Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

vilma-onni tosta aikasin heräämisestä,meillä tytyn herätän 6.30 jos vien sen klo 7.kun menen ite 7.30.ja sitten annan nukkua ainakin 7.15 jos ite menen 8.15 töihin.mutta niinkuin viime viikolla,miun tuo ysiluokkalainen vei tytyä hoitoon klo 7.15 niin neitipä nousi sitten klo 5.15 kun isännällä soi kello,ja kun itellä oli myös 5.45 aamu..

alkuun tuntu tosi "julmalta" herättää toista,ja itku silmässä häntä herättelin,mutta aina on tosi reippaasti heränny,eikä lähdössä mitään ongelmaa.
mutta kun niitä muksuja on kaks laitettavana,niin kantsii varata riittävästi aikaa,ettei sitten tartte hiki hatussa lentää :eek: ja kantsii edellisenä iltana laittaa kaikki valmiiksi,omista eväistä lähtien :D i
ja nopeesti nuo mukulat kyllä oppii heräämään,meillä ainakin nykysinkin herätään viimestään 6.45 oli arki tai viikonloppu :D

käytiin ukon kanssa sienessä,no sankollinen saatiin,olis varmaan enempikin löytyny mutta kaatosade yllätti..

mie oon huutiksessa venlan kahta 80cm toppapukuu kaupannu..hintavarauksen vaan laitoin liian korkeeksi :ashamed: niin eipä huudot yltäny sitä ylittämään..en kuitenkaan raaskis ihan minimi hintaa pitää kuitenkin remun puku on,ja tosi vähän käytetty..

mutta mutta taidan lähtee neitille jotakin iltapalaa ettimää..hapankorppuu se on tuolla jo rouskutellu =)
 
Niinukka: Aikanaan Onnin kanssa ollut aamusin ongelmia, kun heräs muutenkin aina ennen kuutta.. mutta tosiaan, nyt kaks herätettävää ja Onni käynnistyy todella hitaasti, eli joudun sen pukeen varmaankin joka aamu Eeron lisäks... Mutta jospa se siitä, aikasemmin maate ja sillee. Jos vaan Onni ei nuku päiväunia...

Kävin L&B kutsuilla, ei oikein innostanut uusikaan mallisto. Tyttöjen vaatteet kyllä..
Ostin vanhan sesonkipaidan Eerolle, sai halvemmalla ;)
 
Heippatirallaa täältäkin :) :wave:

Arvatkaas kuka viettää täällä laatuaikaa ihan itekseen :D :attn: :ashamed: . Meillä alotti tytöt eilen kans hoidon pitkän kesäloman jälkeen ja mulla vielä lomaa 2 viikkoo :D :D . Päätin, etten ota tästä omasta ajasta huonoa omatuntoa, vaan aattelen, että oon sen paremminkin ansainnut ja samalla kyllä teen täällä kaikkia kotihommia niin, että sitten olis (ehkä) vähän vähemmän tehtävää, kun taas oon töissä. Lapsille pitkä loman jälkeen 2 viikkoa sinne tai tänne ei ehkä ole niin iso juttu kuin mulle :ashamed: ? Perjantaina käytiin ikään kuin tutustumassa, vaikka vanhaan paikkaan nuo menevätkin. Aattelin, että tuo pienin on kuitenkin sen verran pieni, että jos ei kesän jälkeen oikein muistakaan. Vaan mitäs vielä, muisti kyllä aivan selvästi kaikki paikat ja tavat. Heti istahti eteisen rapulle, että tässä otetaan kengät pois, sitten oli valmiina siirtymään käsipesulle jne :heart: . Eilen kun aamulla nuo vein, pienin alkoi päikyn pihassa oikein juoksemaan ja hihkumaan ilosta. Samoin keskimmäistä jo perjantaina katselin, miten tuo näytti onnelliselta, kun oli omia kavereita taas leikkikavereina. Tuntuu siis kaikin puolin hyvältä tämä juttu ja ylipäätään se, etten jäänytkään vielä vuodeksi kotiin. Nuo viihtyy päikyssä :) .

