Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

Hienoja uutisia dogtorilla :hug:

LillaStinalle
paljon paljon onnea ja toivotaan hurrrjan paljon että pieni jaksaisi matkassa pysyä :heart: :hug:

Rontilla
ihania lomakuvia :heart: ja näyttääpäs rouva nuorentuneen hiusten poikkaisun myötä ja missäs sun kakkulatkin on? :eek: :D

Milla-marialle
onnea uuteen kotiin :flower: Ja samaten vipille onnea sinne tulevaan. Toivottavasti löytäisitte sen oman sopen pian.

 
Kiia nukkui KOKO yön :eek: Ja mulla on ihan järkky olo, ihan kuin ois kamala kankkunen päällä :x Siis jos nukun koko yön tuun "kipeeksi":snotty: ... Ei hitto vieköön, mikään ei ole ikinä hyvä :LOL: Jos joutuu valvomaan on huono olo jos saa nukkua niin kolottaa joka paikkaan ja on huono olo :headwall: :LOL: :ashamed:
 
Taitaa se vain olla niin, että kun lapsi on valmis potalle niin sitten se vasta on sille valmis. Tähän asti on ollut yhtä taistelua saada edes istumaan potalle ja ajattelin jo, että voipi mennä pitkäänkin ennenkuin seuraavan kerran edes kokeillaan.
Poika oli eilen miehen kanssa, kun kävin koiralenkillä. Tuulikaapissa koiraa kuivaillessa kuulin, kun mies kysyi pojalta, että haetaanko potta. Olivat pelanneet pleikkaa ja poika oli näyttänyt siltä kuin olis pissahätä (oli vaipatta). Mies haki potan, istutti jätkän ja antoi pleikan ratin käsiin. Ja hopsan hetken päästä meillä oli eka pottapisu :eek:
Jos mie olisin yrittänyt istuttaa, tuskin olisi onnistunut. Nyt potta on olkkarissa ja äsken jätkä alkoi repiä potan vieressä vaippaa pois. Ja taas saatiin pissat pottaan. Siis noinko nopeasti se oppi yhdistämään potan ja pissahädän!?
Toki tuo edelleen tekee vaippaan, mutta alkuhan tämäkin. Ja oikeasti voiko se olla näin helppoa? Mie olen ihan puulla päähän lyöty. (Toivottavasti uutuuden viehätys ei ihan heti häviä ja poika tekisi aina vaan useammin pottaan)
 
Hipkukka, meillä on mennyt molempien tyttöjen kanssa juuri noin. Minttu on nyt päiväkuiva, vaikka kk sitten ei ollut ikinä pissannut pottaan. Ja samoin kävi Annin kanssa, tosin melkein ½ vuotta aiemmin.

äitivaan, meillä Minttua ei ole ikinä tarvinut nukuttaa, edes vieressä maata/istua, mutta Annin suhteen, ja joskus kun mintulle ei eka meinaa uni tulla, teen niin (kuten olen täällä aiemminkin kirjoittanut), että vien vain aina takaisin sänkyyn. Ensin iltasadut/laulut silitykset tms, hyvää yötä ja pois huoneesta. Kun tulee perässä, kaksi kertaa saa sanoa hyvää yötä, nyt '''''''' nukkumaan, ja viedään vain takaisin sänkyyn. Kahden palautuskerran jälkeen ei puhuta enää YHTÄÄN MITÄÄN! Palautus aina vain takaisin sänkyyn. Meillä, ja useilla kavereilla, tepsinyt tosi hyvin! Helpottaa, jos päätät, että nyt vaikka 2 viikkoa illat uhraan tälle opetukselle. On kivempi ajatella että kaksi viikkoa kun kestät, sitten nukahtaa helpommin itsekseen. Toivottavasti ;) Mutta muista että ei ääntäkään kahden palautuskerran jälkeen, ja älä luovuta ensimmäisten päivien jälkeen, parhaimmillaan vein Annin 40 kertaa sänkyyn, mutta niin ne vaan väheni pikkuhiljaa. Silmiin en edes palauttaessa katsonut, vaikka toinen itkisi, takaisin vain. Tylyä ehkä, mutta toisaalta onhan tuollainen monen tunnin nukutussessiokin lapselle raskasta. Tsemppiä, kerro miten asia etenee.

