Lokakuun -08 kullannuput

Moikka!

Meillä on tehty pullolakko! Ennen meni sekä tissistä että pullosta mut nyt kun on yli kuukausi siitä kun viimeksi pullosta söi niin eipä enää kelpaakaan :x
Mies olisi hoitanut yhden yön tässä ennen kuin menee töihin mutta eipä neiti suostunut syömään pullosta joten eikun äiti hereille ja tissi suuhun. Oli yrittänyt puoli tuntia ja saana huusi jo kun hyeena nälkäänsä kun tissille pääsi. Eilen yritettiin kanssa illalla suoraan tuoretta maitoa pullosta mutta ei kelvannut :snotty:

Mä kun kuvittelin aloittavani veliin annon iltasin mutta nyt taitaa hieman venya tuo aloittaminen. Kaivelin rintakumin takas käyttöön kun alussa sitä jouduin käyttään josko se auttaisi tuolle pullolle oppimiseen.... toivoa sopii että viikonloppuna sitten jo pullokin maistuisi kun nyt välillä oppisi tuon kumin kanssa syömään...

Meillä kannattelee hyvin päätään mutta ei kääntymisestä ole merkkiäkään. Peräpääkin nousee ilmaan välillä, hyvää selkäjumppaa sekin :)
 
Tyttö nukkui yöllä reilu kuus tuntia putkeen, sai itsekin nelisen tuntia nukkua putkeen :) Jos nää unipätkät alkaisi nyt pitenemään. Heräsin muuten kahden aikaan ja olin ihmeissäni, kun tyttö vielä nukkui pinniksessä, piti oikein tarkastaa, hengittääkö tyttö vielä

Naurukohtaus: pakkasta on ollut siinä kymmenen tietämillä paitsi tiistaina nollassa. Eilen päivällä oli kahdeksan, yhdeksän astetta pakkasta. Aamulla oli neljätoista astetta pakkasta, nyt kymmenkunta.

yökyläilystä meillä sukulaiset asuu parinsadan kilsan päässä. Onneksi sukulaiset haluavat nukkua yönsä omissa sängyissään, että tekevät vain päivävierailuja. Mä en pahemmin yökyläilyistä välitä. Sukulaisten kanssa ei oikein nuo vuorokausirytmit mene yksiin. Ne menee nukkumaan paria tuntia meitä ennen ja sitten taas heräävät aiemmin.
 


Pitääpäs minunki koittaa tuota kuvan liittämistä taas vaihteeksi. Saas nähdä kuin on unohtunu jo taidot :D . Eilen otin tuon eli "Masa" on tuossa n 3,5kk.

Naurukohtaus: Ei tosiaan tarvi käydä näyttään lääkärissä ensin jos ei kipua ole. Jos voiteilla ei lähde ja siitä on vaivaa niin sitten kannattaa harkita josko sen kävisi "hirttämässä" pois.

Taas on muutama päivä menny ettei ole juuri ehtiny käydä kattomassa täällä, joten pitää alkaa lukemaan kuulumisia. Sen verran hoksasin tuosta että ONNEA Ihaalle :heart: !

Tänään alko sitten ne kaivatut menkat, joten pääsee nyt sitten taas vähän kärryille tästä oman kropan toiminnasta. Saattaahaan tämä kierto tietenki venähtää pitkäksiki, mutta toivon ettei.
 
pukama tuli tännekkin ahteriin synnytyksen jälkeen. Ensin se vähän vaivasi kun istui paljon mutta ei menny kauaa kun meni ihan lörpyksi eikä se enää tunnu. pesin sitä usein ja muutenkin huolehdin että saa joskus ilmaa niin sillä meni ohi. kyllä se edelleen siellä on mutta ei vaivaa paitti kun oli maha sekaisin eräs päivä ja joutu pyyhkimään usein niin silloin ärtyi mutta ei se kauaa kestänyt. Mutta jos ei vaivaa niin ei sitä tartte mennä näyttää. ne apteekin rasvat lievittää mm kutinaa ym oireita, näin olen lukenut.

