LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

niinukalle: Parantumisia hammasasioissa :hug:

Täälläkin LillaStiinaa odotellessa.. :D

Jotenkin taas kerran sellainen olo että mitään ei huvita tehdä :ashamed:
Tää talo suorastaan huutaa siivousta, mutta täällä on mukavampaa taas lukea teidän juttuja :D

Sarakin nukkua posottaa kerrankin pitkään omassa sängyssään. Yleensä nukkuu parhaiten ulkona.

Nuhanenä kuittaa kiitokset, heti on olo parempi ku ottaa troppia ja lukee teidän juttuja.
vihdoin ja viimein pääsin kerhoon sisään, voi miten ihania kuvia kaikilla! mut nyt tulee tyhmä kysymys, pitääkö mun hakea jäsenyyttä vielä erikseen? en nimittäin päässyt keskusteluosioon sisään...

Että mua kypsyttää tää räkä. Juuri kun miehelläkin on loma, ja olis kaikkea kivaa voinut tehdä yhdes. Sinne Vanajanlinnaan lähden vaik pää kainalos! tosiaan, keskiviikkona pitäis lähteä sinne, mies oli hommannut meille sieltä huoneen. se on kuulemma ihana paikka, en ole koskaan käynytkään. Niin, ja sit mulla ois ihan klasari musa keikka ensi viikon sunnuntaina ja tällä räkä-äänellä ei paljon nyt treenailla. :headwall:

Onko kukaan muu muuten koukussa huippumalli haussa-ohjelmaan? Mä jäin vahingos siihen koukkuun, ku niihin aikoihin vauva syö iltamaitoa ja on mukava syöttää häntä tv:n ääressä. ja nyt sit joka jakso pitää nähdä. se jade on niin ilkeä siinä!

Joo, hienoja kuvia kaikilla. Meilläkin neiti nauraa ja hymyilee melkein koko ajan, paitsi jos kamera on edessä. Olis kiva saada sellainen naurukuva talteen. Perhekerhos olis kuvaus viikon päästä, aion yrittää viedä Aliinaa sinne. Sais ainakin hyvän syyn laittaa taas mekko päälle (ei niitä ole kuin 20...) B)

Mä olen näköjään desperate housewife, kun arkeen pitää keksiä aina joka viikolle jotain. Olen oikein kunnostautunut kotikutsujen järjestämisessä. Viikko sitten emännöin Colose-meikkikutsut, jossa esittelijä teki kaikille kasvohoidon (aahhh!) ja tulevana sunnuntaina talon täyttää kynttilät, eli pidän Partylite kutsut. Eli kaikki tervetuloa sunnuntaina meille!!!

*muoks. sori pitkä sepustus, mulla on sosiaalinen tyhjiö :snotty: *

No voe voe teijän kansa... :LOL:

oli ihania kuvia laitettu taas.

Unista ei eemelin yöunet ole sen enempää muuttuneet kiinteiden jälkeen, alkoi nukkua koko yön läpi. Nyt mä luulen, että noi unien katkonaisuus johtuu lähinnä siitä, että äippä ei anna tarpeeksi ruokaa tai sitten äippä ihan turhaan tyrkyttää tota muonaa yöllä... pitää kokeilla.

Juu juu, ja sitten ikävikseni (siis teille) voin ilmoitta, että ei mitään hätää mulla! Tämä äippä lähtee äijien kanssa ryyppäämään lauantain :LOL: Kun on toi saunailta tiedossa... :LOL:
Mulla on muuten luksusta siellä.... 25-30 äijää (oma ukko laskuissa mukana) ja meitä muijia on ihan muutama, olisko 5... :LOL: Löytyy varmaan selänpesijöitä... Jos kävis samalla sen talviturkin heittämässä *hullu*

aaargh, mun pitäs taas imuroida.. ei huvita ei.. siis kuka meillä sotkee???
Poika nukkuu sentään tuolla pihalla, niin saan rauhassa imuroida, kun vaan sais sen imurin käteen. :headwall: :headwall:
Kamala nälkäkin oli, tajusin sentään syödä. Oon käyny tänään (niinkun kaikkina muinakin päivinä ) vähän vajaalla, ei hissi nouse ihan ylös asti :/

