LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

Xylitolista vielä.. meille pitään kans niitä hommata, silja kuitenkin tykkäis kovasti ottaa aina ruuan päälle. Pitää silti muistaa tuo pesunkin merkitys, xylitol ei kuitenkaan korvaa eikä estä reikiintymistä jos harjaus ja fluori puuttuu. Mutta meillä kans vähän hankalaa tuo harjaus ja kyllä tuo xylitol kuitenkin vähän auttaa jos meinaa alkaa reikiä pukkaamaan..
 
Meille ei mitään uutta... äippä päivittelee nettiin uusia kestoja, eemelillä peppu ärtynyt jostain syystä... syönyt jotain omituista ja maha ihan löysällä. Siinäpä ne tärkeimmät.
Palataan paremmalla ajalla :wave:
 
noniin...huomenna sit sinne harjotteleen :eek: :eek: vähän jäskättää,ku enhän mä tiie yhtään mitään :LOL: siis niinku...mimmoset vaatteet pitää olla siin hoitsuasun alla ym :LOL: ei kai ny kuitenkaan mustat stringit niinku isäntä tos jo naureskeli :D

söpöliini tuo vipin tyty =) voi ku ne tytöt onki noin sööttejä :D mut noh...on nää pojatki...pistänki pari tänään otettua kuvaa





kävivät kissanpennun kans pienen taistelun tänään :D

 
Henkalle onnea huomiselle päivälle :D Pistä se pyykkipoika nenään :whistle: :D Alle kannattaa laittaa vaaleat alusvaatteet, ja mukavat sellaiset. Semmoset missä voi kumarrella ettei tissit pomppaa esiin jne ja ei varmaan kiva ole jos alksut kumartuessa kiristää persvakoakaan :LOL:

Voi noita Veetin vammoja :/ Auts! Kissanraapaisu kun kirveltää mukavasti :( Onneks ei silmiin osunut. Ai niin kumpi voitti? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
se voitto on pikkasen epäselvä :LOL: mut luultavasti kisu
Niin miä vähän epäilinkin :D Saikos katti näkyviä vammoja? :D

Meijen äitin kissa ton ihan vauhkoja pari päivää sen jälkeen kun Kipsutin on ollut siellä :ashamed: Neiti niin pitäis niitä "hyvänä". Mummi saa juosta koko ajan pelastamassa karvakasoja :/

Meillä Kiia olis koko ajan koiran kimpussa. Vetämässä hännästä ja karvoista, työntämässä sormea sieraimeen ja suuhun. Ei ymmärrä (tahdo ymmärtää tai totella) että koiraa ei sa kiusata! Hää vain paijaa.... |O Netan omaksi parhaaksi toinen on portin takana ja vapaana sitten kun tuo terroristi on unilla/sylissä tai rauhallisena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
se voitto on pikkasen epäselvä :LOL: mut luultavasti kisu
Niin miä vähän epäilinkin :D Saikos katti näkyviä vammoja? :D

Meijen äitin kissa ton ihan vauhkoja pari päivää sen jälkeen kun Kipsutin on ollut siellä :ashamed: Neiti niin pitäis niitä "hyvänä". Mummi saa juosta koko ajan pelastamassa karvakasoja :/

Meillä Kiia olis koko ajan koiran kimpussa. Vetämässä hännästä ja karvoista, työntämässä sormea sieraimeen ja suuhun. Ei ymmärrä (tahdo ymmärtää tai totella) että koiraa ei sa kiusata! Hää vain paijaa.... |O Netan omaksi parhaaksi toinen on portin takana ja vapaana sitten kun tuo terroristi on unilla/sylissä tai rauhallisena.

no sama juttu täälä...äiti saa huutaa naama punasena ku veeti haluu kisun sylkkyyn
:LOL: :LOL: se kans vaan paijais niitä mut ei usko vaik on naama veressä....ja kisu tais saada henkisiä vammoja tälläkertaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
se voitto on pikkasen epäselvä :LOL: mut luultavasti kisu
Niin miä vähän epäilinkin :D Saikos katti näkyviä vammoja? :D