Täälläkin ovat menkat alkaneet. alkoivat viime sunnuntaina ja nyt tuntuvat olevan lopuillaan. Kipuja ei ollut niin kuin aikaisemmin ennen raskautta olin aina ekan päivän kipeänä, jotain hyvää siis. :D mutta taivas miten runsaat olivat ensimmäisenä päivänä. tuntui että sai olla sidettä vaihtamassa joka kerta kun nousee ylös penkistä kun holisi oikein kunnolla. mutta onneksi oli vain se eka päivä ja sitten rauhoittui. Ja minä kun ajattelin että niin kauaa ei tuu menkkoja kun imettää... :headwall:
Saako muuten tamponeja alkaa käyttää ihan heti, ettei tartte pelätä mitään tulehdusta tms. mä kun en noista siteistä niin välittäisi mutta en uskaltanut vielä tamponia käyttää kun ajattelin että pitääkö odotella vielä vai miten...

Ärysttävää kun on niin kylmä. Täällä pohjanmaalla oli aamulla 17astetta pakkasta niin ei saanu neitiä ulos. laitoin sitten tuulikaappiin kun siellä ei ole lämmitystä ja n. 11astetta lämmintä niin on ees vähän viileetä kun neiti nukkuu paremmin niin. onneksi mittari näyttää nyt -13astetta että voi lähteä syönnin päälle lenkille neidin kanssa kun ei enää niin paljoa ole pakkasta. hulluksi tulee kun ei pääse ulos.


meidän neidin päännosto harjoituksia. Neiti viihtyy mahallaan n.2min ja sitten menee hermo. pitää alkaa pikku hiljaa totuttaa vähän pitempään aikaan että vahvistuisi niska.
Kannatteleeko teidän muiden vauvat päätään vielä kuinka kun nostaa käsistä lattialla? meillä ei tunnu olevan mitään merkkiäkään että kannattelisi. neuvolatäti sanoi että pitää alkaa reenata niin että pitää omat polvet koukussa, vauva siihen päälle ja sitten nostaa vähän niin ei oo niin on vähän kuin puolivälissä matkaa. :)

kurkkukin tuntuu vähän kipiältä. :( toivottavasti en kipeäksi tule kun lauantaina oisi tiedossa tyttöjen iltaa. äiti lähtee ekaa kertaa yöksi pois. saa nähdä kuinka ikävä tulee. :heart:

Nyt pumppaamaan että saisi tuota maidon tuotantoa taas lisättyä kun tuntuu että molemmista tisseistä saa syöttää eikä aina meinaa ehtiä tulla lisää tavaraa kun neiti jo vaatii lisää.
 
Yö ei mennyt hyvin,maissvelli ei sopinut,pienen määrän sai ja nyt pidän tauon sitten likalle siitä ja katson että miten toimia,maitoa menee sen yli litra päivässä joten perunaporkkana velli seuraavaksi kokeiluun kunhan tässä tasaantuu viimeöisestä....
Herkkämahanen pikkunen on,mulla nää edelliset on masun osalta paljon kovempaa tekoa.
No nyt mussukalla on taas hyvä olla kun sai olonsa paremaksi...

Tässä pikkunen mulle yhtä hymyä,tällänen emma on mulle kokoajan,hih,oikein syömisestäkään ei meinaa mitään tulla kun likkaa niin hymyilyttää :heart:


 
FPI
Pihla85, ei ole kovin kauaa nostellut noin hyvin päätään, eikä jaksa kovin pitkään vielä pitää sitä noin hyvin ylhäällä ja välillä pyllykin vielä nousee...

Jonkinnäköistä yritystä on kääntyä selältä vatsalleen, mutta ei tosiaan vielä onnistu!

Käsistä nostettaessa kannattaa hyvin päätään kylläkin!
 