Meillä menee tytöt tänään viikonlopuksi mummolaan, arvatkaa ollaanko miehen kanssa patiolla viikonloppuna kun lomakin hällä alkaa;) Oulussa on kiva ruokatapahtuma joka täyttää koko kaupungin, sinne siis :D
 
eipä oo tullu aikoihin kirjoteltuu mut täytyy suoraan nyt omaa napaa purkaa tänne missä tutut ei pääse kyttäämään...
huomenna olis polttarit siskolla ja kaikki tuntuu menevän pän :headwall: ämmät hyökkää niskan päälle ja aivan varmaan huomenna täys tappelu päällä :( ei kiva ei..tämmöset suuret akkalaumat ei tunnu olevan hyvä yhdistelmä :kieh: toinen kaasokaan ei oo tehny yhtään mitään saati oo edes vastannu puhelimeen, ei todennäkösesti tiedä koko suunnitelmista mitään |O
 
Kiitos kuvakehuista. Vai oon minä nuorentunut ja :LOL: noi jutut käsistä. Piti oikein palata katsomaan kuvaa ja huomasin sit kyllä, että oisko haba kasvanut :eek: . Kai tuo silti aika urheilusta käy, kun tuota pienintä kantelee ja nostelee. Aatella, onhan siinä työtä, kun kantais 14ää rimpuilevaa maitotölkkiä :LOL: . Tuuti muuten, itse on kasvoistani katsellut, että nykyään niistä näkyy ikä... Mielestäni oon pitkään ollut ihan niin kuin ennen ja aika nuoren näköinen, mutta tämä kolmas lapsi on saanut kasvoissa jotain aikaan. Tai ei kai kaikkea voi tuon Apinan päälle laittaa, mutta kumminkin :kieh: .

Tämä aika rientää, nyt pitäs jo kiiruulla nukkumaan, että jaksaa huomenna päivän puuhat ja Tammerfestit päälle :p . Koskas Susa oli lähdössä reissuun? Sulle lupasin kertoa meidän matkan kulusta... Meillä oli ilta/yölennot ja mukavasti meni, jos ei ota lukuun hetkittäisiä neidin kiljumisia/rimpuiluja. Takasin kun tultiin yöllä, tuo nukkui ison osan sylissä, mutta jostain syystä aina välillä heräsi parkumaan toivin ihan kiitettävästi. Ja sitä tilaa siinä penkillä on niin vähän, hikeä pukkasi! Illalla kun oli virkeänä vielä, annoin olla tyttöjenkin penkeillä, kurkkia takanistuvia ja välillä tuo seisoi tai makoili vieressä käytävälläkin. Pienet välipalat mukana oli hyvää ohjelmaa. Ja unikaverit. Kirjaa luettiin tovi.

Matka kaikkinensa meni neidon kanssa oikein hyvin, lämmöstä ei ollut haittaa, kun aina pääsi uimaan, kun siltä tuntui ja jätskiä ja juomaa oli käden ulottuvilla. Me oltiin suurelta osin hotellilla ja näin oli meidän neidin kanssa paras/helpoin. Joku toinen lapsi istuisi nätisti rattaissa ja sellaisen kanssahan voisi kulkea vaikka kuinka, mutta meillä varsinkin kaupoilla liikkuminen oli vaikeeta. Aina kun rattaat pysähteli, neiti halusi pois kyydistä ja noissa rattaissa ei ollut valjaita...

Kovasti nautti minusta pieninkin matkasta, mutta kyllä sitten taas koti oli koti. Innoissaan täällä :heart: omien lelujen ja tuttujen rutiinien kanssa. Auringossa meillä oli aina 50 suojakerroin ja lisäksi ohut puuvillapaita. Ei yhtään edes punoittanut iho missään vaiheessa. Ja kovasti ihmiset tuota neitoa siellä ihasteli. Ihan eri tyyli ilmeisesti etelässä lapsia ihastella. Täällä ihailua ei juuri julki tuoda, tuolla kujerreltiin, ilmeillä kovasti näytettiin että tykäävät, yksi nainen hotellilla koppasi neidin syliin jne.

Dogtorilla ihania uutisia :hug: . Taidat kyllä melkoinen laiheliini olla tällähetkellä!!

Lillikselle nyt paaaaaljon tarrasukkia matkaan, ihania uutisia :heart: :hug:

Muihin juttuihin yritän palata myöhemmin, tosin maanantai aamuna lähdetään vielä sinne Pärnuun, ehkä sen jälkeen rauhoittuu taas meidän elo :)
 
tin
Yövuoro päivää! Oon taas yökkönä ja ens viikolla yhen yön ja seuraavalla kaks. Saa oikein kunnolla laittaa unirytmiä uusiks.

