Hei!
Kekkasin kokeilla tänään pojan ientä, kun monena päivänä ja yönä on ollut vähän erilainen meininki. Parina yönä itkua, ym. Ja siellähän se! Hammas esillä koko leveydeltään
Nappasin ihan kuvankin, kun kamera oli vieressä =) Poika on purrut parin viikon ajan rintaani ja lähipäivinä se on ollut ihan tapa. Olen vaan ajatellut, että onpa hyvä, kun ei vielä ole hampaita, se tästä puuttuisikin
Edellispäivänä parkaisin, kun puri niin kovaa ja toinen pelästyi ihan mahdottomasti! Rauhoittui vasta isän sylissä. Oli väsynyt, taisi tulla siksi niin voimakas reaktio. Isoveljelle tuli vasta 8kk:n iässä eka, en odotellut vielä tällekään. Mutta on se aina niin riemukas hetki huomata, kun lapsi kehittyy
Minäkin olen miettinyt
välikausipukuasiaa. Pojalla on nyt 68:n ja 74:n kokoisia vaatteita. 68:t ovat kohta pieniä, joten puvun pitäisi olla vähintään 74. Kovin isoa en viitsisi hankkia, mutta toisaalta, kun vielä hän ei istu tai kävele, vähän reilumpikin menisi. Menisi sitten syksylläkin sama. Katsotaan nyt, mitä tuolle tehdään. Kohtapuoliin kuitenkin pitää jotain kevyempää hankkia, koska aika kuumissan vauveli välillä päikkäreiden jälkeen on.
Mutta hurjan nopeasti nuo vaatekoot vaihtuvat meillä!
Kokoa 68 ei olla kauan käytetty ja nyt se alkaa olla pieni. Voi olla, että tuo 74 menee hiukan kauemmin, olen nimittäin pannut merkille, että reisissä ei ole enää niin monia poimuja kuin ennen. Tosin vielä niitä löytyy ihan mukavasti
Meillä pärinä on jäänyt taka-alalle, nyt äristään ja muristaan
jopa unissaan yöllä, kun hiukan havahtuu unestaan, murahtaa ja nukahtaa uudelleen
Hän on aika humoristi, murisee ja ihan kuin koittaisi saada muut nauramaan
Kääntyily on jäänyt myös taka-alalle.
Ihanaa, kun on niin kevättä ilmassa :flower: Mun lempparivuodenaikani =) Isompi poika täyttää tässä kuussa 13v ja meillä on 14v hääpäivä :heart:
Mukavaa päivänjatkoa kaikille =)
Hope ja poika 4kk ja 3 viikkoa