Meijen äitin kissa ton ihan vauhkoja pari päivää sen jälkeen kun Kipsutin on ollut siellä :ashamed: Neiti niin pitäis niitä "hyvänä". Mummi saa juosta koko ajan pelastamassa karvakasoja :/

Meillä Kiia olis koko ajan koiran kimpussa. Vetämässä hännästä ja karvoista, työntämässä sormea sieraimeen ja suuhun. Ei ymmärrä (tahdo ymmärtää tai totella) että koiraa ei sa kiusata! Hää vain paijaa.... |O Netan omaksi parhaaksi toinen on portin takana ja vapaana sitten kun tuo terroristi on unilla/sylissä tai rauhallisena.

no sama juttu täälä...äiti saa huutaa naama punasena ku veeti haluu kisun sylkkyyn
:LOL: :LOL: se kans vaan paijais niitä mut ei usko vaik on naama veressä....ja kisu tais saada henkisiä vammoja tälläkertaa :D
Tonokkeja tenavia meillä :LOL:
 
no en oo varma mutta ei mulla nyt olis aikaa haihatella kenenkään perään... :whistle: onneks hää asuu vähän kauempana täältä niin ei tuu ainakaan vastaan missään... :LOL: vaikka kyllä me yhteydessä ollaan sovittu olevan ja nähdään jahka jompi kumpi eksyy paikkakunnalle...
Plaah... mä voisin eksyä vaikka nyt heti :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keffeli:
no en oo varma mutta ei mulla nyt olis aikaa haihatella kenenkään perään... :whistle: onneks hää asuu vähän kauempana täältä niin ei tuu ainakaan vastaan missään... :LOL: vaikka kyllä me yhteydessä ollaan sovittu olevan ja nähdään jahka jompi kumpi eksyy paikkakunnalle...
Plaah... mä voisin eksyä vaikka nyt heti :whistle:
Miten siä aina törmäät noihin muu paikkakuntalaisiin :/ Eikös se yksikin ollut muualla töissä?

No jos välimatka ei ole pitkä niin onhan sulla auto :whistle: Tiet sulaa kun kevät tulee, aurinko paistaa, linnut laulaa ja ja ja... :D
 
ei välimatka oo liian pitkä, n.56 km hänen etuovelleen ;) käyty on meinaan eilen :D mutta ei nyt.... on niiiin paljon muuta :LOL: *pois se mielestä,pois se mielestä,pois se mielestä* :LOL: huomaatteks kuinka epätoivonen oon :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
mama huomasin kyllä :D
No kun tuli hätä :ashamed: on nimittäin lopussa se edellinen ja olis muutamia "sinappitahroja" jotka vaatis jotain tavallista tujumpaa tavaraa hävitäkseen :D
Kuten sanoin, niin se kestää oman aikansa, kun jouduin tilaamaan. Jauhetta olisi ollut heti antaa... Omasta mielestäni tuo jauhe on kyllä parempaa kuin suihke ja riittoisampaa (eli halvempaakin). Mutta kyllä se sieltä jossain vaiheessa tippuu tännekin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keffeli:
ei välimatka oo liian pitkä, n.56 km hänen etuovelleen ;) käyty on meinaan eilen :D mutta ei nyt.... on niiiin paljon muuta :LOL: *pois se mielestä,pois se mielestä,pois se mielestä* :LOL: huomaatteks kuinka epätoivonen oon :LOL:
Eihän tuo ole matka eikä mitään :eek: Äkkiäkös tuon suuntaan tai toiseen päräyttää :whistle: Älä hannaa.... ja mahdollisesti kävele onnesi ohi ja ja.... *miettii mitä keksis* :D
 
Keffeli munakoisolasagne on meidän suosikki kasvisruuista :p
Essi on oikea söpöläinen ja Veetillä miehekkäät taisteluarvet.
Ihana ulkoiluilma oli tänään! Eelillä kävi kaikki talvikamppeet pieneksi, mutta onneksi saatiin serkkupojilta puku ja kuomat lainaan, ja mummo neuloi pipon, johon kursin vanhasta fleecepeitosta tähden.



Ronttia myös minä olen kaipailut :wave:
Pikainen visiitti. Pitää lähteä Eeli nukkuttamaan.
 

Yhteistyössä