Pahoittelut pitkästä hiljaisuudesta täältä suunnalta. Onneksi te muut jaksatte kirjoitella ja pitää listaa pystyssä. Mulla on ollut työkiirettä ja toki tätä vauvan hoitoa tässä samalla. Isompi on jäänyt vanhempainvapaalla olevan miehen kontolle...
Kovin ovat toiset synnytyksen ripeitä, kovin tutulta kuulostaa, mutta mulla onneksi taisivat olla kivutkin tällä kertaa vähäisemmät, ihan viimistä varttia lukuunottomatta.
Tuhannesti siis
ONNITTELUJA Pupulle tytöntylleröstä ja Pepisalle pojanpallerosta!!! :heart: :heart:
Dogtorille tsemppiä supistelujen kanssa, kovin toivon, että hellittäisivät ja saisit pientä kantaa mahassa loppuun asti. Taidat olla helposti stressaavaa tyyppiä - täällä siis myös yksi- joten yritä vaan ottaa iisisti, vaikka elämä ympärillä kuinka mylläisi. Helpommin sanottu kuin tehty.
Hipkukka, olette varmaan kokeilleet kaikkea, mutta heitän oman ehdottoman suosikkini eli Ceridalin lipogelin. Ja nimenomaan nimellä lipogel, on tönkköä rasvaa, vaikka tuollainen nimi tuubilla. Mulla tosi usein kuivat, verille asti menevät kädet, tuo ei mua kirvellä. Tytöille joskus käytän - ja vaikkei ehkä pitäisi, niin ihan naamaankin tuota lyön ryppyrasvaksi ab und zu.
.
Niinukka kirjoitteli talvipukujen koosta, vai kukahan keskustelun aloittikaan, mutta sama homma, meidän tappi hukkui mun kirppikseltä ostamaan 92 cm Reimaan. Pakko kai vielä ostaa 86 cm, kunhan jostain tulisi vastaan. Mulla ei tämän hetkisellä budjetilla riitä rahnat uuteen eikä oikein halutkaan, mitenkään tuomitsematta ketään, joka haluaa omaa ihanuuttaa helliä uutuuksilla! YO:n Viulle ostamaa tai kaavailemaa (?) ticket-to-heaven-pukua kieltämättä kuolasin
.
Omaa napaa tai tässä navan päällä venkuilevaa pikkuneitiä koskien. 4 kk jo täynnä - siis MIHIN aika menee - ja nyt vihdoin tuntuu alkaneen syömään ja kasvu saatiin viime mittauksessa pysymään käyrällä. Jees, jospa oliskin ollut jokin vaihe vain. Ainakin maitoakin tuntuu taas piisaavan - helpottaa stressi tuolta osin.
Maidosta tuli mieleen, että
Pupu heitti ilmaan ajatuksen tuosta luovuttamisesta, jos todella mietit, niin kantsii ottaa ajoissa selvää, koska luovuttamisen aloittamisen takaraja tulee nopsaan vastaan, pk-seudulla maitoa ottaa vastaan Ravioli ja luovuttaa pitää alkaa, kun vauva on 2 vko-2kk. Hatunnosto, jos siihen ryhdyt, mutta käsittääkseni siitä tienaa ihan kivat maitorahat.