Huomenta mammat!
Täällä aamu mennyt lukiessa
lokakuun pinoa, JEE meidän kuukausi on vihdoin alkanut.
ONNEA Pikille ja Hildalle pikku prinsseistä, Paapelolle, Hansbikolle ja MBlle prinsessoista :flower: :flower: :heart: :heart: Kiitoksia vielä niille jotka synnytyskertomuksen ovat jakaneet meidän kanssa, ihana kuulla erilaisia tarinoita synntyksestä! Paapelon luomusynntykselle hatun nosto, MBkin vaikutti hyvin voivalta kun oli jo tänne ehtinyt kirjotella niinkin pikaisesti! Toivottavasti omakin synntys menisi hyvin, iiks!
Tsempitykset Inkalle, DsariaLille lähenevään synntykseen,. Kohta saadaan kuulla uusista nyyteistä! =) Mitenköhän Silona, varmaankin saanut jo pienokaisen kainaloonsa? Jaksamisia myös MammaMuulle, eiköhän ne ala käynnistelemään jos lapsivesi on vähissä ja Miekkavalaalle ihottuman kanssa painimiseen!
Tervetuloa TanjaKKlle ja Regsulle!
Unesta ja kuorsaamisesta on puhuttu paljon, täällä vielä nukkuminen on sujunut itseltä hyvin, kerran yössä pissalla käyminen on riittänyt. Miehelle toki teettää vaikeuksia minun kuorsaus. Aikaisemmin oon hänelle motkottanut siitä, etten saa unta kun hän kuorsaa lujaa niin nyt roolit on muuttunut. Kuulemma ei pysty menemään nukkumaan iltaisin kun nauraa niin paljon mun luja ääniselle hevosen kuorsaukselle!
ADHD masukeista oli puhe, täällä myöskin sellainen! :wave: Välillä oikeen tekee pahaa kun toinen alkaa vetämään 30 min jumppatuokioita
Toki ollut enemmän kuin ihana kun ei tarvitse miettiä kokoaikaa miten masussa voidaan kun toinen on pieni ikiliikkuja :heart:
Peräpukamien kanssa taisteleville jaksamista, ei kuulosta yhtään houkuttelevalta! Itsellä ei ainakaan vielä kokemusta niistä, nyt varmaan kun näin on sanottu ääneen ensimmäiset tulevat vaivaksi! Tästä puheenollen minkä nimisiä voiteita löytyy peräpukamien hoitoon ja minkä kukakin on todennut hyväksi?
Talvicille oli naureskeltu raskausarvista. Kuulostaa samalaisilta kun täällä. Mulla mahassa ei ole yhtäkään viirua, mutta jotain ihme pisteitä kyllä on! Ihan ihmeellisiä, juurikin että olisi jonkun pitsiliinan päällä makoillut.
Sitten omaan napaan. Eilen olin 1h ja 20min pururadalla kävelemässä ja sitten vielä uimassa, eiköhön iltaisella kauppareissulla alamahassa vihlonut kun pahimmissa menkoissa, melkein joka askeleella. Ehkä siellä jotain alkaa tapahtumaan. Keskiviikkona oli neuvola, mitään uutta ja erikoista ei ollut tapahtunut.
Paineet 110/60
Liikkeet ++
:heart: 142
SF-mitta 34
Hemoglobiinia, sokereita ja pissaa ei katsottu, kuulemma ei mitään syytä kun ensiviikolla käyn polilla. Vauvan pää edelleen alhalla, muttei kiinnittynyt.
Nyt pitää alkaa siivoilemaan ja kokkaamaan kulta tulee ihan just treeneistä kotiin, varmaan erittäin nälkäisenä kuten aina.
Aurinkoista syyspäivää kaikille,
Pikkis ja mini 36+6