LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Kyllä minä täällä taustailen :wave:
Pää on vaan niin tyhjä, ettei oo mitään kirjottamista.
Mulla tulee ressi noitten äidin kuuskymppisten takia, kun itestään järkkäilen. Pitää siivota, pestä ikkunat, vaihtaa matot, shoppailla, tilata, pohtia, muistaa kaikkee mahollista, kokata, leipoo, soitella ym, ja vielä pitäis nuo normiasiatkii saada tehtyä.

Sannilla oli eilen myös tollasta ajottaista kirkumista. Vaipanvaihdon yhteydessä sit huomasin syynkin. Jostain syystä neidin peppu oli palanu rakkuloille ja on tosi kipeen olonen. Sinkkivoidetta oon siihen nyt lotrannu ihan urakalla. Ei vaan taho niissä rakkuloissa pysyä, kun osa on jo puhennut.

Pitäis alkaa suunnittelemaan jotain esteviritystä noinin olkkarin rappusiin, kun Sanni nyt sitten menee eteenpäin vauhdilla. Ja jostain syystä koko ajan sinne rappusiin |O
 
Nyt on sitten nukuttu univelkoja oikeen olan takaa pois, toissa yönä 11tunnin unet, eilen 3tunnin päikkärit ja viime yönä 8tunnin unet. Voi että voi ihmistä välillä nukuttaa... :ashamed: :p

Pikkuneidille on myös soseet nyt maistuneet ja mummin kanssa söi eilen tosi hyvin, taitaa olla mun syöttötaktiikassa vika...?! :whistle: Tai sitten vieraanvarainen neiti?
;)

Mun äiti tuli meille kahdeksi yöksi kylään, kun vapaapäivillä. Tänään miehen lääkärireissu ja päästään ihan kaksin sinne rauhassa. Ja mulla huomenna käsileikkaus, hyh yök kun jännittää :ashamed: Käsi puudutetaan kyynärvarresta saakka. Sormesta leikataan sellainen kasvain pois. Pelkään ja jännitän kaikkea mikä kohdistuu minuun itseeni :D Muita saa mun puolesta leikellä vaikka mistä mutta ei mua :ashamed:

Ja Tuutis tää on sulle, tulit heti mieleeni kun tämän Saran kummitäti näytti...eikun tilailemaan hyvissä ajoin 1V synttäreille... :D
http://www.celebrateexpress.com/celebration/default.aspx?N=4294967146&search=&TabID=4294967146&sort=sort56

 
PEPISA: Sama paino kun viime viikolla........... :headwall: :headwall:

Ihanaa, nukuin (torkuin) puol kasiin saakka. Onni oli itekseen pikkukakkosen kanssa puolisen tuntia. Eilen käytiin sodessa munkkikahvilla, veljenpoikaa, Eeron kummisetää, kattomassa.
Edellisestä käynnistä sodessa olikin aikaa..

Loskapaska-keli, ollaan menossa päivällä tohon Lähiökeskukseen rumpuja testaan, kuulemma uudet sielä. Pääsee meitin rumpalinalku reenaa ihan oikeilla. Nyt kun tusseilla ja legoilla rummuttelee..

Aamukahvetta pitää nyt saada. Oon ihan out viikonlopun jutuista, en oo koneella juur istunut.

Mukavaa päivää ja viikkoa!!!!!!!!!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Kyllä minä täällä taustailen :wave:
Pää on vaan niin tyhjä, ettei oo mitään kirjottamista.
Mulla tulee ressi noitten äidin kuuskymppisten takia, kun itestään järkkäilen. Pitää siivota, pestä ikkunat, vaihtaa matot, shoppailla, tilata, pohtia, muistaa kaikkee mahollista, kokata, leipoo, soitella ym, ja vielä pitäis nuo normiasiatkii saada tehtyä.

Sannilla oli eilen myös tollasta ajottaista kirkumista. Vaipanvaihdon yhteydessä sit huomasin syynkin. Jostain syystä neidin peppu oli palanu rakkuloille ja on tosi kipeen olonen. Sinkkivoidetta oon siihen nyt lotrannu ihan urakalla. Ei vaan taho niissä rakkuloissa pysyä, kun osa on jo puhennut.

Pitäis alkaa suunnittelemaan jotain esteviritystä noinin olkkarin rappusiin, kun Sanni nyt sitten menee eteenpäin vauhdilla. Ja jostain syystä koko ajan sinne rappusiin |O


siis hä...liikkuu eteempäin???? siis ryömiikö se jo???? ei vitsit,...tää ei ees käänny :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Kyllä minä täällä taustailen :wave:
Pää on vaan niin tyhjä, ettei oo mitään kirjottamista.
Mulla tulee ressi noitten äidin kuuskymppisten takia, kun itestään järkkäilen. Pitää siivota, pestä ikkunat, vaihtaa matot, shoppailla, tilata, pohtia, muistaa kaikkee mahollista, kokata, leipoo, soitella ym, ja vielä pitäis nuo normiasiatkii saada tehtyä.