Ihanat masut Dogtorilla ja Hipkukalla :heart: :heart: . Tuon kuvan jälkeen en enää kuvittele Hippistä pyöreähköksi :LOL:

Me on pyritty siihen, ettei muksuja tarvis viedä ennen 8 hoitoon, pari kertaa taisin viime talvena viedä aiemmin ja kummasti sekin sitten sujui. Vaan on siinä tosiaan eroa vietkö yhtä vai useampaa... Oon päättänyt, että jos lapset ei meinaa olla aamulla omatoimisia, mielummin puen ja autan, kun että kokoajan riidellään ja silti meinataan myöhästyä.

Niinukka paljonko pyysit Remusta? Muistaakseni meillä oli samanlaiset... Mä hinnottelin sen kirpparille 10e. Saapi nähdä meneekö... Tuolla on kellari täynnä kirppiskamaa, oon saanut kaikki hinnoteltua ja sanonpa, että olipa hyvä taas pöytä varata. Voi tota turhan tavaran määrää!!! Toivottavasti suuri osa menisikin...

Tänään raivattiin meidän pannuhuoneesta kaikki kama pois. Aateltiin, että jos saatas se sen verran siistittyä, että siellä tohtis kuivata ainakin osan pyykistä. Ihanan lämmin koppi, missä pyykki kuivaa nopsaan. Taas kesän jälkeen kun alkaa miettimään, miten saa kaiken kuivaks riittävän nopsaa, ettei kertyis kauheeta pyykkivuorta. Myös vinttiä pöyhittiin tänään ja huomenna saa jatkua vielä. Mulla on oikein vimma heittää kamaa menemään!

Joo, mutta nyt täytyy lähteä tyttöjä hakemaan. Varmaan olis ollut kommentoitavaakin, mutta en nyt enää muista aiempien sivujen juttuja :ashamed:

Mitäs Pupulle sanottiin??
 
Meillä jätkä oppi pari päivää sitten uuden sanan 'karkaa'. Ja tuota hokee nyt joka välissä. Kai tuota kiehtoo tuo -rk-, muutenkin tykkää toistella sanoja joissa r. Kauppa jonossa vain hupaisaa, kun jätkä seisoi miun vieressä kiltisti ja hokee kokoajan 'karkaa, karkaa' :D Ei kuitenkaan karannut vaan ihan reippaasti käveli autolle.

Sen on syyskuu nyt, tästäkös se syksy nyt sitten alkaa :eek:
 
Pitkästä aikaa :wave:

Täällä ei mitään ihmeellistä... Eemeli kasvaa ja kehittyy. Lakkasi puhumasta aikoinaan ja nyt on alkanut taas puhelemaan, valikoiva puhumattomuus meillä... Kirppupeli on tällä hetkellä ihan ehdoton suosikki lelu ja autot tietysti (mutta nehän nyt on aina)...
Koira-vauva on kotiutunut hyvin, ei tuhoa enää sillälailla mitään ja totteleekin ihan kivasti :D
Masu kasvaa vähän kerrallaan... Nyt taitaa olla jotain 14+??? menossa. Mahaa on hädin tuskin nähtävillä, mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa ala kasvamaan... No eipähän tuota painoakaan ole juurikaan vielä tullut lisää.... Laittelen masukuvaa sitten, kun on jotain mitä näyttää...

Turun BabyBoom:ia tässä värkkäilen... Hulluna on hommaa, täytyy myöntää. Tavara alkaa olla kasassa, enää puuttuu nuo hintalaput yms. Jos joku on tulossa teistä sinne, niin käykääs moikkaamassa... sieltähän minut löytää Eemelin kummitädin kanssa :D

Nyt on pakko jatkaa pakkailua. :wave:
 
Se olis LA sitten huomenna :| mielellään jo menisin synnyttämään.
Neuvolassa ei mitään sen kummempia, sijainen on ollu nyt muutaman viikon kun vakkari on kesälomalla, harmi, koska tuo sijainen on joku tosi vanha lähellä eläkeikää ja vissiin joku kouluterkka. Se ei sitten osaa mitään :eek: Sanoin että vauva on masussa raivotarjonnassa ja ylhäällä, no kokeili ja arveli olevan näin, mutta epäili itseään kuitenkin.. kiikutti mut sitten ultraan tarjonnan tarkastukseen ja siinä ultratessa mummeli totes, että ei hän kyllä osaa ultratakkaan mutta pään tunnistaa ja on raivotarjonnassa ja ylhäällä.. no mitäs mä sanoin..
Eli ei ole kaveri laskeutunut ei, no eipä Juhokaan laskeutunut kunnolla kun vasta synnärillä joten.

