LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

  • Viestiketjun aloittaja Sutinaa
  • Ensimmäinen viesti
Heips!!

Juu, täältä löytyy kans yks ihan vasta plussannut. Tässä vaiheessa tosiaan voi puhua vasta plussauksesta, sen verran vähän on viikkoja, mutta toivotaan parasta! Oman laskelman mukaan LA olis 23.10. Meillä esikoinen syntyi 5/09 =) Tällä hetkellä hän on siis vasta reilut 8 kk :heart:

Muita oireita ei vielä ole, mutta armoton väsymys koko ajan päällä, kuten eka raskaudenkin alkuvaiheessa oli...

Niin ja kiitos Sutinaa ja onneks olkoon sinnekin!!! :heart:
 
Mä voisin kans tulla tänne heilumaan :)
Mun LA on vielä hakusessa, mutta saattais olla syys-lokakuun vaihteessa, joten tulen tännekkin.

Lara- .............esikoinen.............22v.................KHKS

Janko, miten voi olla LA 23.10. ja jo nyt raskaana?? :eek:
Sehän on mahdotonta?
Syötin ton LA:n raskauskiekkoon, niin se kertoo hedelmöityshetken olevan 31.1.2010 eli ensi viikon sunnuntai? :LOL:
Ettei sun LA olis 23.09.?

Anteeksi jos olen pikkutarkka, mutta pisti silmään.... :ashamed:
 
Juu, niinpä onkin LA 23.9. Kiitos Lara-! :flower: Minä taidankin siirtyä tuonne syyskuun puolelle :) Oon varmaan jotenkin kattonu tuota 2010 ja sen takia lokakuuta ajattelin!

Tsemmppiä teidän odotukseen!!
 
Moikka!

Mä olin jo varhaisultrassa!
Pääsin julkiselle puolelle, kun menkkojen epäsäännöllisyyden takia raskauden kestosta ei ollu hajuakaan...
Piti olla ultrassa 7+3, mutta olinkin noin 4+3!
Pääsen kahen viikon päästä uusiks, kun ei siellä mitään näkyny noin pienillä viikoilla!
Sitten varmaan saan jo LA:nkin. :)

sutinaa: Sydän pitäisi kuulu 6+x, mutta kannattaa ottaa pari päivää lisää siihen niinkun "varman päälle". ;) Täällä yksityisellä ultra n.85-125e tjtn. Se on tuntitaksa (riippuu lääkäristä paljon se on) + toimistomaksut ja poliklinikka käyntimaksu.

Lara- ja piiloasukki n.4+5 :heart:
 
Ilmottaudun myös lokakuisiin! Eilen plussasin,mies ei vaaleaa viivaa uskonu niin varmistin hälle digitestillä asian olevan tosi :) pikkukakkonen olis meille tulossa olen 27 ja mies 29. LA:ksi sain 1.10,eli samoilla mennään kuin sutinaa :) tosi epätodellinen olo vielä ja oireetkin on ihan erilaiset kuin ekaa oottaessa!en voi uskoa että näin nopeasti onnisti! IHANAA TYTÖT!tästä se lähtee! <3 -emmabella rv 4+jotain?
 
Ilmottaudun myös lokakuisiin! Eilen plussasin,mies ei vaaleaa viivaa uskonu niin varmistin hälle digitestillä asian olevan tosi :) pikkukakkonen olis meille tulossa olen 27 ja mies 29. LA:ksi sain 1.10,eli samoilla mennään kuin sutinaa :) tosi epätodellinen olo vielä ja oireetkin on ihan erilaiset kuin ekaa oottaessa!en voi uskoa että näin nopeasti onnisti! IHANAA TYTÖT!tästä se lähtee! <3 -emmabella rv 4+
 
Moikka kaikki! Olen täällä palstoikka pyörinyt hipihiljaa viimest kolme viikkoa. Ja tänään aamuyöllä tein plussa testin :heart: Niin nyt sitten tarjoaisin itseäni tänne, kun luultavati La on joskus syys-lokakuun vaihteessa. Vaikka nuo netti laskurit näyttää 22.9. niin en usko, koska mulla on pitkä kierto, niin varman se on lähempänä kuunvaihdetta.

