Hyvää iltaa, ja heti alkuun anteeksipyyntö kun en ole itsestäni ilmoitellut :ashamed: Välillä meinaa heittää melankolian puolelle ja kirjoitusintoa ei ole sitten niin millään... Mutta mieltä se lämmittää kun saa lukea että kaivataan :hug:
Ihan mielettömän ihania uutisia täältä sai lukea!!! Ihan mielettömän isot onnittelut ja tsempit
Millille, Dogtorille ja Lillikselle :heart: :heart: :heart: Kaikki peukut ja pottuvarpaat lähtee pystyyn teille! Ite vaan oon tässä ihan vakavasti harkinnu sitä piuhojen solmimista, mutta ukko ei meillä meinaa lämmetä
Kenenkähän se kuvittelee hoitavan ne lisämukulat jos semmosia tässä vielä leivotaan |O Kiitos, mutta ei kiitos
Hirveästi en ole kerenny lukemaan teidän juttuja. Satunnaisesti sillon tällön oon pikaisesti piipahtanut, kerran jopa kirjottanut, mutta jäi lähettämättä taas v***tuksissaan. Aloin nimittäin just kertoa teille tätä kilpirauhasmurheenkryyniä kun postista tupsahti uutta matskua ja jäi juttu kesken :kieh:
Ihan ekkana, että olen saanu tietää koepalavastauksen viime viikolla, ja VAIN KOSKA ITSE SOITIN JA KYSYIN :kieh: Edelleenkään sitä kirjallista versiota ei ole saapunut. Eihän siitä kohta ole kuin 4kk kun sen piti ensimmäistä kertaa tulla
Noh, joka tapauksessa vastaus oli luokka 2. 1 on puhdas, 2 jotain kudosmuutoksia, 3 leikkuriin heti ja 4 ja 5 jo syöpävaiheessa olevia kasvaimia. Tämä 2 luetaan normaalin piiriin, mutta sitä on seurattava. Mulle ehtikin tulla jo uusi kontrolliaika uuteen ultraan ennen kun edes tiesin vastausta tästä, ja sillon mulla palo päre ja soitin siis itse sinne ja vaadin saada vastauksen puhelimitse :kieh:
Ja lääkäriksi mulle sattu näköjään joku ihmiskammoinen nuorehko naisihminen, joka minut kerran tavattuaan on halunnut jatkon hoitaa kirjeitse
Eli aina vaan pukkaa kutsua labroihin jne, tai ilmoituksia jonoon ottamisesta, mutta yhtään naamat vastatusten aikaa ei ole herumassa. Se minulle ilmoitettiin kun sinne suutuspäissäni soitin. Lääkereseptikin tuli postitse kera kirjeen
Ei muuten, mutta kyllä olis ollu muutama kysymys liittyen lääkitykseen ja koko tautiin, mutta ilmeiseti pitää alkaa kirjeenvaihtoon jos haluaa niile vastaukset :/
Mutta taas tulee tuo kello vastaan, eli jatkan juttua jahka jaksan taas näppistä hakata, mutta aivan ihanaa kevättä teille kaikille
Niin isoille kuin pienillekkin :flower:
Mammo