Tekis mieli mennä poikkeen kaupungillakin, mutta mitä hittoa mä siellä teen kun ei oo tarvis hankkia mitään, tulis taas tehtyä kaiken maailman heräteostoksia.. :whistle:
Ruokakauppaan pitäs kyllä mennä, mutta sinne ei sitten huvita yhtään lähtee...

Meillä paistaa aurinko, lämmintä 4 astetta mutta kuitenkii aika viilee tuuli. Hankalaa oli miettiä mitä laittaa pojalle vaunuun päälle...

Hahaaa, mun isä pelasti eilen mun päivän kun kävivät, toi mulle levyllisen suklaata :p nam nam.. taijannii ottaa pari palaa... :D

Monet päikkärit teillä nukutaan?? tästä on varmaan ollu puhettakin, mutta mä en muista enään.. me ollaan nyt siirrytty kahtien päikkäreitten rytmiin. Tosin huonounisina päivinä joutuu ottamaan kolmet tai ehkä neljät mini päikyt, siis yhteensä. Mutta normisti ollaan kaksilla päikyillä.

|O |O mä lähen imuroimaan
'muoks, poika, ei poka... :kieh:

Me lähdetään nyt ulos. Eero nukkunu tunnin jo pihalla ja nyt kun Onni ei aikasesta heräämisestä huolimatta aio nukkua päikkäreitä, niin me painutaan pihalle. Pystyssä siellä ehkä ei aina pysy, mutta aurinko paistaa niin upeesti, että on ihan synti istua täs koneella ja katella ulos....

Siijuu!! Ps. Tohon kuva Onnista tänään suihkun jälkeen. Päässä rantapallo.... Sano olevansa mummo...

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
LillaStina jaahas, no pääsen miä silti onnittelemaan :whistle: Onnea toivomastasi tuloksesta :hug: :D
Ei vaan jos ihan totta puhutaan, niin kyll mä silti toisaalta toivoisin vähän enemmän tota ikäeroo noille muksuille. Onhan se toisaalta ihan hyvä tehdä kaikki putkeen ja pääsis eroon nopeasti noista raskauksista (minä kun tykkäsin siitä viimeksikin niin paljon)...

Mutta jos vielä pari kuukautta nyt ainakin lykättäis vielä.

Ippuli tervetuloa! Vieläkös haluaisin toimia kuriirina kun silloin kerran lupasit? :whistle: Anni tarvit reimatecin puvun ja hanskat.... oiskohan siellä teidän liikkeessä hyvässä alessa? :)

Äsh, Minttu kiljuu vaunussa, myöhemmin lisää :wave:

kolosärky kadonnut :D (hihkuu täällä innoissaan :LOL: )
kävin naapurin emännältä hakemassa panacodia ja tramalia :eek: ja nappasin yhen panacodin lärppään,meni vajaa puol tuntia ja kipu poissa,jeeeee.. =)

naamaa nyt kyllä kuumentaa siihen malliin että varmaan on lääkkeestä johtuvaa..mut pikkuvikoja..kunhan ei pakota :D

venla nukkuu tuolla ulkona..joku muukin mietti et mitä osaa vaunuun laittaa vaaville päälle..miula on tytyllä yleensä body ja housut tai sukkikset.sitten lapaset ja villasukat sekä jostain vanhemmasta äippäpakkauksesta vanupuku (keltanen,joka on paljon ohkasempi kun tää 2007 vanupuku) kypärä hattu sekä toinen ohkanen hattu ja pakkauksen toppapuku.sekä lämpöpussi,tai mikä se nyt nimeltään onkaan.

no tyty heräs,pitää vissii jotakin evästä sille ettii :D

Yhteistyössä