LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

Kiia sai mummilta joulun alla heleä äänisen tuulikanteleen

Ah sitä ihanuutta kun siitä sai napattua kiinni



Siitä lähtee ääntä



nyt se possu äiti otti multa sen pois. Auttaiskohan murjotus?



Pimatsun lempinimiä on: kiiukka, kiiuska, Kiia kippuravarvas, kipsutin,
prinsessa :saint: tai kaikkia mahdollisia hellyyttely juttuja tulee käytettyä :heart: eniten ehkä kiiukkaa ja kipsutinta
 
Tuutilullalle piti viä sanomani et meillä esikko sai eilen mummilta sellasen rinsessaverhokatoksen tohon sängyn päälle ja se verho lähtee laskeutuun sellasesta ihanasta kruunusta...se on kyl tosi nätti! Ja sen kruunun kun näin niin jotenkin tulit sinä mieleen... =)

muoks. Odottelevalla kannalla että kuka ilmottaa että on lapsonen kakkinu päivän aikana enemmän ku 7x...!!?? :LOL: :LOL: :LOL:
 
Pörrään paikalle :D

Meillä aamu alkanut ähisten ja puhisten.. Kakka oli taas kadoksissa ja tällä kertaa ennätys oli 3päivää. Annoin tujun annoksen luumua maitoon sekoitettuna vellipullosta (kuulostaa varmaan ällölle mutta tyttö tykkäs) ja sitten hetken päästä alkoikin tapahtumaan. Kauhean lohduttoman huudon saattelemana ja nyt hän nukkuu sängyssään :( Toivottavasti ei tule ongelmaa nyt tuon kakkimisen kanssa,kun se oli taas noin tuskaista. Viimeksi oli päivän kakkaamatta ja kauhean itkun saattelema sai tehtyä :|

Ihania kuvia olitte laittaneet! :heart:
Mua harmittaa kun meidän neidistä ei saa hymykuvaa vaikka mitä tekis. Aina kun näkee kameran tai viimeistään salaman niin menee silmät pyöreiksi. Oikeasti on hyvin nauravainen neiti.

Tämä päivä me vietetään kotona lusmuillen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
... ja tiipille mukavaa matkaa. Jospa Siljuska onkin reissunainen ja nukkua tursotta siellä ??
7 kakkaa on aika kova sana, meillä on vaan se 4 tullut ... koittakaapa kakanpanttajien muorit sitä öljyä ja kuumemittaria, meillä kyllä alkoi tykittää vahingossa iloisesti tuo konsti, Viulla ja äipällä oli haaskoo, ja tieteellisesti ja tilastoihin voi tosiaan merkitä että kakka on 37,16 asteista. Mitattiin 3 eri lastia :)
:LOL: :LOL: *merkkaa tilastoon*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Tuutilullalle piti viä sanomani et meillä esikko sai eilen mummilta sellasen rinsessaverhokatoksen tohon sängyn päälle ja se verho lähtee laskeutuun sellasesta ihanasta kruunusta...se on kyl tosi nätti! Ja sen kruunun kun näin niin jotenkin tulit sinä mieleen... =)

muoks. Odottelevalla kannalla että kuka ilmottaa että on lapsonen kakkinu päivän aikana enemmän ku 7x...!!?? :LOL: :LOL: :LOL:
äkkiä kuvaa tänne että saadaan tuutiksen kanssa ostettua semmoiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Tuutilullalle piti viä sanomani et meillä esikko sai eilen mummilta sellasen rinsessaverhokatoksen tohon sängyn päälle ja se verho lähtee laskeutuun sellasesta ihanasta kruunusta...se on kyl tosi nätti! Ja sen kruunun kun näin niin jotenkin tulit sinä mieleen... =)
Miä taijan tietää millasen :D Ja Kiia tarvii sellasen myöskin sitte kun oman huoneen saa ja siirtyy isompaan sänkyyn :whistle: Tuosta pinnasängystä tulee sitte neidille sohva... Joka on täynnä nukkeja ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Tuutilullalle piti viä sanomani et meillä esikko sai eilen mummilta sellasen rinsessaverhokatoksen tohon sängyn päälle ja se verho lähtee laskeutuun sellasesta ihanasta kruunusta...se on kyl tosi nätti! Ja sen kruunun kun näin niin jotenkin tulit sinä mieleen... =)