Ja pitää päästä jonnekkin sanomaan "ääneen" että kuin onnellinen on :)

Toiveiltu meillä oli ennen plussaa hissunkissun, ei mitään suurta kellon tarkkaa toimintaa siis, mutta ainoana ehkäisynä on viimoset 8kk ollut esikoinen joka täytti juuri kaksi. Aika tehokas e-pilleri on hän, mutta uudenvuoden yössä - loppiaisessa on taikaa :)

Oireita alkoi olla jo varhain, siis kolme viikkoa on ollut kamala jano! Ja vessassahan saa rampata yötä myöten, siksi tein testinkin yöllä :LOL: Sekä suolainen on jees, mutta suurena suklaan ystävänä ei voisi nyt enmpää yököttää! Ja kaupasta ostin juuri sitruunoita, oli suurta herkkua myös esikoista ootellessa alussa. Ja sitten sellaista juilintaa mahassa silloin tällöin, että pistää jännittää ja pitää varpaillaan.

Joten metin täällä ultrassa käyntiä, kävin esikoisestakin, kun pitihän se nyt nähdä että pikkuinen sydän lyö :heart:

Niin tekstini on täynnä kirjoitus virheitä, aina! joten kestäkää :)

Onnea keikille! :heart:
 
Oiii, onnea uusille lokakuisille :flower:
Ajatella että itekkin vasta lokakuisten pinossa (2009) kirjottelin :)
Itellä oli LA 25.10.2009 ja tyttö syntyi 30.10 tulee siis 3kk

Onnea kovasti teille kaikille ja mukavaa odotusaikaa, tarrasukkia pikkuisille :heart:

NaNa
 
Huomenia! Taikamyrsky (spekulointia luvassa ;) ) onko sulla esikoinen kenties poika?mietin vaan kun "vanha kansa" väittää,että poikaa oottaessa tekee mieli hapanta ja suolaista ja tytöstä taas maistuu herkut :) itellä piti ainakin paikkansa! Mä oon niin höpsö et kerroin jo mun siskoille ja äidille :D ollaan tosi läheisiä,olivat tosi onnellisia,äiti varsinkin :) ja heille kertoisin kuitenkin jos kesken menisi,mut eipäs maalailla piruja seinille..nyt aina säikähtää noita "repäisykipuja" kun en muistanu yhtään miten voimakkaita ne voi olla! Täytyy vaan rauhotella itteään että ne kuuluu tähän. Alkuraskauden ultraan en tiiä menenkö,aika kallista yksityisellä. Viimeksi pääsin/jouduin julkiselle verenvuodon takia,silloin sydän sykki niin nätisti,viikkoja oli 6+5 <3 mä niiiin toivon ja rukoilen että ei tuu noita verenvuotoja!!mulla tuli alkuraskaudessa 3 kertaa,eikä syytä siihen koskaan löytyny :/ tulipas taas avauduttua,sori :D Onkos kellään alkanu pahoinvointi vielä??tänää herätessä olo oli kuin olis juhlinu 3pv putkeen :/
 
Huomenpäiviä! Emmabella, esikoinen on kyllä tyttö! Tosin aika tättähäärä ja vauhti mimmi, että välillä menis varmaan pojasta :LOL:

Toistaiseksi sovittiin miehen kanssa että ei vielä kerrota kelleen, kel onni on ja niin edelleen.. ja toivottavasti se pysyy. Tosin voi olla että yhdelle ystävälle saattaa lipsahtaa, heilläkin kun vaavia otellaan alku metreillä. Ja ollaan vitsailtu että nyt jos tärppäis meillekkin, kun tietävät et hissunkissun myös yritellään. Joten voi olla hankalaa pitää salassa heiltä.

Ja meinasin että jos tilaisi esikoiselle netistä paidan jossa lukee "isosisko". Pistän sitten kaikille kylä viereiluille päälle sille kun on aika kertoa. Itse niin huono saamaan tälläsiä asioita suusta, ilman suuria liikutuksia. Vastuuta vaan lapselle heti viestin viejänä :LOL:
 
Heippa!