Dogtor: Ihania uutisia! :hug:
LillaStina: Onnea sykkeestä ja paljon tarrasukkia matkaan! :heart:
Rontilla ihania kesäkuvia! Kiva ku loma meni niin hyvin!

Vaipoista: Me ollaan kotona joskus ilman vaippaa. Joskus sanoo että "pissatätä" ja joskus ei. Vähä riippuu kuinka tohinas on. Ollaan annettu liimata tarra vihkoon ku pissa tulee pottaa, tai siis jos pyytää sitä tarraa ku hoidos sai. Tatusta tulee muutes päiväkotipoika pian, nyt tänään oli viimenen päivä tuola pph:lla :( Anoppi on luvannu hoitaa nyt kuukauden ja sitte mä oon ite lomalla. Syyskuun eka päivä se alottaa sitte päiväkodin. Vähä jänskää että kuinka sielä isos ryhmäs sitte menee.
 
heips vaan kaikille...juuu...en oo jaksanu kirjotella tänne,mut oon käyny aina välillä lukemassa teijen kirjoituksia! :ashamed:

kattooko muitten taaperot miten telkkaria? meil jätkä tapittaa piirrettyjä vaik koko päivän jos antaisin...lempparit ny "Kaapo ja lauri kilpa-auto" :D

siit nukuttamisesta/ nukkumisesta....meillä ollaan vieki pinniksessä,mutta siirsimme veetin sängyn pari viikkoo sitten emman huoneeseen ja paremmin se sie on nukkunu.....ilta 19 aamu 06.30 ja sit haen sen viekkuun...nukkuu säkällä vie hetken! mut ny aattelin siirtää sen emman kerros-sängyn alasänkyyn...saa ite kömpiä aamulla viekkuun niin ädin ei tartte herätä :LOL:
meillä nukuttamnen menee silleen,et vien sen sänkyyn ja jään sinne vierelle istumaan...välil hiplaa kättäni pinnojen välistä........nukuttamiseen menee 5minuutista joskus tuntiin...riippuu ihan päivästä ja päikyistä! tänään ei nukkunu päikkyjä ja meni jo 18.00 nukkuun! simahti melkein heti!



näin meillä tapitetaan kaapoo :D
 
Henkka, meillä molemmat tytöt katsoo just samalla tavalla töllöä, pienempi rahin päällä ja isompi sohvalla. Tosiaan vielä vajaa 5 veekin samassa asennossa vieläkin :heart: Suloinen kuva kyllä :D

Rontti, olettekos kauankin Pärnussa? Me tullaan sit lauantaina, viideksi yöksi. Ettei ehdittäis vaikka törmätä :D Jos tulette kotiin ennen sitä, sun pitää äkkiä käydä tänne kertomassa parhaat vinkit. Lähdetään kotoa perjantaina illalla :D
 
ihana Veeti :heart: meillä ei Pessi lastenohjelmista oo kiinnostunu. Eikä ollu Peetukaan ton ikäsenä,Peetu kiinnostu vasta sillon kesällä 07 kun oli vähän pakko kiinnostua, äiti kun vaan makas sohvalla :)
Keiju, ei oo Peetulla omaa nimipäivää. Petrin päivänä meillä on molempien poikien nimpparit 29.6 siis... on molemmilla samana päivänä sitten isin kanssa nimpparit =)
Hipkukka, tuolleen se meilläkin meni että tyyliin edellisenä päivänä ei halunnu potalle ja sit seuraavana sinne ihan ite pyysi ja alko tekeen tarpeensa. Vaipatta mennään päivisin kotona ihan täysin ja esimerkiks Hoplopissa kun oltiin niin Pessi ite pyysi potalle vessassa vaikka oli vaippa ja teki sinne pisut :)
Äitivaan tuo toimii kyllä että ei sano sanakaan kun sänkyyn palauttelee. Pitkän pinnan se vaatii ja oli kyllä hermoja raastavaa tääläkin kun ei kumpaakaan muuten oo tarvinu nukutella. Mulla ei kyllä hermot kestäs ollenkaan vieressä istumista tms...ei sitten millään.