muoks. Odottelevalla kannalla että kuka ilmottaa että on lapsonen kakkinu päivän aikana enemmän ku 7x...!!?? :LOL: :LOL: :LOL:
äkkiä kuvaa tänne että saadaan tuutiksen kanssa ostettua semmoiset.
ainahan sen vois jo varastoon ostaa juu :D
 
Tarvii kysästä anopilta mistä se on sen ostanu. Mä en osaa mitään kuvia tänne pistää... :ashamed: Ja tarvii yrittää laittaa se nyt kohta paikalleen ennenku esikko taapertaa koulusta kotiin...ilme on varmasti näkemisen arvoinen! =)
 
Huomenta kaikille! =)

Vàhàn ehdin vilaista mità olette kirjoittaneet nàinà pàivinà ja huomasin tuon sose jutun.. Siis mikà homma se on ? Ja missà saa mennà kurkkimaan mità siellà valitetaan ?? :D Tulipahan vaan mieleen, ettà noita psykopaatti mammoja on kuitenkin aika paljon, siis sellaisia jotka kàyvàt "kimppuun" jos et imetà tai jàtàt muksun leikkimààn yksin, tai et aina vastaa kun lapsi kiukkuilee.. jne. Ennen annikaa en tiennytkààn edes tàllaisesta mamma-tyypistà... Pelottavan ahdas mielistà porukkaa... Ne on sitten varmaan niità àitejà jotka valitsevat huolella lapsiensa ystàvàtkin, tyyliin tuo on kòyhà, status liian alhainen.. tuo on hyvààààà kaveri kun riittàà rahaakin, nyt koskit tuohon kynààn joka on ollut toisen kàdessà àkkià pesemààn kàdet... jne. Mulla oli onnea tutustua heti sairaalassa sellaiseen naiseen, oli vielà hoitajakin! Se oli kuoleman paikka kun en saanut annikaa tarttumaan rintaan eikà maitoa tullut tipan tippaa.. Eikà p***rkle edes selittànyt kuinka korvikemaito homma menee vaan mun tenevan piti ensimmàiset 3 vuorokautta huutaa nàlkàànsà! Kun sen tenavan piti tarttua rintaan kiinni niin ei missààn nimessà saa antaa muuta ruokaa! Onneksi siinà oli sitten yksi mukava nainen joka selitti kaiken, mutta jos nyt nàkisin tuon akan ( siis sen hoitajan) kàskisin sen painua v****! Huh, kyllà nousee verenpaine kun sità miettii... :kieh:

Asiasta sitten toiseen.. On niiiiin sòpòjà pullukka vauvoja :heart: Aivan ihania! :) Enempàà en nyt ehdi kirjoittaa kun annika tuossa haluaa huomiota.. Mutta hyvàà pàivànjatkoa kaikille! =)
 
Mä muuten haluaisin myös tietää, että miten hitossa otetaan sellaisia kuvia, joissa vauva hymyilee ihan kunnolla. Mä oon yrittänyt jo ties mitä hämäyskeinoja, mutta ei piru vie onnistu...

