LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Helmikuu

tin
millille ja lillikselle :hug: :hug: :hug:
ja pupulle paaaaljon onnea!! :heart:


henkalle tulin toivottamaan tsemppiä! millanen vuodeosasto se on mihin meet? ku mä oon tk:n akuutti ja kuntoutusosastoilla(toki välillä teen myös vuoroja pitkäaikaisos ja mrsaos) niin sielä ne työt on aika vaihtelevia. toki on paljo vaipottelu, pesua ja pisua:D ja sitte just lääkkeet, kuntoutus, hoidot jne. kivan vaihtelevaa hommaa. ja mrsa:nhan ei pitäis tarttua terveelle ihmiselle ja se on semmonen pöpö et joskus se voi olla ihmises ja joskus ei(niin ku jo testattais..) sitte vaan vanhuksilla/muuten huonokuntosilla se aiheuttaa oireita. Mulle sanottiin sillon et raskaana ei saa olla mrsa-osastolla ku sitä ei oo tutkittu. Mutta sen saa vaikka kauppakärrystä jos se on tullakseen. ja hanskat ja käsidesi kovaan käyttöön vaan. Desillähän kuolee LÄHES kaikki pöpöt. Niistä infotaan varmaan erikseen et koska pitää sit pestäkki kädet.

Mulla on uus tukka, jeejee :D meillä oli eilen semmonen parturi et meitä 5 tyttöö meni kerralla parturiin(yks kaveri parturi) se laitto meidät kaikki hienoiksi, siinä meni joku 7h:D oli ihan huippupäivä ku sai juoruta likkojen kans ja kaunistauduttiin siinä samalla. kävin solariumiski. Puhuttiin tämmösestä että saako raskaana mennä solariumiin?tietääks joku? en siis mä ite oo mut kaveri.. ei se sit menny varmuudeks.

millamaria: missäs kunnos pikku-ukko on? entä ite? tatu parani heti ku kuuri alko! kerranki. huomenna saa vielä aamuannoksen ja sitte se on ohi. 2-3vkon päästä kontrolli. nyt jännätään ettei tulis kuumetta jos vaikka päästäs tampereelle piiiiitkästä aikaa ens vkolla!

lillikselle ja hipkukalle vielä tsemppiä! :heart: toivotaan parasta!
oli viä vaikka mitä mutta nyt täytyy mennä suihkuun ja poika kylpyyn. meen huomenna töihin piiiitkästä aikaa! oon koko viikon ja sain maaliskuulle 1-3vuoroa/vko. tosi kiva niin ei tartte kituuttaa koko ajan! kouluski on niin löysää. jännittää vaan et kuinka sielä on muuttunu ku tuo tk on yhdistyny sanahirviöksi kuntaliikelaitosyhtymä :D
 
Iltoja kaikille...

me&i kutsut takana ja konkurssi edessä :LOL: miehelle en edes uskalla kertoa paljonko rahaa meni ja paljon ihanaa jäi vielä ostamatta ja mietintään :whistle:
Onneks kohta palajan töihin niin tulee rahaa jotka sitten törsätä :D
Ei vaan kyllä hirvittää töihin lähtö :'( en haluu eeeeeen!!!!!!
Hoitopaikastakaan ei vielä mitään tietoa. Onhan tässä tietty viel 1,5kk aikaa :eek:
noh,3.3 on päiväkodeilla taas jonopalaveri ja sen jälkeen sitten pitäis vissiin selvitä meidän neidin kohtalo,TOIVOTTAVASTI ainakin.

En muista onnittelinko jo pupua,mutta tässä vielä sitten uusinta tai ekakerta..eli ONNEA :heart:

Meilläkin miehen kanssa päädyttiin siihen,että pikkukakkonen saa tulla jos on tullakseen..ei nyt urakalla ruveta vielä yrittämään,mutta kummiski ;)

Kiva oli kuulla,että milla-marian ilta oli onnistunut :)

Mites muuten milekon sanni voi? Onko iho jo paranemaan päin? Joko selvyyttä mahdollisista allergioista vai oliko teillä vasta edessä se lääkäri käynti?