Vitsi se Hoploppi oli muuten ihana paikka, käytiin lauantaina. Niin kivaa oli meillä ja uudestaan pitää tällä viikolla ehdottomasti päästä. Mulla on kirppispöytä lauantaihin ja sen tyhjennyksen jälkeen lähetään vissiin ajeleen Itä-Suomeen, pojat jää sinne mökille mummon kanssa pariks päiväks mä tuun ite heti sunnuntaina takas kotiin. Maanantaina varmaan töitä heti soitellaan niin oon sitten valmiina :) opinnäytetyökin alkaa pikkuhiljaa edistymään, kirjastosta hain tänään lisää kirjoja. Ei se nyt niin kamalia vaadikkaan kun vaan alkaa kirjottamaan.
 
Lastenohjelmia tuo telkkarin orja tapittaisi vaikka kuinka. Istuu omassa pikkuisessa nojatuolissa. Ehdottomia lemppareita ovat Mansikka-Marja, Lilli ja kukkaisystävät ja Peppi Pitkätossu. Ilmoittaa että kattoo maajaa, illiä, tai peppiä :D Ja taatusti ei kelpaa muu kuin minkä on pyytänyt. Nyt tosin tapittaa Kaapoa telkkarista.

Ihmeen hyvin on jaksanut katsoa noita ohjelmia vaikka Mansikka-Marjakin (dvd)kestää n. 40min.

Mainille onnea omasta uudesta nimestä :hug: Täytyy sanoa etten ole kyllä ikinä kuullut tuota nimeä tai sitten ole tiedostanut kuulleeni. Ja varmasti jakaa mielipiteet mutta pääasiahan on että nimi on lapsen oloinen ja itse tykkäätte =) Tuo Uuna on omalla tavallaan tosi ihana, varsinkin kun sillä on tuollainen tausta :)

Meillä vietettiin lauantaina Jepen 8v synttärit ja eilen oltiin mun serkun rippijuhlissa. Kipsu veti ees taas pitkin pihaa ja se näkyi yöllä. Ei ole aikoihin näin perseelleen yö mennyt :headwall: Muuten nautti olostansa ja huomiosta. Oli ainut noin pieni ja ainut tyttölapsi :D Pahojaan ei tehnyt jos ei lasketa sitä kun nyppi omppopuusta kaarnaa ja syötti sitä tädin koiralle :whistle:

Pari kuvaa tännekin puolella typystä kun hää oli hienona. Oli korut kaulassa ja ranteessakin :D

Puun takana kameraa karussa




Taloa ympäri mennään...


Pieni huilitauko


Tämmönen peppi pitkätossu meillä nykyään kotona viipottaa. Opetellaan pitämään noita haivenia kiinni edes jotenkin. Pinnit tuo repii heti pois, nyt sentään antaa jo saparoiden hetken olla. Eipä sen puoleen, Kipsun hiukset on niin liukkaat että karkaavat koko ajan saparoilta. Ja voinen sanoa että mielikuvani osui oikeaan... kun joskus oon tuumanut että näen silmissäni kuinkan Kipsu vanhempana polkee jalkojaa raivoissaan saparot heiluen ;)

 
Mainille onnittelut hienosta, omasta nimestä :D Enpä minäkään muista että olisi koskaan vastaantullut yhtään Maini-nimistä, minusta on hienoa että myös harvinaisempia nimiä lapsille annetaan. Mekin yritimme valita nimet niin ettei aikanaan samalla luokalla ole montaa samannimistä. Meidän lapsista Pihlan nimi sai ristiriitaisen vastaanoton ( :eek: ) osassa sukulaisia ja kuultiinhan me eräs typerä kommenttikin , mutta päätettiin jättää ne omaanarvoonsa, nimiasiathan on makukysymyksiä ja niistähän ei sovi kiistellä :D Mutta hienon, persoonallisen ja rakkaudella valitun nimen teidän tyttö sai :heart:

Tuutis Kipsuhan on oikea "Justiina" :D Ihana, saparopäinen emäntä :heart:
 
MaMa :LOL: Justiina olis varmaan ollutkin Kipsulle osuvampi nimi :whistle: Mutta tosiaan ei meilläkään kaikki Kiia nimelle lämmennyt. Jotkut oottivat "prinsessaisempaa" nimeä, esin Daniela tms. Mut laita nyt olle tättähäärälle semmonen, ei olis yhtään kuvaava. :LOL: :ashamed:

Käyttönimeksi meillä on aika paljon vakiintunut Kipsu. Jopa meijen ukkokin käyttää :eek: :LOL: Harvemmin enää Kiiukaksi kutsutaan... Kipsu on paljon nopeampi rääkästä kun neiti on luvattomilla teillä :whistle:
 
