Huomenia :wave:
Tänään lähdetään miehen siskon ja hänen perheensä kanssa Flamingon vesipuistoon
Jihuuu!!!Äiti on varmaan enemmän innoissaan kun esikoinen.Sara jää mummilleni hoitoon kun ei tuosta vielä ole vesipuistoon riehumaan
syömisistä Meillä ateriarytmi nyt puolivuotiaana on suurinpiirtein tällainen:
Aamu:1,5dl puuroa ja 100ml maitoa
Lounas
urkki kasvis tai kanasosetta ja 100ml maitoa
Välipala:Iso purkki hedelmää ja n.50ml maitoa
Päivällinen:Lihasosetta purkillinen ja 100ml maitoa
Iltapala:1,5-2dl puuroa ja 100ml maitoa.
Ja yöt nukutaan läpeensä.Olis se kumma jos tolla ruokamäärällä vielä heräiltäis syömään
Yhtenä iltana Sara vetäs 2dl puuroa ja ison(2dl) purkin hedelmäsosetta ja 100ml maitoa päälle!Mä olin että
Olen antanut maistaa noita ´vauvojen´maissinaksuja.Sara ei vielä oikein tajua ideaa mutta hyvää harjotusta sormiruoan maisteluun.
Ja meillä ei ole tuttipullo enää käytössä ollenkaan vaan pelkkä nokkis.
Mekin saatiin mun kaverilta toi Bumbo mutta sara ei ole oikein koskaan tykännyt istua siinä joten annoin sen takasin kaverille.Nyt pitäs lähipäivinä hakea äidiltäni esikoisen vanha syöttötuoli,mulla on täällä kotona siihen se pehmuste.
Ens viikolla olis sitten 6kk neuvola.Aika tuhti tapaus näyttäs olevan tuo neiti.Ihana tunne,kun esikoisen kanssa sai aina tapella ruoan suhteen :/
Mun menkat on melkein viikon myöhässä :/ :/ Toivon todella hartaasti että kierto on vielä vähän sekaisin synnytyksen jäljiltä,koska kolmas lapsi näin äkkiä olisi suoraan sanottuna kamalaa :/ Ehkäisynä ollaan käytetty kumia ja mielestäni kyllä joka kerta mutta ainahan tuo voi pettää.....Argh.En uskalla tehdä testiä :/ Luultavasti lääkäritkin sanoivat painavan sanan kun kaksi sektiota jo takana ja edellisestä vasta puoli vuotta.Inhottavaa :headwall: :headwall: Mä taidan tästä lähin pitää jalkani vaan sievästi ristissä ettei tarvii tällasilla päätään vaivata :headwall:
Mutta nyt lähden valmistautumaan kun pitää käydä ostaa uudet uikkarit :wave:
-Laura ja Sara 6kk-