Melinallakin ens kuussa kyynelkanavan sondeeraus...kelles se olikaan tehty?

Nyt nukkumaan..melinakin jotain huutelee,ensin siis sinne...
 
tin: Meilläkin tk siirtyi johonkin kuntayhtymään..ja jessus et siitä syytetään sitten kaikkea kun hommat jää tekemättä :headwall:

henkka81: Minäkin olen ollut töissä tk:n vuodeosastolla (akuutti ja kuntouttavaosasto, tosin nykyään yks sekamelska ja aivan muuta kuin akuutti.. ). Niihin pesuihin oikeasti tottuu ajan kanssa. Mua aikoinaan inhotti kanssa ja inhotti taas uudestaan kun palasin keikoille tytön syntymän jälkeen, mutta taas siihen tottui. Pahin mulle on oksennukset, niitä on harvoin ja limat. Varsinkin se liman imeminen saa mulla yökkäyksen tulemaan :ashamed: Tosi ihanaa varmaan potilaalla siinä kun hoitaja koittaa pidätellä oksennustaan.. :whistle:
Mutta tosiaan noi p-pesut mä ajattelen niin että mitäs jos olisin siinä jamassa itse? Ja sitten sitä hinkkaakin sen peräpeilin oikein puhtaaksi potilaalta. Eikä se tosiaan ajan kuluessa enää tunnu missään. Joskus voi todeta että olipas paska päivä! :kieh: :whistle: Siinä työssä /harjoittelussa on kuitenkin kaikkea muutakin, kuin ne pesut (tosin meidän osastolla lähihoitajalla ei ole oikeutta muuhun kuin itsensä kehittämiseen perspesuissa ja syöttämisessä :LOL: ). Itse tykkäsin ihan hirmusesti mun potilaista nyt joulun aikaan ja vuoden vaihteen aikaan. Mulla oli aika monenlaista potilasta dementoituneesta saattohoitopotilaaseen. Oli kiva höpötellä niiden kanssa. Ja olipa mulla parin vuoden takaakin yksi potilas joka muisti mut. Toi työ on siinä palkitsevaa, että usein potilaat sanovat suoraan ja kiittävät hoidostaan. Minä yllätyin täysin yhdellä wc-reissulla, kun tuo parin vuoden takainen potilas tokas yhtäkkiä mulle että: " sinä oot hoitanut minua ennenkin!" Minä sit siinä ihmettelin että kuinka voi muistaa, kun on kuitenkin muistihäiriöinen. Kysyin sitten että jäikö mun musta tukka mieleen? Hän siinä sitten sanoi että sekin, mutta kun olit aina niin ystävällinen ja mukava! Voi että mulle tuli hyvä mieli :)

Meillä on ollut clostridium ripulia useinkin, noroa, mrsa:ta ja muita eristyksiä erikoisuuksiin asti, mutta kaikkia olen hoitanut. Muistaa vaan sen kunnon käsipesun ja desin käytön kokoajan. Lyhyet kynnet pitää myös olla. Silloin kun Sara oli ihan vauva niin moni mun työkaveri kielsi tulemasta eristyshuoneeseen, enkä silloin mennytkään. Enkä tietenkään raskaana ollessani ihan kaikkiin eristyksiin. Ei ne taudit kyllä tartu yleensä perusterveeseen ihmiseen, paitsi tietty noro tai rota. Mulle ei kyllä nekään ikinä tarttuneet.

Ja muistaa vielä suojautua asianmukaisesti. Jotkut hoitajat vähättelee joskus että ei täs tarvii nyt essua tai hengityssuojaa, mutta oma järki mukaan ja suojaus päälle =) Parempi olla vähän ylisuojeleva itseään kohtaan kuin hällä väliä.

