Heips Valas ja muut!
Kiva kuulla etta sisarukset ovat ottaneet uudet vauvat avosylin vastaan, joskin pienin hieman pullikoi aluksi mutta sehan oli odotettavissakin

Uskon etta meillakin tulee olemaan tuota mustasukkaisuutta ainakin aluksi, ja yritankin miettia keinoja miten ehkaista sita parhaiten vaikkei sita kai mitenkaan voi kokonaan valttaa. Hienosti teilla kylla menee, taytyy ihan onnitella sinua siita!!
Oletko rautatableteilla? Minulle sanottiin etta 6 viikkoa synnytyksen jalkeenkin niita pitaisi napsia. Varmasti olet vasynyt.... mutta kiva jos sulla on mahdollisuus edes joskus ottaa paivaunet. Vaikeaa varmasti kun on noita lapsia enemmankin
Se minua naurattaakin kun kaikki kaksos oppaat toitottavat siita miten pitaa nukkua kun vauvatkin nukkuvat..... ehhh mutta entas kun on muitakin pienia lapsia??? Meilla ei 2-vuotias ole nukkunut paikkareita enaa kuukausiin, ja on varsinainen pyorremyrsky
Jos edes unelmoin itse paivaunista tulevaisuudessa on pakko saada joku tanne taaperoa hoitamaan siksi aikaa.
Kuinka kauan kerralla vauvat teilla syovat?? Nayttaako silta etta sinulla riittaa maitoa molemmille vai onko myos pullot/korvike kaytossa?
Tanaan laakarissa otettiin ultraa ja molemmat siis OVAT paat alaspain taas, liekko tuo B vauva kieppunut ympariinsa tai sitten lekurien arvaukset menivat puihin

Kaikki siis nayttaa hyvalta, A ei ole kiinnittynyt mutta luulin ettei se ole edes olennaista jos on jo yhden vauvan saanut!?
Minua mietityttaa tuo mahanahan jaaminen jalkeenpain hieman, mahtaako se pingahtaa normaaliin ikina enaa.. ei niin etta se maailmaa kaataisi, mutta silti.
Teilla menee niin upeasti kylla etta on ilo lukea viestejasi, olet ihana esikuva