Kiitos kuvakehuista. Vai oon minä nuorentunut ja
noi jutut käsistä. Piti oikein palata katsomaan kuvaa ja huomasin sit kyllä, että oisko haba kasvanut
. Kai tuo silti aika urheilusta käy, kun tuota pienintä kantelee ja nostelee. Aatella, onhan siinä työtä, kun kantais 14ää rimpuilevaa maitotölkkiä
. Tuuti muuten, itse on kasvoistani katsellut, että nykyään niistä näkyy ikä... Mielestäni oon pitkään ollut ihan niin kuin ennen ja aika nuoren näköinen, mutta tämä kolmas lapsi on saanut kasvoissa jotain aikaan. Tai ei kai kaikkea voi tuon Apinan päälle laittaa, mutta kumminkin :kieh: .
Tämä aika rientää, nyt pitäs jo kiiruulla nukkumaan, että jaksaa huomenna päivän puuhat ja Tammerfestit päälle
. Koskas
Susa oli lähdössä reissuun? Sulle lupasin kertoa meidän matkan kulusta... Meillä oli ilta/yölennot ja mukavasti meni, jos ei ota lukuun hetkittäisiä neidin kiljumisia/rimpuiluja. Takasin kun tultiin yöllä, tuo nukkui ison osan sylissä, mutta jostain syystä aina välillä heräsi parkumaan toivin ihan kiitettävästi. Ja sitä tilaa siinä penkillä on niin vähän, hikeä pukkasi! Illalla kun oli virkeänä vielä, annoin olla tyttöjenkin penkeillä, kurkkia takanistuvia ja välillä tuo seisoi tai makoili vieressä käytävälläkin. Pienet välipalat mukana oli hyvää ohjelmaa. Ja unikaverit. Kirjaa luettiin tovi.
Matka kaikkinensa meni neidon kanssa oikein hyvin, lämmöstä ei ollut haittaa, kun aina pääsi uimaan, kun siltä tuntui ja jätskiä ja juomaa oli käden ulottuvilla. Me oltiin suurelta osin hotellilla ja näin oli meidän neidin kanssa paras/helpoin. Joku toinen lapsi istuisi nätisti rattaissa ja sellaisen kanssahan voisi kulkea vaikka kuinka, mutta meillä varsinkin kaupoilla liikkuminen oli vaikeeta. Aina kun rattaat pysähteli, neiti halusi pois kyydistä ja noissa rattaissa ei ollut valjaita...
Kovasti nautti minusta pieninkin matkasta, mutta kyllä sitten taas koti oli koti. Innoissaan täällä :heart: omien lelujen ja tuttujen rutiinien kanssa. Auringossa meillä oli aina 50 suojakerroin ja lisäksi ohut puuvillapaita. Ei yhtään edes punoittanut iho missään vaiheessa. Ja kovasti ihmiset tuota neitoa siellä ihasteli. Ihan eri tyyli ilmeisesti etelässä lapsia ihastella. Täällä ihailua ei juuri julki tuoda, tuolla kujerreltiin, ilmeillä kovasti näytettiin että tykäävät, yksi nainen hotellilla koppasi neidin syliin jne.
Dogtorilla ihania uutisia :hug: . Taidat kyllä melkoinen laiheliini olla tällähetkellä!!
Lillikselle nyt paaaaaljon tarrasukkia matkaan, ihania uutisia :heart: :hug:
Muihin juttuihin yritän palata myöhemmin, tosin maanantai aamuna lähdetään vielä sinne Pärnuun, ehkä sen jälkeen rauhoittuu taas meidän elo