Mut nyt mä lopetan mun romaanin... ;)
 
krisu: Multa kyseltiin kuinka paljon laskua on tulossa..? sanoin että tuleehan sitä. :whistle:
Ei siinä mitään mutta kun just tilasin muutaman ihanaisen Espritin vaatteen taas tytöille ja henkkamaukalta isohkon paketin :ashamed: Jäin vielä kiinni siitä hm:n paketista kun tilausvahvistus oli näytöllä mun spostin ollessa auki :LOL: Ja just ostin töistä vielä remun haalarin Saralle jemmaan ens talveks.. :ashamed: :ashamed: no ku halavalla sai..vaan 32e.. :whistle:
 
Tin Muistelen, että raskaana sais käydä solariumissa. Tää nyt ei ole faktatietoa kumminkaan. Muistaakseni itse kävin, ja tarkistin asian jostain. Kauheeta miten äkkiä nää asiat unohtuu!
Krisu Eelille on tehty sondeeraus. Nukuin vielä pommiin kun meidän ois pitäny mennä sinne :ashamed: Onneksi oli ihana henkilökunta, ja otti meidät kumminkin. Eelillä oli flunssa aluillaan sondeerauspäivänä. Yski sydäntäsärkevästi heräämössä, ja illalla nousi kuume. Muuten kaikki meni hyvin. Helppo ja nopea toimenpide.
Maman vauvalla ihana nimi! Yksi minunkin suosikeista :heart: Hassua. Myös Ilona oli ehdolla toiseksi nimeksi, jos Eeli ois ollut tyttö.
Moni taitaa odottaa/toivoa pikkukakkosta (Anteeksi, en ole nyt täysin kartalla) Mulla on alkanut kans vauvakuume nostella päätänsä. Mies on sanonut suoraan, että joutuu laitokseen, ja saa lääkkeet, jos meille vielä toinen vauva tulee. Ei kuulema jaksa yöheräilyjä. Sanoin, että hoidan vauvan yksin (hah!). Tuntuu vaan, että mun lapsiluku ei ole vielä täysi, mutta isännän on. Onko kellään muulla samaa ongelmaa?
 
Huomenta,

kiva et meandin vaatteet miellyttää, aatelkaas, minä olen tilannut vasta yhden tunikan tästä mallistosta :O Ihmeiden aika ei ole ohi. Mut jäähän meille mallistosta paljon ihanuuksia.

Katsoin eilen sen uuden elokuvan, Benjamin Buttonin elämä, voi luoja sitä kyynelten määrää!! :'( Piti käydä loppukohtauksen vuoksi rutistamassa molempia nukkuvia tyttöjä...

Hui käyttekö te vielä solariumissa? Mä en uskalla enää edes kesäisin ottaa normi aurinkoa, välttelen kaikkea mistä voisi sairastua. Varsinkin lasten myötä olen alkanut araksi, olisi hirveä sairastua näiden edessä. Mutta en kyllä tiedä onko se edes niin vaarallista kuin mitä luulen, käy mun moni kaverikin. Mut otan mieluummin rusketukset rasvapurkista :D Tai olen kalkkilaivan kapteeni :LOL:

Mut nyt puurot naamaan ja Anni kerhoon, mennään siks aikaa naapuriin minen kans leikkimään.
 
:hug: Kaikille tarvitseville
Monella oli ollut ikäviä uutisia...

:flower: ainakin PuPulle :heart:

MaMan typyllä söpöläinen nimi :heart:

Olen käyny juttuja lukemassa sillon tällön, mutta kommentointi on jääny.
Ei oikein jaksa nyt mikään kiinnostaa, kun on niin paljon ajatuksissa.
Paras ystävä siirrettiin viime viikolla syöpäosastolta teholle hengityskoneeseen ja ennuste on huono :'(
 
Mileko :hug: kyllä vetää sanattomaksi...
Miten sinulla meni siellä kirppiksellä, saitko tavarat kaupaksi? Ja milloinkas tulet kahville :whistle: ?