Moi

Pöppiäinen ihana kuva, meillä kans tuo nauru ilmaantuu heti kun vähänkin joku tulee Nooan lähelle ja alkaa vaikka vaan jutella, kiljahtelee ym...miten elämä onkaan ihanaa noilla pienillä kun niin pienestä riemastuvat...

Rokotteesta ei tullut itkun itkua tms illlalla, päinvastoin, muru oli oikein tyytytväinen ja kävi nukkumaankin jo klo 20 eli täällä kai sais joka päivä saada rokotteen et menis illat noin kivasti :) ..

Pakkasta oli täällä -19 aamulla ja sitten yritettiin nyt puolen päivän aikaan lähteä hakemaan poju eskarista niin auto ei kyllä hievahtanutkaan, onneksi poika pääsi kaverin kyydissä kotiin ettei tarvinnut taksia tilata..hitsi kun hajos just tuo lämppäri autosta ja nää pakkaset tuli...no onneksi on luvannut nyt jo lauhempaa...

meillä Nooa jaksaa vähän aikaa kannattaa päätään masulla ollessaan muttei kauaa..terkka eilen sanoin et lattiajumppaa vaan niin kyllä ne niskat siitä vahvistuu...masulta selälleen on kerran vahingossa mennyt, kyljeeen kääntyy selällään ollessa....

mutta nyt :wave: ..täytyy käydä setvimään pojan pieniä vaatteita

pw ja Nooa
 
Moikka!

Meillä Miro on jo pitkään kannatellut päätä,oikeastaan ollut jäykkis niska jo syntymästään asti..
Neuvolantäti olikin ihmeissään kun 2kk käynnillä Miro varasi jo suorille käsille.
Poika kyllä viihtyykin tosi hyvin peiton päällä lattialla ja sitten kun kyllästyy niin kääntää itsensä selälteen :D
Se on niin huvittavan näköistä masulta-selälleen pyörähdys kun Miro itekin on siitä ihmeissään,että mites tässä nyt näin kävi :D

Ens vkolla tulee Mirollakin 3kk täyteen ja 22pvä on neuvola ja eka rokotus.
Odotan innolla miten pitkä poika on,kun 74 bodyt on sopivia ja siitä pienemmät kinnaa..

Noista pakkasista-Mun on joka päivä sen verran liikuttava,että vien esikoisen eskariin,mutta ei siinä tuu ulkoilmaa kun lyhyet matkat pysäkille.
Tänäänkin suojasin kankaalla vaunujen suuaukon eikä mitään hätää pojalla ollut =)


Siinäpä taas muruset...punasilmäiset :LOL:


 
Pinkwawe - niin ihanan huoletonta se pikkusen elämä on,musta on niin ihanaa kun toinen ollut sellasen 3 viikkoa jo tuommonen neiti hymysuu,on sitä kyllä ihmeteltykkin miten noin pieni hymyilee jo kun ois vanhempi....

Mies lähti Emman kanssa neuvolaan se ois tosiaan sitten se 2kk neuvola.
Minä jäin näiden isompien kanssa kotiin,viitti koko konkkaronkkaa ottaa yhteen neuvolareissuun sentäs mukaan... ilmoittelen mittoja sitten kun likka sieltä palaa taas kotiin...

Mä kärsin sairaan pahasta päänsärystä,ihan aarrgghh olo,mutta kunhan tuo tulee kotia neuvolareissulta niin toivon mukaan muistaa käyä apteekissa hakemassa buranaa,tuun nimittäin hulluksi tän olon kanssa.Kuitenkin sain imrattua tuossa ja wc.ee pesun hoidin tuossa kanssa,vihaan epäsiisteyttä hih...

Samperin puusilmä - Kiva kuva pikkusista..

Toiveikasäiti
- Hiukan kannattelee,mutta ei tosiaan kauaa olleskaan,menee meidänkin emmalla hermo kun laittaa massulleen hih,ei tykkää yhtään ....

