LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
vip kyllä täällä on palstalaiset tullu jo uniin...mileko yhtenä yönä oli unessani..oli kuulemma huutonetistä miehen itellee löytäny :LOL:
siis pikkusen on meikä tainnu surffailla huutiksessa :D
No perskeles, eipä näy ylimäärästä komistusta nurkissa... |O
Lienenkö myyny tarpeettomana etiäpäin :LOL:

Oon minäkii unia palstalaisista nänhy. Useemman kerran ollaan sekoiltu joukkotapaamisessa... :whistle: ;)
Mikshän tohtorikii on minusta unta nähny? Saanu luultavasti jo trauman, vaikkei oo nähtykkään... :ashamed:
Ja oon sitten muuttanukkii jos Äitivaan uniin on uskomista :D
Mulla taitaa olla elämää, josta en edes tienny :p

Nii ja eikö Tuutilulla oo tietonen meidän lokakuisten omasta tilastosta. Meille siis hampaatkii eri järjestyksessä ku muille ;)

Avaampas taasen uuden ketjun :attn:

 
Huomenta!

Meillä Eemi nukahti klo 20, heräsi klo 21 ottamaan tutin, sitten klo 04.30 tissille, klo 06.30 tissille ja jatkoi unia klo 07.45 asti!!! Arvaattepa varmaan miten yhtä hymyä tämä äiti on! Meillä on viimeiset kolme viikkoa herätty joka aamu klo 05.30 viimeistään!!

Tuosta pinsettiotteesta.., meillä Eemi on jo jonkun aikaa osannut vaikka tutin ottaa suusta peukun ja etusormen avulla, mutta sitten tarraakin jo molemmilla käsillä kiinni.
Kun neuvolassa mainitsin, niin siellä muistutettiin, minkä jo kyllä sitten taas muistinkin edellisistä lapsista, että varsinaisena pinsettiotteena pidetään sitä, kun lapsi saa esim. leivänmurun, helmen tms. pienen tavaran napattua peukalon ja etusormen avulla. Eli kaikki sellainen hienomotoriikkaa vaativa..Eli ei meidän Eemin tuttitemppu vielä ollutkaan varsinainen pinsettiote, vaikka jo niin luulin..

nauramisesta:Meillä Eemi hymyilee oikeastaan aina, ja nauraakin jos kutittelen tai loruilen, isosisko ja isoveli saa aina kiljahduksia osakseen.

Paljon muutakin piti kai kommentoida, mutta nyt ei taas muistu..
 
Pepisa: ihanalta näyttää tuo mun suluissa oleva lähtöpaino.. oliski ;)
Mutta, muistin vasta aamupalan jälkeen mennä vaa'alle ja se näytti ihan hirveesti, 72kg :'( :'(
Vaikka oon kävelly viikonloppuna taas ennätysmäärän..
Nyt mainoksen uhrina otin vaatehuoneesta jonkun vatsalihaslaitteen ja tein muutaman kymmenen. Lupaa jo kolmen käyttökerran jälkeen tuloksia, heh......... Olis tossa seläntakana toi stepperikin ruostumassa.... Kun sais itestä irti...

Oltiin ulkona aamupäivä, Eero sit nukkukin 1.5h normaalin puolen tunnin sijasta.(sisällä) Nyt olis päiväuniaika, mutta siirtynee ainakin tunnilla.

Mietin edelleen keskiviikkoa ja jos veis Onnin vaikka anopille, niin olis vaan Eero sitten mukana menossa.
 
Juu tààllà on se perhe jossa harrastetaan sità puklailua toden teolla, mutta nyt tuntuu ettà 4-5 pv on ollut helpompaa :) Ja silmàkin on kokenut ihme parantumisen.. ei enàà kyyneleen kyyneltà tule ulos ja rààppààkààn en ole enàà huomannut :) ( pitàà kuitenkin koputtaa àkkià puuta.. ) ;) Juu ja neiti on nyt sitten eilisen ja tànààn leperrellyt kovasti ja nauruakin on kuulunut.. En tiedà sitten oliko se viikon aikana tullut vakavuus isàn kaipuuta kun illalla ei iskàà enàà ehdi nàhdà :/ No, olen ajatellut ettà jos nyt yritetààn taas kovasti nukkua niità pàivàunia, ettà jaksetaan sitten valvoa siihen 9 asti ( ideaalinen aika.. ei ennemmin eikà myòhempààn ) mutta saa nàhdà..
Huomasin muuten ettà ensi viikon lauantaina meidàn annika tulee 5 kk!!! Kyllà aika lentàà ja enkà edes huomaa kuinka muru kasvaa.. :'( Pian meidàn kullannuppu ei enàà ole vauva... :'( Nàinà haikeina ajatuksina me làhdetààn vaunuilemaan... eilen ei pààstykààn kun oli sellaiset 30 astetta làmmintà.. Ei tykànnyt annika eikà mamma :/
 

Yhteistyössä