Tämä viikko vielä isommilla koulua ennen hiihtolomaa. Eipä meillä mitään erityisiä suunnitelmia ole, mutta ajattelin että jos saisi nuo isommat lapset hetkeksi mummolaan ja Ilonan päiväksi sinne joukon jatkoksi niin voisimme tehdä ukon kanssa jotain (ja vauvan..) kun viime viikolla ollut hääpäivä jäi tyystin huomioimatta tuon ristiäishässäkän takia.. Jospa lähtisi kirppiskierrokselle katselemaan jos löytyisi jotain :whistle:
 
Kotka kuittaa ja ilmoittaa ettei mitään ihmeellistä maan ja taivaan alla :D Paitsi että pitäis alkaa siivoomaan :x :headwall:


Milekolle :hug: On rankkaa olla ystävän tukena tuollaisina aikoina :hug:



Muoks. Topsy... Annin kuori odottaa postiin vientiä. Ompi varmaan huomenna tai ylihuomenna perillä kun tänään sen tuonne postitädille heitän :)
 
Ai niin Tamperelaiset huomio!

Siellä teillä päin on taas Tampere-talossa 7.-8.3.2009 TAIKASORMET -kädentaitomessut. Yhteydessä Nukke- ja Nukkekotimessut ja ensimmäistä kertaa järjestettävä Antiikki ja Keräily -tapahtuma.

Nukke- ja Nukkekotimessut ovat välittömässä yhteydessä TAIKASORMET- ja Antiikki ja Keräily -tapahtuman kanssa ja kaikille kolmille messuille pääsee samalla 9 euron lipulla. TAIKASORMET -messuille on tulossa yli sata kädentaitotuotteiden myyjää ja näytteilleasettajaa sekä jälleen tuhansia messuvieraita. Messut ovat avoinna la-su 7.-8.3.09 kello 10-17.


Näytteilleasettajat: (nukke -ja nukkekoti)

1-2 Hilkka Heinula, Reborn -nuket, nukenvaatteet
3-4 Maarit Lahtonen, Reborn -nuket, nukenvaatteet
5-6 Kisti Nygård, nukke- ja nukkekotitavaroita
7-8 Mirja Leppänen, nukkekodin ruokia ja muita itse tehtyjä tavaroita
9-12 Nukkekoti ja Lelu EM, nukkekotitavarat, vanhat lelut
13 Suomen Nukkeyhdistys ry, kerhoesittely
14 Nukkekotiyhdistys ry, kerhoesittely
15-16 Sirkka Lehtovuori, nukkekotitavaroita
17-18 Marjut Mäkinen, Reborn-nuket ja -tarvikkeet
19-22 Minna Olkkonen, nukenvaatteita, nukkekotitekstiilejä
23 Heidi Salonen, nukkekotitavaroita, nuken vaatteita
24 Heidi Saarenpää, leivonnaisia, lautasia, ym.
25 Sirpa Välimaa, antiikkinukkeja, nuken sänkyjä
26-27 Gepetto/Anu Pellinen, nukkekoteja
28 Hanna Meronen, mm. huovutetut nukkekotieläimet
29 Primadoll/Taru Astikainen, Tarun nuket
30-31 Wooper/Jaana Inkinen, itse tehtyjä keramiikka-astioita
32-33 Japir/Jaana Pirttijoki, nallet, nalletarvikkeet, mohairkankaat
34 Nukkekotikauppa Dolores, nukkekotitavarat ja -tarvikkeet
35-36 Päijät-Hämeen Nukkekotiharrastajat Ry, kerhoesittely, listoja, viiluja, itse tehtyjä nukkekotitavaroita
37 Mirka Salonen, itse tehdyt nukkekotitavarat
38-39 Nukkela/Kati Kivekäs, nukke- ja nukkekotitavaroita
40 Elina Kalli/Anneli Lindsberg, nukkekodin verhot/nukkekotitavaroita
41 Eija Sirjonen, Hienommat Nukkekotini -kirja, itse tehtyjä nukkekotitavaroita
42-43 Christian Lundkvist, nuken ja nukkekodin talonpoikaiskalusteita
44-46 Suomen Minimaailma, nukkekotituotteita
47-48 Paula Tuominen, nukkeja ja nukketarvikkeita
49-50 Tarinavakka/Leenamaija Aho, kolmiulotteisia kirjoja, paperinukkeja ja peltileluja
51-52 Leea Lehelmä, itse tehtyjä nukkekotitavaroita, sinapit ja muut ruokapakkaukset
53 Anita Ruokosalo, itse tehtyjä nukkekodin tavaroita ja nukenvaatteita