Rontille loistokasta laatuaikaa itsensä kanssa!! Nauti nyt!!!!!!!!

Vaatteista muuten, meillä Juho käyttää 98cm paitoja ja 92cm housuja, vk haalarina 86 on oikein sopiva. Pituutta Juholla on jonkun rapeen 90cm, mutta 98cm paitoja on pakko käyttää kun pojulla on niin pitkä selkä. Hoikkahan tuo on edelleen ja ongelmia noissa 92cm housuissa teettääkin liian löysä vyötärö.

Puhuuko teillä taaperot itsestään omalla nimellään vai jo minä muodossa? Meillä Juho puhuu itsestään omalla nimellään, ei osaa edes sanoa että minä, eli sanoo sitten että Juhon auto, ei sano minun auto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja P u P u:
Puhuuko teillä taaperot itsestään omalla nimellään vai jo minä muodossa? Meillä Juho puhuu itsestään omalla nimellään, ei osaa edes sanoa että minä, eli sanoo sitten että Juhon auto, ei sano minun auto.
Ei meidän poika osaa sanoa edes omaa nimeään. Tai kutsua isää isiksi tms, edelleen huutelee isälle äitiä :eek: Miulla on sellainen käsitys, että tässä iässä lapset ei vielä ihan ymmärrä käsitteitä minä, sinä. Ainakin, jos me sanotaan pojalle laita 'omaan suuhun' niin ei ymmärrä, mutta kun sanotaan nimellä niin ymmärtää.

 
meillä puhutaan omalla nimellä ja minä muodossa..tulee sekä antton että iippa :D esim. poika sanoo että iipan auto,tai iippa soittaa mummolle,äidin iippa :heart:
kun taas tuossa yks päivä oppi minä sanan,kuuluu pöydässä minun lautanen ja kopisuttaa lautasta,minun sänky,minun äiti jne..
tulee myös sinä-sinun-meidän-edin-camon..ja puhuttelee vieraita nimillä ja käskee niitä,esim. kummisetä oli meillä ruoka aikaan,simppa talutti kummin keittiöön ja sanoi- arto syömään :D
hirveesti puhuu,ja toistaa kyllä kaiken mitä sanoo..
pottailut taas aloitettiin,hyvin alkoikin,meni mummon kanssa vessaan ja tiristi pari tippaa pissaa pottaan,kehuttiin hypittiin ja kiljuttiin jipiitä,istuipa tuo uudelleen alas ja teki ihan kunnon pissan :D

kiukkunen ku mikä tuo kakara,hammasta pukkaa pitkän tauon jälkeen,jonka seurauksena räkäinen,komenteleva ja kiukkuinen poika..voi luoja..
koira vauva sentään suht kiltisti alkaa olee,toki koettelee hermoja välillä,mut vastustappa tuon katsetta ku ruskeilla nappisilmillään ylisöpöllä isolla ruttuturvallaan katselee..sisäsiistiks näillänäkymin tuota voi jo kutsua,eihän tuo oo ku 4,5kk joten ihan kivasti oppi,edi kyllä oppi jo 3,5kk..

masussa jytisee,koko akka heiluu :LOL: hirveetä rallia pitää ja kivasti tuolla alhaalla asustaa joten potkutkin tuntuu suurilta osin kohdunsuulla ja suolen tietämillä,voinette kuvitella miltä se tuntuu :$ ei oo hankittu vielä mitään,kaverilta tosin varasin pinnasängyn..ja nyt näyttää siltä että saatamme muuttaa kaverin omakotitaloon vuokralle :heart: pitää toki vielä asiasta keskustella jne. mutta positiiviselle näyttää homma..ihana,ei tartteis sit ressata siitäkään et me ei mahuta tähän 4 ihmisen ja 2 ison koiran kanssa,mieski alottaa taas työt ens viikolla,potkitaan lama v***uun täältä :saint: :LOL:
 
meillä taas hiljaiseloa ja mykkäkoulua :headwall: |O työkin jotenkin nyt ahistaa..mie haluun tuolta pois :headwall: :headwall: ei kehtain itteä sanoo irti,kun voipi sitten varmaan monen kuukauden karenssi tulla :eek: pitäs olla katottuna sitten uus työ..mutta jotenkin ahistaa lähtee soittelemaan joka paikkaan,et olisko sijaisuus tarvetta.
en tiiä mitä teen,mie en kohta enää jaksa.kahteen päivään ei olla mitään puhuttukkaa :headwall:
tytykin on ku takiainen,koko ajan kintussa kiinni tai sylissä..
no jospa tää taas tästä..tai sitten ei...
 
Oi Niinukka, kovasti voimia! Vähän liian tiuhaan tuo ukko sua koettelee :/ . Ja on se harmi, jos työ ei tunnu mieluiselta, iso osa elämää kumminkin. Toivotaan, että joku ratkaisu löytyy! Ei sitä tosiaan tänä aikana kovin äkkiä osaa itteensä irti sanoa, jos ei uutta ole tilalle.

Pupulle tsemppiä!!!! Vai joko lienet lähtenyt? Eikö yhtään tunnu, että lähtö vois olla käsillä? Ja onpa tyhmä tuollainen tietämätön tätsy vielä just loppumetreillä :headwall: :headwall:

Meillä ei myöskään puhuta omalla nimellä tai minänä. Hmm, niin ei tuo vielä ittestään puhu. Mutta mutta, sitten kyllä osaa sanoa varsin topakasti: "Tää on mun!" Eli siinä ittensä tunnistaa :kieh:

Peukut Dogtorin talo-asioille :)

Oon kyllä nauttinut näistä omista päivistä, tosin ison osan päivää tehnyt hulluna kotihommia :ashamed: :headwall: , mutta mutta, kivaa näinkin. Tänään käytiin syömässä töiden lomassa miehen kanssa :p . Oon siivonnut meidän pannuhuoneen ja nyt kuivataan siellä pyykkiä. Vintin sain tänään kans tiptop. Taas on turhia heitelty pois ja ne mitä jäi, hyvin järjestelty. Ai että mä oon tehokas :LOL: . Mutta ihan eri olla sitten vaan lasten kanssa, kun kotiutuvat, kun on saanut itekseen rauhassa hommat tehtyä. On se vaan jännä nähdä, miltä arki alkaa taas töiden alettua tuntua. Ihan mukavalta varmaan :saint:

Ainopa viettää BB iltaa, eilinenkin katsomatta :) . Mähän yleensä katonkin ne päivän viiveellä ja sen päätin, että ainakin maanantain osuuden jätän aina kattomatta. Edes yhden päivän ;) . Onko tullu suosikkeja? En taida ite osata sanoa, Jelenasta en ainakaan erityisesti välitä enkä Asosta. Hih, jollain tapaa tykkään siitä vanhasta neidosta, Terttu, Kerttu mikä se oli.
 
Moi! :)
Muistaako kukaan enàà parivaljakko Heidi ja Annika ? :D

No niille jotka muistavat niin kirjoittelen vàhàn kuulumisia.. Me ollaan juuri viikko sitten kotiuduttu suomen lomalta jonne oltaisiin kyllà kernaasti jààty vielà.. sen verran mukavaa oli kun sai leikkià omalla pihalla ja oli tilaa vemmeltàà :)

Muuten elàmà tààllà menee pottakoulua kàydessà, kotihommia tehdessà jne. Annika on siis vielà kotona mun kanssa ja on varmaan ainakin nàillà nàkymin 3-vuotiaaksi saakka ja sitten neiti voisi mennà johonkin sortin pàivàkotiin.. Olin ajatellut jo jotain iltapàivà kerhoa tànà syksynà, mutta tuo sikainfluessa pelottaa sen verran ettei sinne nyt ainakaan vielà mennà, ehkà sitten rokotuksen jàlkeen :/

Puhutaan tààllà sen verran ettà kesàllà tuli yhdessà pàivàssà suuri edistysaskel ja ruvettiin matkimaan kaikkia sanoja, ihan yhtàlailla suomeksi ja italiaksi :)

Onnea muuten kaikille odottajille! :hug:

T: Heidi ja Annika
 
Keiju07
Hauska kuulla Heidistä ja Annikasta! Kyllä me ollaan moneen otteeseen teitä huhuiltukin!

Vilma-Onnille hauskaa työn alkua! Varmasti erilailla pistää mietityttämään, kun tietää, että äitiyslomia ei enää tule...

Rontille puolestaan hauskaa omaa aikaa! Otahan siellä sen rätin kanssa ihan iisisti ja yritä ihan luvan kanssa vaan olla ja nauttia!

Pupulle ja Pepisalle jaksuja loppukolotuksiin! Autuaasti jo unohtanut ne ajat :D

Joko Tuutin porukka on tervehtynyt?

Niinukalle :hug: . Teidän yhteiselo taitaa olla myötä- ja vastoinkäymisen jatkuvaa testaamista...

Topsyn työnaloitusinnosta oli kiva lukea. Toivottavasti päivät vähän helpottaa, kun olet saanut osan suunnittelutyöstä pois alta. Itse otin luennoitavaksi osan yhdestä kurssista ja on siinäkin vähässä aikamoinen valmistelutyö...

Nopsaan tyttöjen kuulumiset. Mainilla paino oli ihan surkea ensimmäisessä kontrollissa, vain 60 g/vkossa, tosin oli just vääntänyt vaippaan. Nyt sitten toisessa kontrollissa oli tullut 110 g/vko, ja se "kelpaa" terkkarille. Mut voi että tätä stressin määrää tuosta syömisestä. Ja kun ei huoli pulloa sitten millään :headwall: todellinen tissitakiainen... testattu nyt niin moneen otteeseen tuo pullo ja pitkällä hoitovälilläkin... ei niin ei. Rajoittaa mun elämää melkoisesti, mut sitähän se on lapsien kanssa. Ei vaan mennyt ihan niin kuin suunniteltiin, kun mun piti tehdä täysipainoisesti työtä (kotoa käsin) ja miehen olla vanhempainvapaalla. Nyt pitää uudelleen pohtia, että onnistuuko tämä kuvio mitenkään. Ja kuinka paljon mun moraali antaa periksi nostaa täyttä palkkaa, jos en täysiä työtunteja kuiteskaan pysty tekemään - ja ilman täyttä palkkaa ei kuvio taloudellisesti pyöri kovin kauaa...

Vienakaan ei puhu itsestään minä-termillä, oman nimensä osaa, mutta se on sellainen "Nana", koska yllättäin Viena on vaikea sanoa. Muutenkaan tuo artikulaatio ei ole kovin selvää vielä. Sanoja on paljon, mutta ne täytyy tietää, jotta ymmärtää... Ja kaikki sanat, joissa on k-kirjain keskellä: kukka, kakku, ukki, jalka, hiekka, karkuun jne. kuulostaa kuin sanoisi "kakka". Pitää meitä varmaan varsinaisina ääliöinä, kun tosin usein kysytään, että ai onko sulla kakkahätä? :D Ja tarkoitti jotain ihan muuta. Plääh, tyhmät vanhemmat :p .

Pieni hiljainen hetki, kun koko torppa koisaa, joten yritän saada vähän jotain työjuttuja luettua.

 
|O |O |O |O Ei sitten niiiiiiin mitään |O |O |O |O

Ja kaiken lisäks tää vauva ei sitten laskeudu ollenkaan :x ja tänään sitten päättivät mulle vasta kertoa että jos vedet menee niin ambulanssilla on mentävä sairaalaan ja oltava vaakatasossa, hmm. kiva tietää mutteivät sitten aikasemmin viittineet kun vasta lasketun ajan jälkeen kertoa kakkosen kohdalla. koska Juhostahan oli sama juttu eikä sillonkaan kerrottu :eek:
Arvatkaa onko hyvä olo kun vauva on ylävatsalla, sf mittakin sen 39 :x |O no on ainakin raivotarjonnassa jos jotain positiivista pitää hakea.