 
Pinkwawe - Ei oo vielä selvinny mistä kaikesta johtuu nuo oireet, mutta aika selkeesti johtuu noista ruoka-aineista. On ollut niin eri poika, kun olen itse pitänyt tätä dieettiä. Ja pojalla tulee iho-oireita myös.
Maitoa tosiaan tuli kokeiltua muutama päivä sitten ja vähän turhan aikaisin innostuin. Tuli taas sellaset mahakivut, kakka muuttu vihreäksi ja posket tuli ihan punaisiksi. Ja nyt on taas ohi, kun pari päivää ollut ilman maitoa. Taidan nyt hetkeksi unohtaa nää kokeilut, kun on itelleki aika rankkaa, kun vauva on niin itkuinen. Enkä halua kiusata toista :ashamed: Ens viikolla meillä onkin sitten lääkäri.
Onneksi on pystynyt imettämään, ettei tarvitse mitään kalliita erikoiskorvikkeita ostella.

Ulkona ollaan oltu vaikka pakkasta on ollutkin 11-12 astetta. On ollut niin hienot ilmat, eikä ole tuullut yhtään. Harso ollut vaunujen kuomun edessä ja ihan kädellä kokeilemalla on huomannut että ilma vaunujen sisäpuolella on lämpimämpää. Ja vähän on ollut pakkokin päästä kauppaan. Mies on ollut taas niin paljon töissä, kun tekee kahta duunia, että ei oo yksinkään päässyt kotoa lähtemään.

Joonatan heräsi viime yönä joskus 04 aikaan :eek: Oli tunnin verran hereillä. Mikäköhän sillä oli, kun ei normaalisti herää yöllä kuin syömään. Ei kuitenkaan itkenyt tai mitään, että kai se oli vaan joku sekaannus :D

Vauvauintiin saatiin paikka ja nyt sunnuntaina olis eka kerta. Huutiksesta löysin ihan uuden uikkarin muutamalla eurolla. Innolla odottelen sunnuntaita ja että mitäköhän Joonatan tuumaa uintireissusta :D

Masulteenkin on Joonatan alkanut viihtymään jo pidempiä aikoja. Tykkää myös tosi paljon kun kiikutan mun jalkojen päällä, kun itse makaan selälteen.

Ziz+Joonatan 3kk 2vko

 
Taustailija täältä...

Nyt täytyy kommentoida kun ootte tosta pään kannattelemisesta puhuneet.

Meillä poju tänään tasan 3kk ja ei kans viihdy kovin kauaa lattialla mahalteen. Ilmeisesti omaa syytä. Ihan yks päivä havahduin, että hei, tätä on nyt alettava pitää lattialla! :eek: Pääasiassa on meinaa tainnut poju sitterissa köllötellä turvassa isosiskoiltaan. Nyt siis oon ihan tässä viikon sisään aina pitänyt ja kovasti mahalteen... kyllä se sieltä on alkanut pää nousee, mutta kun on reppanalla vielä iso pää kaiken lisäks niin kaipa se aikaansa vie. Olen ollut jopa huolissaan, kun tuntuu että eikö se jaksa päätään siinä kannatella, mutta eikai tässä syytä huoleen. Viimeksi oli th kirjottanut korttiin, että pään kannatus hyvä, joten kai se normisti sitä päätä kannattelee... :)

Tässä vaan pikkasen vertailin ja mietiskelin ehkä siksi, kun esikoinen ainakin tais jo 3kk ikäsenä alkaa kääntyileen ja keskimmäinenkään ei paljoo yli kolmen kuukauden ollut...

Meillä menee yöt tosi hyvin... 21.30-7.30 ovat olleet parhaat yöunet. B) Yleensä nukkuu sellasen ehkä seitsemän tunnin pätkän jonka jälkeen herää ja syö ja nukkuu vielä neljä-viisi tuntia. :)

 
Yö meni hyvin,nukkumaan alkoi 22 jälkeen ja heräs kasin jälkeen joten se on oikein jees juttu.
Neuvolassa sanoivat pään kannattelemisesta myös,ja hyvin pitää 2kk vanhaksi ihan,mutta sen treenaus kuulema kannattaa,mä ainakin pidän sen aikaa aina masullaan ennen kö sitten hermostuu ja sitten myöhemmin taas uudestaan...