Että jos jotain siellä päin asuvaa kiinnostaa :D itseä kiinnoistais mut raha taas ratkaisee :headwall:
 
MaMa
Pitäskii ajella sinnepäin nuuskuttamaan vauvantuoksua... :heart:

Kirpparilla meni ihan hyvin. Reilu 500e tuli ja ne mitkä ei menny kaupaks meni tuonne rajan taakse. Torstaina vien töihin mennessä seuraavan erän kampetta =)

Meilläkään ei mitään erityisiä suunnitelmia oo hiihtolomaks. Luultavasti ollaan kipeenä niinkun aina :kieh:
Töitä varmaan tehään niin paljon kun keretään.
Miehellä alkaa ilmeisesti useemman kk:n pakkoloma huhtikuussa. Minä onneks pääsin Suónenjoen S-markettiin toukokuusta-syyskuuhun ja toiveita ois sitten päästä siitä jatkamaan pitempäänkin.
 
Mileko :hug:
Topsy Yleensä käyn pari kertaa keväällä ennen kuin on aika paljastaa talven jäljiltä valkoiset sääret. Täytyy kyllä myöntää, että minäkin olen alkanut murehtimaan terveyttä, rypistymistä, maapallon saastumista, Eelin tulevaa ajokäyttäytymistä liikenteessä, ja kaikkea siltä väliltä. Mistä purkista saa luonnollisimman rusketuksen?
 
mileko :hug:

Mie tässä nautiskelen suklaajuustokakkua ja kahvia :p Eilen oli jonathanin vaatekutsut meillä.Tulipas ostettua vaikka mitä,ostin Ellalle oransiin välikausipuvun :whistle: eipä ole ainakaan aina sitä punaista ;)

rankaisusta oli aijemmin puhetta.Meillä isäntä on kovempi komentamaan kuin mie.Jos Ella pelleilee ruokapöydässä eikä usko mitä sanotaan niin mies vie neidin huoneeseensa itkemään ja sitten istuttaa hetken päästä uudelleen ruokapöytään.Yleensä toimii.Kun neiti läpsii niin otan käsistä kiinni ja komennan, jos jatkuu niin lasken sylistä maahan kiukuttelemaan omaan rauhaan.Ulkona Ella ottaa ihan koko ajan toisen hanskan pois,oon nyt kokeillu etten laita hanskaa heti uudestaan käteen vaan antanut tulla vähän kylmä ja sitten laittanut hanskan takaisin...tuo tekniikka ei ole kyl toiminu.

Miun äiti soitti äsken et ettehän ole lenkillä et heille oli poliisit soittanu (on päiväkodissa töissä) et lapset pidettävä sisällä.Aseellinen uhkaus oli tehty seurakunnalle (seurakuntakeskus mei lähellä) ja et 11-12 aikaa alkais tapahtumaan. :eek: Eiköhän poliisit ole olleet vartioimassa paikkaa joten toivottavasti on vältytty ampumisilta.
 
Milekolle :hug:
Topsy, mä kans sillon tällön ostan 5kerran solkku kortin jota käytän sitten hitaamman puoleisesti..

