Reactions: LumiLinnea
Onnittelut kaikille uusille plussanneille!

Lokakuun Onnenmurut tai lokakuun päivänsäteet kuullostaa hyviltä:) Mutta ei sillä niin väliä mikä nimi on , kunhan on nimi:D
Täällä sen verran oireita, että alavatsaa nippailee välillä ja menkkajomottelutkin välillä yllättää ja olo on juuri sellainen että kohta lorahtaa jotain housuun:D(toivotaan ettei lotahda!), samoin koko ajan on vilu ja nälkä yllättää useammin kuin kerran päivässä, rinnat kipuilevat ja ovat nyt alkaneet hieman aristaa. Toistaiseksi ei vielä ainakaan mitään pahaan oloon viittaavaa.

Jos kaikki menee hyvin ja ensi kuussa vielä ollaan raskaana on tämä paras syntymäpäivälahjani ikinä sillä ensi kuussa täytän vuosia:) Ja plussahan tuli miehen syntymäpäivästä viikko jälkeenpäin;) joten hänellekin ihana syntymäpäivälahja:)

Itseasiassa oli aika ihana kun uutena vuonna valoimme tinoja niin mieheni tinoista näytti toinen aivan kapaloidulta vauvalta ja toinen tina oli selvästi tyttö/nainen:) Toivottavasti nämä merkkaavat jotain ja että kaikki menisi loppuun asti hyvin;)

- Laara85 ja pikkuinen 4+2 -

Eilen illalla tajusin, että onhan mulla yksi raskausoire! Palelu! Oon ollut nyt viikon ihan jäässä, koko ajan paleltaa! Vaikka meillä ei sisällä kylmä ole pakkasista huolimatta, niin ei vaatteet tahdo riittää kun viluttaa! :D Niin, ja joo, pieni etova olokin löytyy, varsinkin jos ei tasaisesti muista syödä!

Ite soittelen neuvolaa vasta kun on ohittanut 6+0, niillä viikoilla meni edellinen kesken, joten nyt se on mun maaginen rajani.. Tuolloin ehdin jo varata neuvolan ym ja kertoa monelle.. Tällä kertaa teen vähän toisin, eli varaan nlan vasta 6+ viikoilla. Muille kerrotaan vasta silloin 10+ jos siis sinne asti päästään. No, sisko kyllä tietää jo! :D Hällä itellään on kesäkuun lopulla LA :)

Parin viikon päästä ois miehellä synttärijuhlat ja suunniteltiin jo eilen illalla maailmanluokan huijausta :D Meillä kun on boolia tarjolla ja aika moni varmasti ihmettelee jos kieltäydyn alkoholista.. Ostan siis alkoholittomia ja juon niitä lasista ja toivon ettei kukaan kiinnitä asiaan huomiota :D

-Minki ja ylläripylläri 4+6(?)-

Heippa ja onnea kaikille plussanneille! Minäkin virallisesti tuolla syyskuisissa, mutta ajattelin
vierailla täällä, kun muut syyskuiset on jo "kamalan pitkällä" ja mä oon ihan häntäpäässä.
Eli LA 29.9 näillä näkymin. Kaikki mahdollisuudet, että voisin olla myös lokakuulainen=)

Yhteistyössä