Mainille onnea nimen annosta.Mie tiedän yhen Maini nimisen.Vaikka onkin erikoisempi nimi, ei miusta kuitenkaan mikään paha.Uuna on kanssa nätti nimi. =)

Meillä on ristiäiset kahen viikon päästä.Mitään en ole vielä suunnitellut :ashamed: siis tarjottavia,kukkia jne.Nimi on ollut jo raskauden lopusta lähtien ja siinä pysytellytkin.Ella on tosin paljastanut melkein kaikille jo vauvan nimen.

lastenohjelmista Ellan suuri lemppari on palomies sami.Istuu toljottaa lattiatyynyllään telkkaria tuijottaen. Meillä on nauhallakin sarjoja ja välillä neiti menee telkkarin ääneen ja huutaa "mamia" eli siis samia :D

Oon huomannu että neidillä on kissan muisti.Paikoissa missä käy kerrankin niin muistaa paikan vaikka ajaisi vain kerran autolla uudestaan ohi. Esim.isänsä kanssa kävi ostamassa ostoskeskuksesta pizzaa, ajettiin tänään kaupan ohi kun neiti huutaa takapenkiltä pitsaa,makuunin ohi jos ajetaan huutaa kaakkii eli karkkia jne. ja sitten muistaa missä on tavaroita jos hävinnyt :eek:
 
tin
Mainille onnea ihanasta nimestä! Tykkäsin kaikista :heart:
Vip: Samaa oon ihmetelly et kenen muistin toi poika oikeen on periny?! järkkyä että muistaa kaikki paikat ja mun/meidän kavereiden nimet, autojen omistajat jne. Huhhuh. Voithan muuten paljastaa sen nimen samalle meille jos kerran Ella on sitä jo jakanu ? :D :saint: :whistle:

muoks: Kiia, ihana söpöliini! :heart:
 
heipsan!

äitiltä lainasin mokkulaa että saa ees yhtenä päivänä olla netissä :p
niin ja tosiaa testi tarkoituksellakin tää mokkula lainassa,piti testata että toimiiko tällä alueella ´ja hyvin tää pelittää.

lastenohjelmista teillä ollu puhetta,meijän ukkeli ei niistä vielä kovin välitä.muumeista jaksaa kattoo sen alkumusan ja sitten viipeltää leikkimään.
nii,pitäski ostaa vaikka se tomi traktori,se vois kiinnostaa aikalailla.

meillä tuo poju nukahtaa suht.helposti omaan sänkyyn mutta aina yöllä
(aina klo.1-2) hiippailee meidän sänkyyn ja siinä hän sitten pyörii ja kömyää koko loppuyön,kukaan ei nuku kunnolla tässä huushollissa|O
pitäs alkaa palauttaa omaan sänkyyn,muutamia kertoja ollaan viety mut aina tulee takas...ja oma väsymys voittaa,tuntuu että nukkuu sen minkä voi.
pakko ois poikasen alkaa nukkuun tuolla omassa sängyssää koko yö,ei tästä tuu mitää että aina ollaa silmät ristissä.

mulla oli tänää lääkäri,huipannu nii kamalasti ja korvaa särkenyt.
tulehushan tuo löytyikin ja vettä oli korvassa.
onneksi nyt antibioottikuuri,jospa se tästä.
sekin tietty väsyttänyt ku huipannu niin kamalasti ja makuu asennossa oli kurja olla,ihme painetta tuntui päässä:|


ihania kuvia oli kaikilla!
:D
pitää' itsekki kohta alkaa tyhjentää kameraa ja pistää kuvia näytille.

lillikselle hurjan paljon onnea ja tarrasukkia matkaan :heart: :hug:

tohtori saanut hyviä uutisia :hug:

keijun
prinsessalle onnea nimestä,on muuten ihana nimi tuo maini!

nyt housea kattoon :wave:
 
Kyllä onkin ollut hiljaista täällä vaikka kelit nyt ei kauheasti ole suosineet....

Meidän pieni Pihla täytti tänään 6kk :heart: kauhean nopeasti tämä aika menee..

