Ihan vaan omaa napaa, muuta en nyt jaksa...
Eilen iltapäivällä intouduttiin häätämään Uunoa seksiä harrastamalla.
Muuten kivaa joo mut sen jälkeen aloin vuotamaan kirkasta verta ja mahaa ja selkää jomotteli...
Säikähin ihan sikana!
Mulla on oma puhelin vähän sökö välissä ja oonki välissä sitten käyttäny ukon vanhaa puhelinta.
Tuossa tilanteessa jostain syystä ei löytyny neuvolan numeroo eikä äitiyspoliklinikan numeroo koko h*lvetin puhelimesta :headwall:
Arvatkaa iskikö paniikki :headwall:
Onneks sitten oon pitäny laukussa synnärin esitettä jossa oli numero äitiyspoliklinikalle...
Soitin sitten sinne ja selitin tilanteen...
Joutuvat rauhottelemaan ku minä itku kurkussa sekoilin puhelimessa...
Käskivät heti tulla ampparilla...
Ampparin soittamisen jälkeen aloin miettimään että oonko varmasti soittanu sen, ukko vaan sano että soitit ku puhuit jonkun kanssa...
Keliki oli sitten ihan kauhee, pelkäsin jo että jää pihaan kiinni se amppari ku oli lunta niin paljon...
Ja matkalla että kohta ne ajaa kolarin ku loska ja lumi ropis auton kylkiin...
Siihen sitten vielä päälle niitten pillien ujellus niin itkettämään taas alko :'(
Ukko tuli autolla perästä sairaalakassin kanssa...
Käyrillä oltiin siellä jossain tulohuoneessa ja sitten ukko tuliki jonkun ajan päästä...
Vähän oli tullu matkalla verta siteeseen ja siellä vessassa käydessä myös pönttöön mut sen jälkeen se loppu sitten...
Sitten lähettiin synnytysosastolle jossa olin yön yli seurannassa ku keliki oli niin huono niin sanovat et parempi jäähä sinne...
Käyrillä aina välillä olin, Uunon sydänäänet oli koko ajan hyvät...
Supistuksia tuli vähäsen muttei ne silleen oikeen kipeitä ollu...
Illalla vuoroon tullu kätilö vaan sano että tässähän on pari komeeta supistusta että ootko kipee ollu...
Musta ne ei missään vaiheessa silleen juuri kipeitä ollu vaikka tuntuvat kyllä että tiiä sitten miten "oikeita" supistuksia olivat...
Yöksi tarjosivat opamoxia mut en sitä ottanu...
Nukuinki ku tukki! Kerran kävin vessassa ja sillon kuuntelivat sydänääniä...
Aamulla sitten heräsin ku kätilö tuli laittamaan mut taas käyrille...
Lääkäri siinä kans kävi ja tutki tilanteen.
Käsikopelolla anto painoarvioks 3.6kg ja että mahtuu tulemaan alakautta.
Kohdunsuu samassa jamassa ku rv36 neuvolassa...
Neuvolakorttiin oli merkannu(kauheella käsialalla josta ei saa mitään selvää ) että kohdunsuu pehmee, 2cm jälellä ja kiinni...
Mulla vaan ihmetytti ku musta se puhu jotain et sisäsuu olis ollu vähän auki tai jotain...
Kysyin sitten siitä jos käynnistykseen menee että vaikuttaako se että on heittoo menkkojen ja ultran mukasen la:n välissä...
Sano ettei vaikuta että mennään menkkojen mukasen la:n mukaan...
Ja lähtiessä sano että tuskin käynnistykseen asti menee ku tilanne on tämä...
Neuvolassa kävin kans tänään...
Pissassa proteiinitko ne oli yhellä plussalla ja verta, aamulla pitää viiä pissanäyte labraan...
Siellä kaikki muuten ok...
Seuraava neuvola onki jo maanantaina ja jos maanantaina olen yhessä kasassa niin perjantaille aiko laittaa lähetteen synnärille yliaikaskontrolliin...
Neuvolatäti ei oikeen tykänny ku mulle synnärillä sanottiin että jos alkaa taas vuotamaan niin voi käyä eka täällä meilläki sairaalassa jos on päiväsaikaan et neuvola on auki ja että seksi ei ole kielletty...
Meillä ku ei ole mitään sydänkäyrä laitteita tms edes olemassa...
Meillä ku neuvolassa sano heti että saman tien ampparilla niinku nytki että turha hukata aikaa käymällä eka täällä ja et seksi kielto on nyt päällä!
Oli aika ihmeissään myös siitä etteivät ollenkaan ultralla kattonu esim.istukkaa...
Vuoto vissiin sitten tuli vaan jostain kohdunsuulta tai jostain...
Ja seksi sitten sai sen vuotamaan...
Aika sekava olotila vielä ja väsyttää sikana...
Eilisen olotilasta kertoo aika paljon seki että ku ne kysy yhtä lomaketta varten että kuulunko kirkkoon niin mä vastasin että kai... Vaikka kyllähän mä kuulun!
Aamusen lääkärin kopeloinnin jälkeen on supistellu...
Tuon puhelin sekoilun takia sain tarpeekseni ja ukko tilas mulle jonku super hienon kosketusnäytöllisen puhelin
Hetken aikaa jo ajattelin että nytkö se tapahtuu ja kyllähän se vähän oli pettymys ku ei tuo Uuno tuolta halunnu syntyä vielä...
No kaikki ajallaan...
Nyt taijan mennä pitkälleen ku mahaan ja selkään käy kipeetä...
*Talvicci ja Uuno rv.40+1* :heart: