Huomenta!!
Kyllä on Viulla hiano menyy..
Meillä syödään suunnilleen näin:
Aamusta puuroo ja siitä noin tunnin päästä maitoo 120ml noin..
Sitten oliskin aamutirsat ja ennen 11 syödään (vajaa puolet purkista)lihasosetta ja joskus jälkkäriks vähä hedelmäsosetta. Sitten tunnin kuluttua tyrkytän taas maitoo, joskus uppoo, joskus ei.
Sit on päiväunet. Kun herää 16 maissa, annan vaihdellen vähän lihasosetta tai purkin hedelmäsosetta.
Maitoo taas n.tunnin kuluttua.
Iltasella sitten taas puuroo ja ennen unia 2dl velliä, makuja vaihdellen.
Yöllä syödään kerran maitoo n.150ml
Syönti on yhtä sotkua, pyykkiä tulee ihan tolkuttomasti. Aina saa pestä likitulkoon koko miähen! Kyllä se siitä sitten ehkä, kun istutaan jo syöttötuolissa ja osaa pitää sormet pois suusta!! Mikä siinä on, että joka lusikallisen jälkeen ne sormet pitää suuhun työntää??
Tänään olis taas Onnin kerho. Saa äippä istua hetken rauhassa koneella
Mulla jäi hei eilen näkemättä
HUIPPUMALLIT!! Saiskoos lyhyen tiivistelmän tapahtumista ja kuka putos??
Kiva, taas on hilloviikot ja mistä sitä hilloo oikein piisaa??????? ennen Onnia kun lääkkeillä koitettiin jotain vuotoa saada aikaan ja nyt sitä tulee vissiin noiden vuoto-vajaidevuosien edestä!! Huh...
Mun pitäs tilata se aika hammaslääkäriin!!!! Miks mä pelkään enemmän mennä sinne, kuin sokerirasitukseen ja papaan?? Niiden tuloksiahan mun pitäs enempi pelätä....
No, pelkäänhän mä niitäkin, mutta ...
Tarttis kai mennä suihkuun ja koittaa tehä jotain... pyykkikone pyörii ja tiskikone just lopetti.
Siivotakin vois...