Ja Tiipiille tosiaan ihanaa matkaa - me ootellaan täällä raporttia :)

Mä ajattelin tosiaan vetää tän viikon lonkkaa kouluhommista, mutta mutta...katsoin äsken sähköpostin ja sinne oli tullut tietoa verkkokurssista, joka alkaa maalikuussa. Tiesin, et se tulee mut aattelin sen olevan aika helppo. No juu ei ole. Se onkin kahdekasan opintopisteen kurssi, kestää kaheksan viikkoa ja se on laskettu siten, että opiskelija opiskelee noin 23 TUNTIA viikossa :headwall: jaaha. Mistäs V*****A mä ne tunnit sitten revin? Pitäis kuitenkin täälläkin ehtiä olla... :D
Ei vaan. Itsehän valitsin sen, että haluan valmistua jouluksi vaikka tiesin, että Hilma on tulossa. Ja ainahan sitä valmistumista voisi siirtää. Mutta kun ei millään haluaisi sitä valmistumista venyttää...
 
Heidi: Kerhon puolelta löytyy kooste
Pikkumyy: Joo, olen kekseliäästi huutiksessa samalla nimellä. Saitko huudettua sen puvun? Minä luovutin. En ole ihan varma tarviinko vielä 74 cm puvun kevääksi vai riittääkö tuo 68 cm tähtipuku.
Topsy: Kysytkö siltä sun Me&I myyjältä tunteeko se ketään kaupustelijaa täältä suunnalta? Tahtoo kans :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja oliivia:
Mä muuten haluaisin myös tietää, että miten hitossa otetaan sellaisia kuvia, joissa vauva hymyilee ihan kunnolla. Mä oon yrittänyt jo ties mitä hämäyskeinoja, mutta ei piru vie onnistu...
Surise :LOL: niin miäkin eilen tein :LOL: Nyt on monta kuvaa missä pimulla on niin suuri "hymy" kun vain voi olla *kita levällään* :D

Miä ootan että tosta sais sellasen "vienon" hymykuvan eikä vaan kuvia kitalaesta ja ikenistä :whistle:
 
terveisiä punkan pohjalta.
onneksi on tuo langaton netti ja tää kannettava, niin pääsee sivistyksen pariin.
Ihana hiljaisuus talossa, lomalainen ja tytyli ovat ulkona. Mies siis talvilomalla ja lähti vaunulenkille, niin saan levätä. Ihan tyhmää olla kipeä, mulla ei flunssaa olekaan ollut melkein vuoteen.
Kiitos piitulille viestistä, mut jostain syystä en saa sitä auki...

Nyt teevesi kiehuu, palaan astialle...

Ippuli
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippuli:
terveisiä punkan pohjalta.
onneksi on tuo langaton netti ja tää kannettava, niin pääsee sivistyksen pariin.
Ihana hiljaisuus talossa, lomalainen ja tytyli ovat ulkona. Mies siis talvilomalla ja lähti vaunulenkille, niin saan levätä. Ihan tyhmää olla kipeä, mulla ei flunssaa olekaan ollut melkein vuoteen.
Kiitos piitulille viestistä, mut jostain syystä en saa sitä auki...

Nyt teevesi kiehuu, palaan astialle...

Ippuli
paranemisia :hug: nyt onkin ollut jo jonkin aikaa pirun sitkeää flunssaa liikkeellä :/
 
ruusumaria meillä venla syö hyvästi tota patattia..se on aika makeen makusta,ehkä siksikin..tuntuu että välillä syö paremmin sitä kun taas perunaa.

miulta menee kohta hermot tän kolotuksen kanssa,oon vetäny tänä aamuna 2x800mg buranan,2x400mg buranan ja 1g panadolin eikä tehoo,kipuun..oon niin vihanen täällä että kellään ei oo kohta hauskaa.soitin jo hammaslääkäriin,niin siellä vaan hoitaja sano et kaikki tehtävä on tehty,et kunhan se antibiootti käy vaikuttamaan niin se kipu häviää..ja viimestään huomenna sen antibiootin pitäs käydä vaikuttamaan :eek:
siis mie en jaksa edes mitään tehdä,tiuskin vaan,ja kiukuttelen.

ulkonakin niin nätti päivä,vois vaikka ulos lähtee mutta ei huvita ku koskooo |O
 

Yhteistyössä