Tässä kuvassa Emma kattoo tv.eetä hyvin tarkkaan

:D

 
Niin tosta PÄÄN KANNATTELEMISESTA vielä että kun nostaa siis käsistä niin miten tän ikäsen (3kk) kuuluis sitä päätä tuoda perässä? Meillä se pää ei yleensä jää mitenkään "roikkumaan" sinne perään muttei tule vielä ihan samassa suhteessa muuhun vartaloon, kun nostaa. :)

Nyt kyllä ihan oon huomannut, että hirveästi kehittynyt toi pään pitäminen mahallaan kun oon tässä viikon verran pitänyt ahkerasti lelukaaren alla. Toinen hauska on se, kun selältään oli poika siinä niin huomasin, että yrittää niitä leluja, tai siis avaa kätensä lelun kohdalla joten eiköhän se leluun tarttuminenkin tule tässä kevään mittaan kuvioihin. :)
 
taidettiin säästyä pentavacin "haittavaikutuksilta"!
rokotteesta nyt yli 2 vrk aikaa, ja terkka sanoi että kuume tulee kahden päivän sisällä jos on tullakseen.. eikä rotatehostekkaan aiheuttanut mitään :)

mites teillä muilla "rokotetuilla"?

viikonloppuja kaikille!! :wave:

ainiin, meillä kovasti nostellaan peppua ilmaan selällä ollessaan :heart:
on muuten ihan hassu näky, näin poika pääsee pyörimään "päänsä ympäri", hih!
 
Huomenta! Yö nukuttu pätkittäin ja 6-11 sitte nukuttiin putkeen. Ei ihan meillä tämä rytmi meinaa nyt olla kohdillaan. Poika nukkuu vieläki, en raaskinu alkaa sen kummemmin herättelemäänkään kun itse nousin, vaikka eihän se tietty hyvä ois antaa keskellä päivää yöunia nukkua.

Jenni: Meilläkään ei vielä aivan oikeaoppisesti pää seuraa mukana kun käsistä vetää, mukana tulee kuitenki (tai no tietty tulee :D ), mutta siis jonki verran sitä jaksaa kannatella niinki. Mahallaan jo pidempiäki aikoja viihtyy.
Mulla kävi kans niin että hoksasin tuossa joku aika sitte että pakkohan sitä on nyt enemmän alkaa pitää maassa. Meillä vain on nuo 2 koiraa hösyämässä niin niiltä olen yrittäny suojella. Eipä ne kyllä näköjään ole sen kummemmin välittäneet, korkeintaan lähelle menevät makaamaan ja kattomaan pojan ponnisteluja =) .

Maanantaina olis taas sitä perhevalmennusta. Onkohan sinne suositeltavaa isienki osallistua? On nimittäin keskellä päivää, joten saattaa miehellä olla hankaluuksia töistä päästä, vaikka hänen pomo muuten onki ollu tosi ymmärtäväinen näiden neuvola yms muiden käyntien kanssa.

Rokotteista ei meillekkään sen kummempia ongelmia tullut. Vähän saattoi enemmän rokotusiltana kätistä, mutta ei nostanut kuumetta eikä muutakaan oiretta.

Sehän onki jo vissiin perjantai tänään! Hyvää vkl kaikille!

 
Hei

Normaali yö takana. Muutama herätys ja ylös hiukan ennen kuutta :/ Ei varmaan ole mitään keinoa pidentää unia aamulla?

Pään kannattelemisesta: Pään varmaan pitäisi tulla samassa linjassa muun vartalon kanssa. Meillä yleensä tulee samassa linjassa, mutta väliin tulee jälkijunassa. Mahalla päätä kannatellaan, mutta ei käännytä, ei oikeastaan yritetäkään.