Kiva oli kuulla Heidin ja Annikan kuulumiset!!

Sori super omanapaisuus mutta suututtaa |O
 
Kiva kuulla Heidistäkin :wave: Johan tässä on ollutkin vähän ikävä!

Mulla olis 1 vapari tuonne Babyboomiin! Eli jos jotakuta kiinnostaa, niin pistä sähköpostia välittömästi helahoiva@dnainternet.net
Sinne lähtijä joutui perumaan äsken ja lippu on nyt tarpeettomana tuossa...
 
Pikainen merkkaus vaan. Päätä jumputtaa ja kirjaimet hyppii silmissä. Oon tässä viime päivät lueskellut nähtävästi ihan liikaa... :headwall:

Pupulle kovasti potkuja persauksiin että pieni suostuisi syntymään ja Pepisalle jaksamisia :hug:

Kiva että Heidikin tänne eksyi piiiiiiiitkästä aikaa :hug: Millähän kaikki muutkin hiljaiset saataisiin taas joukkoihin? :D

Mutta nyt muksujen peittely ja unten maille kera buranan :wave:

ai niin, mahatauti hellitti ja nyt tietty yrittää flunssa rantautua kun kaikki on vähän toipilaita edellisestä taudista |O
 
Heips mammat,

mukava kuulla Heidistäkin ...
Samoin meilläkin Viu puhuu monessa muotoa itsesään - inka, Viu- Viutsi - minä - , hienosti sanoo "Minä haluAN domina keksiä" ... sun muuta ...

Mikä taas innostui shoppaamaan , Fatboy tuolit ostin mulle ja tytölle , tietty punaisen ja pinkin. Hurvittelin noihin muutoin ehkä vähälle käytölle jääviä Fplus pisteitä, etteivät vaan jää mätänemään ... :)
Ja Talvivaatettahan tässä täytyy hommailla , huutiksesta huusin yhden sellaisen kukka/kaakelikuvioisen Minymopuvun , oikein sievä - puna/vaaleanpunainen.
Ja ostaa mätkäytin tämän T2H puvun meille :
http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,18444/category_id,18/manufacturer_id,45/option,com_virtuemart/Itemid,54/

Samanhan nuo Reimankin puvut maksaa, ja tuo kyllä on mun suosikki talven puvuista , ja näemmä nuo koot ainakin netistä näyttivät alkavan loppua monesta muusta puvusta...

Arkea ja 5-päiväistä työviikkoa tässä aloitellaan, vettä satelee ja sen semmoista.
työmatka meni hyvin ja tällä kertaa oli mun äiti lapslikkana ... tosin taas vinksahti hänen kanssaan sukset ristiin . Aika älytöntä käytöstä , luuria korvaan , ei vastaa puheluun jne ... alkuperäinen asia tämänkertaiseen mielenosoitukseen on se, että ehdotin että laitettais Viulle yhteinen lahja. Uhallakaanhan se ei tälle mummolle passaa ... tietenkään.
Jatkossa onkin helpompi ottaa lapslikkuut muualta.
Sen meän ihanan Päivin kans on sovittu, että hän voi hakea tytön hoidosta , jos on työreissua ja eipä tuo sen kalliimmaksi tule kuin kiukuttelevalle mummolle Kalevalakorujen ostokaan ... Myös yks mun ystävä on lupautunut samaan hommaan, ja ehkä pari muutakin.

Kela pelsana (Viuden voimasana - siis perhanasta ) kunnostautui . Tietenkin kun soitin ja lopetin tuon osittaisen hvapaan tuen, niin olivat yksityisenpäivähoidon tuen lakkauttaneet. Kitkuisessa puhelussa selvisi, että mun muutospyynmtö oli kirjattu ihan oikein, kunhan vaan joku seuraava virkailija oli klikkaillut väärin... Ei edes oikein pahoitella, puhutaan vaan 'oikaistavissa oleva' - häh, selvä kardinaalimoka heiltä.

Puuuh.
Biomummoa pitäisi ehkä täs myös nähdä, soitteli hänkin....

Kohta häämöttää 2-vuotis synttärit , jokos meinaatte jotain hienoja järjestää ?