Jeps,mä sain jonkun syysloma inspiksen ja alan vaihteleen TAAS järjestystä...poikien huoneessa ja olkkarissa ainakin...
 
No hyvä Keffeli ja Susa, mie jo pelkäsin teidän puolesta :D No ei tokkiinsa, jokainen käy ihan kun siltä tuntuu, itse en käy sollissa mutta ajelen autolla ja poltan tupakkaa silloin tällöin. Että mikäs se sitten on terveellistä ja mikä ei? :whistle: Mut hyvä että edes ajattelee asiaa :xmas: Mut se on totta Susa, elämä on paljon rankempaa kun saa lapsia, varsinkin kun tässä lähellä juuri erästä äitiä kovasti lehdissä näytetään kun hän on kuolemassa syöpään piakkoin ja kotiin jää monta lasta :'( Olette varmaan lukeneet tai telkkarista katsoneet kun tuli dokkari. Milekolle suuri voima :hug: , raskasta on varmasti, en osaa edes sanoin kuvailla.

Susa, olen käyttänyt ihan niitä Doven kosteusrasvoja joissa on rusketus. Niitä on sekä kasvoille että vartalolle. Ne on kätsyjä kun niitä voi käyttää päivittäisenä rasvana ja se antaa kuitenkin kivasti sävyä kokoajan iholle. Ja joskus jos tiedän että lähden vaikka lauantaina liikenteeseen ja aion laittaa avarakaulaisemman paidan tms, lotraan paria päivää ennen rasvaa vähän enemmän kauluksen alueelle. Mulle ne ainakin sävyttää kivasti.
 
Törmäsinpä viime viikonloppuna ekan kerran sellaisiin mummoihmisiin joista oli hirmu suloista syöttää pojalle kokoajan jotain. Kun onhan se hyvä, että maistuu ja kelpaa ja tarviihan pieni kasvava lapsi syömistä. Kolme tuntia kesti vierailu ja sinä aikana poika sai aikamoiset määrät pannaria, hilloa, keksiä, kakkua, rahkaa, rusinoita...
Onneksi tuollaisia mammoja ei ihan kauheasti ole meitin lähipiirissä. Miult varmaan menis hermo :snotty:

Joku kysyi miten lapset viihtyy rattataissa. Huonosti, meillä viihdytään vain nukkuessa tai hereillä korkeintaan puolituntia ja silloinkin pitää olla tosi mielenkiintoiset maisemat. Onhan se ymmärrettävää, tuo on sen verran vilkas ja menevä tapaus, että käy aika pitkäksi rattaissa. Pidemmillä ostosmatkoilla on pakko päästää poika välillä juoksentelemaan ja purkamaan energiaa ja turhautumista.
 
Tässä mietiskelin tuota melinan päiväkodin aloitusta ja mietin mitä kaikkee pitää hommata...niin minkäslaiset kengät ois hyvä ostaa? huhtikuussa kun pk-alkaa...meillä tällä hetkellä vaan nuo kuomat jotka jalkaan mahtuu :| eikä talvikenkii enää viittis ostaa,niin mimmoset ois hyvät kevät kengät pihaleikkeihin? täytyykö olla vartta jne? kumisaappaatkin pitäs ostaa kun nekin jo pienet neidille :headwall: entäs mimmosta vaatetta ootte pk:ssa lapsilla pitänny? siis ihan kollari pöksyi ja paitoi vai mitä? tyhmiä kysymyksiä ehkä,mutta kun ekaa kertaa lasta hoitoon laittamassa :ashamed:
 
Minttukaan ei viihdy rattaissa tai autossa |O |O Autossa max 10 minuuttia,sitten alkaa kitinä tai suora huuto, paitsi vasta opittiin annin kans että jos hoilotetaan koko matka lastenlauluja, istuu paremmin. Kertoo jo paljon kun 4 vuotiaskin yrittää yhtä viihdyttää kun ei jaksa kuunnella... Vaunuissa istuu jos liikutaan, syödään tms jonkin aikaa, mutta ihmeellistä kiehnäämistä sekin on :/