Henkka ihana asento :LOL: Ei meillä kyllä Ilona jaksa katsoa mitään lastenohjelmia :ashamed: Neiti mennä viipottaa ja touhuaa kaiken hereilläoloaikansa eikä todellakaan jaksa keskittyä mihinkään telkkariohjelmaan :whistle:

milla-maria pikaista paranemista korvatulehduksesta

vip tosiaan meillekin voisi sen neidin nimen "lipsauttaa" :whistle:

Lillis vieläkö vuodot on kiusanneet? Kovasti pidän peukkuja että pieni kyydissä kestää :hug:

Mitenkäs Millin odotus sujuu? PuPullakin alkaa pian loppusuora häämöttämään :D onneksi ei ole helteitä hirveästi ollut kiusana (ainakaan vielä..)

Tehotuhoista olisi mukava kuulla...

Mukavaa tiistai-iltaa kaikille :wave:

*muoks* Jokos Kiisumirrin poika sai nimen?
 
Pikainen moikkaus ennen nukkumaan menoa. Mainille onnittelut omasta nimestä. Mukavasti Suomalaisen kuuloinen kaunis nimi vaikka minulle myös ennestään tuntematon.
Kolmekymppiset juhlittu ja niistä jotenkuten toivuttukin. Huomiseen asti olen kuitenkin vielä virallisesti parikymppinen. Kiitos kaikille avusta mekko ongelmassa. Tässä vielä kuva lopputuloksesta.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4503514.jpg
Sankari on kuvassa melkoisen humaltunut ja silmät jo harittaa
:D
 
tin
Yövuorosta iltaa, taas. Täälä on aina aikaa näpytellä... :)
Susa: kaunis kolmekymppinen ja hyvä mekko :D
Pihla- neitiki jo niin suuri! Onnea! :flower:
Millamarialle paranemisia!
Henkka:Ei Tatukaa jaksa keskittyä juuri mihinkää lastenohjelmaan. Titinalle on ainut mitä kattoo ku tulee musaa.

Voi ei, mua alkaa väsyttää. Vielä vajaa 4h. Ollaan touhattu päivät ny mun serkun tyttöjen(7v ja 11v) kans. Tatu hiukan nauttii ku saa isompien jakamattoman huomion. Ja äitee saa ottaa rennosti. Vielä olis reilu 3viikkoo töitä ja sitte 3viikkoo lomaa ennen koulun alkua. Ihanaa! Koskas muilla alkaa koulu? Keffeli? onko muita menoskaa nyt ku vip ja tiipii on lomalla ja vip tais valmistuakki jo...?
 
Pikaiseen ennen Fiskarsin torille lähtöä :wave:

Mainille onnittelut nimestä :flower:

Vuotoja tulee yhä edelleen säännöllisen epäsäännöllisesti aina silloin tällöin. Mutta eipä sieltä silti tule paljon mitään ulos kerrallaan. Onhan tää aika stressaavaa, mutta ehkä se tästä.

Muuten ei mitään oireita oikein ole. Eli muuten menee ihan yhtä helposti kuin Eemelin odotuksenkin kanssa. Odotuspäikkyä aloin jo tuossa suunnitella, sitähän pidin myös eemelille silloin aikoinaan.

Nukkumaanmeno meni meillä silloin aikoinaan plörinäksi, kun tuo äijä piti siirtää pinniksestä pois. Nyt sitten ollaan jo kuukauden päivät opeteltu menemään nukkumaan. Mutta kyllä se siitä. Välillä se raivostuttaa, mutta ei voi mitään.
Meillä luetaan tällä hetkellä Ronja Ryövärintytärtä satuna. Toisena iltana sammuu samantien ja toisinaan kestää vähän pidempään. Kuitenkin luen aina sen saman pari sivua. Sen jälkeen menen katsomaan meidän makkariin telkkaria ja palauttelen poikaa tarvittaessa sänkyyn takaisin.

Ärsyttävää, kun Eemeli puhuu ihan selvästi monelle ihmiselle useilla sanoilla (kummitädilleen koko viikonlopun), mutta ei äipälle. Hän osaa todistetusti sanoa monta sanaa ja lauseenalkua, mutta kun viittis puhua :headwall: Yritin jo olla niin, etten muka ymmärrä hänen selityksiään, mutta eipä auttanut. Jätkä otti elekielen peliin :LOL:
Todennut vissiin, että miksi vaivautua, kun äiti ymmärtää kuitenkin... No kyllähän se puhe sieltä tulee sitten kunnolla jossain vaiheessa, mutta on vain niin raivostuttavaa odottaa. Varsinkin, kun tietää toisen osaavan!!! :headwall:

Mutta nyt on pakko lähteä suihkuun ja aamupalalle, että pääsee töihin :wave:
 

Yhteistyössä