Lokakuun 2007 Taaperot Toukokuussa

Miula on ihan kauhea surku ja morkkis :'( :'( Ella lähti eka kertaa kummiensa luo yöksi toiselle paikkakunnalle. Hain tytön päivähoidosta kolmelta ja nyt jo annoin toisen matkaan. Oon vaan itkeny kun tuli niin "huono äiti" olo. Neiti ei kauheasti ole yökylissä ollut koska en ole raaskinut antaa kun päivähoidossa kuitenkin niin tuntuu että yhteistä aikaa muutenkin vähän. Nyt kummitäti pyysi että saisi Ellan hoitoon ennen kuin meille vauva syntyy. Ihana ajatus sinänsä kun ei mummoista kukaan pyydä saatikka toinen mummo ottaisi yökylään.Nyt en vaan tiedä miten tässä nauttia kaksinolosta miehen kanssa.Minuu ei kyllä tällä hetkellä rentouta pätkääkään vaan on hirveä ikävä. Aamulla starttaan auton kyllä heti aamulla ja haen mussukan kotiin. :heart:

tyttelin kuulumisia oli kiva kuulla pitkästä aikaa =) Jaksamista siule ja lapsille :hug:

keiju näin kampaajana voisin sanoa että kyllä sen kampaajan olisi kuulunut ehdottaa värin korjausta-ja ilmaiseksi. Harmittava tapaus :/ Toivottavasti toinen kampaaja tekee tuplaten parempaa jälkeä.
 
Kannatti valittaa siitä työntötangosta. Kyseisen Kesportin omistaja soitti ja pahoitteli tapahtunutta. Aikoi palauttaa rahat pikimmiten. Kiva juttu. Sattuuhan niitä virheitä, mutta hassua jos sama tyyppi yrittää veloittaa kaikilta liikaa millon milläkin verukkeella.

Yökyläilystä Eeli on ollut jo pariin kertaan mummolassa yökylässä. Joka kerta se lähteminen tuntuu itsestä ihan kauheelta, mutta sekä äiti, että poika on loppujen lopuksi pärjännyt vallan mainiosti. Lapset osaa kyllä tuon syyllistämisen. Pahin vaihe on meillä aina se kun tulen hakemaan Eeliä kotiin. Osoittaa mieltään, ja käy vaan ovelta kattomassa, että ai SÄ, ja jatkaa leikkejään.
 
On tää kurjaa :( Kun ois aikaa istua täällä koneella ja höpöttää jonnin joutavaa niin täällä ei ole enää ikinä ketään samaan aikaan :'( En miä tuosta fb:stä niin paljoa kumminkaan välitä :/

Menee sitte unten maille suosiolla
 
Pakkailee typyn tavaroita. Pimatsu lähtee juoksuttamaan mummia :D Olis ottanut Danielin muttei toinen halunnut lähteä... pyysi sitten Kiiaa... Sopii mulle =) Ainut mikä mietityttää niin kuinhan tuo taas vahtaa minuu sen jälkeen :/ Viimeksi kun oli niin sen jälkeen ei äippä päässyt silmistä pois... Kamala äiti kun lapsen päästää/laittaa yökylään :ashamed:
 
Täälä ollaan :wave:
Ellan yökyläily meni tosi hyvin.Ei itkeskellyt yhtään perään. Serkkujen kanssa temmelsi koko illan ja aamun. Kummeille ja serkuille oli vaan aika uutta herätä jo 6 kun normaalisti heräävät 9. Meille miehen kanssa oli taas luxusta nukkua 9.Siitä onkin aikaa jo lähes puoli vuotta :whistle: Ihana oli saada tyttö kotia halausten kera. :D :heart:

Jaa...kaitpa se pitää suihkuun mennä ja kohta itsekkin nukkumaan.
 
Great! Pojalla ilmeisesti silmätulehdus. Ihmettelinkin jo eilen miten se unien jälkeen rähmi. Ja jippiajee minulla taitaa olla myös |O Huomenna täytyy soittaa päivystykseen ja hakea tropit.
Minun vaan tekee pahaa kaikki silmien lähelle tuleva. En ole pystynyt aiemminkaan pojalle laittamaan silmätippoja, mies tehnyt sen. Miten minä itelleni saan? Pelkkä ajatuskin puistattaa ja yököttää :ashamed: Noh, se on sitten sen ajan murhe, kun lääkkeet on käsissä.
 
No niin, tulipas muutama viesti lisää :D Nyt miä voin hyvillä mielin painua nukkumaan :LOL: En kyllä jaksa alkaa euroviisuja kattomaan :/ Ukon tuomat pari lonkeroakin taitaa jäädä kaappiin oottamaan pirteämpää iltaa... Eihän ole pakko seuraa ukolle pitää jos ei jaksa ja uni painaa silmään ihan mielettömästi :ashamed:
 
Hipkukka minusta se salva on ollut aina jotenkin helpompi laittaa kuin tipat. Tippa kun putoaa onnistun aina räppäämään silman edestä kiinni :headwall: Salvan saa vaikka sormin jos ei muuten

Se on kurja se tulehdus :( Toivottavasti saatte lääkkeet huomenissa ja auttaisvat nopsaan :hug:
 
Ai niin, mummi taitaa huomenna olla pikkusen naatti :whistle: Soittelin ja kyselin kuin onnistui saunareissu ja miten menee niin puhelu oli tätä: Kiia soo soo, Kiia ei saa ottaa, Kiia anna mummin kissojen olla, Kiia ei saa kiusata Viiviä ja anna huiskun olla, ne pelkää sinuu... KIIIAAAA!!! :whistle: :LOL: Meijen täystuho vauhdissa :heart: :D

Hienosti mummi myötäili minuu kun sanoin etten sen kanssa saa nykyään mitään tehtyykkään kun Kipsu tekee vähän kaikkea samalla itse ja yleensä aina jotain älyvapaata. Jostain kumman syystä mummi uskoi minua toooosi hyvin :LOL:

Ja meillä täällä taas on ollut tänään niin RAUHALLISTA että... mitä nyt pojat taistelleet mut se ei edellytä iteltä koko ajan vahtimista ja perässä pomppimista. =)
 

Yhteistyössä