Krisu
, minä hommaisin Mintulle, jos menisi huhtikuussa tarhaan, vuorelliset kumpparit ja sitten tietty talvikenkiä pitäisin jos ois tarvis. Anni on ollut reilun vuoden tarhassa niin jotain kokemusta on. Lisäksi hommaan aina tytöille myös tavis kumpparit ja välikausikengät. Tykkään että on sopivat kengät kelille kuin kelille. Mut ostan yleensä kaikki alesta tai kirppiksiltä, en käytä niihin liikaa rahaa. Mut vuorellisilla kumppareilla pärjää hyvin kun ei tarvitse välttämättä ährätä villasukkiakaan. Ja aluksi voi nekin laittaa kun on viileämpää.

Vaatteita me pidettiin aina kaikkee nättiä :ashamed: Meillä kyl tytöt on päivittäin mekoissa, hameissa tai meandi seteissä. Äiskä tykkää pukea :D Tarhaan oli kans kiva laittaa aina annille mekkoja, hommasin hihallisia mekkoja, ei tarvinut sit muuta kuin sukkikset. Ja siks kai toi tyttö onkin prinsessa nykyään, eikä haittaa yhtään minua ;) Mut siellä nyt näkee ihan laidasta laitaan vaatteita, joten ihan kaikki käy :)
 
Niin ja bodya en laittais, on helpompi hoitajille kun ei tarvitse ährätä nappien kanssa. Kun kyllähän näillä jo paidat menee. Ja housuvaipoistahan eivät tykkää laisinkaan kun pitää ottaa housut kokonaan pois vaihtaessa. Kerrospukeutuminen on varmaan myös out, joutuu taas useampaa vaatetta laitteleen yhdelle ja aikaa menee. Kuravaatteissa minusta kätevät on aina olleet vuorelliset kurakintaat, ei tarvitse ährätä alle ensin kintasta ja sitten kurakintasta päälle, on lapsellekin helpompi leikkiä.

Minttu nukkunut kohta 3 tuntia päiväunia sängyssään, mikähän sitä nyt nukuttaa... Niin ja muuten, mietin tänään että Mintulla on nyt influenssarokote ja pneumokokkirokote ja on ollut jo useita viikkoja terveenä *kop kop*. Mehän on sairastettu KOKO talvi, joten oiskohan noista oikeasti apua??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
No hyvä varsinkin kun tässä lähellä juuri erästä äitiä kovasti lehdissä näytetään kun hän on kuolemassa syöpään piakkoin ja kotiin jää monta lasta :'( Olette varmaan lukeneet tai telkkarista katsoneet kun tuli dokkari.

.


onko tämä se joka oli iltasanomissakin?
pienin lapsi vajaa 1,5v:'(
mulla on tuo nainen ollut kyllä paljon mielessä...ois kamalaa!!
 
mileko: :hug:

tin: ukkeli on ihan hyvässä kunnossa nyt,nuhaa vielä mutta ei menoa haittaa.
ompas kiva kun tatukin jo parempana!!:)
mulla oli perjantaina kuumetta mutta ei onneksi enää lauantaina!sillon oli kieltämättä vähä töttöröö olo mutta lähettiin silti;)

käytiin äsken pyöräilemässä ja mun vanhemmilla kahvilla.
kyllä on ihanaa ku ollaan terveinä ja pääsee uloskin! :Dkun nyt vaan kestäs viikkoa pitempään..
muskariin oltiin alunperin menossa mutta olikin peruttu ja mulle unohettiin ilmottaa.
no ei se haitannut.

keffeli: no ensiviikonloppuna sitten meet :D

topsy. pakko vuokrata toi leffa mistä puhuit!!

ainii,poika ei oo nukkunu päikkyjä olleskaa :eek: nooh..

mää alan vahtaa töllöä vaikka :wave:
 

Yhteistyössä