Koetan raapustella myöhemmin lisää, komeita ja kivoja masuja Dogtorilla ja muilla !



 
Ai pirskatti, tuo Babyboom on jo ensi viikonloppuna :eek: Miten minulta on kaikki mainokset jäänyt huomaamatta. Kovasti haluttais käväistä... Täytyy houkutella mies lapsenvahdiksi tai vaihtoehtoisesti mukaan :D Eipä tuossa viikonlopuksi ole mitään muitakaan suunnitelmia.

Synttäreitä ollaan sen verran pohdittu, että ajateltiin ettemme tänä vuonna järjestä mitään erikoista. Kahville saa porukat tulla, jos haluaa ja voipi olla, että kakun teen. Mutta varsinaisia kutsuja/juhlia ei pidetä. Ihan vain siksi, ettei tiedä mikä miun olo on tuolloin ja muutenkin pääsee sitten vähemmällä siivoamisella ja laittamisella :snotty:
Mutta pitkälista on jo tuiki 'tärkeitä' tavaroita joita tuolle pojalle aiotaan lahjaksi ostaa :D Dublohahmoja lisää ja yksi kirja, kun edellinen on jo puhkilukemisesta (kirjaimellisesti) edelleen lempikirja.

Eikös joku ollut joskus itse tulostanut ja tehnyt siirtokuvia paitoihin? Mistä niitä siirtokuvapapereita voi ostaa? Ajattelin, jos tekis tuolle pojalle 'minusta tulee isoveli'-paidan. Yhdessä nettilikkeessä sellaiseen törmäsin, mutta maksoi 20e. Voipi olla, että suunnataan sukulaisiin muutaman viikon päästä... :D Jos eivät vielä silloinkaan tajua tuota miun mahaa muuten...
 
Keiju07
Kysynpä teiltä, kun en äidiltä kehtaa :ashamed:

Jos vaatteeseen on tullut homepilkkuja (tai ainakin homepilkun näköistä..), niin saako millään pois ja onko käyttökelvoton? Ilmeisesti yksi erikoispestävä paita päässyt märkänä vähän aikaa muhimaan ja pesun jälkeen oli noita pilkkuja. Lykkäsin heti vielä kuuteen kymppiin eikä siitä sentään kutistunut, mutta eipä nuo pilkutkaan lähteneet. Et kertokaa, onko roskiskamaa?
 
keiju kokeile sitä vanish tahranpoistoainetta ,sillä saattas lähtee,ainakin kehuuvat että kaikki tahrat lähtee..joskus oon kuullu myös että piimässä jos liottaa,tai etikassa :eek:
tosin meilläkin oli sateenvarjorattaiden istuin osanpäällinen homehtunut,niin eipä nuo nyt oo mihkään lähteny vaikka oon liottanu vaikka missä sitä.

meiltä lähti uuteen kotiin venlan vaunut,keskimmän tytön kummille tulee vaavi lokakuussa,niin möin hullun halvalla nuo vaunut.

tyty oli isänsä kanssa tänään kotona,ja oli kuntturehtanut syöttötuolin kanssa,ja kaatanut tuolin sitten päällensä,joten mojova mustelma ohassa :eek:

vettä tulee taas..
 
Keiju, mulla on käyny samoten tossa jo aikaa sitten... :ashamed: Totaalisesti unohdin pojan paidan pussiin uimisen jäljestä niin homheessahan tuo ol sitten ku sen löysin... :/ ja se oli sitten kyllä siltä osin roskiskamaa, en edes yrittäny pestä sitä, aattelin et tuskinpa lähtee pilkut pois kun kankaassa on...
 
Miä en jaksa enää |O Taas kotona vaan...

Kiia kipeenä :( Kuumetta 38.4, nenä valuu, yskii ja kurkku selvästi kipeä... Yö täyttä helvettiä! Nukahti vasta 00.30 istuma-asentoon mun syliin, edes tuntia ei kerrallaan nukkunut. Pitempi unipätkä (peräti 2h) oli aamun 6 ja 8 välillä. Tk:ssa sanottiin että voipi olla röh röh tautia kun soittelin ja kyselin...

Vähän äitiä väsyttää ja varmaan tyttöäkin:(
 

Yhteistyössä