Täälläkin yksi iki-onnellinen lokakuinen =) LA ois ehkä tossa 4-7.10, kierrot on ollu tässä aika vaihtelevia..

Minä oon 27 ja mies 28 ja esikoispoika synty 01/09. Esikoista yritettiin pitkään ja hartaasti ja lopulta apujakin tarvittiin. Toista emme halunneet estellä, vaan mentiin ajatuksella tulee jos on tullakseen..ja nyt sit onni koitti yllättävän helposti :heart:

Vielä ei muille kerrota ja varhaisultraan haluan mennä. Ihanaa kun pääsee johonkin hehkuttamaan! :)

Nipsuliina rv 3+jotain
 
Taidan olla luottavainen, kun tein yhden testin paripäivää sitten, ja plussa viiva oli puolet haaleampi kuin kontrolli. No tein ekan testin jo puolitoista viikkoa sitten kun alkoi olla tuttu olo ja se oli nega. Joten hömppänä uskon haaleeta plussaa apteekin omassa testissä. Mitähän nuo digitestit maksaa? en uomannut katsoa kun edellisiä hain.

Onko kukaan aatellut tuota sikainfulenssa rokotetta, tai neuvolaan soitteua? Itse mietin huomena pirautta sinne, jos sain vaikka varmuus testin sieltä.
 
Mä testasin clearbluen digitestillä. Oli apteekissa tarjous 2 yhden hinnalla, ni pitihän ne ostaa ja molemmat käyttää :LOL: Paketti makso reilut 13euroa. Mä sain sen sikainfluenssarokotuksen jo ennen raskautta, kun mulla on astma.

On tää jännää kun tekis mieli jo joillekin kertoa raskaudesta, mut sit toisaalta haluu vielä pitää omana tietonaan. Mies jo sanoi aamulla töihin lähtiessä et kuinkakohan sitä malttaa olla hiljaa =)

Toisaalta yks ystävä kyllä varmaan pian arvaa, kun tietää meiän tilanteen ja juttelin oviksen aikoihin mahakivuista yms. Silloin jo kyseli et mitäs jos onkin tärpänny :LOL:

Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille ja hyvää vointia :heart:
 
Maanantaita kaikille! Onnea nipsuliina ja tervetuloa mukaan!! Sikarokotteesta..mulla on nyt vähän ristiriitaiset tunteet tuosta..syksyllä otin sen kun oon sairaalassa töissä ja sai valita ottaako vai ei. Ei mulle siitä mitään tullu,ei tytöllekään,ja nyt keväällä pitäis ottaa se "vahvistuspiikki",mut emmä tiiä uskallanko kun se on aiheuttanu niitä keskenmenoja!?! Mitäs te ajattelette asiasta?? Varasin tänään neuvolan ja alkuraskauden ultran tänään!<3 ultraanhan en ollu varma meenkö,mutta mies sano että mennään ja hän maksaa,niin tottakai me mennään ;) Ultra on 12.2 ja neuvola 16.2,ei jaksais odottaa!!! Tänään on oireilut pysyny vähäisinä,selkää juilii,vähän etoo ja menkkamaisia kipuja ja nippailua :/ no tarpeeksihan tuossakin jo on :D Mitäs teille muille tänään kuuluupi!? Emmabella rv 4+2
 
Ai juu testasin b-suren testillä haamun ja seuraavana päivänä cb digillä raskaana 1-2 miehen vakuuttamiseksi :D joku vaan tais kysellä. Musta toi digitesti on kyl tosi hyvä kun ei tarvi arvailla ja testailla moneen kertaan :D
 
Ja vielä unohtu jotain :D Lara kun tuolla kuumeilupuolella kerroit niistä kiukkukohtauksista ja yritin lohduttaa..:D Meillä on nyt ja hormoonit päässy valloilleen,VOI MIES PARKAA :D onko sulla yhtään helpottanu?? Juu ja vinkkejä tupakanpolton lopettamiseen tarvitaan täällä :( ultra tekee asiasta toivottavasti niin konkreettisen että silloin lentää röökit viimeistään,mutta miten sais tsempattua ja lopetettua jo nyt!?ihan kauheeta ja huono omatunto kun ei o yhtään itsekuria...:(
 

Yhteistyössä