Ihanaa Tapaninpäivää :flower:
Mä nautin Joulusta ja Joulun ajasta, varsinkin kun on ihanan lumista :heart:
Eilen käytiin pulkkailemassa ja poika oli ihan innoissaan
Joulu sujui meillä mukavasti, kotona oltiin ja mun vanhemmat+veli,isovanhemmat ja täti oli meillä. Pukki kävi ja toi paljon lahjoja, lapsille varsinkin. Pojan suurin hitti oli leikkikeittiö jolla on nyt päivät leikkinyt ahkerasti.
Elle sai hirmusesti vaatteita, toivonkin, pari lelua yms. Itse ostettiin pari vaatepakettia.
Me ei ostettu miehen kanssa toisillemme lahjoja, ostettiin yhteiseksi pleikka 3 ja siihen mm. sing star ja buzz-tietovisa
Meillä ei vielä kuolata yhtään. Muistan kyllä että esikoinenkaan ei pahemmin kuolannut, edes silloin kun tuli hampaita.
Elle on kauhean kova juttelemaan, tämäkin on uutta koska poika ei kauheasti jokellellut.
Niin ja hymyilee ja neureskelee ääneen :heart:
Tässä ois
Talvicille Ellen neuvolamittoja tuohon etusivun listaan:
5,5vko 4975g 55cm, pipo 37,5cm
2kk 5650g 58cm, pipo 38,6cm
Seuraava neuvola meillä on 4.1 3kk joten sitten taas uusia mittoja.
Imetys meillä sujuu tällä hetkellä tosi hyvin
=) Tyttö syö n. 3-5h välein, hereillä ollessa saattaa jopa 2h välein syödä. Ja molemmat rinnat kelpaa
Ajattelin jatkaa nyt täysimetystä sinne 5-6kk asti ja sen jälkeen antaa sitten muuta. Toki jos ei kasva enää yhtä hyvin kuin nyt, niin sitten vaan perunaa poskeen
Elle nukkuu edelleen tosi hyvin, päivällä saattaa nukkua 5h unet, yleensä n. 12-16/17
Esikoinen nukkuu omat päikkärinsä siinä samoihin aikoihin niin jää itselle omaa aikaa pari tuntia.Toki poikkeuspäiviä on, välillä liian usein mutta nyt lähi viikko ollaan menty näin.
Yöllä nukkuu parhaimmillaan 7-8h ekan pätkän, en voi valittaa että itseä väsyttäis..
Mut joo palaan jos tulee jotain mieleen, ootan jo huomisia alemyyntejä että saan ostettua lapsille talvihaalarit ens talvea varten
Inka ja Elle 2kk 3vko :heart: :heart:
Niin ja se tuli vielä mieleen että Joulun kunniaksi Elle on löytänyt kätensä