Tuossa viikko sitten ihmettelin, miks tyttö alkoi melkein heti kitistä, kun sen laittoi leikkimatolle. Vihdoin tajusin, mikä mättää: ne härpäkkeet olivat liian korkealla :p Nyt ne on tytön naamalla, niin jo on tyytyvisempi. Väliin niistä otetaan vähän kiinni ja laitetaan hiukan suuhun. Mutta ei vielä täysin olla tajuttu omia käsiä. Muutaman kerran on mua jo vedetty hiuksista, kohta täytyy alkaa pitämään hiuksia kiinni.
 
Päänkannattelusta vielä - Niin nostaa käsistään niin kyllä tulee pää mukana ja peppukin nousee täällä suunnassa ihan selällään että masullaan.Ikää 2kk ja hiukka päälle.

Mä kävin vaunuilemassa Emman kanssa,samalla ruokakaupassa ja hain mun ihanat uudet keittiönverhotkin...
Ois tulossa ne bratz verhotkin,lie varmaan ensiviikolla niin saa nekin...
Olin lenttää persuksille kaupassa 0,53snt purkki oli tutteli,eli aikamoinen nousu,maito oli noussut hintaan 1,55e puolentoista litran.. huh...
 
Mukavaa perjantaita kaikille!! =)

Ekaks vielä kommenttia triplelle... Meillä on kolme lasta ja meillä ei myöskään ehditä aamusella ulkoileen, oon suosiolla jättäny sen iltapäivälle. Nyt kun koulu ja päiväkoti alko, poikakin pääsee aamupäivisin ulos... Siivoomisen teen yleensä kerran viikossa siis semmosen imuroimisen jne. joka päivä järjestelen huomaamatta tavaroita paikoilleen. Kun pitää suht järjestyksessä paikat, ei tarvi siivota niin paljoo :) Pyykkikoneen laitan päälle usein aamusin samalla ku vaihdan pojalle vaatteet. Muita juttuja teen silloin kun mies on pojan kanssa. Ei tosta siivoomisesta kuitenkaan kannata stressiä ottaa =)

Pakkasessa olemisesta sen verran, et keskiviikkona saatoin lapset kouluun ja päiväkotiin (kävelyä reilu 10min, muuten bussilla) , vaikka pakkasta täällä Tampereellakin oli 17. Mielestäni Jerellä oli ihan lämpimät oltavat vaunuissa, uni ainakin maistui. Vaunuihin jää aukkoa kuomun ja kantokassin reunan väliin kymmenisen senttiä... :)

Kivoja kuvia ootte laittanu :) Huomaa, et samanikäset kehittyy kyllä suht samanlailla, samoja taitoja opittu =)

Pään kannattelemisesta: Meillä Jere kannatteli jo hyvin päätään 2kk ikäsenä, mut nyt huomaa viime viikkoina, et aina vaan paremmin ja pitempää pää pysyy ylhäällä. Jos nostaa käsistä selällään maaten, pää tulee kyllä mukana eikä jää roikkuuun.
Muutenkin ollaan huomattu, et pojalla taitaa olla kiire liikkeelle ja ylös. Sitterissäkin pungetaan väkisin ylös, istuvampaan asentoon. Ja jos käsistä pitää kiinni maatessa, niin varmasti nostaa itteensä ylös. Lempiasento taitaa olla nykyään istuminen (tietty pidetään hyvin kainaloista kiinni) .
Lattialla viihtyy yli puolikin tuntia, välillä selällään ja välillä mahallaan. Hymyjä ja "puhetta" tulee paljon omille leluille sekä ihmisille siinä samalla. Me ollaan tietosesti laitettu Jeree lattialle paljon ja vaihdellaan asentoja, et vahvistuis lihakset. Tohon vaikuttaa tietty sekin, et poika viihtyy niin hyvin lattialla, et on helppo laittaa sinne. Mahallaan nostaa peppuaan hassusti ylös jalkojen ollessa alla, vähän niin kuin ryömmiessä.... :D