Sannilla oli eilen myös tollasta ajottaista kirkumista. Vaipanvaihdon yhteydessä sit huomasin syynkin. Jostain syystä neidin peppu oli palanu rakkuloille ja on tosi kipeen olonen. Sinkkivoidetta oon siihen nyt lotrannu ihan urakalla. Ei vaan taho niissä rakkuloissa pysyä, kun osa on jo puhennut.

Pitäis alkaa suunnittelemaan jotain esteviritystä noinin olkkarin rappusiin, kun Sanni nyt sitten menee eteenpäin vauhdilla. Ja jostain syystä koko ajan sinne rappusiin |O


siis hä...liikkuu eteempäin???? siis ryömiikö se jo???? ei vitsit,...tää ei ees käänny :D :LOL:
Niimpä. Oisin kyllä toivonu, et ois vielä pysyny paikoillaan, ettei tarviis koko ajan niin tarkkaan kattoo. Kuolavanan perusteella tytön onneks löytää :LOL:


 
Huomenta! |O :x

Minua väsyttää ihan törkeesti! :/ Katoin eilen illalla sitten sen Wallanderin... Eemeli heräs siinä kahdentoista aikoihin, hirveet kakit pöksyssä. No pakkohan se oli vaihtaa. Heti kun sain vaipan pois, niin sitä alkoi tulla vielä enemmän. Toisella aivan löysä maha, vois sanoa melkein että vettä lensi. Sitten puol yhden aikaan yöllä viedään mattoa ja kaikkea pyykkiin
:( Eemeli nukahti uudestaan yhden jälkeen. Toinen rassukka oikein itki masuaan yöllä, tais olla tosi kipeänä :'(
Aamulla sama juttu, ihan löysää (vettä) kakkaa pöksyt täynnä. No onneksi vaihdoin yöllä kertsin päälle, joten ei mennyt ihan kaikki vaatteet tällä kertaa. Nyt laitoin kanssa kertsin.... Riisivelliä joi äsken tosi hyvin, mutta puklas jo heti sen jälkeen vähän. Liekkö joku mahatauti menossa? :'(

Ja mun kun tänään piti mennä käymään siellä töissä... no enpä jaksa lähteä. Onhan tässä vielä kuukausi aikaa... :|
 
Siis Sanniiiiii!!!!! Ei nuin pienen tyttösen vielä kuulu eteenpäin mennä :eek: :) !! Siellä saa Mileko alkaa juokseen perässä :whistle: . Voi vitsit! Meillä kieputaan navan ympäri, sekin tuntuu jo ihmeelliseltä. Mielkolle tsemppiä juhlien järjestelyyn, se on hienoa puuhaa, mä ainakin tykkään järjestää, mutta onhan se sitten myös iso stressin aihe samalla :whistle: :headwall: . Mutta arvokasta työtä siellä itekses teet!

Millille ja miehelle :hug: tän päivän lääkäriin. Pidetään peukkuja, et kaikki ois niin hyvin kuin mahdollista :hug:

Yksäiti, täytyy tosiaan pohtia sitä autojuttua. Lillastiina, jos sun kyytiin ei tuu ketään, voisko sinne saada tavaraa meiltäkin ;) :LOL: ?! Vaikka taisit saadakin matkakaverin. Meidän autoon saatas varmaan mahtuun rattaat, mutta matkasängyistä en mee takuuseen. Mä voin kyllä koittaa olla ilman matkista, katotaan nyt. Millanen auto sulla yksäiti on? Toivottavasti mulla sit olis auto käytössä :headwall: !

Topsylle onnea hyvin nukutusta yöstä ja huonosti nukkuneille |O :hug: . Meillä tais olla keskinkertainen yö. Ja nyt ihan mukavan pirteä olo. Kyllä tuo heräs varmaan taas kans 6 aikaan kiljahteleen. Mulle tullut sellanen tapa, että otan vika syömiselle viereen ja siinä sitten aamuyö köllitään vieretysten, koiranunessa. Tänään taisin ottaa viereen klo 5 |O :) . Otin tänään parit kuvat jo lastenhuoneestakin, mun tavoite on oppia noita kuvien laittoja tänään :kieh: . Ärsyttää vaan, miten siihen menee aikaa ja kun tää meidän konekin meinaa jotenkin temppuilla, ettei yksin mun syytä tää tumpelointi ;) :LOL:
 

Yhteistyössä