Meillä podetaan flunssaa... Esikoinen sai ensin nuhan ja yskän, sit tuli mulle ja nyt on Jerelläkin. Mulla taitaa olla pahin yskävaihe nyt menossa, viides päivä alun aivastelusta ja nenän vuotamisesta. Jerellä on kolmas, eilenkin valvoi 12sta ennen ku sain sen nukkumaan (yleensä menee viimeistään 10ltä ) , nukkui kyllä sit 5 tuntia putkeen... Toivottavasti oli pahin ilta/yö.
On muuten hassua miten lapset jaksaa kipeenäkin touhuta. Jerekin on päivisin ollu yhtä hymyä, viihtyy lattialla ja syökin normaalisti, vaikka nenä on ollu tukkonen.


Meillä oli nyrkinsyöntipäivä...välillä kaksi sormea suussa.

jasmara ja Jere, reilu 12vkoa (ens viikolla virallisesti 3kk)
 
pään kannattelusta meillä kannattelee hyvin päätään jo ihan pienestä asti. masullaan ei lattialla oikein viihdy mut sylissä ollessakin nostelee hyvin päätään. ja pää tulee kun nostaa istvaan asentoon hyvin mukana joskus jopa päkistää ensimmäisenä tulemaan...

tässä kuva kylpysessiosta isin kanssa
 
Pakko tulla vielä tänne ennen nukkumaan menoa kertoon, et meidän poitsu käänty tänään ekan kerran selältä mahalleen.... :D Pari kertaa kokeili mennä kyljelleen, siitä nosti hieman päätään ja vihdoin käänty ympäri, käsi jäi alle, mut sai senkin otettua pois. Tuon teki vielä kolme kertaa peräkkäin ettei ollut sattuma.
On sit meidän lapsista tehnyt tuon ensimmäisenä, esikoinen oli 3kk ja keskimmäinen 6kk... Jere on tänään 12vkoa + 5 päivää tai 3 päivää alle 3kk... =)

Tässä pari kuvaa...


Tässä ollaan menossa ympäri...


Ja tässä menty ympäri, käsikin otettu alta pois...

jasmara ja Jere, iso poika jo :D
 
Ilta on ollut melko kamala.
helvetti alkoi joskus 6 aikaa illalla. jenni söi vähän väliä ja kaikki mitä söi pulautti pois. tavaraa tuli niin paljon että sai niin omat kuin neidin vaatteet laittaa pyykkiin plus pestä sohvaa myös. no tämäpä ei jäänyt tähän. tähän mennessä on pulautellut tuon kuuden jälkeen 3kertaa kunnon satsit että on matotkin pesua saaneet. kamalia pieruja päästelee ja huutaa mahaansa. Tissiä olen antanut joka välissä kun tuntuu sitäkin haluavan mutta syönnin on aina pulauttanut pois lähes kaiken, ainakin siltä tuntuu.
Mitään tavallisesta poikkeavaa en ole syönyt joten olen vähän neuvoton että mitä tehdä. :( kamalaa kuunnella toisen huutoa kun mikään ei tunnu auttavan, tai joku keino aina hetkeksi ennen ku taas huuto tulee.
probiootti babyn aloitin sillä pari päivää sitten mutta sen ei pitäisi vissiin mitään aiheuttaa että ei se varmaan siitäkään johdu. cuplatonit aloitin uudestaan myös tuossa 4päivää sitten.
Mukava yö tulossa kun tuntuu että itsellekkin on flunssa iskemässä päälle kun kurkku on monetta päivää kipeä, pää tuntu ihan kummalliselta ja lämpökin oli nousu suhdanteessa. Jennillä ei ainakaan vielä ollut yhtään lämpöä, senkin testasin huutojen keskellä.
Muuten neiti on ollut aurinkoinen. Pulauttelunkin jälkeen vaan hymyili kun minä mielessäni kirosin lisääntyvää pyykki vuorta ja kummastelin toisen oloa. :p
 

Yhteistyössä